Dat visioen vandaag dat was dan ook nog het enige wat een klein beetje de spanning erin hield !quote:Op dinsdag 3 oktober 2006 00:36 schreef Otmed het volgende:
Bweh, alle afleveringen lijken de laatste tijd zoveel op mekaar. Echt totaal geen spanning, tenzij je visioenen over een kabouter ultieme spanning noemt. Nu maar hopen dat alle geruchten wijzen op volgende maandag, en niet deze![]()
Jammer dat het allemaal zo snel gingquote:Op dinsdag 3 oktober 2006 00:48 schreef Otmed het volgende:
Nou het gaat eigenlijk natuurlijk gewoon helemaal niet over de kabouters, dat zou echt zwaar debiel zijn, maar dus over wat eronder werd begraven. Een pakje kogels ofzo toch? Tsja. Dadelijk blijkt het helemaal niet te kloppen, het is ook maar een visioen he
En ik denk trouwens dat de rechter Sjors sowieso ging vrijspreken.
de aftiteling?quote:Op dinsdag 3 oktober 2006 00:39 schreef Frey het volgende:
Eens denken, wat gebeurde er vandaag waar we erg blij mee waren?![]()
Kabouters dat is nog eens wat.quote:Op dinsdag 3 oktober 2006 19:08 schreef pberends het volgende:
Zou Dorothea niet weten waar die kabouter vandaan komt? Kan ze het toch gaan onderzoeken?
Voor de rest is het "stunning" met dat verhaallijn rondom Fos en Nina... Jezus.
GTST is op dit moment net zo saai als ONM.
quote:
da's Amerikaans (babyshower)... kan toch ook niet andersquote:Op dinsdag 3 oktober 2006 20:11 schreef pberends het volgende:
Babyfeestje? Heb ik nog nooit van gehoord. Wie verzint zoiets achterlijks?![]()
Oh my God, het meest achterlijke idee wat ik in jaren heb gehoord!quote:Op dinsdag 3 oktober 2006 20:13 schreef babette21 het volgende:
[..]
da's Amerikaans (babyshower)... kan toch ook niet anders
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |