Nee Rik moet zijn familie eens komen opeisen.quote:Op donderdag 5 oktober 2006 20:27 schreef pberends het volgende:
Anita, rot toch op naar Australie.
De koppen lijken op elkaar.quote:Op donderdag 5 oktober 2006 20:27 schreef pberends het volgende:
[..]
Ze heeft al jaren anorexia, ze voert zelfs der eten aan der hond.
Je zat toevallig niet bij mij thuisquote:Op donderdag 5 oktober 2006 23:15 schreef Shirley het volgende:
Wat gebeurde er nou precies in de laatste scéne met Janine en Dian? Er begonnen bij mij ineens mensen doorheen te kletsen die niet doorhadden dat ik GTST aan het kijken was, dus net gemist...
Ik bedenk me opeens een reden waarom Bing en Sjors zonder toeschouwers gaan trouwen. Martine gaat haar dochter weggeven aan de bruidegom. Een leuke dag ook om terug te komen: vrijdag de 13e.quote:VR. 13-10-2006
Sjors en Bing zijn ondertussen op een bijzondere plek voor een bijzondere gebeurtenis!
wie weetquote:Op vrijdag 6 oktober 2006 12:53 schreef Iwan1976 het volgende:
[..]
Ik bedenk me opeens een reden waarom Bing en Sjors zonder toeschouwers gaan trouwen. Martine gaat haar dochter weggeven aan de bruidegom. Een leuke dag ook om terug te komen: vrijdag de 13e.
Tuinkabouters zijn de redding van de spanning in GTSTquote:Op vrijdag 6 oktober 2006 17:15 schreef miki het volgende:
Het is echt saai op dit moment...
Die rechercheur zit me tot híer! En er zit geen schot in de zaak, hopelijk komt er snel verandering in...
Vergeet die spannende zoenscène van Noud en Florien niet.quote:Op vrijdag 6 oktober 2006 17:52 schreef pberends het volgende:
[..]
Tuinkabouters zijn de redding van de spanning in GTST.
Met de brandende vraag: heeft hij zijn koortslip nou doorgegeven of niet?quote:Op vrijdag 6 oktober 2006 18:12 schreef Frey het volgende:
[..]
Vergeet die spannende zoenscène van Noud en Florien niet.
Ik dacht al: wat doet zij nou weer?quote:Op vrijdag 6 oktober 2006 20:11 schreef pberends het volgende:
Zagen jullie dat ook??
Dorothea schepte uit een LEGE PAN!
Ze had een visioen van een ei in een pan.quote:Op vrijdag 6 oktober 2006 20:15 schreef Otmed het volgende:
[..]
Ik dacht al: wat doet zij nou weer?
Verder vind ik de oerwoudgeluiden bij de scenes over die visioenen een beetje de sfeer verpesten.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |