Woningnood in dorp Meerdijk...quote:Op vrijdag 6 oktober 2006 20:18 schreef babette21 het volgende:
ik zat me net af te vragen waarom Morris in godsnaam nog thuiswoont (waarschijnlijk om aan te geven hoe 'n sukkel 't is), toen hij zelf ineens blèrde dat ie het huis wel uitging...
... al heeft ie dat volgens mij wel vaker geroepen
... en hij nu waarschijnlijk gewoon overhopt naar huize Jef
quote:Op vrijdag 6 oktober 2006 20:23 schreef Heer_van_Bartolhoven het volgende:
'Het is Nicks huis'
Goed dat je dat inzien Charlie![]()
Wat ?quote:Op vrijdag 6 oktober 2006 20:21 schreef Heer_van_Bartolhoven het volgende:
Het is wel een pluspunt dat er nu ook personages aan bod komen die niet in de intro te zien waren, zorgt voor een soort verrassingseffect![]()
Ik vermoed dat Bing (of Sjors) kogels gekocht heeft, spijt kreeg en ze toen maar begraven heeft. Kortom: dwaalspoor #1001.quote:Op vrijdag 6 oktober 2006 21:00 schreef babette21 het volgende:
ik was een beetje aan het suffen, hoe wist Bing dat nou ineens van die kogels?
of hebben we dat niet gezien?
Of Bing is bang dat het Sjors was, en om haar te beschermen graaft hij ze op.quote:Op vrijdag 6 oktober 2006 21:10 schreef Iwan1976 het volgende:
[..]
Ik vermoed dat Bing (of Sjors) kogels gekocht heeft, spijt kreeg en ze toen maar begraven heeft. Kortom: dwaalspoor #1001.![]()
Is er nog iets leuks of spannends gebeurd?quote:Op vrijdag 6 oktober 2006 12:29 schreef roosjeroosje1988 het volgende:
Ik kan vanavond weer geen GTST kijken want we gaan uit eten en m'n moeder wil persé Raymond opnemen. Dat wordt dus wachten tot maandag.![]()
ja idd, ik heb het helaas niet kunnen zien.. wil iemand me even vertellen wat er is gebeurt?quote:Op vrijdag 6 oktober 2006 22:54 schreef roosjeroosje1988 het volgende:
[..]
Is er nog iets leuks of spannends gebeurd?
Heb ik ook, hoewel het stom iemand daarop te beoordelen let je er onbewust toch wel op.quote:Op vrijdag 6 oktober 2006 21:38 schreef farfavour het volgende:
Ik kan het niet helpen maar als Dian in beeld is dwalen mijn ogen continu af naar die wrat op haar gezicht.
Ja, maar dan is nog steeds de vraag !quote:Op vrijdag 6 oktober 2006 21:13 schreef DaMart het volgende:
[..]
Of Bing is bang dat het Sjors was, en om haar te beschermen graaft hij ze op.
Hmm.quote:Op vrijdag 6 oktober 2006 12:29 schreef roosjeroosje1988 het volgende:
Ik kan vanavond weer geen GTST kijken want we gaan uit eten en m'n moeder wil persé Raymond opnemen. Dat wordt dus wachten tot maandag.![]()
Bing maakt zelf ook deel uit van het huwelijk. Misschien is hij bang dat juist hij de bak in moet en daarom zo snel mogelijk wil trouwen met Sjors? Sjors heeft het volgens mij niet gedaan. Kijk maar naar de aflevering van de zomercliff. Bing was "sporten" omdat hij anders dingen zou doen waar hij later spijt van zou krijgen. Sjors was hem de hele tijd aan het zoeken, dat is nou niet echt het eerste dat je doet als je echte kogels in een pistool hebt gestopt.quote:Op zaterdag 7 oktober 2006 01:19 schreef Sander170 het volgende:
[..]
Ja, maar dan is nog steeds de vraag !
Hoe wist Bing dan waar de kogels lagen, zonder dat Sjors het vertelt heeft![]()
Maar als zouden ze getrouwd zijn dan zal er toch wel 1 van hun de bajes in moetenquote:Op zaterdag 7 oktober 2006 01:24 schreef Otmed het volgende:
[..]
Bing maakt zelf ook deel uit van het huwelijk. Misschien is hij bang dat juist hij de bak in moet en daarom zo snel mogelijk wil trouwen met Sjors? Sjors heeft het volgens mij niet gedaan. Kijk maar naar de aflevering van de zomercliff. Bing was "sporten" omdat hij anders dingen zou doen waar hij later spijt van zou krijgen. Sjors was hem de hele tijd aan het zoeken, dat is nou niet echt het eerste dat je doet als je echte kogels in een pistool hebt gestopt.
En inderdaad, sjors heeft hem niet verteld waar de kogels lagen en volgens mij liggen de visioenen niet zo in de familie.
Ik ookquote:Op zaterdag 7 oktober 2006 01:50 schreef Otmed het volgende:
Ik weet wel zeker dat de moordenaar niet in meerdijk woont![]()
Wie is dat nou weerquote:Op zaterdag 7 oktober 2006 01:20 schreef Otmed het volgende:
[..]
Hmm.
Janine gaat ervoor zorgen dat Aydin wordt ontslagen
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |