dan heb je vandaag niet goed opgelet: Rien Poortvliet Hogendoorn heeft het gedaanquote:Op maandag 2 oktober 2006 21:36 schreef Loonatic het volgende:
maar nog steeds weten we niet wie HET heeft gedaan...!
Vandaar die negatieve energie van Dorothea... wel slim van Martine om juist daar de kogels te verstoppen.quote:Op maandag 2 oktober 2006 21:59 schreef Shirley het volgende:
Het heeft met een tuin te maken waar die tuinkabouter in staat! Waarschijnlijk de tuin van Bar dus. Zou het? Ja, dat kan.
uhuquote:Op maandag 2 oktober 2006 22:03 schreef DaMart het volgende:
Vandaar die negatieve energie van Dorothea... wel slim van Martine om juist daar de kogels te verstoppen.
of Ludo zelfquote:Op maandag 2 oktober 2006 22:06 schreef babette21 het volgende:
[..]
uhu![]()
behalve dat je natuurlijk Isabella bedoeld![]()
Totdat Ludo ineens weer opduikt in Meerdijk, levend en wel!quote:Op maandag 2 oktober 2006 22:26 schreef babette21 het volgende:
[..]
neuh da's vergane glorie... dat weet zelfs DaMart
Dat visioen vandaag dat was dan ook nog het enige wat een klein beetje de spanning erin hield !quote:Op dinsdag 3 oktober 2006 00:36 schreef Otmed het volgende:
Bweh, alle afleveringen lijken de laatste tijd zoveel op mekaar. Echt totaal geen spanning, tenzij je visioenen over een kabouter ultieme spanning noemt. Nu maar hopen dat alle geruchten wijzen op volgende maandag, en niet deze![]()
Jammer dat het allemaal zo snel gingquote:Op dinsdag 3 oktober 2006 00:48 schreef Otmed het volgende:
Nou het gaat eigenlijk natuurlijk gewoon helemaal niet over de kabouters, dat zou echt zwaar debiel zijn, maar dus over wat eronder werd begraven. Een pakje kogels ofzo toch? Tsja. Dadelijk blijkt het helemaal niet te kloppen, het is ook maar een visioen he
En ik denk trouwens dat de rechter Sjors sowieso ging vrijspreken.
de aftiteling?quote:Op dinsdag 3 oktober 2006 00:39 schreef Frey het volgende:
Eens denken, wat gebeurde er vandaag waar we erg blij mee waren?![]()
Kabouters dat is nog eens wat.quote:Op dinsdag 3 oktober 2006 19:08 schreef pberends het volgende:
Zou Dorothea niet weten waar die kabouter vandaan komt? Kan ze het toch gaan onderzoeken?
Voor de rest is het "stunning" met dat verhaallijn rondom Fos en Nina... Jezus.
GTST is op dit moment net zo saai als ONM.
quote:
da's Amerikaans (babyshower)... kan toch ook niet andersquote:Op dinsdag 3 oktober 2006 20:11 schreef pberends het volgende:
Babyfeestje? Heb ik nog nooit van gehoord. Wie verzint zoiets achterlijks?![]()
Oh my God, het meest achterlijke idee wat ik in jaren heb gehoord!quote:Op dinsdag 3 oktober 2006 20:13 schreef babette21 het volgende:
[..]
da's Amerikaans (babyshower)... kan toch ook niet anders
Tim wordt geboren met een laptop aan z'n navelstreng en een headset op.quote:Op dinsdag 3 oktober 2006 20:25 schreef babette21 het volgende:
"heb je al een naam"
"ze had eerst: Tim"
wat heerlijk origineel
Zat ik ook aan te denken, als ik thuis ben ga ik dat even nakijken op de DVD.quote:Op dinsdag 3 oktober 2006 20:12 schreef babette21 het volgende:
hé ik bedenk me nu ineens: toen Jef in die caravan woonde heeft Charlie (Aukje) hem een tuinkabouter kado gedaan!! zo'n hele grote, later is ie volgens mij gesneuveld.... zal dit 'n hint zijn naar Jef of Charlie?!?!?!!??
Moet ik je serieus nemen of verbeeld je het allemaalquote:Op dinsdag 3 oktober 2006 21:13 schreef Iwan1976 het volgende:
Ik denk dat we Dorothea's visioenen niet zo letterlijk moeten nemen. Ze zag een kogel die geen kogel was maar lipstick, oftewel een losse flodder. Wie heeft er vanwege een spijkerpistool ervaring met het schieten van losse flodders? En wie voldoet er het meest aan de uiterlijke kenmerken van een kabouter? Juist: Nick!
Mocht nu blijken dat de kabouter een Vlaams accent heeft, dan zouden we kabouter Plop nog kunnen toevoegen aan het verdachtenlijstje. Dan rijst natuurlijk wel de vraag wat het motief van dhr. P. was. Geruchten, dat Sanders Inc. plannen had om Plopsaland in te lijven in zijn steeds maar groeiende imperium, worden door het management bevestigd noch ontkend. Het is niet ondenkbaar dat de kaboutermaffia achter de liquidatie zit.
dat was Dorethea toch niet, dat was Bing?! (in die lift toen toch?)quote:Op dinsdag 3 oktober 2006 21:13 schreef Iwan1976 het volgende:
Ik denk dat we Dorothea's visioenen niet zo letterlijk moeten nemen. Ze zag een kogel die geen kogel was maar lipstick, oftewel een losse flodder.
In de lift laatst was Bing die het van de grond opraapte en het vervolgens weer terug gaf aan die vrouwquote:Op dinsdag 3 oktober 2006 21:25 schreef babette21 het volgende:
[..]
dat was Dorethea toch niet, dat was Bing?! (in die lift toen toch?)
Inderdaad, we kijken eigenlijk gewoon naar wat doelloos saai gepraat:quote:Op dinsdag 3 oktober 2006 21:21 schreef Nielsch het volgende:
Juist. Voor het eerst in een week weer eens GTST gekeken en wat blijkt: de hele aflevering staat in het teken van Dorothea die in allerlei tuinen naar een tuinkabouter loopt te zoeken. M'n vriendin (die normaal nooit kijkt) zat er bij en moest me gewoon uitlachen omdat ik hier naar aan het kijken was. Het erge is dat ik haar niet eens ongelijk kan geven.
We hebben de zoon van Haaibaaike!!quote:Op dinsdag 3 oktober 2006 21:19 schreef Sander170 het volgende:
[..]
Moet ik je serieus nemen of verbeeld je het allemaal![]()
Ik val meer op zijn cliente.quote:Op dinsdag 3 oktober 2006 21:55 schreef digispeed het volgende:
die advocaat van sjors blijft een lekker ding.![]()
Nee, ik ben zijn vaderquote:Op dinsdag 3 oktober 2006 22:26 schreef Canisfire het volgende:
[..]
We hebben de zoon van Haaibaaike!!![]()
De uitspraak van de rechter over Sjors werd ons net onthoudenquote:Op dinsdag 3 oktober 2006 22:44 schreef suus21 het volgende:
ik heb de laatste 10 min. niet gezien, uiteraard heb ik niks gemist maar hoe liep het af?
Vraag dat maar aan Haaibaaikequote:Op dinsdag 3 oktober 2006 23:22 schreef Heer_van_Bartolhoven het volgende:
[..]
Moet ik dit nu serieus nemen![]()
Waar is die gebleven eigenlijk, ik zie hem de laatste tijd niet zo vaak meer?quote:
Ik zal je zeggen ik ken die hele gast niet waar jullie het over hebbenquote:Op dinsdag 3 oktober 2006 23:35 schreef Heer_van_Bartolhoven het volgende:
[..]
Waar is die gebleven eigenlijk, ik zie hem de laatste tijd niet zo vaak meer?
Nou je het zegt ja...quote:Op dinsdag 3 oktober 2006 23:35 schreef Heer_van_Bartolhoven het volgende:
[..]
Waar is die gebleven eigenlijk, ik zie hem de laatste tijd niet zo vaak meer?
Hij is nog wel actief maar niet meer hier zo te zien: http://forum.fok.nl/user/history/128272quote:
Ah oke.quote:Op dinsdag 3 oktober 2006 23:47 schreef Heer_van_Bartolhoven het volgende:
[..]
Hij is nog wel actief maar niet meer hier zo te zien: http://forum.fok.nl/user/history/128272![]()
Moet dat danquote:Op dinsdag 3 oktober 2006 23:47 schreef Heer_van_Bartolhoven het volgende:
[..]
Hij is nog wel actief maar niet meer hier zo te zien: http://forum.fok.nl/user/history/128272![]()
Mij best wat jij wilt, het is jou keusquote:Op woensdag 4 oktober 2006 00:58 schreef Heer_van_Bartolhoven het volgende:
[..]
Dat zeg ik niet, het was een constatering![]()
En dan krijgt Jack weer de schuldquote:Op woensdag 4 oktober 2006 01:44 schreef Otmed het volgende:
Sjors moet de bak in, anders is er ook geen zak meer aan.
Haha goeie !quote:
Nou, Haaibaaike vind ik niet bepaal als een vrouwennaam klinkenquote:Op woensdag 4 oktober 2006 10:27 schreef jaoka het volgende:
Oh, ik dacht vanwege de naam dat Haaibaaike een vrouw was
Hoop dat het vandaag wat leuker wordt. Die rechter zal Sjors toch wel vrijspreken waarschijnlijk?
Wel weer eens een echte cliffhanger, voor het eerst in tijden...quote:Op dinsdag 3 oktober 2006 23:23 schreef Heer_van_Bartolhoven het volgende:
[..]
De uitspraak van de rechter over Sjors werd ons net onthouden![]()
hoe kun je HB nou niet kennen??! da's een waar fok!-begripquote:Op woensdag 4 oktober 2006 10:50 schreef Sander170 het volgende:
Nou, Haaibaaike vind ik niet bepaal als een vrouwennaam klinken![]()
Denk eigenlijk dat ze wordt vrijgesproken. Als ze zou worden veroordeeld, zouden ze dat nog laten zien, zodat het wat harder aankomt, lijkt me.quote:Op woensdag 4 oktober 2006 13:55 schreef Nielsch het volgende:
[..]
Wel weer eens een echte cliffhanger, voor het eerst in tijden...
Zoals ik al zei ik ken HaaiBaaike niet !quote:Op woensdag 4 oktober 2006 14:22 schreef babette21 het volgende:
[..]
hoe kun je HB nou niet kennen??! da's een waar fok!-begrip
háár.... let nou 's op jijquote:Op woensdag 4 oktober 2006 15:37 schreef Sander170 het volgende:
Zoals ik al zei ik ken HaaiBaaike niet !
En ik zie hem eigenlijk nergens![]()
Vanaf dag 1 dat Lieve in GTST zit heb ik het donkerbruine vermoeden dat ze de pleegzus van Nick is.quote:Op woensdag 4 oktober 2006 18:27 schreef Otmed het volgende:
Vrijdag 13 oktober
Rosa vertrouwt Lieve niet en probeert Charlie hiervan te overtuigen. Maar zij denkt dat het slechts jaloezie is van Rosa en stelt haar gerust. Sjors en Bing zijn ondertussen op een bijzondere plek voor een bijzondere gebeurtenis!
Misschien is die plek wel de gevangenis en trouwen ze daar, dat mag officieel.quote:Op woensdag 4 oktober 2006 18:27 schreef Otmed het volgende:
Vrijdag 13 oktober
Rosa vertrouwt Lieve niet en probeert Charlie hiervan te overtuigen. Maar zij denkt dat het slechts jaloezie is van Rosa en stelt haar gerust. Sjors en Bing zijn ondertussen op een bijzondere plek voor een bijzondere gebeurtenis!
Dus sjors wordt vrijgesproken?
Dat zei ik al gelijk zo voorspelbaarquote:Op woensdag 4 oktober 2006 18:54 schreef Iwan1976 het volgende:
[..]
Vanaf dag 1 dat Lieve in GTST zit heb ik het donkerbruine vermoeden dat ze de pleegzus van Nick is.![]()
Bedankt voor de mededeling.quote:Op woensdag 4 oktober 2006 13:33 schreef roosjeroosje1988 het volgende:
Ik kan het vanavond niet zien want we krijgen bezoek en m'n moeder wil Raymond opnemen (dat wordt niet herhaald). Ik hoop maar dat ik morgen de herhaling niet vergeet.
Wie is Lieve nou weer?quote:Op woensdag 4 oktober 2006 18:54 schreef Iwan1976 het volgende:
[..]
Vanaf dag 1 dat Lieve in GTST zit heb ik het donkerbruine vermoeden dat ze de pleegzus van Nick is.![]()
Een of andere hulp van Charlie in verband met haar zwangerschap.quote:Op woensdag 4 oktober 2006 19:51 schreef DaMart het volgende:
[..]
Wie is Lieve nou weer?
Ik heb sinds vorige week maandag 2 afleveringen gezien, dus ik heb niks gemist behalve een nieuwe naam.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |