Mag jij altijd pas snachts achter de computer?quote:Op maandag 2 oktober 2006 01:40 schreef buyukAbi het volgende:
[..]
Doe mij een lol, en kom morgen aub ff naar de uitzending. Kan je ff spelles krijgen
Ben jij er ook weer dan?quote:Op maandag 2 oktober 2006 01:40 schreef buyukAbi het volgende:
[..]
Doe mij een lol, en kom morgen aub ff naar de uitzending. Kan je ff spelles krijgen
Hoe ga je morgen je broertje begroeten als ie er uit moet?quote:Op maandag 2 oktober 2006 01:40 schreef buyukAbi het volgende:
Ben bang dat de buren anders door krijgen dat ik BB volgquote:Op maandag 2 oktober 2006 01:42 schreef arneaux het volgende:
[..]
Mag jij altijd pas snachts achter de computer?.
Maar hij zei eerder op de avond zélf tegen Janine, dat je ergernissen niet altijd per se hoeft uit te spreken tegen iemand (nadat zij hem had beschuldigd van schijnheidligheid).quote:Op maandag 2 oktober 2006 01:40 schreef Day het volgende:
Kijk en daar heeft Semih toch ook een punt.
Zeg wat vindt jij nou eigenlijk van die hele situatie met je broer, vraag ik me af ?quote:
Vast welquote:Op maandag 2 oktober 2006 01:43 schreef golfer het volgende:
[..]
Hoe ga je morgen je broertje begroeten als ie er uit moet?
Ga je dan ook lopen janken?![]()
quote:Op maandag 2 oktober 2006 01:43 schreef buyukAbi het volgende:
[..]
Ben bang dat de buren anders door krijgen dat ik BB volg![]()
Als Bridget je een vraag stelt, zeg dan ff dat Semih het FOKKING goed doet. Met nadruk op FOK...quote:
Dat duurt nog wel even, Semih gaat er morgen niet uit. Denk toch echt dat het Janine gaat worden.quote:Op maandag 2 oktober 2006 01:43 schreef golfer het volgende:
[..]
Hoe ga je morgen je broertje begroeten als ie er uit moet?
Ga je dan ook lopen janken?![]()
I second thatquote:Op maandag 2 oktober 2006 01:44 schreef LekkerSimpel het volgende:
[..]
Als Bridget je een vraag stelt, zeg dan ff dat Semih het FOKKING goed doet. Met nadruk op FOK...![]()
![]()
Boom. Touw. Combineer die.quote:Op maandag 2 oktober 2006 01:47 schreef cripplecrow het volgende:
had ik al gezegd dat semih op moet rotten?
Nee, er is net tegen hem gezegd dat de ruzie tussen hem en Tijn heel sfeerbepalend is in de groep. In die groep zitten een behoorlijk aantal mensen die hem hoog hebben zitten (dat noem ik dan geen ergenisjes meer), waarom hebben ze niks tegen hem gezegd?quote:Op maandag 2 oktober 2006 01:43 schreef Gert het volgende:
[..]
Maar hij zei eerder op de avond zélf tegen Janine, dat je ergernissen niet altijd per se hoeft uit te spreken tegen iemand (nadat zij hem had beschuldigd van schijnheidligheid).
Dus Semih spreekt zichzelf verschrikkelijk tegen nu!
tja, ik denk dat ik zelf ook tegen Tijn gezegd zou hebben dat hij moest stoppen met het gezanik en gezeik, alleen was het daarbij gebleven en waarschijnlijk had ik wel open gestaan om een gesprek aan te gaan.quote:Op maandag 2 oktober 2006 01:43 schreef Kaleddis het volgende:
[..]
Zeg wat vindt jij nou eigenlijk van die hele situatie met je broer, vraag ik me af ?
Geduld is een schone zaak. Nog 19 uurtjes.quote:Op maandag 2 oktober 2006 01:48 schreef golfer het volgende:
Janine, rot op!
Figures.quote:
Ik denk dat je gelijk hebt.quote:Op maandag 2 oktober 2006 01:50 schreef buyukAbi het volgende:
[..]
tja, ik denk dat ik zelf ook tegen Tijn gezegd zou hebben dat hij moest stoppen met het gezanik en gezeik, alleen was het daarbij gebleven en waarschijnlijk had ik wel open gestaan om een gesprek aan te gaan.
Voor wat betreft het schijnheilig gedoe.......het zijn allemaal schijnheiligen in mijn ogen, alleen valt het mij vooral op dat er lekker op Semih ingehakt mag worden en dat er in andere gevallen, dingen goedgepraat worden (moet eenieder zelf weten)
Ook zo grappig al die reacties van : komt door z'n cultuur (welk cultuur bedoel je dan in godesnaam???) dat hij zich zo gedraagt of hem dingen in z'n schoenen proberen te schuiven omdat hij turks zou zijn.
voor de rest was het niet slim van hem, om zo dom te zijn de afgelopen week.
Offtopic maar:quote:Op maandag 2 oktober 2006 01:50 schreef buyukAbi het volgende:
Ook zo grappig al die reacties van : komt door z'n cultuur (welk cultuur bedoel je dan in godesnaam???) dat hij zich zo gedraagt of hem dingen in z'n schoenen proberen te schuiven omdat hij turks zou zijn.
dan kan iemand anders ook een keer wat zeggen;quote:Op maandag 2 oktober 2006 01:48 schreef Day het volgende:
[..]
Nee, er is net tegen hem gezegd dat de ruzie tussen hem en Tijn heel sfeerbepalend is in de groep. In die groep zitten een behoorlijk aantal mensen die hem hoog hebben zitten (dat noem ik dan geen ergenisjes meer), waarom hebben ze niks tegen hem gezegd?
Waarom heeft bvb. Rik (die gewoon zat te huilen) niks tegen hem gezegd? Die zei eerder deze week dat hij Semih's kant nog niet heeft gehoord en dus geen conclusies wilde trekken. Uit zijn woorden aan tafel heeft hij dat dus wel gedaan.
Deze hele groep is, op enkelen na, schijnheilig.
Day doe 's aan die kansloze mensen die constant express de naam van Semih verkeerd typen, bans zijn extragratis vandaag hoorde ikquote:Op maandag 2 oktober 2006 01:48 schreef Day het volgende:
[..]
Nee, er is net tegen hem gezegd dat de ruzie tussen hem en Tijn heel sfeerbepalend is in de groep. In die groep zitten een behoorlijk aantal mensen die hem hoog hebben zitten (dat noem ik dan geen ergenisjes meer), waarom hebben ze niks tegen hem gezegd?
Waarom heeft bvb. Rik (die gewoon zat te huilen) niks tegen hem gezegd? Die zei eerder deze week dat hij Semih's kant nog niet heeft gehoord en dus geen conclusies wilde trekken. Uit zijn woorden aan tafel heeft hij dat dus wel gedaan.
Deze hele groep is, op enkelen na, schijnheilig.
Hey dat zegt je broer ook altijdquote:Op maandag 2 oktober 2006 01:50 schreef buyukAbi het volgende:
[..]
tja, ik denk dat ik zelf ook tegen Tijn gezegd zou hebben dat hij moest stoppen met het gezanik en gezeik, alleen was het daarbij gebleven en waarschijnlijk had ik wel open gestaan om een gesprek aan te gaan.
Voor wat betreft het schijnheilig gedoe.......het zijn allemaal schijnheiligen in mijn ogen, alleen valt het mij vooral op dat er lekker op Semih ingehakt mag worden en dat er in andere gevallen, dingen goedgepraat worden (moet eenieder zelf weten)
vragen om een ban = krijgen van een ban arneaux!quote:Op maandag 2 oktober 2006 01:54 schreef arneaux het volgende:
[..]
Day doe 's aan die kansloze mensen die constant express de naam van Semih verkeerd typen, bans zijn extragratis vandaag hoorde ik
Bezoekers van Talpa.tv denken daar anders over. Ik denk dat de sms-uitslagen niet veel verschillen.quote:Op maandag 2 oktober 2006 01:50 schreef LekkerSimpel het volgende:
[..]
Geduld is een schone zaak. Nog 19 uurtjes.
Dat was me nog niet eens opgevallen. t Is wel grappig dat ze op die manier haar eigen idiotrie kracht bij zet zonder dat ze t zelf weet.quote:Op maandag 2 oktober 2006 01:53 schreef buyukAbi het volgende:
[..]
Tja, bouwjaar 1986, woonplaats Zwolle
Daar heb je helemaal gelijk in. Helaas heb ik alleen te vaak iets anders gelezen, zowel op de Talpa-site (wat een stelletje rioolratten zitten daar) als hier.quote:Op maandag 2 oktober 2006 01:53 schreef golfer het volgende:
[..]
Offtopic maar:
cultuur heeft er niets mee te maken. Zijn beetje dominante gedrag (minderwaardigheidscomplexje???) wel.
En nee, slim was het niet. Hij dreigt zijn eigen glazen in te gooien hierdoor.
Goeie TT en openingquote:Op maandag 2 oktober 2006 01:41 schreef LekkerSimpel het volgende:
Korte samenvatting van Janine in bad, wat ze allemaal heeft gezegd: "ikikikikikikikikikikikikikikikikikikikikikikikikikikikikikikikikikikik"
[afbeelding]
Jij let opquote:Op maandag 2 oktober 2006 01:54 schreef LekkerSimpel het volgende:
[..]
Hey dat zegt je broer ook altijd![]()
Big Brother heeft iets met Zwolle dit jaar.quote:Op maandag 2 oktober 2006 01:53 schreef buyukAbi het volgende:
[..]
Tja, bouwjaar 1986, woonplaats Zwolle
Dat bleek vorige week ook niet te kloppen, merendeel wilde op Internet dat Milica bleef en die moest toch weg.quote:Op maandag 2 oktober 2006 01:56 schreef Martijn_fijn het volgende:
Bezoekers van Talpa.tv denken daar anders over. Ik denk dat de sms-uitslagen niet veel verschillen.
WAT VIND JIJ?
Wie mag blijven maandag?
Janine 36%
Jeroen 39%
Semih 25%
13587 stemmen
quote:Op maandag 2 oktober 2006 01:54 schreef arneaux het volgende:
[..]
Day doe 's aan die kansloze mensen die constant express de naam van Semih verkeerd typen, bans zijn extragratis vandaag hoorde ik
Vraag me ook echt af of hij nou echt niet snapt dat ook hij schijnheilig bezig was en waarom hij daar nou zo vreselijk aan tilt.quote:Op maandag 2 oktober 2006 01:50 schreef buyukAbi het volgende:
[..]
Ik reageerde misschien een beetje overtrokken maar er zijn een aantal mensen die t nodig vinden om constant irritant te doen.quote:Op maandag 2 oktober 2006 01:57 schreef Day het volgende:
[..]Schat, als ik dat moet doen, moet ik de helft van de mensen hier bannen.
Wat me wel steeds meer gaat irriteren is alleen acties van Semih koppelen aan z'n ras.
Mijn grens is bijna bereikt wat dat betreft.
ik ken hem wel, van gezicht. hij woont niet ver bij me vandaan. hij ging altijd met zn kneusjeshardcore-vriendjes hier vlakbij. beetje sneu.quote:Op maandag 2 oktober 2006 01:56 schreef LekkerSimpel het volgende:
Maar morgen zeg je wel ff dat Semih het FOKking goed doet he? Anders stuur ik de neefjes van Roel op je af, weet je, zeg maar.
Edit: Of het hele uitgaansleven van Zwolle, want die kent Etiënne allemaal.
hehehhe ik denk alleen dat ze na de vorige keer dat ik m'n mond optrok, er morgen vanaf zien om mij te laten praten.quote:Op maandag 2 oktober 2006 01:56 schreef LekkerSimpel het volgende:
Maar morgen zeg je wel ff dat Semih het FOKking goed doet he? Anders stuur ik de neefjes van Roel op je af, weet je, zeg maar.
Edit: Of het hele uitgaansleven van Zwolle, want die kent Etiënne allemaal.
OKquote:Op maandag 2 oktober 2006 01:57 schreef golfer het volgende:
[..]
Dat bleek vorige week ook niet te kloppen, merendeel wilde op Internet dat Milica bleef en die moest toch weg.
quote:Op maandag 2 oktober 2006 01:59 schreef buyukAbi het volgende:
En o, ik smeek je op m'n knieen, stuur alsjeblieft niet al die 13 -jarigen op me af
Ik denk niet dat Rob het leuk vind dat als Tijn met zijn blote jan door de badkamer huppelt, waar Monique bij zit.quote:Op maandag 2 oktober 2006 01:59 schreef Bluezz het volgende:
[afbeelding]
Wáárom is Tijn zo preuts?
Zijn zwembroek onder een handdoek aantrekken
Volgens mij is Semih een man van grote uitspraken die uit een klein hartje komen. Hij vertelt alles ontzettend ongenuanceerd en alsof de waarheid die hij heeft de enige is. Ik denk dat dát hetgene is waarover mensen vallen en waarmee Semih als hij slim is, in het huis, rekening mee gaat houden. Hij hoeft niet alles met een strikje eromheen te vertellen maar als hij af en toe even een keer slikt bereikt hij veel meer.quote:Op maandag 2 oktober 2006 01:57 schreef buyukAbi het volgende:
[..]
Jij let op(ik gebruik zelf altijd in godsnaam)
het lijkt me eerder dat iedereen die voor Milica was dacht "och, die staat toch een straatlengte voor, die haalt het wel" en vervolgens niet sms-t.quote:Op maandag 2 oktober 2006 01:59 schreef Martijn_fijn het volgende:
[..]
OK
In ieder geval zullen de BrEezAhSletJeS Jeroen er in houden. Dan gaat het spannend worden tussen Sjaan en Semih.
Misschien heeft ie wel een "Prince Albert" van drie kilo door zijn eikel.quote:Op maandag 2 oktober 2006 01:59 schreef Bluezz het volgende:
[afbeelding]
Wáárom is Tijn zo preuts?
Zijn zwembroek onder een handdoek aantrekken
ff zonder dollen. Stel, zeg maar, weet je, is maar een hypotetische vraag zeg maar, weet je.quote:Op maandag 2 oktober 2006 01:59 schreef buyukAbi het volgende:
[..]
hehehhe ik denk alleen dat ze na de vorige keer dat ik m'n mond optrok, er morgen vanaf zien om mij te laten praten.
En o, ik smeek je op m'n knieen, stuur alsjeblieft niet al die 13 -jarigen op me af
Denk dat er weinig rekening mee te houden valt na morgen, heb zo'n donkerbruin vermoeden dat SemihT morgen meekan naar huisquote:Op maandag 2 oktober 2006 02:01 schreef arneaux het volgende:
[..]
Volgens mij is Semih een man van grote uitspraken die uit een klein hartje komen. Hij vertelt alles ontzettend ongenuanceerd en alsof de waarheid die hij heeft de enige is. Ik denk dat dát hetgene is waarover mensen vallen en waarmee Semih als hij slim is, in het huis, rekening mee gaat houden. Hij hoeft niet alles met een strikje eromheen te vertellen maar als hij af en toe even een keer slikt bereikt hij veel meer.
Overigens heb ik niet het idee dat ik nu het wiel opnieuw uitvind en dat Semih dit allaaaaang weet.
Maar als die midget vraagt volg je het een beetje, zeg je direct, "ja natuurlijk 24 uur per dag op Fok."quote:Op maandag 2 oktober 2006 01:59 schreef buyukAbi het volgende:
[..]
hehehhe ik denk alleen dat ze na de vorige keer dat ik m'n mond optrok, er morgen vanaf zien om mij te laten praten.
Daarnaast zijn er ook een boel mensen die zowel geen sympathie voor Janine als voor Semih hebben, en daarom op Jeroen stemmen als tegenstem voor die twee.quote:Op maandag 2 oktober 2006 02:02 schreef avonne het volgende:
[..]
het lijkt me eerder dat iedereen die voor Milica was dacht "och, die staat toch een straatlengte voor, die haalt het wel" en vervolgens niet sms-t.
En de vriendjes van Jeroen wel fanatiek.
Morgen is het niet te voorspellen, denk ik.
E10 en Rik??quote:Op maandag 2 oktober 2006 02:04 schreef Day het volgende:
Wat ademt er zo zwaar ?
Weet ik niet, weet ook niet of het goed is voor z'n zelfvertrouwen omhem hierop te wijzen.quote:Op maandag 2 oktober 2006 02:03 schreef LekkerSimpel het volgende:
[..]
ff zonder dollen. Stel, zeg maar, weet je, is maar een hypotetische vraag zeg maar, weet je.
Maar als Semih er uit moet morgen, zou hij dan hier in [COS] komen?
Ik hoop van niet in ieder geval. Maargoed.quote:Op maandag 2 oktober 2006 02:04 schreef buyukAbi het volgende:
[..]
Denk dat er weinig rekening mee te houden valt na morgen, heb zo'n donkerbruin vermoeden dat SemihT morgen meekan naar huis
Voorspelbare reaktie:quote:Op maandag 2 oktober 2006 02:03 schreef tonja het volgende:
Ik denk dat Semih eruit gestemd gaat worden, omdat hij de sympathie van de kijker verspeeld heeft.
Ben bang van niet, geloof dat BB toch een iets ander kijkerspubliek trekt.quote:Op maandag 2 oktober 2006 02:06 schreef golfer het volgende:
[..]
Voorspelbare reaktie:
remember het Eurovisie Songfestival met de stemmen van Duitsland en Nederland van de Turken?
Die sms-en zich gek voor Semih.
![]()
Ik neem aan dat hij zichzelf heeft ingecalculeerd dat hij hoe-dan-ook kritiek zou krijgen?quote:Op maandag 2 oktober 2006 02:05 schreef buyukAbi het volgende:
[..]
Weet ik niet, weet ook niet of het goed is voor z'n zelfvertrouwen omhem hierop te wijzen.
Ik hoop dat hij erin blijft persoonlijk. Ik ben gek op 'erger tv'quote:Op maandag 2 oktober 2006 02:06 schreef golfer het volgende:
[..]
Voorspelbare reaktie:
remember het Eurovisie Songfestival met de stemmen van Duitsland en Nederland van de Turken?
Die sms-en zich gek voor Semih.
![]()
Dat betekend dat je morgen maar flink moet bellen en sms-enquote:Op maandag 2 oktober 2006 02:06 schreef arneaux het volgende:
[..]
Ik hoop van niet in ieder geval. Maargoed.
Joh, Tanja kwam hier vorig jaar ook. Die is er ook niet slechter van geworden.quote:Op maandag 2 oktober 2006 02:05 schreef buyukAbi het volgende:
[..]
Weet ik niet, weet ook niet of het goed is voor z'n zelfvertrouwen omhem hierop te wijzen.
quote:Op maandag 2 oktober 2006 02:07 schreef buyukAbi het volgende:
[..]
Dat betekend dat je morgen maar flink moet bellen en sms-en![]()
quote:Op maandag 2 oktober 2006 02:07 schreef buyukAbi het volgende:
Ben bang van niet, geloof dat BB toch een iets ander kijkerspubliek trekt.
Ik vind van niet, niet echt mijn type maar zou geen nee zeggen als ik haar tegen zou komen in bed.quote:Op maandag 2 oktober 2006 02:08 schreef arneaux het volgende:
En nou de belangrijkste vraag; Is Briget nou écht een lekker wijf?
Je kan BB toch ook op de schotel ontvangen en is er op de Turkse zenders dan geen reclame dat in het rijke Nederland een Turkse broeder meedoet?quote:Op maandag 2 oktober 2006 02:07 schreef buyukAbi het volgende:
[..]
Ben bang van niet, geloof dat BB toch een iets ander kijkerspubliek trekt.
Ja dat lijkt me echt heel waarschijnlijk.quote:Op maandag 2 oktober 2006 02:10 schreef Bigblahbla het volgende:
deed tijn nou net twee keer achter elkaar sieg heil ofzo groetje
"Wij" kijken alleen maar naar hallal tv en andere programma's om het westen dood te vermoorden.quote:Op maandag 2 oktober 2006 02:10 schreef LekkerSimpel het volgende:
[..]
Je kan BB toch ook op de schotel ontvangen en is er op de Turkse zenders dan geen reclame dat in het rijke Nederland een Turkse broeder meedoet?
Was beetje sarcastisch bedoeld
Ja die heeft er twee stalkers aan overgehouden.quote:Op maandag 2 oktober 2006 02:08 schreef LekkerSimpel het volgende:
[..]
Joh, Tanja kwam hier vorig jaar ook. Die is er ook niet slechter van geworden.
Ok, bij haar kon het dan ook niet veel slechter...
tja en in het huis en tijdens het Songfestival wordt er vals gezongen, dus misschien toch een klein kansje ....quote:Op maandag 2 oktober 2006 02:12 schreef golfer het volgende:
Homo's en Turken kijken naar het Songfestival, althans dat is het vooroordeel.
Er zit nu een homo en een Turk in BB, dus waarom zou het kijkerspubliek anders zijn?![]()
quote:Op maandag 2 oktober 2006 02:13 schreef buyukAbi het volgende:
"Wij" kijken alleen maar naar hallal tv en andere programma's om het westen dood te vermoorden.
Je weet toch. Koran aan de muur, busje met gordijntjes en een huiskamer die in 2en verdeelt kan worden.quote:Op maandag 2 oktober 2006 02:13 schreef buyukAbi het volgende:
[..]
"Wij" kijken alleen maar naar hallal tv en andere programma's om het westen dood te vermoorden.
quote:Op maandag 2 oktober 2006 02:13 schreef buyukAbi het volgende:
Peter wist ik, maar dat jij haar ook stalkte is nieuw voor mijquote:Op maandag 2 oktober 2006 02:13 schreef Coos het volgende:
[..]
Ja die heeft er twee stalkers aan overgehouden.![]()
Hier vrij weinig hoor.quote:Op maandag 2 oktober 2006 01:56 schreef buyukAbi het volgende:
[..]
Daar heb je helemaal gelijk in. Helaas heb ik alleen te vaak iets anders gelezen, zowel op de Talpa-site (wat een stelletje rioolratten zitten daar) als hier.
DAT VIND IK NOU ZO SCHIJNHEILIG VAN JOUW. JIJ SCHIJNHEIL!quote:Op maandag 2 oktober 2006 02:13 schreef LekkerSimpel het volgende:
En als je morgen niet ff FOK! gaat noemen dan mag je lekker oppleuren hier en je bek houden...![]()
Misschien mogen we dan tenminste wel die 2 in bad zien....alles is beter dan die rot gang op de stream!quote:Op maandag 2 oktober 2006 02:13 schreef Kaleddis het volgende:
Wat zit Tijn nou als een debiel sop te maken?
Alsof we dan niet kunnen zien wattie aan het uitspoken is![]()
Hear, hear!quote:Op maandag 2 oktober 2006 02:15 schreef Gert het volgende:
[..]
Hier vrij weinig hoor.
Ben blij ook, dat het hier geen item is, want ik word moe dat eeuwige wij-zij gezeik. Dus laten we er maar snel weer over ophouden.
HOUD JE BEK HOUD JE BEK HOUD JE BEKquote:Op maandag 2 oktober 2006 02:15 schreef buyukAbi het volgende:
[..]
DAT VIND IK NOU ZO SCHIJNHEILIG VAN JOUW. JIJ SCHIJNHEIL!
*proest*quote:Op maandag 2 oktober 2006 02:15 schreef buyukAbi het volgende:
foutjequote:Op maandag 2 oktober 2006 02:16 schreef T-lex het volgende:
[..]
Misschien mogen we dan tenminste wel die 2 in bad zien....alles is beter dan die rot gang op de stream!![]()
Doe je ding Tijn, veel sop en gaan...![]()
*negeermodus aan*quote:Op maandag 2 oktober 2006 02:17 schreef LekkerSimpel het volgende:
[..]
HOUD JE BEK HOUD JE BEK HOUD JE BEK![]()
Pfffffquote:Op maandag 2 oktober 2006 02:17 schreef LekkerSimpel het volgende:
HOUD JE BEK HOUD JE BEK HOUD JE BEK![]()
Hou op!quote:Op maandag 2 oktober 2006 02:15 schreef buyukAbi het volgende:
Ja vind ik ook, haartjes opgestoken of in staartjes staan bij allebei de zusjes veel leukerquote:Op maandag 2 oktober 2006 02:17 schreef T-lex het volgende:
Zow...Mo heeft d'r haar weer in een startje....staat veel leuker zo!
Sarcastisch bedoelt of niet, maar ik vind het van 'jullie' kant ook niet kunnen om hier zulke opmerkingen te plaatsen, je lokt zo wel weer iets uit, beetje jammer als je de allochtonenkwestie erbuiten wilt houden!quote:Op maandag 2 oktober 2006 02:13 schreef buyukAbi het volgende:
[..]
Ik vind Mo écht een heel mooi, leuk, warm mens, maar want Tijn betreft heeft ze echt een plaat voor d'r kop.quote:Op maandag 2 oktober 2006 02:21 schreef LekkerSimpel het volgende:
Ik kan me toch heel goed herinneren dat Moon eerder zei dat het beter was om niet met Tijn in het bad te gaan. En waar zit ze nu?
[afbeelding]
Ja, loop maar weg. Zit in de familie.quote:
quote:Op maandag 2 oktober 2006 02:22 schreef saa het volgende:
[..]
Sarcastisch bedoelt of niet, maar ik vind het van 'jullie' kant ook niet kunnen om hier zulke opmerkingen te plaatsen, je lokt zo wel weer iets uit, beetje jammer als je de allochtonenkwestie erbuiten wilt houden!
in dat geval blijf ik nog evenquote:Op maandag 2 oktober 2006 02:23 schreef LekkerSimpel het volgende:
[..]
Ja, loop maar weg. Zit in de familie.
Trouwens, je kan je niet douchen of badderen, want Tijn zit met Monique in het bad...![]()
quote:
Mooi toch. Trekt het geheel een beetje in het belachelijke en kun je het relativeren.quote:Op maandag 2 oktober 2006 02:22 schreef saa het volgende:
[..]
Sarcastisch bedoelt of niet, maar ik vind het van 'jullie' kant ook niet kunnen om hier zulke opmerkingen te plaatsen, je lokt zo wel weer iets uit, beetje jammer als je de allochtonenkwestie erbuiten wilt houden!
Mee eens, tot nu toe was de allochtonenkwestie helegaar niet aan de orde. Het ging gewoon over Semih, niet over andere dingen. En Semih is gewoon een macho dominante eikel wat mij betreft.quote:Op maandag 2 oktober 2006 02:22 schreef saa het volgende:
[..]
Als ik Rob zou zijn, dan kon ze het shaken...quote:Op maandag 2 oktober 2006 02:22 schreef Day het volgende:
[..]
Ik vind Mo écht een heel mooi, leuk, warm mens, maar want Tijn betreft heeft ze echt een plaat voor d'r kop.
Welk allochtonenkwestie bedoel je? Het feit dat je iemand die hier geboren en getogen is, in jouw xenofobe gedachtengang nog steeds aan ziet voor een allochtoon?quote:Op maandag 2 oktober 2006 02:22 schreef saa het volgende:
[..]
blaat blaat blaat....
beetje jammer als je de allochtonenkwestie erbuiten wilt houden!
Dan heb jij niet alles meegekregen. Bijna alle acties van Semih worden gekoppeld aan zijn ras door sommige mensen hier.quote:Op maandag 2 oktober 2006 02:25 schreef tonja het volgende:
[..]
Mee eens, tot nu toe was de allochtonenkwestie helegaar niet aan de orde. Het ging gewoon over Semih, niet over andere dingen. En Semih is gewoon een macho dominante eikel wat mij betreft.
Doe dat maar niet hier in Commentaren op Streamverslagen.quote:Op maandag 2 oktober 2006 02:27 schreef buyukAbi het volgende:
Welk allochtonenkwestie bedoel je? Het feit dat je iemand die hier geboren en getogen is, in jouw xenofobe gedachtengang nog steeds aan ziet voor een allochtoon?
Nog beter is om er helemaal niet op te reageren.quote:Op maandag 2 oktober 2006 02:29 schreef golfer het volgende:
[..]
Doe dat maar niet hier in Commentaren op Streamverslagen.
Maar dat zal vast wel een gekleurd beeld zijn van mij.quote:Op maandag 2 oktober 2006 02:28 schreef Day het volgende:
[..]
Dan heb jij niet alles meegekregen. Bijna alle acties van Semih worden gekoppeld aan zijn ras door sommige mensen hier.
pssssssssssst mag ik je een tip geven?quote:Op maandag 2 oktober 2006 02:27 schreef buyukAbi het volgende:
[..]
Welk allochtonenkwestie bedoel je? Het feit dat je iemand die hier geboren en getogen is, in jouw xenofobe gedachtengang nog steeds aan ziet voor een allochtoon?
Houd het wel een beetje on-topic.quote:Op zaterdag 30 september 2006 18:56 schreef nikky het volgende:
HiDiHo,PC Eend, roeland303
Alledrie wegens herhaaldelijk kloten COS in BB6 en waarschuwingen negeren toch doorgaan
48 uur
quote:Op maandag 2 oktober 2006 02:29 schreef golfer het volgende:
[..]
Doe dat maar niet hier in Commentaren op Streamverslagen.
Ras?quote:Op maandag 2 oktober 2006 02:28 schreef Day het volgende:
[..]
Dan heb jij niet alles meegekregen. Bijna alle acties van Semih worden gekoppeld aan zijn ras door sommige mensen hier.
Ja, Marcia is niet meer weg te krijgen zoquote:Op maandag 2 oktober 2006 02:29 schreef Kaleddis het volgende:
Tijn z'n plannetje valt mooi in duigen![]()
moet je nagaan dat ik dat nog niet eens doe, en hem tóch een enorme eikel vind.quote:Op maandag 2 oktober 2006 02:28 schreef Day het volgende:
[..]
Boeien! Je weet wat ik bdoel.quote:
En toch, als je de 'jeweetwel' blokt, zegt ze best wel zinnige dingen.quote:Op maandag 2 oktober 2006 02:35 schreef golfer het volgende:
Sabrina heeft wer hoogdravende teksten in de slaapkamer met Marlies, Mich en Semih.
"weet je wel"
Jufffff, ben ik nu weer braaf?quote:Op maandag 2 oktober 2006 02:33 schreef Day het volgende:
[..]
Boeien! Je weet wat ik bdoel.
Nu weer terug naar de streams, a.u.b.
opassen he!quote:Op maandag 2 oktober 2006 02:34 schreef Bigblahbla het volgende:
Mo lamaarsegguuhh ja maar dit of dat weetjuuh dan denk ik bij me self weetjuhhweell![]()
![]()
Ik heb echt zo'n billenknijp gevoel bij hem ... eigenlijk bij alles wat ie doet, zegt of laat horen.quote:
quote:Op maandag 2 oktober 2006 02:27 schreef buyukAbi het volgende:
[..]
Dat heb je mij hier absoluut niet zien schrijven, want zo zie ik dat helemaal niet, je begon er zelf over dat Semih hier en op Talpa op die manier wordt veroordeeld en dat dat maar eens afgelopen moet zijn!quote:Op maandag 2 oktober 2006 02:27 schreef buyukAbi het volgende:
[..]
Henk!quote:
Ja maar lieverd, jij zit niet in het huis, dus niet zo schijnheilig doenquote:Op maandag 2 oktober 2006 02:34 schreef Day het volgende:
Ik heb net even bij Marcia geluisterd, maar die verdraaid het verhaal toch een beetje. Ze zegt dat haar irratie vooral naar Tijn toe was, maar dat is volgens mij niet helemaal waar.
Ik heb die cursus tussen haar stopwoordjes doorlezen nog niet gevolgd.quote:Op maandag 2 oktober 2006 02:35 schreef Day het volgende:
En toch, als je de 'jeweetwel' blokt, zegt ze best wel zinnige dingen.
Oeps, zie dit nu pas ik zwijg verder maar ik ben geen rascist en zo wil ik ook niet 'aangevallen' wordenquote:Op maandag 2 oktober 2006 02:32 schreef Day het volgende:
Mensen, sorry, ik ging zelf net ook de fout in (ben ook maar een mens)
Laten we stoppen over de hele allcochtonenkwestie. We zitten in COS, laten we gewoon weer lullen over de streams.
Schijnheilig, ik? Houd jij lekker je bek!quote:Op maandag 2 oktober 2006 02:38 schreef Bluezz het volgende:
[..]
Ja maar lieverd, jij zit niet in het huis, dus niet zo schijnheilig doen
Rik komt weer binnen
Mijn post aangepast omdat hij positief is hihihihihihihiquote:Op maandag 2 oktober 2006 02:38 schreef Day het volgende:
[..]
Henk!![]()
We zouden het er niet meer over hebben.
Weglopen nu!quote:Op maandag 2 oktober 2006 02:39 schreef Day het volgende:
Schijnheilig, ik? Houd jij lekker je bek!![]()
![]()
Rik!![]()
Dat was vandaag (gisteren dus) zo verdomde gaaf wat Jeroen tegen Tijn zei: "Ik snap dat "zeg maar" wel, maar wat je eromheen zegt snap ik niet helemaal..."quote:Op maandag 2 oktober 2006 02:38 schreef golfer het volgende:
[..]
Ik heb die cursus tussen haar stopwoordjes doorlezen nog niet gevolgd.
Monique, die zegt wel soms rake zaken en weet soms de pijnpuntjes naar voren te halen en realiseert zich meer wat ze doet dat Sabrine.
Sabrine heb ik alleen maar om moeten lachen.
Oh man, hou op!quote:Op maandag 2 oktober 2006 02:40 schreef henk.jansen het volgende:
Maar wat een ellende in dat huis zeg pffffff
Dat was briljant !quote:Op maandag 2 oktober 2006 02:41 schreef LekkerSimpel het volgende:
[..]
Dat was vandaag (gisteren dus) zo verdomde gaaf wat Jeroen tegen Tijn zei: "Ik snap dat "zeg maar" wel, maar wat je eromheen zegt snap ik niet helemaal..."
Oh ja, dat hoorde er ook bij. :pquote:
Ja, ze zei net tegen Mo in de badkamer dat ze niks meer uit ging leggen.quote:Op maandag 2 oktober 2006 02:43 schreef cripplecrow het volgende:
gvdddd komt die kut janine weer aan
We hebben inmiddels wel geleerd dat je irritante bewoners juist in het huis moet laten omdat ze voor rumoer zorgen, maar voor Janine maken we graag een uitzondering. Hopelijk is ze morgen opgeflikkerd.quote:Op maandag 2 oktober 2006 02:43 schreef cripplecrow het volgende:
gvdddd komt die kut janine weer aan
quote:Op maandag 2 oktober 2006 02:46 schreef Bluezz het volgende:
[afbeelding]
Er zit een opgebaarde te luisteren die niks wil missen![]()
Oh en ik bedoelde Eggie daarmee hoor
quote:Op maandag 2 oktober 2006 02:46 schreef Bluezz het volgende:
[afbeelding]
Er zit een opgebaarde te luisteren die niks wil missen![]()
Oh en ik bedoelde Eggie daarmee hoor
Gelukkig is Micheline erbij gaan zittenquote:Op maandag 2 oktober 2006 02:51 schreef golfer het volgende:
Voer voor psychologen die badscene met Tijn en Monique.
Ze durft hem niet eens meer recht aan te kijken uit angst dat er meer wordt achter gezocht, terwijl zo overduidelijk is dat ze wel meer dan vriendschappelijke gevoelens voor hem heeft.
En hij ook voor haar!quote:Op maandag 2 oktober 2006 02:51 schreef golfer het volgende:
Voer voor psychologen die badscene met Tijn en Monique.
Ze durft hem niet eens meer recht aan te kijken uit angst dat er meer wordt achter gezocht, terwijl zo overduidelijk is dat ze wel meer dan vriendschappelijke gevoelens voor hem heeft.
Ik ook.quote:Op maandag 2 oktober 2006 02:55 schreef Kaleddis het volgende:
En Tijn wordt er ook gek van dat iedereen constant maar die badkamer inloopt.
Ja dat schiet lekker op.quote:Op maandag 2 oktober 2006 02:52 schreef henk.jansen het volgende:
[..]
Gelukkig is Micheline erbij gaan zitten
[afbeelding]
Jaquote:Op maandag 2 oktober 2006 02:57 schreef Kaleddis het volgende:
Zit Janine nu weer te "waken" bij het bad ?
Dan zal Janine wel vertrokken zijnquote:Op maandag 2 oktober 2006 02:58 schreef NorthernStar het volgende:
[..]
Ja![]()
En nu zapt BB weer weg. Want anders wordt Rob boos.![]()
Tijn moet gewoon uit de buurt van Monique blijvenquote:
Welnee!! Die andere mensen moeten uit de buurt van Tijn en Mo blijven!!quote:Op maandag 2 oktober 2006 02:59 schreef henk.jansen het volgende:
[..]
Tijn moet gewoon uit de buurt van Monique blijven
Als Janine weg is krijgen we helemaal geen badkamerstreams meer.quote:Op maandag 2 oktober 2006 02:59 schreef Kaleddis het volgende:
[..]
Dan zal Janine wel vertrokken zijn![]()
Neem je pillen!quote:Op maandag 2 oktober 2006 03:01 schreef LekkerSimpel het volgende:
knip
Tijd voor je pilletjes weer?quote:Op maandag 2 oktober 2006 03:01 schreef LekkerSimpel het volgende:
-knip-
Had ff zin om te gaan rijmen
Gamma.quote:
Dan maar een andere actie, want iemand die geen respect kan opbrengen voor een relatie van iemand is voor mij een loserquote:Op maandag 2 oktober 2006 03:01 schreef Coos het volgende:
[..]
Welnee!! Die andere mensen moeten uit de buurt van Tijn en Mo blijven!!
Ik wil aktie!!![]()
Zie hier de essentie van het gedrag van Sabrina.quote:Op maandag 2 oktober 2006 03:04 schreef Bluezz het volgende:
Sa zegt dat ze niet serieus kan communiceren, mss omdat ik alleen maar met een 5 jarige praat.
quote:
Volgens mij is het tijd voor mijn pillenquote:
Ja, hij lijkt hier echt zoveel ouder dan zij.quote:Op maandag 2 oktober 2006 03:05 schreef scanman01 het volgende:
Ondanks dat iedereen op hem kotst hier op FOK, doet hij dit gesprek met Sabrina toch wel heel prima.
Omdat hij geen tegenspraak krijgt. Heb hem nog geen 1 discussie zien winnen. zelfs van Jeroen niet.quote:Op maandag 2 oktober 2006 03:05 schreef scanman01 het volgende:
Ondanks dat iedereen op hem kotst hier op FOK, doet hij dit gesprek met Sabrina toch wel heel prima.
ook al blijven die andere mensen weg wij zullen toch niks te zien krijgen anders wordt rob boosquote:Op maandag 2 oktober 2006 03:01 schreef Coos het volgende:
[..]
Welnee!! Die andere mensen moeten uit de buurt van Tijn en Mo blijven!!
Ik wil aktie!!![]()
Dat is niet waar en ik ken dat soort mannetjes, er zit niks kwaads bij maar ze zijn gewoon enorm geilquote:Op maandag 2 oktober 2006 03:05 schreef scanman01 het volgende:
Dit is ook absoluut geen gesprek waar een winnaar uit moet komen. Als je dat denkt, zit je toch heel erg fout.quote:Op maandag 2 oktober 2006 03:07 schreef BorTheWolf het volgende:
[..]
Omdat hij geen tegenspraak krijgt. Heb hem nog geen 1 discussie zien winnen. zelfs van Jeroen niet.
Tja dan blijft Saartje over he
Denk je dat echt bij dit gesprek????quote:Op maandag 2 oktober 2006 03:08 schreef Morwen het volgende:
[..]
Dat is niet waar en ik ken dat soort mannetjes, er zit niks kwaads bij maar ze zijn gewoon enorm geil![]()
Misschien heeft Mo dit momentje wel even nodig om haar leven tot nu toe te evolueren. Is kennelijk tot de conclusie gekomen, ondanks het ingrijpen van Rob via BB, dat het toch niet het leven is wat ze altijd wilde hebben.quote:Op maandag 2 oktober 2006 03:05 schreef henk.jansen het volgende:
[..]
Dan maar een andere actie, want iemand die geen respect kan opbrengen voor een relatie van iemand is voor mij een loser![]()
![]()
Jaquote:Op maandag 2 oktober 2006 03:09 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Denk je dat echt bij dit gesprek????
Hij lult zich een weg naar zijn l*l (hoopt hij nog steeds)quote:Op maandag 2 oktober 2006 03:06 schreef Bluezz het volgende:
[..]
Ja, hij lijkt hier echt zoveel ouder dan zij.
Ik zit het niet te volgen, maar ik ken dit soort gesprekken. Sabje wil aandacht, E10 is geil. Ze willen beide iets anders en dat botst al weken.quote:Op maandag 2 oktober 2006 03:09 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Denk je dat echt bij dit gesprek????
Dan luisteren jullie toch echt met een vooroordeel, want het gaat heel ergens anders over. Dit is niet een gesprek die iemand voert die geil is. Etienne heeft commentaar op Sabrina en dat is wel het laatste wat een geil persoon doet.quote:
met censuur valt er weinig te glurenquote:Op maandag 2 oktober 2006 03:10 schreef Coos het volgende:
[..]
Misschien heeft Mo dit momentje wel even nodig om haar leven tot nu toe te evolueren. Is kennelijk tot de conclusie gekomen, ondanks het ingrijpen van Rob via BB, dat het toch niet het leven is wat ze altijd wilde hebben.
Dit is real life TV en zulke dingen gebeuren nu eenmaal. Zoals Phil Bloom (hiet uit Leidschendam) het eerste naakt op tv toonde krijgen we nu live een scheiding om mee te maken. Maar laat Tijn en Mo maar rommelen des te meer voor ons gluurders.![]()
Moet dat dan met hand op de borsten,hand op haar achterste en met smakgeluiden?quote:Op maandag 2 oktober 2006 03:12 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Dan luisteren jullie toch echt met een vooroordeel, want het gaat heel ergens anders over. Dit is niet een gesprek die iemand voert die geil is. Etienne heeft commentaar op Sabrina en dat is wel het laatste wat een geil persoon doet.
Maar goed, het vooroordeel is hier duidelijk niet weg te krijgen. Dat is best wel jammer.
Wel tijd voor mij om weer even FOK af te sluiten. Tot morgen.
Dat heb ik niet eens gezienquote:Op maandag 2 oktober 2006 03:16 schreef Dropkick het volgende:
[..]
Moet dat dan met hand op de borsten,hand op haar achterste en met smakgeluiden?
Ik kan nog steeds de beelden niet van me afzetten dat hij aan haar tieten zat toen ze gewoon "Out" wasquote:Op maandag 2 oktober 2006 03:18 schreef NorthernStar het volgende:
Etienne is gewoon ontzettend onzeker en is nog lang niet zo ver dat hij dat gewoon kan zeggen of accepteren. Saar geeft hem geen genoeg bevestiging en dan moet hij het afdwingen door 'boos op haar te zijn'. Dus dat blijft gewoon zo.
BlaBla Blaquote:Op maandag 2 oktober 2006 03:17 schreef Bigblahbla het volgende:
wij willen het bad zien
Wat ik al schreef het is gewoon een eng mannetje die eens goed op zijn punten gezet moet wordenquote:Op maandag 2 oktober 2006 03:22 schreef Morwen het volgende:
[..]
Ik kan nog steeds de beelden niet van me afzetten dat hij aan haar tieten zat toen ze gewoon "Out" wasIk was erbij en heb het gezien
![]()
Is niet gek na al die aanvallen van TIJNquote:Op maandag 2 oktober 2006 03:22 schreef saa het volgende:
Jeetje, Monique ziet er wel heel verlopen uit!!
Yep, ik ook en dat ging idd erg ver!quote:Op maandag 2 oktober 2006 03:22 schreef Morwen het volgende:
[..]
Ik kan nog steeds de beelden niet van me afzetten dat hij aan haar tieten zat toen ze gewoon "Out" wasIk was erbij en heb het gezien
![]()
Ja dat deed ie. Maar zou hij zich uberhaupt wel beseffen dat het soms niet gewenst is? Hij zit altijd te grijpen. Toen Eggie in de boot lag en hij en Saar aan de kant zaten, zat hij ook gewoon in haar kruis te voelen. Sowieso zijn er altijd camera's bij, ook toen Saar out in bed lag. Als je van thuisuit geen grenzen meekrijgt...quote:Op maandag 2 oktober 2006 03:22 schreef Morwen het volgende:
[..]
![]()
Ik denk het niet, nee, maar dat praat het niet goed. Ik heb geen hekel aan hem, zeker niet en ik denk dat Sab hem ook zeker die gelegenheid geeft. Dus Sab zou beter moeten weten, zij is ouder en wijzer (quote:Op maandag 2 oktober 2006 03:30 schreef NorthernStar het volgende:
[..]
Ja dat deed ie. Maar zou hij zich uberhaupt wel beseffen dat het soms niet gewenst is? Hij zit altijd te grijpen. Toen Eggie in de boot lag en hij en Saar aan de kant zaten, zat hij ook gewoon in haar kruis te voelen. Sowieso zijn er altijd camera's bij, ook toen Saar out in bed lag. Als je van thuisuit geen grenzen meekrijgt...
Heeft Rik trouwens een bh aan?? Ik zie nu zijn decolleté pasquote:
Waar zou dat moeten zitten dan ?quote:Op maandag 2 oktober 2006 03:38 schreef saa het volgende:
[..]
Heeft Rik trouwens een bh aan?? Ik zie nu zijn decolleté pas![]()
Misschien wat van Janine geleendquote:Op maandag 2 oktober 2006 03:55 schreef saa het volgende:
[afbeelding]
Nou het lijkt er toch heel erg op toch??
Ben jij in een slechte mood (geen vent in de buurt) ?quote:Op maandag 2 oktober 2006 04:22 schreef saa het volgende:
Micheline zit alsjeblieft niet zo te smeken zeg!!![]()
Ik heb geen geluid aanquote:Op maandag 2 oktober 2006 04:32 schreef saa het volgende:
Jawel hoor, maar hier wordt ik niet goed van.
Mag ik je alsjeblieft troosten?? ik hoop niet dat ik iets verkeerds heb gedaan?? Kom alsjeblieft bij me liggen![]()
Baardmansquote:Op maandag 2 oktober 2006 04:48 schreef dl3b het volgende:
En jawel, op 1 en 2 speelt baardmans weer kleutertje luister.
Alles behalve een noodkreet hoorquote:Op maandag 2 oktober 2006 04:44 schreef henk.jansen het volgende:
[..]
Ik heb geen geluid aanMaar om half 5 zie ik dit als een noodkreet aan je eigen vent anders bennje hier toch niet meer.
Of er moeten andere redenen zijn die wij niet weten![]()
Het was geen aanval hoorquote:Op maandag 2 oktober 2006 04:58 schreef saa het volgende:
En ik ben hier nog omdat ik niet kan slapen, jij bent er toch ook nog of is dit je werk met die caps enzo?
Welterusten en tot de volgende keerquote:Op maandag 2 oktober 2006 05:24 schreef saa het volgende:
Is prima hoor Henk, ik voelde me ook niet echt aangevallen maar was het niet eens met je stelling![]()
Semih en Mies bouwen nu een tentje, dus dat zit wel weer goed![]()
In de woonkamer zijn nog wat gesprekjes gaande, niet veel te 'rellen' idd![]()
Denk dat ik zo maar eens naast mijn ventje kruip, welterusten en tot morgen, ben zeer benieuwd naar de exit!!
En Marcia en Etienne missen we ook.....................quote:Op maandag 2 oktober 2006 05:33 schreef Ifa het volgende:
Ik ga er maar van uit dat semih nu wakende aan het snurken is....
(en daarvoor missen we een gesprek Tijn-Marlies, wat een frustie daar aan de knoppen)
ja klopt, echt tenenkrommend.quote:Op maandag 2 oktober 2006 05:38 schreef yellowfirst het volgende:
[..]
En Marcia en Etienne missen we ook.....................
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |