juistquote:Op maandag 2 oktober 2006 01:22 schreef versabommie het volgende:
[..]
sorry hoor, maar ik had het dus zeer kwalijk gevonden als ze mij om de joker hadden genomineerd en die vieze Tijn niet ....
hele redenatie slaat nergens op !![]()
moquote:Op maandag 2 oktober 2006 01:24 schreef avonne het volgende:
Ik zit nu even in de serre... (wie gaat er gezellig mee?)
Over wie hebben Tijn, Marcia en Egbert het?
ze is kriegelquote:Op maandag 2 oktober 2006 01:24 schreef arneaux het volgende:
Ik het Marcia al heel vaak saai zien kijken, maar nu kijkt ze echt een beetje verschrikt.
Waar is Scan eigenlijk? Isty al weer weg?.
zo kun je het ook uitleggenquote:Op maandag 2 oktober 2006 01:25 schreef T-lex het volgende:
Tijn is wel goed bezig...hij gaat gelijk ff in discussie met Eg en Marcia.
Vindt het goed dat hij toch gelijk nog maar is aanhaald dat hij het niet leuk vindt (en hij geeft ook aan dat Mo er echt mee zit) dat er nog steeds over hun "relatie" gelult wordt.
En dat het zelfs nu weer als voorbeeld door Semih werd aangehaald was gewoon de druppel, toont in Tijns ogen aan dat het verhaaltje al een heel verhaal is geworden.
goeie zet van ons Tijn....laat die 2 ook maar ff op de blaren zitten. Kunnen ze er ook nog is over denken....
Dat je t zo lang hebt volgehouden vind ik zowieso bewonderingswaardig.quote:
quote:Op maandag 2 oktober 2006 01:28 schreef LekkerSimpel het volgende:
JemoetwelheelgoedoplettenwatJanineallemaalzegtwantzepraatzosneldatdehelegggrgroepaanhaarvoetenligtmaarhetmaakt
hetverslaanwelmoeilijkwatzenuallemaalheefttemeldenlieverdsorrydatdespatiesontbrekenmaarikprobeerdehetop
Janinesnelheidweertegevenschatjes
Ik probeer haar te begrijpen, maar het lukt niet.quote:Op maandag 2 oktober 2006 01:29 schreef arneaux het volgende:
[..]
Dat je t zo lang hebt volgehouden vind ik zowieso bewonderingswaardig.
Volgens mij wil Monique vooral ff gal spuien over de rest van de bewoners, dat heb ik haar nog niet horen doen, en tja, bij wie kun je dat nou beter doen als bij Janine.quote:Op maandag 2 oktober 2006 01:30 schreef Day het volgende:
[..]
Ik probeer haar te begrijpen, maar het lukt niet.![]()
Heel jammer dat Mo met haar mee gaat.
Wat een zeurtrut, met d'r pruillip en 'er is niks'quote:Op maandag 2 oktober 2006 01:28 schreef Martijn_fijn het volgende:
Micheline vind het een kutavond.
Ja dat is ook zo, maar je moet de belangen van de bewoners niet uit het oog verliezen.....quote:Op maandag 2 oktober 2006 01:31 schreef Myriam1978 het volgende:
Het lijkt mij wel als een dienst voor hun twee als het een keer wordt tegen hen gezegd!
dus echt wel: er zit genoeg( gal )quote:Op maandag 2 oktober 2006 01:32 schreef saa het volgende:
[..]
Wat een zeurtrut, met d'r pruillip en 'er is niks'
al aangepast.quote:Op maandag 2 oktober 2006 01:34 schreef tonja het volgende:
je verneukt de layout Golfer...
Klopt wel zo ongeveer. Maar er ontbreekt nog "ikikikikikikikik"quote:Op maandag 2 oktober 2006 01:33 schreef golfer het volgende:
Korte samenvating Janine:
"ikikikikikikikikikikikikikikikikikikikikikkikikikikikikikikikikikikikikikikikikikikikikikikikikikikikikikikikkikiikikikikik
ikikikikikikikikikiikikikikikikikikikikikikikikikik
ikikikikikkikikikikikikikikikikikikikikikikikikikikikikikikikikikikikikikikikk
ikiikikikikikikikikikikikikikikiikikikikikikikikikikikikikikikikikikikikikkikikikikikikikikikikik
ikikikikikikikikikikikikikikikikikikikikikikkikiikikikikikikikikikikikikikikiikikikikikikikikikikikikikikikiki
kikikikikkikikikikikikikikikikikikikikikikikikikikikikikikikikikik
ikikikikikkikiikikikikikikikikikikikikikikiikikikikikikikikikikikikikikikikikikik
ikikkikikikikikikikikikikikikikikikikikikikikikikikikikikikikikikikikikkikiikikikikikikikikikik
ikikikikiikikikikikikikikikikikikikikikikikikikikikkikikikikikikikikikikikik
ikikikikikikikikikikikikikikikikikikikikikkikiikikikikikikikikikikikikikikiikikikikikikikikikikikikik
ikikikikikikikikkikikikikikikikikikikikikikikikikikikikikikikikikikikikikikikikik
ikkikiikikikikikikikikikikikikikikiikikikikikikikikikikikikikikikikikikikikikkikikikikikikikikik
ikikikikikikikikikikikikikikikikikikikikikikikikkikiikikikikikikikikikikikikikikik"
![]()
quote:Op maandag 2 oktober 2006 01:36 schreef LekkerSimpel het volgende:
[..]
Klopt wel zo ongeveer. Maar er ontbreekt nog "ikikikikikikikik"
Voor de rest had je het wel redelijk goed samengevat.![]()
net een Fok!kerquote:Op maandag 2 oktober 2006 01:37 schreef Martijn_fijn het volgende:
Micheline is dus - zoals hier al vaker gezegd - iemand die andere mensen afluistert. In dit geval Janine.
Ik hoop op een ban.quote:Op maandag 2 oktober 2006 01:38 schreef neferhone het volgende:
en dan heb je nog semith
Ja dat wegstieren als je je tandenborstel haalt.quote:
Ja joh?quote:Op maandag 2 oktober 2006 01:36 schreef NorthernStar het volgende:
Micheline zat op de wc en heeft een stuk van Janine's monoloog cq. klaagzang meegekregen.
Doe mij een lol, en kom morgen aub ff naar de uitzending. Kan je ff spelles krijgenquote:Op maandag 2 oktober 2006 01:38 schreef neferhone het volgende:
en dan heb je nog semith
Ben jij er ook?quote:Op maandag 2 oktober 2006 01:40 schreef buyukAbi het volgende:
[..]
Doe mij een lol, en kom morgen aub ff naar de uitzending. Kan je ff spelles krijgen
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |