Ras?quote:Op maandag 2 oktober 2006 02:28 schreef Day het volgende:
[..]
Dan heb jij niet alles meegekregen. Bijna alle acties van Semih worden gekoppeld aan zijn ras door sommige mensen hier.
Ja, Marcia is niet meer weg te krijgen zoquote:Op maandag 2 oktober 2006 02:29 schreef Kaleddis het volgende:
Tijn z'n plannetje valt mooi in duigen![]()
moet je nagaan dat ik dat nog niet eens doe, en hem tóch een enorme eikel vind.quote:Op maandag 2 oktober 2006 02:28 schreef Day het volgende:
[..]
Dan heb jij niet alles meegekregen. Bijna alle acties van Semih worden gekoppeld aan zijn ras door sommige mensen hier.
Boeien! Je weet wat ik bdoel.quote:
En toch, als je de 'jeweetwel' blokt, zegt ze best wel zinnige dingen.quote:Op maandag 2 oktober 2006 02:35 schreef golfer het volgende:
Sabrina heeft wer hoogdravende teksten in de slaapkamer met Marlies, Mich en Semih.
"weet je wel"
Jufffff, ben ik nu weer braaf?quote:Op maandag 2 oktober 2006 02:33 schreef Day het volgende:
[..]
Boeien! Je weet wat ik bdoel.
Nu weer terug naar de streams, a.u.b.
opassen he!quote:Op maandag 2 oktober 2006 02:34 schreef Bigblahbla het volgende:
Mo lamaarsegguuhh ja maar dit of dat weetjuuh dan denk ik bij me self weetjuhhweell![]()
![]()
Ik heb echt zo'n billenknijp gevoel bij hem ... eigenlijk bij alles wat ie doet, zegt of laat horen.quote:
quote:Op maandag 2 oktober 2006 02:27 schreef buyukAbi het volgende:
[..]
Welk allochtonenkwestie bedoel je? Het feit dat je iemand die hier geboren en getogen is, in jouw xenofobe gedachtengang nog steeds aan ziet voor een allochtoon?
Dat heb je mij hier absoluut niet zien schrijven, want zo zie ik dat helemaal niet, je begon er zelf over dat Semih hier en op Talpa op die manier wordt veroordeeld en dat dat maar eens afgelopen moet zijn!quote:Op maandag 2 oktober 2006 02:27 schreef buyukAbi het volgende:
[..]
Welk allochtonenkwestie bedoel je? Het feit dat je iemand die hier geboren en getogen is, in jouw xenofobe gedachtengang nog steeds aan ziet voor een allochtoon?
Henk!quote:
Ja maar lieverd, jij zit niet in het huis, dus niet zo schijnheilig doenquote:Op maandag 2 oktober 2006 02:34 schreef Day het volgende:
Ik heb net even bij Marcia geluisterd, maar die verdraaid het verhaal toch een beetje. Ze zegt dat haar irratie vooral naar Tijn toe was, maar dat is volgens mij niet helemaal waar.
Ik heb die cursus tussen haar stopwoordjes doorlezen nog niet gevolgd.quote:Op maandag 2 oktober 2006 02:35 schreef Day het volgende:
En toch, als je de 'jeweetwel' blokt, zegt ze best wel zinnige dingen.
Oeps, zie dit nu pas ik zwijg verder maar ik ben geen rascist en zo wil ik ook niet 'aangevallen' wordenquote:Op maandag 2 oktober 2006 02:32 schreef Day het volgende:
Mensen, sorry, ik ging zelf net ook de fout in (ben ook maar een mens)
Laten we stoppen over de hele allcochtonenkwestie. We zitten in COS, laten we gewoon weer lullen over de streams.
Schijnheilig, ik? Houd jij lekker je bek!quote:Op maandag 2 oktober 2006 02:38 schreef Bluezz het volgende:
[..]
Ja maar lieverd, jij zit niet in het huis, dus niet zo schijnheilig doen
Rik komt weer binnen
Mijn post aangepast omdat hij positief is hihihihihihihiquote:Op maandag 2 oktober 2006 02:38 schreef Day het volgende:
[..]
Henk!![]()
We zouden het er niet meer over hebben.
Weglopen nu!quote:Op maandag 2 oktober 2006 02:39 schreef Day het volgende:
Schijnheilig, ik? Houd jij lekker je bek!![]()
![]()
Rik!![]()
Dat was vandaag (gisteren dus) zo verdomde gaaf wat Jeroen tegen Tijn zei: "Ik snap dat "zeg maar" wel, maar wat je eromheen zegt snap ik niet helemaal..."quote:Op maandag 2 oktober 2006 02:38 schreef golfer het volgende:
[..]
Ik heb die cursus tussen haar stopwoordjes doorlezen nog niet gevolgd.
Monique, die zegt wel soms rake zaken en weet soms de pijnpuntjes naar voren te halen en realiseert zich meer wat ze doet dat Sabrine.
Sabrine heb ik alleen maar om moeten lachen.
Oh man, hou op!quote:Op maandag 2 oktober 2006 02:40 schreef henk.jansen het volgende:
Maar wat een ellende in dat huis zeg pffffff
Dat was briljant !quote:Op maandag 2 oktober 2006 02:41 schreef LekkerSimpel het volgende:
[..]
Dat was vandaag (gisteren dus) zo verdomde gaaf wat Jeroen tegen Tijn zei: "Ik snap dat "zeg maar" wel, maar wat je eromheen zegt snap ik niet helemaal..."
Oh ja, dat hoorde er ook bij. :pquote:
Ja, ze zei net tegen Mo in de badkamer dat ze niks meer uit ging leggen.quote:Op maandag 2 oktober 2006 02:43 schreef cripplecrow het volgende:
gvdddd komt die kut janine weer aan
We hebben inmiddels wel geleerd dat je irritante bewoners juist in het huis moet laten omdat ze voor rumoer zorgen, maar voor Janine maken we graag een uitzondering. Hopelijk is ze morgen opgeflikkerd.quote:Op maandag 2 oktober 2006 02:43 schreef cripplecrow het volgende:
gvdddd komt die kut janine weer aan
quote:Op maandag 2 oktober 2006 02:46 schreef Bluezz het volgende:
[afbeelding]
Er zit een opgebaarde te luisteren die niks wil missen![]()
Oh en ik bedoelde Eggie daarmee hoor
quote:Op maandag 2 oktober 2006 02:46 schreef Bluezz het volgende:
[afbeelding]
Er zit een opgebaarde te luisteren die niks wil missen![]()
Oh en ik bedoelde Eggie daarmee hoor
Gelukkig is Micheline erbij gaan zittenquote:Op maandag 2 oktober 2006 02:51 schreef golfer het volgende:
Voer voor psychologen die badscene met Tijn en Monique.
Ze durft hem niet eens meer recht aan te kijken uit angst dat er meer wordt achter gezocht, terwijl zo overduidelijk is dat ze wel meer dan vriendschappelijke gevoelens voor hem heeft.
En hij ook voor haar!quote:Op maandag 2 oktober 2006 02:51 schreef golfer het volgende:
Voer voor psychologen die badscene met Tijn en Monique.
Ze durft hem niet eens meer recht aan te kijken uit angst dat er meer wordt achter gezocht, terwijl zo overduidelijk is dat ze wel meer dan vriendschappelijke gevoelens voor hem heeft.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |