Ja die heeft er twee stalkers aan overgehouden.quote:Op maandag 2 oktober 2006 02:08 schreef LekkerSimpel het volgende:
[..]
Joh, Tanja kwam hier vorig jaar ook. Die is er ook niet slechter van geworden.
Ok, bij haar kon het dan ook niet veel slechter...
tja en in het huis en tijdens het Songfestival wordt er vals gezongen, dus misschien toch een klein kansje ....quote:Op maandag 2 oktober 2006 02:12 schreef golfer het volgende:
Homo's en Turken kijken naar het Songfestival, althans dat is het vooroordeel.
Er zit nu een homo en een Turk in BB, dus waarom zou het kijkerspubliek anders zijn?![]()
quote:Op maandag 2 oktober 2006 02:13 schreef buyukAbi het volgende:
"Wij" kijken alleen maar naar hallal tv en andere programma's om het westen dood te vermoorden.
Je weet toch. Koran aan de muur, busje met gordijntjes en een huiskamer die in 2en verdeelt kan worden.quote:Op maandag 2 oktober 2006 02:13 schreef buyukAbi het volgende:
[..]
"Wij" kijken alleen maar naar hallal tv en andere programma's om het westen dood te vermoorden.
quote:Op maandag 2 oktober 2006 02:13 schreef buyukAbi het volgende:
Peter wist ik, maar dat jij haar ook stalkte is nieuw voor mijquote:Op maandag 2 oktober 2006 02:13 schreef Coos het volgende:
[..]
Ja die heeft er twee stalkers aan overgehouden.![]()
Hier vrij weinig hoor.quote:Op maandag 2 oktober 2006 01:56 schreef buyukAbi het volgende:
[..]
Daar heb je helemaal gelijk in. Helaas heb ik alleen te vaak iets anders gelezen, zowel op de Talpa-site (wat een stelletje rioolratten zitten daar) als hier.
DAT VIND IK NOU ZO SCHIJNHEILIG VAN JOUW. JIJ SCHIJNHEIL!quote:Op maandag 2 oktober 2006 02:13 schreef LekkerSimpel het volgende:
En als je morgen niet ff FOK! gaat noemen dan mag je lekker oppleuren hier en je bek houden...![]()
Misschien mogen we dan tenminste wel die 2 in bad zien....alles is beter dan die rot gang op de stream!quote:Op maandag 2 oktober 2006 02:13 schreef Kaleddis het volgende:
Wat zit Tijn nou als een debiel sop te maken?
Alsof we dan niet kunnen zien wattie aan het uitspoken is![]()
Hear, hear!quote:Op maandag 2 oktober 2006 02:15 schreef Gert het volgende:
[..]
Hier vrij weinig hoor.
Ben blij ook, dat het hier geen item is, want ik word moe dat eeuwige wij-zij gezeik. Dus laten we er maar snel weer over ophouden.
HOUD JE BEK HOUD JE BEK HOUD JE BEKquote:Op maandag 2 oktober 2006 02:15 schreef buyukAbi het volgende:
[..]
DAT VIND IK NOU ZO SCHIJNHEILIG VAN JOUW. JIJ SCHIJNHEIL!
*proest*quote:Op maandag 2 oktober 2006 02:15 schreef buyukAbi het volgende:
foutjequote:Op maandag 2 oktober 2006 02:16 schreef T-lex het volgende:
[..]
Misschien mogen we dan tenminste wel die 2 in bad zien....alles is beter dan die rot gang op de stream!![]()
Doe je ding Tijn, veel sop en gaan...![]()
*negeermodus aan*quote:Op maandag 2 oktober 2006 02:17 schreef LekkerSimpel het volgende:
[..]
HOUD JE BEK HOUD JE BEK HOUD JE BEK![]()
Pfffffquote:Op maandag 2 oktober 2006 02:17 schreef LekkerSimpel het volgende:
HOUD JE BEK HOUD JE BEK HOUD JE BEK![]()
Hou op!quote:Op maandag 2 oktober 2006 02:15 schreef buyukAbi het volgende:
Ja vind ik ook, haartjes opgestoken of in staartjes staan bij allebei de zusjes veel leukerquote:Op maandag 2 oktober 2006 02:17 schreef T-lex het volgende:
Zow...Mo heeft d'r haar weer in een startje....staat veel leuker zo!
Sarcastisch bedoelt of niet, maar ik vind het van 'jullie' kant ook niet kunnen om hier zulke opmerkingen te plaatsen, je lokt zo wel weer iets uit, beetje jammer als je de allochtonenkwestie erbuiten wilt houden!quote:Op maandag 2 oktober 2006 02:13 schreef buyukAbi het volgende:
[..]
Ik vind Mo écht een heel mooi, leuk, warm mens, maar want Tijn betreft heeft ze echt een plaat voor d'r kop.quote:Op maandag 2 oktober 2006 02:21 schreef LekkerSimpel het volgende:
Ik kan me toch heel goed herinneren dat Moon eerder zei dat het beter was om niet met Tijn in het bad te gaan. En waar zit ze nu?
[afbeelding]
Ja, loop maar weg. Zit in de familie.quote:
quote:Op maandag 2 oktober 2006 02:22 schreef saa het volgende:
[..]
Sarcastisch bedoelt of niet, maar ik vind het van 'jullie' kant ook niet kunnen om hier zulke opmerkingen te plaatsen, je lokt zo wel weer iets uit, beetje jammer als je de allochtonenkwestie erbuiten wilt houden!
in dat geval blijf ik nog evenquote:Op maandag 2 oktober 2006 02:23 schreef LekkerSimpel het volgende:
[..]
Ja, loop maar weg. Zit in de familie.
Trouwens, je kan je niet douchen of badderen, want Tijn zit met Monique in het bad...![]()
quote:
Mooi toch. Trekt het geheel een beetje in het belachelijke en kun je het relativeren.quote:Op maandag 2 oktober 2006 02:22 schreef saa het volgende:
[..]
Sarcastisch bedoelt of niet, maar ik vind het van 'jullie' kant ook niet kunnen om hier zulke opmerkingen te plaatsen, je lokt zo wel weer iets uit, beetje jammer als je de allochtonenkwestie erbuiten wilt houden!
Mee eens, tot nu toe was de allochtonenkwestie helegaar niet aan de orde. Het ging gewoon over Semih, niet over andere dingen. En Semih is gewoon een macho dominante eikel wat mij betreft.quote:Op maandag 2 oktober 2006 02:22 schreef saa het volgende:
[..]
Als ik Rob zou zijn, dan kon ze het shaken...quote:Op maandag 2 oktober 2006 02:22 schreef Day het volgende:
[..]
Ik vind Mo écht een heel mooi, leuk, warm mens, maar want Tijn betreft heeft ze echt een plaat voor d'r kop.
Welk allochtonenkwestie bedoel je? Het feit dat je iemand die hier geboren en getogen is, in jouw xenofobe gedachtengang nog steeds aan ziet voor een allochtoon?quote:Op maandag 2 oktober 2006 02:22 schreef saa het volgende:
[..]
blaat blaat blaat....
beetje jammer als je de allochtonenkwestie erbuiten wilt houden!
Dan heb jij niet alles meegekregen. Bijna alle acties van Semih worden gekoppeld aan zijn ras door sommige mensen hier.quote:Op maandag 2 oktober 2006 02:25 schreef tonja het volgende:
[..]
Mee eens, tot nu toe was de allochtonenkwestie helegaar niet aan de orde. Het ging gewoon over Semih, niet over andere dingen. En Semih is gewoon een macho dominante eikel wat mij betreft.
Doe dat maar niet hier in Commentaren op Streamverslagen.quote:Op maandag 2 oktober 2006 02:27 schreef buyukAbi het volgende:
Welk allochtonenkwestie bedoel je? Het feit dat je iemand die hier geboren en getogen is, in jouw xenofobe gedachtengang nog steeds aan ziet voor een allochtoon?
Nog beter is om er helemaal niet op te reageren.quote:Op maandag 2 oktober 2006 02:29 schreef golfer het volgende:
[..]
Doe dat maar niet hier in Commentaren op Streamverslagen.
Maar dat zal vast wel een gekleurd beeld zijn van mij.quote:Op maandag 2 oktober 2006 02:28 schreef Day het volgende:
[..]
Dan heb jij niet alles meegekregen. Bijna alle acties van Semih worden gekoppeld aan zijn ras door sommige mensen hier.
pssssssssssst mag ik je een tip geven?quote:Op maandag 2 oktober 2006 02:27 schreef buyukAbi het volgende:
[..]
Welk allochtonenkwestie bedoel je? Het feit dat je iemand die hier geboren en getogen is, in jouw xenofobe gedachtengang nog steeds aan ziet voor een allochtoon?
Houd het wel een beetje on-topic.quote:Op zaterdag 30 september 2006 18:56 schreef nikky het volgende:
HiDiHo,PC Eend, roeland303
Alledrie wegens herhaaldelijk kloten COS in BB6 en waarschuwingen negeren toch doorgaan
48 uur
quote:Op maandag 2 oktober 2006 02:29 schreef golfer het volgende:
[..]
Doe dat maar niet hier in Commentaren op Streamverslagen.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |