Mag jij altijd pas snachts achter de computer?quote:Op maandag 2 oktober 2006 01:40 schreef buyukAbi het volgende:
[..]
Doe mij een lol, en kom morgen aub ff naar de uitzending. Kan je ff spelles krijgen
Ben jij er ook weer dan?quote:Op maandag 2 oktober 2006 01:40 schreef buyukAbi het volgende:
[..]
Doe mij een lol, en kom morgen aub ff naar de uitzending. Kan je ff spelles krijgen
Hoe ga je morgen je broertje begroeten als ie er uit moet?quote:Op maandag 2 oktober 2006 01:40 schreef buyukAbi het volgende:
Ben bang dat de buren anders door krijgen dat ik BB volgquote:Op maandag 2 oktober 2006 01:42 schreef arneaux het volgende:
[..]
Mag jij altijd pas snachts achter de computer?.
Maar hij zei eerder op de avond zélf tegen Janine, dat je ergernissen niet altijd per se hoeft uit te spreken tegen iemand (nadat zij hem had beschuldigd van schijnheidligheid).quote:Op maandag 2 oktober 2006 01:40 schreef Day het volgende:
Kijk en daar heeft Semih toch ook een punt.
Zeg wat vindt jij nou eigenlijk van die hele situatie met je broer, vraag ik me af ?quote:
Vast welquote:Op maandag 2 oktober 2006 01:43 schreef golfer het volgende:
[..]
Hoe ga je morgen je broertje begroeten als ie er uit moet?
Ga je dan ook lopen janken?![]()
quote:Op maandag 2 oktober 2006 01:43 schreef buyukAbi het volgende:
[..]
Ben bang dat de buren anders door krijgen dat ik BB volg![]()
Als Bridget je een vraag stelt, zeg dan ff dat Semih het FOKKING goed doet. Met nadruk op FOK...quote:
Dat duurt nog wel even, Semih gaat er morgen niet uit. Denk toch echt dat het Janine gaat worden.quote:Op maandag 2 oktober 2006 01:43 schreef golfer het volgende:
[..]
Hoe ga je morgen je broertje begroeten als ie er uit moet?
Ga je dan ook lopen janken?![]()
I second thatquote:Op maandag 2 oktober 2006 01:44 schreef LekkerSimpel het volgende:
[..]
Als Bridget je een vraag stelt, zeg dan ff dat Semih het FOKKING goed doet. Met nadruk op FOK...![]()
![]()
Boom. Touw. Combineer die.quote:Op maandag 2 oktober 2006 01:47 schreef cripplecrow het volgende:
had ik al gezegd dat semih op moet rotten?
Nee, er is net tegen hem gezegd dat de ruzie tussen hem en Tijn heel sfeerbepalend is in de groep. In die groep zitten een behoorlijk aantal mensen die hem hoog hebben zitten (dat noem ik dan geen ergenisjes meer), waarom hebben ze niks tegen hem gezegd?quote:Op maandag 2 oktober 2006 01:43 schreef Gert het volgende:
[..]
Maar hij zei eerder op de avond zélf tegen Janine, dat je ergernissen niet altijd per se hoeft uit te spreken tegen iemand (nadat zij hem had beschuldigd van schijnheidligheid).
Dus Semih spreekt zichzelf verschrikkelijk tegen nu!
tja, ik denk dat ik zelf ook tegen Tijn gezegd zou hebben dat hij moest stoppen met het gezanik en gezeik, alleen was het daarbij gebleven en waarschijnlijk had ik wel open gestaan om een gesprek aan te gaan.quote:Op maandag 2 oktober 2006 01:43 schreef Kaleddis het volgende:
[..]
Zeg wat vindt jij nou eigenlijk van die hele situatie met je broer, vraag ik me af ?
Geduld is een schone zaak. Nog 19 uurtjes.quote:Op maandag 2 oktober 2006 01:48 schreef golfer het volgende:
Janine, rot op!
Figures.quote:
Ik denk dat je gelijk hebt.quote:Op maandag 2 oktober 2006 01:50 schreef buyukAbi het volgende:
[..]
tja, ik denk dat ik zelf ook tegen Tijn gezegd zou hebben dat hij moest stoppen met het gezanik en gezeik, alleen was het daarbij gebleven en waarschijnlijk had ik wel open gestaan om een gesprek aan te gaan.
Voor wat betreft het schijnheilig gedoe.......het zijn allemaal schijnheiligen in mijn ogen, alleen valt het mij vooral op dat er lekker op Semih ingehakt mag worden en dat er in andere gevallen, dingen goedgepraat worden (moet eenieder zelf weten)
Ook zo grappig al die reacties van : komt door z'n cultuur (welk cultuur bedoel je dan in godesnaam???) dat hij zich zo gedraagt of hem dingen in z'n schoenen proberen te schuiven omdat hij turks zou zijn.
voor de rest was het niet slim van hem, om zo dom te zijn de afgelopen week.
Offtopic maar:quote:Op maandag 2 oktober 2006 01:50 schreef buyukAbi het volgende:
Ook zo grappig al die reacties van : komt door z'n cultuur (welk cultuur bedoel je dan in godesnaam???) dat hij zich zo gedraagt of hem dingen in z'n schoenen proberen te schuiven omdat hij turks zou zijn.
dan kan iemand anders ook een keer wat zeggen;quote:Op maandag 2 oktober 2006 01:48 schreef Day het volgende:
[..]
Nee, er is net tegen hem gezegd dat de ruzie tussen hem en Tijn heel sfeerbepalend is in de groep. In die groep zitten een behoorlijk aantal mensen die hem hoog hebben zitten (dat noem ik dan geen ergenisjes meer), waarom hebben ze niks tegen hem gezegd?
Waarom heeft bvb. Rik (die gewoon zat te huilen) niks tegen hem gezegd? Die zei eerder deze week dat hij Semih's kant nog niet heeft gehoord en dus geen conclusies wilde trekken. Uit zijn woorden aan tafel heeft hij dat dus wel gedaan.
Deze hele groep is, op enkelen na, schijnheilig.
Day doe 's aan die kansloze mensen die constant express de naam van Semih verkeerd typen, bans zijn extragratis vandaag hoorde ikquote:Op maandag 2 oktober 2006 01:48 schreef Day het volgende:
[..]
Nee, er is net tegen hem gezegd dat de ruzie tussen hem en Tijn heel sfeerbepalend is in de groep. In die groep zitten een behoorlijk aantal mensen die hem hoog hebben zitten (dat noem ik dan geen ergenisjes meer), waarom hebben ze niks tegen hem gezegd?
Waarom heeft bvb. Rik (die gewoon zat te huilen) niks tegen hem gezegd? Die zei eerder deze week dat hij Semih's kant nog niet heeft gehoord en dus geen conclusies wilde trekken. Uit zijn woorden aan tafel heeft hij dat dus wel gedaan.
Deze hele groep is, op enkelen na, schijnheilig.
Hey dat zegt je broer ook altijdquote:Op maandag 2 oktober 2006 01:50 schreef buyukAbi het volgende:
[..]
tja, ik denk dat ik zelf ook tegen Tijn gezegd zou hebben dat hij moest stoppen met het gezanik en gezeik, alleen was het daarbij gebleven en waarschijnlijk had ik wel open gestaan om een gesprek aan te gaan.
Voor wat betreft het schijnheilig gedoe.......het zijn allemaal schijnheiligen in mijn ogen, alleen valt het mij vooral op dat er lekker op Semih ingehakt mag worden en dat er in andere gevallen, dingen goedgepraat worden (moet eenieder zelf weten)
vragen om een ban = krijgen van een ban arneaux!quote:Op maandag 2 oktober 2006 01:54 schreef arneaux het volgende:
[..]
Day doe 's aan die kansloze mensen die constant express de naam van Semih verkeerd typen, bans zijn extragratis vandaag hoorde ik
Bezoekers van Talpa.tv denken daar anders over. Ik denk dat de sms-uitslagen niet veel verschillen.quote:Op maandag 2 oktober 2006 01:50 schreef LekkerSimpel het volgende:
[..]
Geduld is een schone zaak. Nog 19 uurtjes.
Dat was me nog niet eens opgevallen. t Is wel grappig dat ze op die manier haar eigen idiotrie kracht bij zet zonder dat ze t zelf weet.quote:Op maandag 2 oktober 2006 01:53 schreef buyukAbi het volgende:
[..]
Tja, bouwjaar 1986, woonplaats Zwolle
Daar heb je helemaal gelijk in. Helaas heb ik alleen te vaak iets anders gelezen, zowel op de Talpa-site (wat een stelletje rioolratten zitten daar) als hier.quote:Op maandag 2 oktober 2006 01:53 schreef golfer het volgende:
[..]
Offtopic maar:
cultuur heeft er niets mee te maken. Zijn beetje dominante gedrag (minderwaardigheidscomplexje???) wel.
En nee, slim was het niet. Hij dreigt zijn eigen glazen in te gooien hierdoor.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |