Goeie TT en openingquote:Op maandag 2 oktober 2006 01:41 schreef LekkerSimpel het volgende:
Korte samenvatting van Janine in bad, wat ze allemaal heeft gezegd: "ikikikikikikikikikikikikikikikikikikikikikikikikikikikikikikikikikikik"
[afbeelding]
Jij let opquote:Op maandag 2 oktober 2006 01:54 schreef LekkerSimpel het volgende:
[..]
Hey dat zegt je broer ook altijd![]()
Big Brother heeft iets met Zwolle dit jaar.quote:Op maandag 2 oktober 2006 01:53 schreef buyukAbi het volgende:
[..]
Tja, bouwjaar 1986, woonplaats Zwolle
Dat bleek vorige week ook niet te kloppen, merendeel wilde op Internet dat Milica bleef en die moest toch weg.quote:Op maandag 2 oktober 2006 01:56 schreef Martijn_fijn het volgende:
Bezoekers van Talpa.tv denken daar anders over. Ik denk dat de sms-uitslagen niet veel verschillen.
WAT VIND JIJ?
Wie mag blijven maandag?
Janine 36%
Jeroen 39%
Semih 25%
13587 stemmen
quote:Op maandag 2 oktober 2006 01:54 schreef arneaux het volgende:
[..]
Day doe 's aan die kansloze mensen die constant express de naam van Semih verkeerd typen, bans zijn extragratis vandaag hoorde ik
Vraag me ook echt af of hij nou echt niet snapt dat ook hij schijnheilig bezig was en waarom hij daar nou zo vreselijk aan tilt.quote:Op maandag 2 oktober 2006 01:50 schreef buyukAbi het volgende:
[..]
Voor wat betreft het schijnheilig gedoe.......het zijn allemaal schijnheiligen in mijn ogen, alleen valt het mij vooral op dat er lekker op Semih ingehakt mag worden en dat er in andere gevallen, dingen goedgepraat worden (moet eenieder zelf weten)
voor de rest was het niet slim van hem, om zo dom te zijn de afgelopen week.
Ik reageerde misschien een beetje overtrokken maar er zijn een aantal mensen die t nodig vinden om constant irritant te doen.quote:Op maandag 2 oktober 2006 01:57 schreef Day het volgende:
[..]Schat, als ik dat moet doen, moet ik de helft van de mensen hier bannen.
Wat me wel steeds meer gaat irriteren is alleen acties van Semih koppelen aan z'n ras.
Mijn grens is bijna bereikt wat dat betreft.
ik ken hem wel, van gezicht. hij woont niet ver bij me vandaan. hij ging altijd met zn kneusjeshardcore-vriendjes hier vlakbij. beetje sneu.quote:Op maandag 2 oktober 2006 01:56 schreef LekkerSimpel het volgende:
Maar morgen zeg je wel ff dat Semih het FOKking goed doet he? Anders stuur ik de neefjes van Roel op je af, weet je, zeg maar.
Edit: Of het hele uitgaansleven van Zwolle, want die kent Etiënne allemaal.
hehehhe ik denk alleen dat ze na de vorige keer dat ik m'n mond optrok, er morgen vanaf zien om mij te laten praten.quote:Op maandag 2 oktober 2006 01:56 schreef LekkerSimpel het volgende:
Maar morgen zeg je wel ff dat Semih het FOKking goed doet he? Anders stuur ik de neefjes van Roel op je af, weet je, zeg maar.
Edit: Of het hele uitgaansleven van Zwolle, want die kent Etiënne allemaal.
OKquote:Op maandag 2 oktober 2006 01:57 schreef golfer het volgende:
[..]
Dat bleek vorige week ook niet te kloppen, merendeel wilde op Internet dat Milica bleef en die moest toch weg.
quote:Op maandag 2 oktober 2006 01:59 schreef buyukAbi het volgende:
En o, ik smeek je op m'n knieen, stuur alsjeblieft niet al die 13 -jarigen op me af
Ik denk niet dat Rob het leuk vind dat als Tijn met zijn blote jan door de badkamer huppelt, waar Monique bij zit.quote:Op maandag 2 oktober 2006 01:59 schreef Bluezz het volgende:
[afbeelding]
Wáárom is Tijn zo preuts?
Zijn zwembroek onder een handdoek aantrekken
Volgens mij is Semih een man van grote uitspraken die uit een klein hartje komen. Hij vertelt alles ontzettend ongenuanceerd en alsof de waarheid die hij heeft de enige is. Ik denk dat dát hetgene is waarover mensen vallen en waarmee Semih als hij slim is, in het huis, rekening mee gaat houden. Hij hoeft niet alles met een strikje eromheen te vertellen maar als hij af en toe even een keer slikt bereikt hij veel meer.quote:Op maandag 2 oktober 2006 01:57 schreef buyukAbi het volgende:
[..]
Jij let op(ik gebruik zelf altijd in godsnaam)
het lijkt me eerder dat iedereen die voor Milica was dacht "och, die staat toch een straatlengte voor, die haalt het wel" en vervolgens niet sms-t.quote:Op maandag 2 oktober 2006 01:59 schreef Martijn_fijn het volgende:
[..]
OK
In ieder geval zullen de BrEezAhSletJeS Jeroen er in houden. Dan gaat het spannend worden tussen Sjaan en Semih.
Misschien heeft ie wel een "Prince Albert" van drie kilo door zijn eikel.quote:Op maandag 2 oktober 2006 01:59 schreef Bluezz het volgende:
[afbeelding]
Wáárom is Tijn zo preuts?
Zijn zwembroek onder een handdoek aantrekken
ff zonder dollen. Stel, zeg maar, weet je, is maar een hypotetische vraag zeg maar, weet je.quote:Op maandag 2 oktober 2006 01:59 schreef buyukAbi het volgende:
[..]
hehehhe ik denk alleen dat ze na de vorige keer dat ik m'n mond optrok, er morgen vanaf zien om mij te laten praten.
En o, ik smeek je op m'n knieen, stuur alsjeblieft niet al die 13 -jarigen op me af
Denk dat er weinig rekening mee te houden valt na morgen, heb zo'n donkerbruin vermoeden dat SemihT morgen meekan naar huisquote:Op maandag 2 oktober 2006 02:01 schreef arneaux het volgende:
[..]
Volgens mij is Semih een man van grote uitspraken die uit een klein hartje komen. Hij vertelt alles ontzettend ongenuanceerd en alsof de waarheid die hij heeft de enige is. Ik denk dat dát hetgene is waarover mensen vallen en waarmee Semih als hij slim is, in het huis, rekening mee gaat houden. Hij hoeft niet alles met een strikje eromheen te vertellen maar als hij af en toe even een keer slikt bereikt hij veel meer.
Overigens heb ik niet het idee dat ik nu het wiel opnieuw uitvind en dat Semih dit allaaaaang weet.
Maar als die midget vraagt volg je het een beetje, zeg je direct, "ja natuurlijk 24 uur per dag op Fok."quote:Op maandag 2 oktober 2006 01:59 schreef buyukAbi het volgende:
[..]
hehehhe ik denk alleen dat ze na de vorige keer dat ik m'n mond optrok, er morgen vanaf zien om mij te laten praten.
Daarnaast zijn er ook een boel mensen die zowel geen sympathie voor Janine als voor Semih hebben, en daarom op Jeroen stemmen als tegenstem voor die twee.quote:Op maandag 2 oktober 2006 02:02 schreef avonne het volgende:
[..]
het lijkt me eerder dat iedereen die voor Milica was dacht "och, die staat toch een straatlengte voor, die haalt het wel" en vervolgens niet sms-t.
En de vriendjes van Jeroen wel fanatiek.
Morgen is het niet te voorspellen, denk ik.
E10 en Rik??quote:Op maandag 2 oktober 2006 02:04 schreef Day het volgende:
Wat ademt er zo zwaar ?
Weet ik niet, weet ook niet of het goed is voor z'n zelfvertrouwen omhem hierop te wijzen.quote:Op maandag 2 oktober 2006 02:03 schreef LekkerSimpel het volgende:
[..]
ff zonder dollen. Stel, zeg maar, weet je, is maar een hypotetische vraag zeg maar, weet je.
Maar als Semih er uit moet morgen, zou hij dan hier in [COS] komen?
Ik hoop van niet in ieder geval. Maargoed.quote:Op maandag 2 oktober 2006 02:04 schreef buyukAbi het volgende:
[..]
Denk dat er weinig rekening mee te houden valt na morgen, heb zo'n donkerbruin vermoeden dat SemihT morgen meekan naar huis
Voorspelbare reaktie:quote:Op maandag 2 oktober 2006 02:03 schreef tonja het volgende:
Ik denk dat Semih eruit gestemd gaat worden, omdat hij de sympathie van de kijker verspeeld heeft.
Ben bang van niet, geloof dat BB toch een iets ander kijkerspubliek trekt.quote:Op maandag 2 oktober 2006 02:06 schreef golfer het volgende:
[..]
Voorspelbare reaktie:
remember het Eurovisie Songfestival met de stemmen van Duitsland en Nederland van de Turken?
Die sms-en zich gek voor Semih.
![]()
Ik neem aan dat hij zichzelf heeft ingecalculeerd dat hij hoe-dan-ook kritiek zou krijgen?quote:Op maandag 2 oktober 2006 02:05 schreef buyukAbi het volgende:
[..]
Weet ik niet, weet ook niet of het goed is voor z'n zelfvertrouwen omhem hierop te wijzen.
Ik hoop dat hij erin blijft persoonlijk. Ik ben gek op 'erger tv'quote:Op maandag 2 oktober 2006 02:06 schreef golfer het volgende:
[..]
Voorspelbare reaktie:
remember het Eurovisie Songfestival met de stemmen van Duitsland en Nederland van de Turken?
Die sms-en zich gek voor Semih.
![]()
Dat betekend dat je morgen maar flink moet bellen en sms-enquote:Op maandag 2 oktober 2006 02:06 schreef arneaux het volgende:
[..]
Ik hoop van niet in ieder geval. Maargoed.
Joh, Tanja kwam hier vorig jaar ook. Die is er ook niet slechter van geworden.quote:Op maandag 2 oktober 2006 02:05 schreef buyukAbi het volgende:
[..]
Weet ik niet, weet ook niet of het goed is voor z'n zelfvertrouwen omhem hierop te wijzen.
quote:Op maandag 2 oktober 2006 02:07 schreef buyukAbi het volgende:
[..]
Dat betekend dat je morgen maar flink moet bellen en sms-en![]()
quote:Op maandag 2 oktober 2006 02:07 schreef buyukAbi het volgende:
Ben bang van niet, geloof dat BB toch een iets ander kijkerspubliek trekt.
Ik vind van niet, niet echt mijn type maar zou geen nee zeggen als ik haar tegen zou komen in bed.quote:Op maandag 2 oktober 2006 02:08 schreef arneaux het volgende:
En nou de belangrijkste vraag; Is Briget nou écht een lekker wijf?
Je kan BB toch ook op de schotel ontvangen en is er op de Turkse zenders dan geen reclame dat in het rijke Nederland een Turkse broeder meedoet?quote:Op maandag 2 oktober 2006 02:07 schreef buyukAbi het volgende:
[..]
Ben bang van niet, geloof dat BB toch een iets ander kijkerspubliek trekt.
Ja dat lijkt me echt heel waarschijnlijk.quote:Op maandag 2 oktober 2006 02:10 schreef Bigblahbla het volgende:
deed tijn nou net twee keer achter elkaar sieg heil ofzo groetje
"Wij" kijken alleen maar naar hallal tv en andere programma's om het westen dood te vermoorden.quote:Op maandag 2 oktober 2006 02:10 schreef LekkerSimpel het volgende:
[..]
Je kan BB toch ook op de schotel ontvangen en is er op de Turkse zenders dan geen reclame dat in het rijke Nederland een Turkse broeder meedoet?
Was beetje sarcastisch bedoeld
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |