Ik ook.quote:Op maandag 2 oktober 2006 02:55 schreef Kaleddis het volgende:
En Tijn wordt er ook gek van dat iedereen constant maar die badkamer inloopt.
Ja dat schiet lekker op.quote:Op maandag 2 oktober 2006 02:52 schreef henk.jansen het volgende:
[..]
Gelukkig is Micheline erbij gaan zitten
[afbeelding]
Jaquote:Op maandag 2 oktober 2006 02:57 schreef Kaleddis het volgende:
Zit Janine nu weer te "waken" bij het bad ?
Dan zal Janine wel vertrokken zijnquote:Op maandag 2 oktober 2006 02:58 schreef NorthernStar het volgende:
[..]
Ja![]()
En nu zapt BB weer weg. Want anders wordt Rob boos.![]()
Tijn moet gewoon uit de buurt van Monique blijvenquote:
Welnee!! Die andere mensen moeten uit de buurt van Tijn en Mo blijven!!quote:Op maandag 2 oktober 2006 02:59 schreef henk.jansen het volgende:
[..]
Tijn moet gewoon uit de buurt van Monique blijven
Als Janine weg is krijgen we helemaal geen badkamerstreams meer.quote:Op maandag 2 oktober 2006 02:59 schreef Kaleddis het volgende:
[..]
Dan zal Janine wel vertrokken zijn![]()
Neem je pillen!quote:Op maandag 2 oktober 2006 03:01 schreef LekkerSimpel het volgende:
knip
Tijd voor je pilletjes weer?quote:Op maandag 2 oktober 2006 03:01 schreef LekkerSimpel het volgende:
-knip-
Had ff zin om te gaan rijmen
Gamma.quote:
Dan maar een andere actie, want iemand die geen respect kan opbrengen voor een relatie van iemand is voor mij een loserquote:Op maandag 2 oktober 2006 03:01 schreef Coos het volgende:
[..]
Welnee!! Die andere mensen moeten uit de buurt van Tijn en Mo blijven!!
Ik wil aktie!!![]()
Zie hier de essentie van het gedrag van Sabrina.quote:Op maandag 2 oktober 2006 03:04 schreef Bluezz het volgende:
Sa zegt dat ze niet serieus kan communiceren, mss omdat ik alleen maar met een 5 jarige praat.
quote:
Volgens mij is het tijd voor mijn pillenquote:
Ja, hij lijkt hier echt zoveel ouder dan zij.quote:Op maandag 2 oktober 2006 03:05 schreef scanman01 het volgende:
Ondanks dat iedereen op hem kotst hier op FOK, doet hij dit gesprek met Sabrina toch wel heel prima.
Omdat hij geen tegenspraak krijgt. Heb hem nog geen 1 discussie zien winnen. zelfs van Jeroen niet.quote:Op maandag 2 oktober 2006 03:05 schreef scanman01 het volgende:
Ondanks dat iedereen op hem kotst hier op FOK, doet hij dit gesprek met Sabrina toch wel heel prima.
ook al blijven die andere mensen weg wij zullen toch niks te zien krijgen anders wordt rob boosquote:Op maandag 2 oktober 2006 03:01 schreef Coos het volgende:
[..]
Welnee!! Die andere mensen moeten uit de buurt van Tijn en Mo blijven!!
Ik wil aktie!!![]()
Dat is niet waar en ik ken dat soort mannetjes, er zit niks kwaads bij maar ze zijn gewoon enorm geilquote:Op maandag 2 oktober 2006 03:05 schreef scanman01 het volgende:
Dit is ook absoluut geen gesprek waar een winnaar uit moet komen. Als je dat denkt, zit je toch heel erg fout.quote:Op maandag 2 oktober 2006 03:07 schreef BorTheWolf het volgende:
[..]
Omdat hij geen tegenspraak krijgt. Heb hem nog geen 1 discussie zien winnen. zelfs van Jeroen niet.
Tja dan blijft Saartje over he
Denk je dat echt bij dit gesprek????quote:Op maandag 2 oktober 2006 03:08 schreef Morwen het volgende:
[..]
Dat is niet waar en ik ken dat soort mannetjes, er zit niks kwaads bij maar ze zijn gewoon enorm geil![]()
Misschien heeft Mo dit momentje wel even nodig om haar leven tot nu toe te evolueren. Is kennelijk tot de conclusie gekomen, ondanks het ingrijpen van Rob via BB, dat het toch niet het leven is wat ze altijd wilde hebben.quote:Op maandag 2 oktober 2006 03:05 schreef henk.jansen het volgende:
[..]
Dan maar een andere actie, want iemand die geen respect kan opbrengen voor een relatie van iemand is voor mij een loser![]()
![]()
Jaquote:Op maandag 2 oktober 2006 03:09 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Denk je dat echt bij dit gesprek????
Hij lult zich een weg naar zijn l*l (hoopt hij nog steeds)quote:Op maandag 2 oktober 2006 03:06 schreef Bluezz het volgende:
[..]
Ja, hij lijkt hier echt zoveel ouder dan zij.
Ik zit het niet te volgen, maar ik ken dit soort gesprekken. Sabje wil aandacht, E10 is geil. Ze willen beide iets anders en dat botst al weken.quote:Op maandag 2 oktober 2006 03:09 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Denk je dat echt bij dit gesprek????
Dan luisteren jullie toch echt met een vooroordeel, want het gaat heel ergens anders over. Dit is niet een gesprek die iemand voert die geil is. Etienne heeft commentaar op Sabrina en dat is wel het laatste wat een geil persoon doet.quote:
met censuur valt er weinig te glurenquote:Op maandag 2 oktober 2006 03:10 schreef Coos het volgende:
[..]
Misschien heeft Mo dit momentje wel even nodig om haar leven tot nu toe te evolueren. Is kennelijk tot de conclusie gekomen, ondanks het ingrijpen van Rob via BB, dat het toch niet het leven is wat ze altijd wilde hebben.
Dit is real life TV en zulke dingen gebeuren nu eenmaal. Zoals Phil Bloom (hiet uit Leidschendam) het eerste naakt op tv toonde krijgen we nu live een scheiding om mee te maken. Maar laat Tijn en Mo maar rommelen des te meer voor ons gluurders.![]()
Moet dat dan met hand op de borsten,hand op haar achterste en met smakgeluiden?quote:Op maandag 2 oktober 2006 03:12 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Dan luisteren jullie toch echt met een vooroordeel, want het gaat heel ergens anders over. Dit is niet een gesprek die iemand voert die geil is. Etienne heeft commentaar op Sabrina en dat is wel het laatste wat een geil persoon doet.
Maar goed, het vooroordeel is hier duidelijk niet weg te krijgen. Dat is best wel jammer.
Wel tijd voor mij om weer even FOK af te sluiten. Tot morgen.
Dat heb ik niet eens gezienquote:Op maandag 2 oktober 2006 03:16 schreef Dropkick het volgende:
[..]
Moet dat dan met hand op de borsten,hand op haar achterste en met smakgeluiden?
Ik kan nog steeds de beelden niet van me afzetten dat hij aan haar tieten zat toen ze gewoon "Out" wasquote:Op maandag 2 oktober 2006 03:18 schreef NorthernStar het volgende:
Etienne is gewoon ontzettend onzeker en is nog lang niet zo ver dat hij dat gewoon kan zeggen of accepteren. Saar geeft hem geen genoeg bevestiging en dan moet hij het afdwingen door 'boos op haar te zijn'. Dus dat blijft gewoon zo.
BlaBla Blaquote:Op maandag 2 oktober 2006 03:17 schreef Bigblahbla het volgende:
wij willen het bad zien
Wat ik al schreef het is gewoon een eng mannetje die eens goed op zijn punten gezet moet wordenquote:Op maandag 2 oktober 2006 03:22 schreef Morwen het volgende:
[..]
Ik kan nog steeds de beelden niet van me afzetten dat hij aan haar tieten zat toen ze gewoon "Out" wasIk was erbij en heb het gezien
![]()
Is niet gek na al die aanvallen van TIJNquote:Op maandag 2 oktober 2006 03:22 schreef saa het volgende:
Jeetje, Monique ziet er wel heel verlopen uit!!
Yep, ik ook en dat ging idd erg ver!quote:Op maandag 2 oktober 2006 03:22 schreef Morwen het volgende:
[..]
Ik kan nog steeds de beelden niet van me afzetten dat hij aan haar tieten zat toen ze gewoon "Out" wasIk was erbij en heb het gezien
![]()
Ja dat deed ie. Maar zou hij zich uberhaupt wel beseffen dat het soms niet gewenst is? Hij zit altijd te grijpen. Toen Eggie in de boot lag en hij en Saar aan de kant zaten, zat hij ook gewoon in haar kruis te voelen. Sowieso zijn er altijd camera's bij, ook toen Saar out in bed lag. Als je van thuisuit geen grenzen meekrijgt...quote:Op maandag 2 oktober 2006 03:22 schreef Morwen het volgende:
[..]
![]()
Ik denk het niet, nee, maar dat praat het niet goed. Ik heb geen hekel aan hem, zeker niet en ik denk dat Sab hem ook zeker die gelegenheid geeft. Dus Sab zou beter moeten weten, zij is ouder en wijzer (quote:Op maandag 2 oktober 2006 03:30 schreef NorthernStar het volgende:
[..]
Ja dat deed ie. Maar zou hij zich uberhaupt wel beseffen dat het soms niet gewenst is? Hij zit altijd te grijpen. Toen Eggie in de boot lag en hij en Saar aan de kant zaten, zat hij ook gewoon in haar kruis te voelen. Sowieso zijn er altijd camera's bij, ook toen Saar out in bed lag. Als je van thuisuit geen grenzen meekrijgt...
Heeft Rik trouwens een bh aan?? Ik zie nu zijn decolleté pasquote:
Waar zou dat moeten zitten dan ?quote:Op maandag 2 oktober 2006 03:38 schreef saa het volgende:
[..]
Heeft Rik trouwens een bh aan?? Ik zie nu zijn decolleté pas![]()
Misschien wat van Janine geleendquote:Op maandag 2 oktober 2006 03:55 schreef saa het volgende:
[afbeelding]
Nou het lijkt er toch heel erg op toch??
Ben jij in een slechte mood (geen vent in de buurt) ?quote:Op maandag 2 oktober 2006 04:22 schreef saa het volgende:
Micheline zit alsjeblieft niet zo te smeken zeg!!![]()
Ik heb geen geluid aanquote:Op maandag 2 oktober 2006 04:32 schreef saa het volgende:
Jawel hoor, maar hier wordt ik niet goed van.
Mag ik je alsjeblieft troosten?? ik hoop niet dat ik iets verkeerds heb gedaan?? Kom alsjeblieft bij me liggen![]()
Baardmansquote:Op maandag 2 oktober 2006 04:48 schreef dl3b het volgende:
En jawel, op 1 en 2 speelt baardmans weer kleutertje luister.
Alles behalve een noodkreet hoorquote:Op maandag 2 oktober 2006 04:44 schreef henk.jansen het volgende:
[..]
Ik heb geen geluid aanMaar om half 5 zie ik dit als een noodkreet aan je eigen vent anders bennje hier toch niet meer.
Of er moeten andere redenen zijn die wij niet weten![]()
Het was geen aanval hoorquote:Op maandag 2 oktober 2006 04:58 schreef saa het volgende:
En ik ben hier nog omdat ik niet kan slapen, jij bent er toch ook nog of is dit je werk met die caps enzo?
Welterusten en tot de volgende keerquote:Op maandag 2 oktober 2006 05:24 schreef saa het volgende:
Is prima hoor Henk, ik voelde me ook niet echt aangevallen maar was het niet eens met je stelling![]()
Semih en Mies bouwen nu een tentje, dus dat zit wel weer goed![]()
In de woonkamer zijn nog wat gesprekjes gaande, niet veel te 'rellen' idd![]()
Denk dat ik zo maar eens naast mijn ventje kruip, welterusten en tot morgen, ben zeer benieuwd naar de exit!!
En Marcia en Etienne missen we ook.....................quote:Op maandag 2 oktober 2006 05:33 schreef Ifa het volgende:
Ik ga er maar van uit dat semih nu wakende aan het snurken is....
(en daarvoor missen we een gesprek Tijn-Marlies, wat een frustie daar aan de knoppen)
ja klopt, echt tenenkrommend.quote:Op maandag 2 oktober 2006 05:38 schreef yellowfirst het volgende:
[..]
En Marcia en Etienne missen we ook.....................
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |