Yep, ik ook en dat ging idd erg ver!quote:Op maandag 2 oktober 2006 03:22 schreef Morwen het volgende:
[..]
Ik kan nog steeds de beelden niet van me afzetten dat hij aan haar tieten zat toen ze gewoon "Out" wasIk was erbij en heb het gezien
![]()
Ja dat deed ie. Maar zou hij zich uberhaupt wel beseffen dat het soms niet gewenst is? Hij zit altijd te grijpen. Toen Eggie in de boot lag en hij en Saar aan de kant zaten, zat hij ook gewoon in haar kruis te voelen. Sowieso zijn er altijd camera's bij, ook toen Saar out in bed lag. Als je van thuisuit geen grenzen meekrijgt...quote:Op maandag 2 oktober 2006 03:22 schreef Morwen het volgende:
[..]
Ik kan nog steeds de beelden niet van me afzetten dat hij aan haar tieten zat toen ze gewoon "Out" wasIk was erbij en heb het gezien
![]()
Ik denk het niet, nee, maar dat praat het niet goed. Ik heb geen hekel aan hem, zeker niet en ik denk dat Sab hem ook zeker die gelegenheid geeft. Dus Sab zou beter moeten weten, zij is ouder en wijzer (quote:Op maandag 2 oktober 2006 03:30 schreef NorthernStar het volgende:
[..]
Ja dat deed ie. Maar zou hij zich uberhaupt wel beseffen dat het soms niet gewenst is? Hij zit altijd te grijpen. Toen Eggie in de boot lag en hij en Saar aan de kant zaten, zat hij ook gewoon in haar kruis te voelen. Sowieso zijn er altijd camera's bij, ook toen Saar out in bed lag. Als je van thuisuit geen grenzen meekrijgt...
Heeft Rik trouwens een bh aan?? Ik zie nu zijn decolleté pasquote:
Waar zou dat moeten zitten dan ?quote:Op maandag 2 oktober 2006 03:38 schreef saa het volgende:
[..]
Heeft Rik trouwens een bh aan?? Ik zie nu zijn decolleté pas![]()
Misschien wat van Janine geleendquote:Op maandag 2 oktober 2006 03:55 schreef saa het volgende:
[afbeelding]
Nou het lijkt er toch heel erg op toch??
Ben jij in een slechte mood (geen vent in de buurt) ?quote:Op maandag 2 oktober 2006 04:22 schreef saa het volgende:
Micheline zit alsjeblieft niet zo te smeken zeg!!![]()
Ik heb geen geluid aanquote:Op maandag 2 oktober 2006 04:32 schreef saa het volgende:
Jawel hoor, maar hier wordt ik niet goed van.
Mag ik je alsjeblieft troosten?? ik hoop niet dat ik iets verkeerds heb gedaan?? Kom alsjeblieft bij me liggen![]()
Baardmansquote:Op maandag 2 oktober 2006 04:48 schreef dl3b het volgende:
En jawel, op 1 en 2 speelt baardmans weer kleutertje luister.
Alles behalve een noodkreet hoorquote:Op maandag 2 oktober 2006 04:44 schreef henk.jansen het volgende:
[..]
Ik heb geen geluid aanMaar om half 5 zie ik dit als een noodkreet aan je eigen vent anders bennje hier toch niet meer.
Of er moeten andere redenen zijn die wij niet weten![]()
Het was geen aanval hoorquote:Op maandag 2 oktober 2006 04:58 schreef saa het volgende:
En ik ben hier nog omdat ik niet kan slapen, jij bent er toch ook nog of is dit je werk met die caps enzo?
Welterusten en tot de volgende keerquote:Op maandag 2 oktober 2006 05:24 schreef saa het volgende:
Is prima hoor Henk, ik voelde me ook niet echt aangevallen maar was het niet eens met je stelling![]()
Semih en Mies bouwen nu een tentje, dus dat zit wel weer goed![]()
In de woonkamer zijn nog wat gesprekjes gaande, niet veel te 'rellen' idd![]()
Denk dat ik zo maar eens naast mijn ventje kruip, welterusten en tot morgen, ben zeer benieuwd naar de exit!!
En Marcia en Etienne missen we ook.....................quote:Op maandag 2 oktober 2006 05:33 schreef Ifa het volgende:
Ik ga er maar van uit dat semih nu wakende aan het snurken is....
(en daarvoor missen we een gesprek Tijn-Marlies, wat een frustie daar aan de knoppen)
ja klopt, echt tenenkrommend.quote:Op maandag 2 oktober 2006 05:38 schreef yellowfirst het volgende:
[..]
En Marcia en Etienne missen we ook.....................
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |