quote:
Volgens mij is het tijd voor mijn pillenquote:
Ja, hij lijkt hier echt zoveel ouder dan zij.quote:Op maandag 2 oktober 2006 03:05 schreef scanman01 het volgende:
Ondanks dat iedereen op hem kotst hier op FOK, doet hij dit gesprek met Sabrina toch wel heel prima.
Omdat hij geen tegenspraak krijgt. Heb hem nog geen 1 discussie zien winnen. zelfs van Jeroen niet.quote:Op maandag 2 oktober 2006 03:05 schreef scanman01 het volgende:
Ondanks dat iedereen op hem kotst hier op FOK, doet hij dit gesprek met Sabrina toch wel heel prima.
ook al blijven die andere mensen weg wij zullen toch niks te zien krijgen anders wordt rob boosquote:Op maandag 2 oktober 2006 03:01 schreef Coos het volgende:
[..]
Welnee!! Die andere mensen moeten uit de buurt van Tijn en Mo blijven!!
Ik wil aktie!!![]()
Dat is niet waar en ik ken dat soort mannetjes, er zit niks kwaads bij maar ze zijn gewoon enorm geilquote:Op maandag 2 oktober 2006 03:05 schreef scanman01 het volgende:
Dit is ook absoluut geen gesprek waar een winnaar uit moet komen. Als je dat denkt, zit je toch heel erg fout.quote:Op maandag 2 oktober 2006 03:07 schreef BorTheWolf het volgende:
[..]
Omdat hij geen tegenspraak krijgt. Heb hem nog geen 1 discussie zien winnen. zelfs van Jeroen niet.
Tja dan blijft Saartje over he
Denk je dat echt bij dit gesprek????quote:Op maandag 2 oktober 2006 03:08 schreef Morwen het volgende:
[..]
Dat is niet waar en ik ken dat soort mannetjes, er zit niks kwaads bij maar ze zijn gewoon enorm geil![]()
Misschien heeft Mo dit momentje wel even nodig om haar leven tot nu toe te evolueren. Is kennelijk tot de conclusie gekomen, ondanks het ingrijpen van Rob via BB, dat het toch niet het leven is wat ze altijd wilde hebben.quote:Op maandag 2 oktober 2006 03:05 schreef henk.jansen het volgende:
[..]
Dan maar een andere actie, want iemand die geen respect kan opbrengen voor een relatie van iemand is voor mij een loser![]()
![]()
Jaquote:Op maandag 2 oktober 2006 03:09 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Denk je dat echt bij dit gesprek????
Hij lult zich een weg naar zijn l*l (hoopt hij nog steeds)quote:Op maandag 2 oktober 2006 03:06 schreef Bluezz het volgende:
[..]
Ja, hij lijkt hier echt zoveel ouder dan zij.
Ik zit het niet te volgen, maar ik ken dit soort gesprekken. Sabje wil aandacht, E10 is geil. Ze willen beide iets anders en dat botst al weken.quote:Op maandag 2 oktober 2006 03:09 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Denk je dat echt bij dit gesprek????
Dan luisteren jullie toch echt met een vooroordeel, want het gaat heel ergens anders over. Dit is niet een gesprek die iemand voert die geil is. Etienne heeft commentaar op Sabrina en dat is wel het laatste wat een geil persoon doet.quote:
met censuur valt er weinig te glurenquote:Op maandag 2 oktober 2006 03:10 schreef Coos het volgende:
[..]
Misschien heeft Mo dit momentje wel even nodig om haar leven tot nu toe te evolueren. Is kennelijk tot de conclusie gekomen, ondanks het ingrijpen van Rob via BB, dat het toch niet het leven is wat ze altijd wilde hebben.
Dit is real life TV en zulke dingen gebeuren nu eenmaal. Zoals Phil Bloom (hiet uit Leidschendam) het eerste naakt op tv toonde krijgen we nu live een scheiding om mee te maken. Maar laat Tijn en Mo maar rommelen des te meer voor ons gluurders.![]()
Moet dat dan met hand op de borsten,hand op haar achterste en met smakgeluiden?quote:Op maandag 2 oktober 2006 03:12 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Dan luisteren jullie toch echt met een vooroordeel, want het gaat heel ergens anders over. Dit is niet een gesprek die iemand voert die geil is. Etienne heeft commentaar op Sabrina en dat is wel het laatste wat een geil persoon doet.
Maar goed, het vooroordeel is hier duidelijk niet weg te krijgen. Dat is best wel jammer.
Wel tijd voor mij om weer even FOK af te sluiten. Tot morgen.
Dat heb ik niet eens gezienquote:Op maandag 2 oktober 2006 03:16 schreef Dropkick het volgende:
[..]
Moet dat dan met hand op de borsten,hand op haar achterste en met smakgeluiden?
Ik kan nog steeds de beelden niet van me afzetten dat hij aan haar tieten zat toen ze gewoon "Out" wasquote:Op maandag 2 oktober 2006 03:18 schreef NorthernStar het volgende:
Etienne is gewoon ontzettend onzeker en is nog lang niet zo ver dat hij dat gewoon kan zeggen of accepteren. Saar geeft hem geen genoeg bevestiging en dan moet hij het afdwingen door 'boos op haar te zijn'. Dus dat blijft gewoon zo.
BlaBla Blaquote:Op maandag 2 oktober 2006 03:17 schreef Bigblahbla het volgende:
wij willen het bad zien
Wat ik al schreef het is gewoon een eng mannetje die eens goed op zijn punten gezet moet wordenquote:Op maandag 2 oktober 2006 03:22 schreef Morwen het volgende:
[..]
Ik kan nog steeds de beelden niet van me afzetten dat hij aan haar tieten zat toen ze gewoon "Out" wasIk was erbij en heb het gezien
![]()
Is niet gek na al die aanvallen van TIJNquote:Op maandag 2 oktober 2006 03:22 schreef saa het volgende:
Jeetje, Monique ziet er wel heel verlopen uit!!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |