Ik ook.quote:Op maandag 2 oktober 2006 02:55 schreef Kaleddis het volgende:
En Tijn wordt er ook gek van dat iedereen constant maar die badkamer inloopt.
Ja dat schiet lekker op.quote:Op maandag 2 oktober 2006 02:52 schreef henk.jansen het volgende:
[..]
Gelukkig is Micheline erbij gaan zitten
[afbeelding]
Jaquote:Op maandag 2 oktober 2006 02:57 schreef Kaleddis het volgende:
Zit Janine nu weer te "waken" bij het bad ?
Dan zal Janine wel vertrokken zijnquote:Op maandag 2 oktober 2006 02:58 schreef NorthernStar het volgende:
[..]
Ja![]()
En nu zapt BB weer weg. Want anders wordt Rob boos.![]()
Tijn moet gewoon uit de buurt van Monique blijvenquote:
Welnee!! Die andere mensen moeten uit de buurt van Tijn en Mo blijven!!quote:Op maandag 2 oktober 2006 02:59 schreef henk.jansen het volgende:
[..]
Tijn moet gewoon uit de buurt van Monique blijven
Als Janine weg is krijgen we helemaal geen badkamerstreams meer.quote:Op maandag 2 oktober 2006 02:59 schreef Kaleddis het volgende:
[..]
Dan zal Janine wel vertrokken zijn![]()
Neem je pillen!quote:Op maandag 2 oktober 2006 03:01 schreef LekkerSimpel het volgende:
knip
Tijd voor je pilletjes weer?quote:Op maandag 2 oktober 2006 03:01 schreef LekkerSimpel het volgende:
-knip-
Had ff zin om te gaan rijmen
Gamma.quote:
Dan maar een andere actie, want iemand die geen respect kan opbrengen voor een relatie van iemand is voor mij een loserquote:Op maandag 2 oktober 2006 03:01 schreef Coos het volgende:
[..]
Welnee!! Die andere mensen moeten uit de buurt van Tijn en Mo blijven!!
Ik wil aktie!!![]()
Zie hier de essentie van het gedrag van Sabrina.quote:Op maandag 2 oktober 2006 03:04 schreef Bluezz het volgende:
Sa zegt dat ze niet serieus kan communiceren, mss omdat ik alleen maar met een 5 jarige praat.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |