Respect, Je weet.quote:Op woensdag 8 maart 2006 20:58 schreef Dagonet het volgende:
Ze worden erop uitgekozen. Na een gruwelijk trainingskamp waarin ze moeten waden door de topicdiarree en postbrei krijgen ze 48 uur om het complete oeuvre van Conflict en alle badsloeven uit het hoofd te leren. Daarna krijgen ze een herkenningstest met willekeurige topics van Paniekzaaier, sweetgirly, paultjuhh, Emmykuhh, en croupouque waarbij ze de verschillende gradaties van baggerheid moeten benoemen. Bij meer dan 1 inschattingsfout gaat hun account door de shredder en mogen ze het later nog eens proberen onder een kloon.
They are the few, the proud, the able.
Welke? Ik zie er vijf.quote:Op zondag 1 oktober 2006 01:20 schreef most_wanted het volgende:
Iemand moet het OP plaatje veranderen.
nooitquote:Op zondag 1 oktober 2006 01:16 schreef Sebasser het volgende:
Het doel van dit topic is om vragen te beantwoorden eh ?
Nou, beantwoord dit!
Hoevaak hebben jullie schoensmeer gegeten ?
Het ging toch over verschillende dingenquote:Op zondag 1 oktober 2006 17:33 schreef remlof het volgende:
hou het effe bij één topic sven
rena, check je PM!
PM en PMquote:Op zondag 1 oktober 2006 17:41 schreef Svensational het volgende:
[..]
Het ging toch over verschillende dingen!
gebruik anders je PM ffquote:Op zondag 1 oktober 2006 17:41 schreef Svensational het volgende:
[..]
Het ging toch over verschillende dingen!
De ene moest antwoorden, de andere mij toevoegenquote:
dat is toch gelukt?quote:Op zondag 1 oktober 2006 17:44 schreef Svensational het volgende:
[..]
De ene moest antwoorden, de andere mij toevoegen!
Dan had je een betere OP moeten maken, nu riep je alleen maar users verkapt op om zelf die sprietjes te gaan fotosoepen...quote:Op zondag 1 oktober 2006 18:44 schreef ErwinEHVNL het volgende:
mijn ernstige topic had een lollertopic kunnen worden...
barbaar
moet ik ze dan letterlijk op gaan roepen?quote:Op zondag 1 oktober 2006 18:47 schreef remlof het volgende:
[..]
Dan had je een betere OP moeten maken, nu riep je alleen maar users verkapt op om zelf die sprietjes te gaan fotosoepen...
nee, maar als je nou eerst eens zelf het goede voorbeeld geeft...quote:Op zondag 1 oktober 2006 18:49 schreef ErwinEHVNL het volgende:
[..]
moet ik ze dan letterlijk op gaan roepen?
mag het dan wel?
dankjequote:Op zondag 1 oktober 2006 18:50 schreef remlof het volgende:
[..]
nee, maar als je nou eerst eens zelf het goede voorbeeld geeft...
dan misschien
quote:
quote:Op zondag 1 oktober 2006 19:42 schreef Chowi het volgende:
Wat dacht je, héy, daar hebben we nog niet genoeg topics over op FOK!, ik ga even fijn origineel doen?.
Weekend was erg goed te doen, en die van jou? Tevens werkgerelateerde TVP.quote:Op maandag 2 oktober 2006 12:15 schreef EL_REY het volgende:
respect gasten!!!!
hoe was jullie weekend???
tevens tvp
quote:Op maandag 2 oktober 2006 12:37 schreef jogy het volgende:
[..]
Weekend was erg goed te doen, en die van jou? Tevens werkgerelateerde TVP.
Het was eigenlijk gewoon een slap excuus om een tvp te plaatsen, maar ik ben blij om te lezen dat je jezelf hebt vermaaktquote:Op maandag 2 oktober 2006 12:59 schreef EL_REY het volgende:
[..]
![]()
zeer goed weekend gehad,voor de intresse
quote:Op maandag 2 oktober 2006 20:42 schreef i2Them2 het volgende:
---<lik-me-ster>--- Ik ben zo dik als een sumo worstelaar:D!
Pic staat er nog steeds![]()
Kwam die laptop in die enveloppe op die foto ?quote:
Neh, we slaan een nachtje over.quote:Op maandag 2 oktober 2006 23:44 schreef Surveillance-Fiets het volgende:
[NB152] Printscreen popje we wachten op je Voor straks![]()
![]()
![]()
![]()
Heulemaal nietquote:
Jahwelquote:Op maandag 2 oktober 2006 23:53 schreef Snakey het volgende:
[..]
Tuurlijk wel, niemand zal er aan dood gaan.![]()
Hmm baggerquote:Op dinsdag 3 oktober 2006 00:02 schreef Snakey het volgende:
[..]
[NB152] Printscreen popje we wachten op je
check!quote:Op dinsdag 3 oktober 2006 00:02 schreef Snakey het volgende:
[..]
[NB152] Printscreen popje we wachten op je
quote:Op dinsdag 3 oktober 2006 00:14 schreef Snakey het volgende:
[..]
Draai je jezelf er niet teveel in om?
[afbeelding]
Welja, waarom niet?quote:Op dinsdag 3 oktober 2006 00:15 schreef Surveillance-Fiets het volgende:
[..]
!!
Gaan we straks niet samen douchen dan ?![]()
Omdat het lichtelijk gay is maar dat mag de pret niet drukken!quote:
Have fun.quote:Op dinsdag 3 oktober 2006 00:20 schreef Surveillance-Fiets het volgende:
[..]
Omdat het lichtelijk gay is maar dat mag de pret niet drukken!![]()
Zal ik maar verder baggeren in NB
![]()
hey thanks Au!quote:Op dinsdag 3 oktober 2006 00:19 schreef Aurelianus het volgende:
Hey remlof, nog succes gewenst.
Je loopt achter.quote:Op dinsdag 3 oktober 2006 10:39 schreef EL_REY het volgende:
Wie bedanken er voor Oranje?
ttt
bedank mij voor het melden![]()
![]()
quote:
Jij bent een eenmansmassa die onderdrukt dient te worden.quote:Op dinsdag 3 oktober 2006 12:09 schreef mcDavid het volgende:
Ch. Gooi mijn fantopic niet dicht, bitch! [afbeelding]
Maar ik heb krullen!quote:Op dinsdag 3 oktober 2006 12:17 schreef jogy het volgende:
[..]
Jij bent een eenmansmassa die onderdrukt dient te worden.
Het wás ontopic en ookal was het dat niet dan nog heb jij er niets over te zeggenquote:
maarquote:Op dinsdag 3 oktober 2006 13:57 schreef jogy het volgende:
[..]
Het wás ontopic en ookal was het dat niet dan nog heb jij er niets over te zeggen.
Ik heb inderdaad een prima neus voor baggerlemmings.quote:Op dinsdag 3 oktober 2006 14:29 schreef EL_REY het volgende:
ik had een boot
je ziet het niet snakei, je ziet het niet he...
je ziet gewoon niet wanneer een topic grappig is of niet...
je mist het, je mist het gewoon, net dat kleine stukje om dat te zien..
jammer...
Ik vind dat jij het nu juist mist.. Al je topics worden gesloten en elke keer kom je klagen... Je topics zijn leuk als post in een ander topic maar niet als topic op zich. Je kan er niet mee door gaan. Jij post een plaatje van een boot die gezonken is en zet de tekst: Ik had een boot, er bij... wat moeten de mensen dan plaatsen in dat topic... Hihi lachen man?quote:Op dinsdag 3 oktober 2006 14:29 schreef EL_REY het volgende:
ik had een boot
jammer...
Modje worden?quote:Op dinsdag 3 oktober 2006 15:01 schreef Surveillance-Fiets het volgende:
[..]
Ik vind dat jij nu het nu juist mist.. Al je topics worden gesloten en elke keer kom je klagen... Je topics zijn leuk als post in een ander topic maar niet als topic op zich. Je kan er niet mee door gaan. Jij post een plaatje van een boot die gezonken is en zet de tekst: Ik had een boot, er bij... wat moeten de mensen dan plaatsen in dat topic... Hihi lachen man?
Je kan verder niets bereiken met dat topic. Dat is meestal het probleem bij jouw topics.
quote:
ben je soms het neefje van snakey...quote:Op dinsdag 3 oktober 2006 15:01 schreef Surveillance-Fiets het volgende:
[..]
Ik vind dat jij het nu juist mist.. Al je topics worden gesloten en elke keer kom je klagen... Je topics zijn leuk als post in een ander topic maar niet als topic op zich. Je kan er niet mee door gaan. Jij post een plaatje van een boot die gezonken is en zet de tekst: Ik had een boot, er bij... wat moeten de mensen dan plaatsen in dat topic... Hihi lachen man?
Je kan verder niets bereiken met dat topic. Dat is meestal het probleem bij jouw topics.
Die grap is het niet waard om een heel topic voor zich zelf te hebben.quote:Op dinsdag 3 oktober 2006 15:27 schreef EL_REY het volgende:
[..]
ben je soms het neefje van snakey...
want je snapt het ook niet..
dat is toch harstikke lachen...
maakt niet uit dat je het niet snapt, maar vind het wel jammer...
Ok ok. Tegen beter weten in.quote:Op dinsdag 3 oktober 2006 15:27 schreef EL_REY het volgende:
[..]
ben je soms het neefje van snakey...
want je snapt het ook niet..
dat is toch harstikke lachen...
maakt niet uit dat je het niet snapt, maar vind het wel jammer...
aaaahquote:Op dinsdag 3 oktober 2006 16:10 schreef jogy het volgende:
[..]
Ok ok. Tegen beter weten in.
EL_REY, als user an sich ben je een leuke, nooit een onvertogen woord jegens je medefok!kers en post best leuk mee. Maar je topics zijn gewoon niet zo bijzonder, nu is dat óók niet zo'n probleem mocht de situatie zo zijn dat je er misschien 1 per week opende in plaats van 3 per dag.
Juist omdat we ( iig ik ) op dit moment een verwachtingspatroon hebben opgebouwd wat betreft je topics worden ze misschien zelfs wel eerder gesloten dan later omdat ze altijd hetzelfde zijn! Weinig optie tot meedoen en een plaatje met een zin eronder of iets anders waarvan men denkt 'huh' Als niemand behalve jijzelf het begrijpt dan zou het zo kunnen zijn dat het niet aan iedereen ligt maar aan je topics
. Wat mij betreft is het geen probleem dat als je topicvolume omlaag gaat en je dan dezelfde soort topics blijft openen. Je hoeft dit advies niet op te volgen maar dan blijven je topics waarschijnlijk even hard gesloten worden, jouw eigen keus.
Voor de rest kusjes en knufjes voor jou natuurlijk![]()
.
Tuurlijk moet hij dit advies opvolgen! Does niet zo zachtaardig, joog.quote:Op dinsdag 3 oktober 2006 16:10 schreef jogy het volgende:
Je hoeft dit advies niet op te volgen maar dan blijven je topics waarschijnlijk even hard gesloten worden, jouw eigen keus.
jogy is special to mequote:Op dinsdag 3 oktober 2006 17:09 schreef Chowi het volgende:
[..]
Tuurlijk moet hij dit advies opvolgen! Does niet zo zachtaardig, joog..
accepteer je straf nu maar met schaamte!quote:Op dinsdag 3 oktober 2006 21:40 schreef razzberry het volgende:
Waarom PWNEN jullie mij met mijn titel.
Neehee, ik gaf je een blik in mijn brein over hoe ik gewoon in elkaar steek en een mogelijke oplossing voor deze zaak. Niets meer en niets minderquote:Op dinsdag 3 oktober 2006 17:14 schreef EL_REY het volgende:
[..]
jogy is special to me![]()
dus niet zo tegen em.. als hij zegt dat het beter moet dan doe ik het...
en dat deed ie net las ik tussen de regels door, dus maak je niet druk![]()
voorde 2e keer een nb heropendquote:Op dinsdag 3 oktober 2006 23:53 schreef Surveillance-Fiets het volgende:
[NB152] Printscreen popje we wachten op jeMag deze zometeen open ?
![]()
quote:Op dinsdag 3 oktober 2006 23:53 schreef PeZu het volgende:
[..]
voorde 2e keer een nb heropend
te triest voor woorden
![]()
quote:Op dinsdag 3 oktober 2006 23:56 schreef Surveillance-Fiets het volgende:
[..]
We gaan er juist op vooruit we baggeren minder
![]()
In NB wordt nog vrij weinig gebaggerd inderdaad.quote:Op dinsdag 3 oktober 2006 23:56 schreef Surveillance-Fiets het volgende:
[..]
We gaan er juist op vooruit we baggeren minder
![]()
quote:Op woensdag 4 oktober 2006 00:35 schreef Snakey het volgende:
[..]
In NB wordt nog vrij weinig gebaggerd inderdaad.![]()
Doe maar joh...ik kijk toe jij NB volspammedquote:Op woensdag 4 oktober 2006 01:00 schreef Surveillance-Fiets het volgende:
[..]
En om nou in mijn eentje dat hele topic vol te spammen lijkt me ook zo zinloos
![]()
12 posts van me achter elkaar vond ik al ver gaandquote:Op woensdag 4 oktober 2006 01:22 schreef SeaOfLove het volgende:
[..]
Doe maar joh...ik kijk toe jij NB volspammed![]()
maakt niks uit, je bent ook maar een mensquote:Op dinsdag 3 oktober 2006 23:38 schreef jogy het volgende:
[..]
Neehee, ik gaf je een blik in mijn brein over hoe ik gewoon in elkaar steek en een mogelijke oplossing voor deze zaak. Niets meer en niets minder. Ik blijf ook maar menselijk. Anyway, je topics zijn op zich nog niet eens zo verschrikkelijk, het zijn er gewoon teveel van dat specifieke genre dus gaan ze automatisch op slot als jij de topicstarter bent, nog niet eens echt uit kwade wil maar omdat je een routine opwekt bij de blauwe hier, sorrie
.
Kusjequote:Op woensdag 4 oktober 2006 12:28 schreef EL_REY het volgende:
[..]
maakt niks uit, je bent ook maar een mens![]()
maar je vindt mijn topics dus niet zo slecht
mooi, an die arbeit dan maar![]()
quote:Op woensdag 4 oktober 2006 12:29 schreef jogy het volgende:
[..]
Kusje. Waarom heb ik het vermoeden dat mijn hele relaas geen reet uitmaakt?
quote:Op dinsdag 3 oktober 2006 14:29 schreef EL_REY het volgende:
ik had een boot
jammer...
quote:
Met dat doei voor sommigen bedoelde je dat ze eventjes tijd voor zichzelf hebben ?quote:Op woensdag 4 oktober 2006 16:07 schreef Chowi het volgende:
Kom, knuffelen.
Hmm, min of meer.quote:Op woensdag 4 oktober 2006 16:37 schreef Surveillance-Fiets het volgende:
[..]
Met dat doei voor sommigen bedoelde je dat ze eventjes tijd voor zichzelf hebben ?![]()
quote:
Iedereen kan ook wel bijna raden als mijn nick er staat wat er in mijn post staatquote:Op woensdag 4 oktober 2006 23:45 schreef remlof het volgende:
zonder de laatste post te lezen typ ik "ja nog een kwartier"
Wat doe je ik vroeg het 20 minuten geleden alquote:
Ja maar ik doe het rechtsgeldigquote:Op donderdag 5 oktober 2006 00:04 schreef Surveillance-Fiets het volgende:
[..]
Wat doe je ik vroeg het 20 minuten geleden al![]()
![]()
![]()
quote:Op donderdag 5 oktober 2006 00:04 schreef opgebaarde het volgende:
ik ga hem zo smurfen denk ik
hij mag pa na 00:00 uur geopend worden. Maar het verzoek mag wel eerder in gediend wordenquote:
quote:Op donderdag 5 oktober 2006 00:05 schreef opgebaarde het volgende:
maar eerst zal ik hier nog een beetje rond smurfen
Boeiendquote:Op donderdag 5 oktober 2006 00:06 schreef Surveillance-Fiets het volgende:
[..]
hij mag pa na 00:00 uur geopend worden. Maar het verzoek mag wel eerder in gediend worden![]()
Ik draai al mee sinds deeltje 39![]()
Nee weer foutquote:Op donderdag 5 oktober 2006 00:07 schreef oshiro het volgende:
[..]
Boeiendhij moet gewoon open
Anders gaan we rellen
![]()
Anders kijk je even verder dan je neus lang is.quote:Op donderdag 5 oktober 2006 00:08 schreef PeZu het volgende:
open met die nb, en wel nu een beetje
quote:Op donderdag 5 oktober 2006 00:09 schreef oshiro het volgende:
Ja dat weet ik. Maar ik vind topics van 300 posts gewoon mooier
Das weinig verschil, we zijn iig wel weg uit FBquote:Op donderdag 5 oktober 2006 00:09 schreef Surveillance-Fiets het volgende:
[..]Als ze merken dat we FB volspammen dan gooien ze hem open of ze bannen ons allemaal
![]()
of jullie sluiten steeds minderquote:Op donderdag 5 oktober 2006 20:01 schreef Chowi het volgende:
ONZ wordt steeds gehoorzamer.
yvonne heropent alles gewoonquote:Op donderdag 5 oktober 2006 20:05 schreef SeaOfLove het volgende:
[..]
of jullie sluiten steeds minder![]()
quote:Op donderdag 5 oktober 2006 23:57 schreef Surveillance-Fiets het volgende:
[NB#154] Word het nog wat of gaan we vroeg naar bed![]()
![]()
Ja vind je het gek! Alle oude baggerusers zijn weg gelokt met het modschap... zo blijft er niemand overquote:Op donderdag 5 oktober 2006 20:01 schreef Chowi het volgende:
ONZ wordt steeds gehoorzamer.
quote:Op vrijdag 6 oktober 2006 10:34 schreef Surveillance-Fiets het volgende:
[..]
Ja vind je het gek! Alle oude baggerusers zijn weg gelokt met het modschap... zo blijft er niemand over![]()
![]()
Jouw tijd komt nog, menneke.quote:
ik ga alleen voor roodquote:
Ik voor blauw, licht-blauw, bruin, en roodquote:
quote:Op vrijdag 6 oktober 2006 17:11 schreef Surveillance-Fiets het volgende:
[..]
Ik voor blauw, licht-blauw, bruin, en rood![]()
maakte er een eind aanquote:Op vrijdag 6 oktober 2006 23:36 schreef guitarist.nl het volgende:
Remlof
Ik open de laatste tijd echt super goede naamtopics, en jij jij ....
Heren, MissHobje wenst je succes!
_mimic
Fraubitch
ikwilookwatzeggen
remlof
Sebasser?
hoeveel naamtopics heeft fraubitch de laatste tijd geopend?quote:Op vrijdag 6 oktober 2006 23:40 schreef guitarist.nl het volgende:
[..]
En waarom Hoi IWOWZ!!![]()
Vriendjes politiek
klikspaanquote:Op vrijdag 6 oktober 2006 23:40 schreef guitarist.nl het volgende:
[..]
En waarom Hoi IWOWZ!!![]()
Vriendjes politiek
* loopt naar hoekje van de kamer *quote:Op vrijdag 6 oktober 2006 23:42 schreef remlof het volgende:
[..]
hoeveel naamtopics heeft fraubitch de laatste tijd geopend?
nou?
NEEEEEEE!!!!!!quote:Op vrijdag 6 oktober 2006 23:43 schreef fraubitch het volgende:
[..]
klikspaan
Het is een topic met potentie, en ik neuk remlof in ruil voor het openlaten van die topic
Eerder topic met impotentiequote:Op vrijdag 6 oktober 2006 23:43 schreef fraubitch het volgende:
[..]
klikspaan
Het is een topic met potentie, en ik neuk remlof in ruil voor het openlaten van die topic
wat je al niet moet doen voor een beetje sex hequote:
Verkapte ik wil ook een pmquote:Op vrijdag 6 oktober 2006 23:48 schreef Surveillance-Fiets het volgende:
Hallloo mag ik even !PM maar enzo!
[NB#156]Waar Oshiro keihard wordt genomen :P![]()
![]()
Mag die open straks
![]()
DANKU
![]()
http://messages.fok.nl/compose.php?to=137242quote:Op vrijdag 6 oktober 2006 23:49 schreef Sebasser het volgende:
Allemaal, stuur mij een PM.
ja is nu open, had per ongeluk de laatst gesloten geopendquote:Op vrijdag 6 oktober 2006 23:48 schreef Surveillance-Fiets het volgende:
Hallloo mag ik even !PM maar enzo!
[NB#156]Waar Oshiro keihard wordt genomen :P![]()
![]()
Mag die open straks
![]()
DANKU
![]()
Geeft nietquote:Op zaterdag 7 oktober 2006 00:06 schreef remlof het volgende:
[..]
ja is nu open, had per ongeluk de laatst gesloten geopend
Bullshit remlof, die topics van mij waren een stuk beter.quote:Op zaterdag 7 oktober 2006 00:07 schreef remlof het volgende:
[NB#156]Waar Oshiro keihard wordt genomen :P
je bedoelt toch niet 12:00 en 12:05 he?quote:Op zaterdag 7 oktober 2006 00:08 schreef Sebasser het volgende:
[..]
Bullshit remlof, die topics van mij waren een stuk beter.
Toevallig wel.quote:Op zaterdag 7 oktober 2006 00:10 schreef remlof het volgende:
[..]
je bedoelt toch niet 12:00 en 12:05 he?
Precies, 23 uur en 59 minuten wachten was beter geweest.quote:Op zondag 8 oktober 2006 03:53 schreef Sebasser het volgende:
03:48
Wat voor bullshit is dat Remlof
als er toch alleen gepost mag worden in die tijd, dan mag er ook alleen dan een slotje
Zo zit het helemaal niet, er zijn grappige topics en topics die nergens op slaan. Yvonne opent in ONZ?? een topic over een user die gezocht moet worden namelijk Dagwaarde, dagwaarde heeft ongeveer 30 posts onzin uitgekraamd over iets met ijs en een vrieskast en wat is dan nog de bedoeling van het topic? Bullshit posten en bijpraten met dagwaarde?quote:Op zondag 8 oktober 2006 15:14 schreef Chowi het volgende:
Mijn god, jullie zijn echt niet te geloven. Als ik een topic op slot gooi, krijg ik allerlei verwensingen naar m'n kop gegooid omdat het een goed topic zou kunnen zijn, wil ik een topic openhouden, zeiken jullie om een slotje..
Nou goed, mij best, jullie je zin. En nou weer lief spelen.
Yvonne is nou eenmaal autoritair, hè.quote:Op zondag 8 oktober 2006 15:17 schreef boem-dikkie het volgende:
[..]
Zo zit het helemaal niet, er zijn grappige topics en topics die nergens op slaan. Yvonne opent in ONZ?? een topic over een user die gezocht moet worden namelijk Dagwaarde, dagwaarde heeft ongeveer 30 posts onzin uitgekraamd over iets met ijs en een vrieskast en wat is dan nog de bedoeling van het topic? Bullshit posten en bijpraten met dagwaarde?
Het gaat om het soort topic dit was weer een yvonne zoekt contact met een user topic. De is inmiddels gevonden waarom zou het topic dan nog open moeten blijven. Omdat topics van yvonne meestal goede topics zijn ?quote:Op zondag 8 oktober 2006 15:14 schreef Chowi het volgende:
Mijn god, jullie zijn echt niet te geloven. Als ik een topic op slot gooi, krijg ik allerlei verwensingen naar m'n kop gegooid omdat het een goed topic zou kunnen zijn, wil ik een topic openhouden, zeiken jullie om een slotje..
Nou goed, mij best, jullie je zin. En nou weer lief spelen.
Dus als Yvonne een idioot kut mongolisch bagger topic opent dan pleur jij er geen slotje op omdat het 'yvonne' is? slaat helemaal nergens op.quote:Op zondag 8 oktober 2006 15:18 schreef Chowi het volgende:
[..]
Yvonne is nou eenmaal autoritair, hè.
Bullshit, dat slaat juist alles.quote:Op zondag 8 oktober 2006 15:36 schreef boem-dikkie het volgende:
[..]
Dus als Yvonne een idioot kut mongolisch bagger topic opent dan pleur jij er geen slotje op omdat het 'yvonne' is? slaat helemaal nergens op.
en toch wil ik er eenquote:Op zondag 8 oktober 2006 19:58 schreef remlof het volgende:
[..]
was slotje op verzoek onderwerp, had ik weinig aan toe te voegen
quote:Op zondag 8 oktober 2006 20:48 schreef mcDavid het volgende:
Binnenkort kan ik jullie verblijden met een zéér stoer zweefvliegfilmpje!
Het kwam toevallig zo uit. Was mijn papieren vergeten, dus mocht niet solo vliegen. Dus toen moest ik maar als cameraman mee een loopingkje, hoge bocht en zoemer lage wedstrijdfinish filmenquote:Op zondag 8 oktober 2006 20:53 schreef welkominspace het volgende:
dat zou tijd worden daar ben je al een tijdje mee bezig of niet?
Veronica, Species nu bezigquote:Op zondag 8 oktober 2006 23:06 schreef SiemeN het volgende:
Waar blijft S-F?
Tis nog te vroeg johquote:Op zondag 8 oktober 2006 23:06 schreef SiemeN het volgende:
Waar blijft S-F?
zweefvliegen is voor vogels....quote:Op zondag 8 oktober 2006 20:48 schreef mcDavid het volgende:
Binnenkort kan ik jullie verblijden met een zéér stoer zweefvliegfilmpje!
Lees je nou eerst eens even in voor je gaat mekkeren.quote:Op maandag 9 oktober 2006 12:44 schreef boem-dikkie het volgende:
Waarom mag de beste reeks op aarde niet, en die stomme BeF, semi-bikkeltijd, Gijsjes troep wel
Ik snap wel dat ze geen kliekjes willen en gesloten groepjes in ONZ, maar je kunt beter de tieten , bier en andere troep in 1 topic houden dan overdag 300 topics die toch na 2 posts op slot worden gezet door snakey of iemand anders. Daarbij deden we niks verkeerd en als je heel eerlijk moet zijn waren wij opener naar nieuwe mensjes dan BeF of Semi-Bikkeltijd mensen.
We willen gewoon geen nieuwe reeksen omdat dat uit de hand loopt op een gegeven moment en ONZ "ten onder" gaat aan reeksen waardoor het een kutsubforum wordt. Soms is het een paar delen leuk, en voor zolang laten we het dan ook open. Maar daarna krijg je dat er nog 5 man in posten een het geen enkele toevoeging meer is voor ONZ.quote:Op maandag 21 maart 2005 20:54 schreef Knut het volgende:
De huisregels zijn eigenlijk in 1 regel samen te vatten :
Veel plezier, maar doe normaal.
Er zijn verder wel een paar dingen die makkelijk zijn om te weten:
1) Sommige reeksen mogen, die bestaan al. Begin geen nieuwe reeks.
2) Bagger mag niet.
3) Postopkrikken mag niet.
4) Niet iedereen mag even veel hier in onzin. Als er iemand anders iets meer mag, is dat een uitzonderingsregel. Ga niet proberen hetzelfde te mogen.
en als je het daar niet mee eens bent, mag je dan het verzet oprichten en daar een sub forum over beginnen??quote:Op maandag 9 oktober 2006 12:55 schreef Snakey het volgende:
[..]
Lees je nou eerst eens even in voor je gaat mekkeren.
[..]
We willen gewoon geen nieuwe reeksen omdat dat uit de hand loopt op een gegeven moment en ONZ "ten onder" gaat aan reeksen waardoor het een kutsubforum wordt. Soms is het een paar delen leuk, en voor zolang laten we het dan ook open. Maar daarna krijg je dat er nog 5 man in posten een het geen enkele toevoeging meer is voor ONZ.
BeF is destijds door Havoc in het leven geroepen omdat ONZ vol liep met baggertopics over bier en frituur. Dan is het beter (of in ieder geval een keuze) zoiets centraal te pleuren om ONZ voor iedereen een beetje leuk en leefbaar te houden.
Dat ik in jou ogen sommige topics snel dichtgooi begrijp ik wel. Maar het gaat dan ook vaak om topics met een bagger OP wat sowieso geen enkele toevoeging is en alleen maar uitloopt op meer bagger waardoor ONZ ook een soort van vervuild. Als we zulke topics gaan toelaten krijg je een overvloed aan poep en pis topics. Daarnaast proberen we een beetje een balans te houden. Er mag af en toe best wel gebaggerd worden, maar als dat uit de hand loopt sluiten we er weer een zooi.
Het is een moeilijke grens, maar bagger is nog steeds geen ONZ.![]()
Dan begin je je eigen forum maar.quote:Op maandag 9 oktober 2006 13:02 schreef EL_REY het volgende:
[..]
en als je het daar niet mee eens bent, mag je dan het verzet oprichten en daar een sub forum over beginnen??
Ik heb nog wel een paar urltjes!quote:
jaaaaaaaaaaaa leuk....quote:
is dat besmettelijk???quote:
je wilt ook bij het verzet he....quote:Op maandag 9 oktober 2006 13:13 schreef boem-dikkie het volgende:
Ik snap wel dat jullie geen bagger willen omdat ONZ dan vervuild word door zeer onzinnige topics en onzin. Maar wat voor reden heeft het om mijn reeks te sluiten, ONZ gaat zo ie zo al steeds meer ten onder omdat er in jullie ogen 'bagger' topics worden gesloten terwijl die soms best leuk zijn. zoals ik al eerder zei worden we s'avonds door verwezen naar NB en overdag komt er binnen no time een slotje op. En hoe tegenstrijdig is het dat ze geen vaste kliekjes willen op ONZ en het toegankelijk moet zijn voor iedereen, en als je dan iets post in een of andere reeks je direct verwijten als Kut newb oid naar je kop krijgt gesmeten.
En soms heb je van die topics die bagger uitstralen, met een bagger OP oid, maar die nog best leuk zijn op een gegevent moment. Het topic hangt niet af van alleen de OP of de user , ook de reacties zijn belangrijk. Anders waren al die photoshop topics ook wel een slotje waard omdat toevallig in de OP een niet leuke PS stond en door iemand anders wel.
en nu ga ik eerst stokbrood met salami, kaas en kruidenboter in de oven doen![]()
hou jij je kop eens dichtquote:Op maandag 9 oktober 2006 13:14 schreef EL_REY het volgende:
[..]
je wilt ook bij het verzet he....
zien jullie wel hoe populair mijn forum nu al is![]()
Ik kom zelf graag in de reeks van boem-dikkie.quote:Op maandag 9 oktober 2006 13:14 schreef EL_REY het volgende:
[..]
je wilt ook bij het verzet he....
zien jullie wel hoe populair mijn forum nu al is![]()
De reden om je reeks te sluiten, dan wel verplaatsen in dit geval heb ik hierboven al aangegeven.quote:Op maandag 9 oktober 2006 13:13 schreef boem-dikkie het volgende:
Ik snap wel dat jullie geen bagger willen omdat ONZ dan vervuild word door zeer onzinnige topics en onzin. Maar wat voor reden heeft het om mijn reeks te sluiten, ONZ gaat zo ie zo al steeds meer ten onder omdat er in jullie ogen 'bagger' topics worden gesloten terwijl die soms best leuk zijn.
Overdag zijn we inderdaad veel strenger dan 's nachts op bagger. Geloof me als ik zeg dat er ontzettend veel écht leuke users ONZ hebben verlaten door dat soort (bagger)topics. Het blijft over het algemeen namelijk niet bij 1 topic, maar je krijgt de hele tijd spin offs van zo'n topic omdat er weer en andere baggeraar inzit die zo nodig moet opvallen met een nieuw topic. En dan blijf je dus aan de gang met iets wat je in de eerste plaats al niet wilde.quote:zoals ik al eerder zei worden we s'avonds door verwezen naar NB en overdag komt er binnen no time een slotje op. En hoe tegenstrijdig is het dat ze geen vaste kliekjes willen op ONZ en het toegankelijk moet zijn voor iedereen, en als je dan iets post in een of andere reeks je direct verwijten als Kut newb oid naar je kop krijgt gesmeten.
Het is altijd afwachten hoe een topic gaat lopen. Maar ik denk dat we (de modjes) genoeg ervaring hebben om vrij snel te kunnen zien wat voor topic het wordt. En daarnaast gaat het dan weer om een balans houden in ONZ. Als er wat bagger loopt wat niet echt in de weg zit zal het niet zo snel dichtgaan. Maar zodra je zo'n rijtje van mij ziet met slotjes kun je er geld op zetten dat het uit de hand aan het lopen is. Zo moeilijk is het niet, het is alleen vervelend voor jou dat je vaak aan de kant van de baggeraars zit en dus sneller tegen een slotje aan zult lopen.quote:En soms heb je van die topics die bagger uitstralen, met een bagger OP oid, maar die nog best leuk zijn op een gegevent moment. Het topic hangt niet af van alleen de OP of de user , ook de reacties zijn belangrijk. Anders waren al die photoshop topics ook wel een slotje waard omdat toevallig in de OP een niet leuke PS stond en door iemand anders wel.
En ik heb wel weer genoeg geduld met je gehad. Optieven nu kutnewbie.quote:en nu ga ik eerst stokbrood met salami, kaas en kruidenboter in de oven doen![]()
Precies, de ruimte is er voor gecreeerd en het is wat mij betreft opgelost. Maar er zijn er altijd een paar die moeten napruttelen.quote:Op maandag 9 oktober 2006 13:22 schreef Surveillance-Fiets het volgende:
Ik vind dan ook dat "zeuren" over het feit dat we verhuisd zijn niet helemaal eerlijk is .
Oehhh!!quote:Op maandag 9 oktober 2006 13:33 schreef boem-dikkie het volgende:
Waarom maken we trouwens geen Dagbagger topic aan?!
Heel fijn.quote:Op maandag 9 oktober 2006 13:33 schreef boem-dikkie het volgende:
Oke ik heb je .
Omdat baggeren gewoon niet mag. NB ligt net effe wat anders, minder mensen online beter in balans te houden. En een reden voor ons om 's nachts de bagger in ieder geval een beetje op 1 plek te houden. Het is namelijk niet alleen ONZ die daar last van zou hebben maar heel FOK!, het 'vervuild' de gewone AT ook nog eens. En we zijn niet alleen op de wereld hier in ONZ dus moeten we ook rekening met andere users houden.quote:Waarom maken we trouwens geen Dagbagger topic aan?!
Mooi.quote:En de stokbrood was lekker hoor
Een Dagbagger topic zou dan een verkapte NB overdag moeten worden.. Zo'n idee zal nooit slagen. Dat weet je zelf ookquote:Op maandag 9 oktober 2006 13:33 schreef boem-dikkie het volgende:
Oke ik heb je .
En de stokbrood was lekker hoor
Ja! Waarom niet meteen een Ik-ga-naar-bed-reeks, of een "Hoera! Het is 12 mei, 23 augustus, 6 oktober of welke datum dan ook"-topic! Goed plan, man.quote:Op maandag 9 oktober 2006 13:33 schreef boem-dikkie het volgende:
Oke ik heb je .
En de stokbrood was lekker hoor
dat gebeurd al. Goedemorgenquote:Op maandag 9 oktober 2006 16:08 schreef Chowi het volgende:
[..]
Ja! Waarom niet meteen een Ik-ga-naar-bed-reeks, of een "Hoera! Het is 12 mei, 23 augustus, 6 oktober of welke datum dan ook"-topic! Goed plan, man.
Ja, dat hele goedemorgentopic hoeft van mij eigenlijk ook niet.quote:
dat zijn nou niet de woorden waarmee je lid wordt van mijn subforumquote:
quote:Op maandag 9 oktober 2006 16:12 schreef Chowi het volgende:
[..]
Ja, dat hele goedemorgentopic hoeft van mij eigenlijk ook niet..
Wij zijn ook blij dat het zo is gelopen. Kusje.quote:Op maandag 9 oktober 2006 16:16 schreef boem-dikkie het volgende:
maar whatever verder, vrede op aarde, ook al is het geen kerst, ik wil wel dat het kerst is want dan kank chocola en spijsbrood eten![]()
Ik ben al lang blij dat mijn reeksje nu nog bestaat en een goed leven heeft in B&H !
kusjekusjekusjequote:Op maandag 9 oktober 2006 16:19 schreef jogy het volgende:
[..]
Wij zijn ook blij dat het zo is gelopen. Kusje.
dat komt omdat jij nog geen 3 jaar bij fok zit, en ik bijna welquote:Op maandag 9 oktober 2006 16:31 schreef boem-dikkie het volgende:
ik vond het een kut idee
pff nou wat een feestquote:Op maandag 9 oktober 2006 16:35 schreef EL_REY het volgende:
[..]
dat komt omdat jij nog geen 3 jaar bij fok zit, en ik bijna wel![]()
![]()
welk feestquote:
quote:Op maandag 9 oktober 2006 16:36 schreef NJ het volgende:
Zeg het ze, EL_REY.
Zullen ze dat daar wel waarderenquote:Op maandag 9 oktober 2006 17:02 schreef Chowi het volgende:
--> DIG.
Dat was een cumshot, zie FA topic.quote:Op maandag 9 oktober 2006 17:05 schreef Chowi het volgende:
Skippybal, de tweede foto was hier nog niet eens geladen. Maar ik heb 'm inderdaad alweer teruggezet.
De URL vermelde nou niet echt dat het zeep was. Klungeltje.quote:Op maandag 9 oktober 2006 17:08 schreef -skippybal- het volgende:
Waarom mogen er nou weer geen cumshots![]()
Misschien was wel gewoon zeep....
URL's liegen wel vaker.quote:Op maandag 9 oktober 2006 17:10 schreef Snakey het volgende:
[..]
De URL vermelde nou niet echt dat het zeep was. Klungeltje.![]()
In dit geval is het ook echt een wiener... Oftewel een amerikaanse knakworstquote:Op maandag 9 oktober 2006 17:12 schreef -skippybal- het volgende:
[..]
URL's liegen wel vaker.
Kijk maar:
[afbeelding]
Dat is volgens de URL een "wiener" maar stiekem is het gewoon een wortel....
Jah, deze, met foto was wel erg duidelijk vind je niet?quote:Op maandag 9 oktober 2006 17:12 schreef -skippybal- het volgende:
[..]
URL's liegen wel vaker.
Kijk maar:
[afbeelding]
Dat is volgens de URL een "wiener" maar stiekem is het gewoon een wortel....
Oh kut, ik dacht een wortelquote:Op maandag 9 oktober 2006 17:13 schreef Surveillance-Fiets het volgende:
[..]
In dit geval is het ook echt een wiener... Oftewel een amerikaanse knakworst![]()
is als je een waterpistool volspuit met sperma en dan oorlogje gaat spelen met meisjesquote:
quote:Op maandag 9 oktober 2006 23:37 schreef Surveillance-Fiets het volgende:
[NB#161]Goedemorgen voor Snakey![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
quote:
quote:Op dinsdag 10 oktober 2006 10:56 schreef opgebaarde het volgende:
laat die witte prins op het knappe paard gewoon S-F, hij is jaloers
En SOL heeft dat topic trouwens gemaaktquote:Op dinsdag 10 oktober 2006 10:56 schreef opgebaarde het volgende:
laat die witte prins op het knappe paard gewoon S-F, hij is jaloers
Die heeft zelf in dat topic al gezegd dat het niet zou helpen. Ik had daar niks aan toe te voegen.quote:Op dinsdag 10 oktober 2006 11:03 schreef Surveillance-Fiets het volgende:
[..]
En SOL heeft dat topic trouwens gemaaktDie had nog wat goedmaaklikken te doen
![]()
quote:Op dinsdag 10 oktober 2006 11:10 schreef Snakey het volgende:
[..]
Die heeft zelf in dat topic al gezegd dat het niet zou helpen. Ik had daar niks aan toe te voegen.![]()
als je het al een topic wilt noemenquote:Op dinsdag 10 oktober 2006 11:42 schreef BrauN het volgende:
Wat is dit voor waardeloos kuttopic?
quote:Op dinsdag 10 oktober 2006 16:36 schreef Wiebelkont het volgende:
Film vinden.
'Bittorrent Slotje'
Stel jezelf even de lijst voor, de je krijgt als je in de search (van eender welke downloaddienst) bij het kopje 'films' het zoekwoord 'fuck' ingeeft....
Visueel grapje.
Nerds.
het zal toch niet zo zijn dat het niet kut meer is?quote:Op dinsdag 10 oktober 2006 23:38 schreef Intxaurraga het volgende:
Vroeger werd hier nog wel eens gepost dat ONZ kut is de laatste tijd.
ja word wel hoog tijd nuquote:Op dinsdag 10 oktober 2006 23:57 schreef Surveillance-Fiets het volgende:
[..]
[NB#162] Bier & Man-boobs De afknapper :'( remlof of een ander ?![]()
![]()
![]()
![]()
quote:Op woensdag 11 oktober 2006 00:05 schreef remlof het volgende:
ja sorry, ik was vergeten het alarm te zetten
goedemiddagquote:
Neuh, dan zal je met een betere OP moeten komen. Dus je kan zelf wel iets beters verzinnen en in het juiste subforum openen.quote:Op woensdag 11 oktober 2006 13:52 schreef EL_REY het volgende:
wie doet zichzelf hier stoerder voor dan dat ie eigenlijk is
zou je deze dan naar het goede subforum willen zetten snakey
Verkeerde plek, dodo. forum@fok.nlquote:Op woensdag 11 oktober 2006 13:57 schreef Casino.Bob het volgende:
ik kan geen topics maken,
wanneer stopt deze waanzin???
puppeteer
Hiero:quote:Op woensdag 11 oktober 2006 13:57 schreef Casino.Bob het volgende:
ik kan geen topics maken,
wanneer stopt deze waanzin???
puppeteer
Volgende keer zelf even MED checken, dodo.quote:Op dinsdag 10 oktober 2006 17:44 schreef Duderinnetje het volgende:
Casino.Bob: TO-ban in ONZ.
I wonder if one day that, you'll say that, you care
If you say you love me madly, I'll gladly, be there
Like a puppet on a string.
thanks, dan gaat ik dat doenquote:Op woensdag 11 oktober 2006 13:55 schreef Snakey het volgende:
[..]
Neuh, dan zal je met een betere OP moeten komen. Dus je kan zelf wel iets beters verzinnen en in het juiste subforum openen.
Denk je echt dat ik het zevende topic op rij met dat kutplaatje gelezen heb?quote:Op woensdag 11 oktober 2006 14:02 schreef Casino.Bob het volgende:
Hey NJ, waarom heb je FA erbij gehaalt terwijl ik al zij dat ik zou stoppen en heb ook sry gezegt
Zes taalfouten in één zin.quote:Op woensdag 11 oktober 2006 14:02 schreef Casino.Bob het volgende:
Hey NJ, waarom heb je er een FA erbij gehaald terwijl ik al zei dat ik zou stoppen en ik heb ook sorry gezegd
Zie mijn eerdere post.quote:Op woensdag 11 oktober 2006 14:06 schreef Casino.Bob het volgende:
hoelang?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |