Ja. De FEBO is een uitzonderlijke plek.quote:Op woensdag 13 september 2006 12:14 schreef Roi het volgende:
Kan dit alleen bij de Febo ?
Ik wil BrauN snel dit pareltje laten zien, maar hij is offline!quote:Op woensdag 13 september 2006 12:16 schreef Scorpie het volgende:
Matige grappen weer BrauN / SiemeN
Moet je ff inloggenquote:Op woensdag 13 september 2006 12:17 schreef SiemeN het volgende:
[..]
Ik wil BrauN snel dit pareltje laten zien, maar hij is offline!
Ik kan maar op één msn tegelijk.quote:
Dan stuur je een mailquote:Op woensdag 13 september 2006 12:19 schreef SiemeN het volgende:
[..]
Ik kan maar op één msn tegelijk.
Wheheheh!quote:Op woensdag 13 september 2006 12:22 schreef T1andonly het volgende:
Goed topic.
Sta je zo lekker bij de FEBO en doet zo'n vent geld in die muur om er wat uit te halen
Trek je snel een leeg vakje open en ren je snel weg![]()
![]()
Die vent zo van "mijn geld, wat doe je"
Een keer in een zatte bui echt gedaan en het wordt over het algemeen niet zo gewaardeerd
en dan begin je zeker erop te stampen enzo...quote:Op woensdag 13 september 2006 12:22 schreef T1andonly het volgende:
Goed topic.
Sta je zo lekker bij de FEBO en doet zo'n vent geld in die muur om er wat uit te halen
![]()
Een keer in een zatte bui echt gedaan en het wordt over het algemeen niet zo gewaardeerd
quote:Op woensdag 13 september 2006 12:22 schreef T1andonly het volgende:
Goed topic.
![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |