Ja. De FEBO is een uitzonderlijke plek.quote:Op woensdag 13 september 2006 12:14 schreef Roi het volgende:
Kan dit alleen bij de Febo ?
Ik wil BrauN snel dit pareltje laten zien, maar hij is offline!quote:Op woensdag 13 september 2006 12:16 schreef Scorpie het volgende:
Matige grappen weer BrauN / SiemeN
Moet je ff inloggenquote:Op woensdag 13 september 2006 12:17 schreef SiemeN het volgende:
[..]
Ik wil BrauN snel dit pareltje laten zien, maar hij is offline!
Ik kan maar op één msn tegelijk.quote:
Dan stuur je een mailquote:Op woensdag 13 september 2006 12:19 schreef SiemeN het volgende:
[..]
Ik kan maar op één msn tegelijk.
Wheheheh!quote:Op woensdag 13 september 2006 12:22 schreef T1andonly het volgende:
Goed topic.
Sta je zo lekker bij de FEBO en doet zo'n vent geld in die muur om er wat uit te halen
Trek je snel een leeg vakje open en ren je snel weg![]()
![]()
Die vent zo van "mijn geld, wat doe je"
Een keer in een zatte bui echt gedaan en het wordt over het algemeen niet zo gewaardeerd
en dan begin je zeker erop te stampen enzo...quote:Op woensdag 13 september 2006 12:22 schreef T1andonly het volgende:
Goed topic.
Sta je zo lekker bij de FEBO en doet zo'n vent geld in die muur om er wat uit te halen
![]()
Een keer in een zatte bui echt gedaan en het wordt over het algemeen niet zo gewaardeerd
quote:Op woensdag 13 september 2006 12:22 schreef T1andonly het volgende:
Goed topic.
![]()
Op een leeg vakje stampenquote:Op woensdag 13 september 2006 12:23 schreef MuKe het volgende:
[..]
en dan begin je zeker erop te stampen enzo...![]()
Ghehe, dat was vroeger echt altijd geweldig idd.quote:Op woensdag 13 september 2006 12:13 schreef SiemeN het volgende:
Je gaat dus na het stappen lekker naar de FEBO..
Om daar een euro in de muur te rammen, en er een lekker hard kroketje uit te halen.
Vervolgens neem je een flinke hap uit de kroket, draai je 'm om, en leg je 'm weer in de muur terug! Whehe!![]()
![]()
Gegarandeerd dat dit zorgt voor veel plezier en jolijt wanneer je de verbaasde bakkes ziet van de gene die voor een euro een aangevreten kroket koopt!![]()
![]()
Een vol asbakje met sigarettenpeuken wil ook nog wel eens opschudding veroorzaken..quote:Op woensdag 13 september 2006 12:24 schreef SiemeN het volgende:
Of je draait een keer een stevige drol, je weet wel zo'n harde die er meteen uit komt knallen, en legt deze stiekem in het kroketten muurtje! Whehe!![]()
![]()
Beste idee tot nu toe!quote:Op woensdag 13 september 2006 12:30 schreef doppelgänger het volgende:
Wat ook lachen is: Als de gemeentedienst met zo'n slang in een put het riool aan het uitdreggen is, een kroketje kopen, die slang pakken en in dat open hokje stoppen!![]()
![]()
Zo die hele snackbar onder de gore drek.
hilarisch tafereel
Of een waterstofatoombom op die kiost smijten. hahawhahaaaquote:Op woensdag 13 september 2006 12:30 schreef doppelgänger het volgende:
Wat ook lachen is: Als de gemeentedienst met zo'n slang in een put het riool aan het uitdreggen is, een kroketje kopen, die slang pakken en in dat open hokje stoppen!![]()
![]()
Zo die hele snackbar onder de gore drek.
hilarisch tafereel
quote:Op woensdag 13 september 2006 12:35 schreef doppelgänger het volgende:
of van een bouwterrein zo'n sloopwagen "lenen" (;)) en dan met zo'n sloopkogel die hele snackmuur aan gort rammen. "ja, het deurtje wou niet open"![]()
![]()
HAHAHAHWHAHAHAHAGEHAHAHAHAHAHAquote:Op woensdag 13 september 2006 12:38 schreef caartyaait het volgende:
Of deTS per ongeluk in de frituur smijten
hawhahawha
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |