Let dus even op dat de Nachtbagger in dit topic blijft!quote:Op dinsdag 1 augustus 2006 07:23 schreef jogy het volgende:
Dat er een nachtelijke slowchat is, is geen probleem, alleen hou het lekker bij één topic. De rest van de topics zijn alleen maar leuk als je ook daadwerkelijk meespeelt in die nachtreeks. Jullie maken te veel rotzooi, kort gezegd.
quote:Op zaterdag 5 augustus 2006 00:52 schreef Snakey het volgende:
Sta ik weer niet in de OP.
Dat je het weet.... Om 00:00uur mag je nieuwe maken dan te wachten op de oude die gesloten is.quote:Op donderdag 24 augustus 2006 00:13 schreef jogy het volgende:
Zucht, nacht..
Maak de volgende keer maar gewoon een nieuwe aan om middernacht. Gezeur de hele tijd.
Toch maar wel, omdat je zo'n schatje bentquote:Op donderdag 24 augustus 2006 02:24 schreef NJ het volgende:
Ja, hoi.
Hij hoeft niet in de OP ofzo (. ), maar links naar torrents of NZB bestanden zijn niet gewenst op FOK!.
hoiquote:
Je bent steeds weg als ik er benquote:Op donderdag 5 oktober 2006 01:00 schreef PeZu het volgende:
4760 en nu stop ik echt
fipo
en kusjes voor de dames
Ik had dus nog willen zwaaien he (was er vandaag weer langs gekomen maar nu met de bus, zo over de lange kleiweg) maar ik heb serieus geen idee waar die toren moet komenquote:
Heejquote:
huh?quote:Op donderdag 5 oktober 2006 01:01 schreef PrintScreen het volgende:
[..]
Je bent steeds weg als ik er ben
Ik doe nooit meer eerlijk zijn![]()
ik ben erquote:
Precies wat ik zegquote:
die toren staat er al beebquote:Op donderdag 5 oktober 2006 01:02 schreef oshiro het volgende:
[..]
Ik had dus nog willen zwaaien he (was er vandaag weer langs gekomen maar nu met de bus, zo over de lange kleiweg) maar ik heb serieus geen idee waar die toren moet komen
hee sol......quote:Op donderdag 5 oktober 2006 01:03 schreef SeaOfLove het volgende:
[..]
die toren staat er al beebhoger gaat ie niet worden
![]()
ja precies zoals ik zegquote:
Laat maarquote:
mag ik je wat vragen?quote:
lees net terugquote:
Dan open je weer vrolijk een nieuwe NB?quote:Op donderdag 5 oktober 2006 01:04 schreef SeaOfLove het volgende:
[..]
Whooohooo het is bijna vrijdag en dan heb ik geen ban meer![]()
![]()
Dan moet ik echt ff leren kijkenquote:Op donderdag 5 oktober 2006 01:03 schreef SeaOfLove het volgende:
[..]
die toren staat er al beebhoger gaat ie niet worden
![]()
mijn smurf-ava staat er niet in?quote:Op donderdag 5 oktober 2006 01:03 schreef Surveillance-Fiets het volgende:
Valt iemand iets op aan de OP ?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |