Respect, Je weet.quote:Op woensdag 8 maart 2006 20:58 schreef Dagonet het volgende:
Ze worden erop uitgekozen. Na een gruwelijk trainingskamp waarin ze moeten waden door de topicdiarree en postbrei krijgen ze 48 uur om het complete oeuvre van Conflict en alle badsloeven uit het hoofd te leren. Daarna krijgen ze een herkenningstest met willekeurige topics van Paniekzaaier, sweetgirly, paultjuhh, Emmykuhh, en croupouque waarbij ze de verschillende gradaties van baggerheid moeten benoemen. Bij meer dan 1 inschattingsfout gaat hun account door de shredder en mogen ze het later nog eens proberen onder een kloon.
They are the few, the proud, the able.
Welke? Ik zie er vijf.quote:Op zondag 1 oktober 2006 01:20 schreef most_wanted het volgende:
Iemand moet het OP plaatje veranderen.
nooitquote:Op zondag 1 oktober 2006 01:16 schreef Sebasser het volgende:
Het doel van dit topic is om vragen te beantwoorden eh ?
Nou, beantwoord dit!
Hoevaak hebben jullie schoensmeer gegeten ?
Het ging toch over verschillende dingenquote:Op zondag 1 oktober 2006 17:33 schreef remlof het volgende:
hou het effe bij één topic sven
rena, check je PM!
PM en PMquote:Op zondag 1 oktober 2006 17:41 schreef Svensational het volgende:
[..]
Het ging toch over verschillende dingen!
gebruik anders je PM ffquote:Op zondag 1 oktober 2006 17:41 schreef Svensational het volgende:
[..]
Het ging toch over verschillende dingen!
De ene moest antwoorden, de andere mij toevoegenquote:
dat is toch gelukt?quote:Op zondag 1 oktober 2006 17:44 schreef Svensational het volgende:
[..]
De ene moest antwoorden, de andere mij toevoegen!
Dan had je een betere OP moeten maken, nu riep je alleen maar users verkapt op om zelf die sprietjes te gaan fotosoepen...quote:Op zondag 1 oktober 2006 18:44 schreef ErwinEHVNL het volgende:
mijn ernstige topic had een lollertopic kunnen worden...
barbaar
moet ik ze dan letterlijk op gaan roepen?quote:Op zondag 1 oktober 2006 18:47 schreef remlof het volgende:
[..]
Dan had je een betere OP moeten maken, nu riep je alleen maar users verkapt op om zelf die sprietjes te gaan fotosoepen...
nee, maar als je nou eerst eens zelf het goede voorbeeld geeft...quote:Op zondag 1 oktober 2006 18:49 schreef ErwinEHVNL het volgende:
[..]
moet ik ze dan letterlijk op gaan roepen?
mag het dan wel?
dankjequote:Op zondag 1 oktober 2006 18:50 schreef remlof het volgende:
[..]
nee, maar als je nou eerst eens zelf het goede voorbeeld geeft...
dan misschien
quote:
quote:Op zondag 1 oktober 2006 19:42 schreef Chowi het volgende:
Wat dacht je, héy, daar hebben we nog niet genoeg topics over op FOK!, ik ga even fijn origineel doen?.
Weekend was erg goed te doen, en die van jou? Tevens werkgerelateerde TVP.quote:Op maandag 2 oktober 2006 12:15 schreef EL_REY het volgende:
respect gasten!!!!
hoe was jullie weekend???
tevens tvp
quote:Op maandag 2 oktober 2006 12:37 schreef jogy het volgende:
[..]
Weekend was erg goed te doen, en die van jou? Tevens werkgerelateerde TVP.
Het was eigenlijk gewoon een slap excuus om een tvp te plaatsen, maar ik ben blij om te lezen dat je jezelf hebt vermaaktquote:Op maandag 2 oktober 2006 12:59 schreef EL_REY het volgende:
[..]
![]()
zeer goed weekend gehad,voor de intresse
quote:Op maandag 2 oktober 2006 20:42 schreef i2Them2 het volgende:
---<lik-me-ster>--- Ik ben zo dik als een sumo worstelaar:D!
Pic staat er nog steeds![]()
Kwam die laptop in die enveloppe op die foto ?quote:
Neh, we slaan een nachtje over.quote:Op maandag 2 oktober 2006 23:44 schreef Surveillance-Fiets het volgende:
[NB152] Printscreen popje we wachten op je Voor straks![]()
![]()
![]()
![]()
Heulemaal nietquote:
Jahwelquote:Op maandag 2 oktober 2006 23:53 schreef Snakey het volgende:
[..]
Tuurlijk wel, niemand zal er aan dood gaan.![]()
Hmm baggerquote:Op dinsdag 3 oktober 2006 00:02 schreef Snakey het volgende:
[..]
[NB152] Printscreen popje we wachten op je
check!quote:Op dinsdag 3 oktober 2006 00:02 schreef Snakey het volgende:
[..]
[NB152] Printscreen popje we wachten op je
quote:Op dinsdag 3 oktober 2006 00:14 schreef Snakey het volgende:
[..]
Draai je jezelf er niet teveel in om?
[afbeelding]
Welja, waarom niet?quote:Op dinsdag 3 oktober 2006 00:15 schreef Surveillance-Fiets het volgende:
[..]
!!
Gaan we straks niet samen douchen dan ?![]()
Omdat het lichtelijk gay is maar dat mag de pret niet drukken!quote:
Have fun.quote:Op dinsdag 3 oktober 2006 00:20 schreef Surveillance-Fiets het volgende:
[..]
Omdat het lichtelijk gay is maar dat mag de pret niet drukken!![]()
Zal ik maar verder baggeren in NB
![]()
hey thanks Au!quote:Op dinsdag 3 oktober 2006 00:19 schreef Aurelianus het volgende:
Hey remlof, nog succes gewenst.
Je loopt achter.quote:Op dinsdag 3 oktober 2006 10:39 schreef EL_REY het volgende:
Wie bedanken er voor Oranje?
ttt
bedank mij voor het melden![]()
![]()
quote:
Jij bent een eenmansmassa die onderdrukt dient te worden.quote:Op dinsdag 3 oktober 2006 12:09 schreef mcDavid het volgende:
Ch. Gooi mijn fantopic niet dicht, bitch! [afbeelding]
Maar ik heb krullen!quote:Op dinsdag 3 oktober 2006 12:17 schreef jogy het volgende:
[..]
Jij bent een eenmansmassa die onderdrukt dient te worden.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |