Zullen ze dat daar wel waarderenquote:Op maandag 9 oktober 2006 17:02 schreef Chowi het volgende:
--> DIG.
Dat was een cumshot, zie FA topic.quote:Op maandag 9 oktober 2006 17:05 schreef Chowi het volgende:
Skippybal, de tweede foto was hier nog niet eens geladen. Maar ik heb 'm inderdaad alweer teruggezet.
De URL vermelde nou niet echt dat het zeep was. Klungeltje.quote:Op maandag 9 oktober 2006 17:08 schreef -skippybal- het volgende:
Waarom mogen er nou weer geen cumshots![]()
Misschien was wel gewoon zeep....
URL's liegen wel vaker.quote:Op maandag 9 oktober 2006 17:10 schreef Snakey het volgende:
[..]
De URL vermelde nou niet echt dat het zeep was. Klungeltje.![]()
In dit geval is het ook echt een wiener... Oftewel een amerikaanse knakworstquote:Op maandag 9 oktober 2006 17:12 schreef -skippybal- het volgende:
[..]
URL's liegen wel vaker.
Kijk maar:
[afbeelding]
Dat is volgens de URL een "wiener" maar stiekem is het gewoon een wortel....
Jah, deze, met foto was wel erg duidelijk vind je niet?quote:Op maandag 9 oktober 2006 17:12 schreef -skippybal- het volgende:
[..]
URL's liegen wel vaker.
Kijk maar:
[afbeelding]
Dat is volgens de URL een "wiener" maar stiekem is het gewoon een wortel....
Oh kut, ik dacht een wortelquote:Op maandag 9 oktober 2006 17:13 schreef Surveillance-Fiets het volgende:
[..]
In dit geval is het ook echt een wiener... Oftewel een amerikaanse knakworst![]()
is als je een waterpistool volspuit met sperma en dan oorlogje gaat spelen met meisjesquote:
quote:Op maandag 9 oktober 2006 23:37 schreef Surveillance-Fiets het volgende:
[NB#161]Goedemorgen voor Snakey![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
quote:
quote:Op dinsdag 10 oktober 2006 10:56 schreef opgebaarde het volgende:
laat die witte prins op het knappe paard gewoon S-F, hij is jaloers
En SOL heeft dat topic trouwens gemaaktquote:Op dinsdag 10 oktober 2006 10:56 schreef opgebaarde het volgende:
laat die witte prins op het knappe paard gewoon S-F, hij is jaloers
Die heeft zelf in dat topic al gezegd dat het niet zou helpen. Ik had daar niks aan toe te voegen.quote:Op dinsdag 10 oktober 2006 11:03 schreef Surveillance-Fiets het volgende:
[..]
En SOL heeft dat topic trouwens gemaaktDie had nog wat goedmaaklikken te doen
![]()
quote:Op dinsdag 10 oktober 2006 11:10 schreef Snakey het volgende:
[..]
Die heeft zelf in dat topic al gezegd dat het niet zou helpen. Ik had daar niks aan toe te voegen.![]()
als je het al een topic wilt noemenquote:Op dinsdag 10 oktober 2006 11:42 schreef BrauN het volgende:
Wat is dit voor waardeloos kuttopic?
quote:Op dinsdag 10 oktober 2006 16:36 schreef Wiebelkont het volgende:
Film vinden.
'Bittorrent Slotje'
Stel jezelf even de lijst voor, de je krijgt als je in de search (van eender welke downloaddienst) bij het kopje 'films' het zoekwoord 'fuck' ingeeft....
Visueel grapje.
Nerds.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |