Doe maar joh...ik kijk toe jij NB volspammedquote:Op woensdag 4 oktober 2006 01:00 schreef Surveillance-Fiets het volgende:
[..]
En om nou in mijn eentje dat hele topic vol te spammen lijkt me ook zo zinloos
![]()
12 posts van me achter elkaar vond ik al ver gaandquote:Op woensdag 4 oktober 2006 01:22 schreef SeaOfLove het volgende:
[..]
Doe maar joh...ik kijk toe jij NB volspammed![]()
maakt niks uit, je bent ook maar een mensquote:Op dinsdag 3 oktober 2006 23:38 schreef jogy het volgende:
[..]
Neehee, ik gaf je een blik in mijn brein over hoe ik gewoon in elkaar steek en een mogelijke oplossing voor deze zaak. Niets meer en niets minder. Ik blijf ook maar menselijk. Anyway, je topics zijn op zich nog niet eens zo verschrikkelijk, het zijn er gewoon teveel van dat specifieke genre dus gaan ze automatisch op slot als jij de topicstarter bent, nog niet eens echt uit kwade wil maar omdat je een routine opwekt bij de blauwe hier, sorrie
.
Kusjequote:Op woensdag 4 oktober 2006 12:28 schreef EL_REY het volgende:
[..]
maakt niks uit, je bent ook maar een mens![]()
maar je vindt mijn topics dus niet zo slecht
mooi, an die arbeit dan maar![]()
quote:Op woensdag 4 oktober 2006 12:29 schreef jogy het volgende:
[..]
Kusje. Waarom heb ik het vermoeden dat mijn hele relaas geen reet uitmaakt?
quote:Op dinsdag 3 oktober 2006 14:29 schreef EL_REY het volgende:
ik had een boot
je ziet het niet snakei, je ziet het niet he...
je ziet gewoon niet wanneer een topic grappig is of niet...
je mist het, je mist het gewoon, net dat kleine stukje om dat te zien..
jammer...
quote:
Met dat doei voor sommigen bedoelde je dat ze eventjes tijd voor zichzelf hebben ?quote:Op woensdag 4 oktober 2006 16:07 schreef Chowi het volgende:
Kom, knuffelen.
Hmm, min of meer.quote:Op woensdag 4 oktober 2006 16:37 schreef Surveillance-Fiets het volgende:
[..]
Met dat doei voor sommigen bedoelde je dat ze eventjes tijd voor zichzelf hebben ?![]()
quote:
Iedereen kan ook wel bijna raden als mijn nick er staat wat er in mijn post staatquote:Op woensdag 4 oktober 2006 23:45 schreef remlof het volgende:
zonder de laatste post te lezen typ ik "ja nog een kwartier"
Wat doe je ik vroeg het 20 minuten geleden alquote:
Ja maar ik doe het rechtsgeldigquote:Op donderdag 5 oktober 2006 00:04 schreef Surveillance-Fiets het volgende:
[..]
Wat doe je ik vroeg het 20 minuten geleden al![]()
![]()
![]()
quote:Op donderdag 5 oktober 2006 00:04 schreef opgebaarde het volgende:
ik ga hem zo smurfen denk ik
hij mag pa na 00:00 uur geopend worden. Maar het verzoek mag wel eerder in gediend wordenquote:
quote:Op donderdag 5 oktober 2006 00:05 schreef opgebaarde het volgende:
maar eerst zal ik hier nog een beetje rond smurfen
Boeiendquote:Op donderdag 5 oktober 2006 00:06 schreef Surveillance-Fiets het volgende:
[..]
hij mag pa na 00:00 uur geopend worden. Maar het verzoek mag wel eerder in gediend worden![]()
Ik draai al mee sinds deeltje 39![]()
Nee weer foutquote:Op donderdag 5 oktober 2006 00:07 schreef oshiro het volgende:
[..]
Boeiendhij moet gewoon open
Anders gaan we rellen
![]()
Anders kijk je even verder dan je neus lang is.quote:Op donderdag 5 oktober 2006 00:08 schreef PeZu het volgende:
open met die nb, en wel nu een beetje
quote:Op donderdag 5 oktober 2006 00:09 schreef oshiro het volgende:
Ja dat weet ik. Maar ik vind topics van 300 posts gewoon mooier
Das weinig verschil, we zijn iig wel weg uit FBquote:Op donderdag 5 oktober 2006 00:09 schreef Surveillance-Fiets het volgende:
[..]Als ze merken dat we FB volspammen dan gooien ze hem open of ze bannen ons allemaal
![]()
of jullie sluiten steeds minderquote:Op donderdag 5 oktober 2006 20:01 schreef Chowi het volgende:
ONZ wordt steeds gehoorzamer.
yvonne heropent alles gewoonquote:Op donderdag 5 oktober 2006 20:05 schreef SeaOfLove het volgende:
[..]
of jullie sluiten steeds minder![]()
quote:Op donderdag 5 oktober 2006 23:57 schreef Surveillance-Fiets het volgende:
[NB#154] Word het nog wat of gaan we vroeg naar bed![]()
![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |