Ja vind je het gek! Alle oude baggerusers zijn weg gelokt met het modschap... zo blijft er niemand overquote:Op donderdag 5 oktober 2006 20:01 schreef Chowi het volgende:
ONZ wordt steeds gehoorzamer.
quote:Op vrijdag 6 oktober 2006 10:34 schreef Surveillance-Fiets het volgende:
[..]
Ja vind je het gek! Alle oude baggerusers zijn weg gelokt met het modschap... zo blijft er niemand over![]()
![]()
Jouw tijd komt nog, menneke.quote:
ik ga alleen voor roodquote:
Ik voor blauw, licht-blauw, bruin, en roodquote:
quote:Op vrijdag 6 oktober 2006 17:11 schreef Surveillance-Fiets het volgende:
[..]
Ik voor blauw, licht-blauw, bruin, en rood![]()
maakte er een eind aanquote:Op vrijdag 6 oktober 2006 23:36 schreef guitarist.nl het volgende:
Remlof
Ik open de laatste tijd echt super goede naamtopics, en jij jij ....
Heren, MissHobje wenst je succes!
_mimic
Fraubitch
ikwilookwatzeggen
remlof
Sebasser?
hoeveel naamtopics heeft fraubitch de laatste tijd geopend?quote:Op vrijdag 6 oktober 2006 23:40 schreef guitarist.nl het volgende:
[..]
En waarom Hoi IWOWZ!!![]()
Vriendjes politiek
klikspaanquote:Op vrijdag 6 oktober 2006 23:40 schreef guitarist.nl het volgende:
[..]
En waarom Hoi IWOWZ!!![]()
Vriendjes politiek
* loopt naar hoekje van de kamer *quote:Op vrijdag 6 oktober 2006 23:42 schreef remlof het volgende:
[..]
hoeveel naamtopics heeft fraubitch de laatste tijd geopend?
nou?
NEEEEEEE!!!!!!quote:Op vrijdag 6 oktober 2006 23:43 schreef fraubitch het volgende:
[..]
klikspaan
Het is een topic met potentie, en ik neuk remlof in ruil voor het openlaten van die topic
Eerder topic met impotentiequote:Op vrijdag 6 oktober 2006 23:43 schreef fraubitch het volgende:
[..]
klikspaan
Het is een topic met potentie, en ik neuk remlof in ruil voor het openlaten van die topic
wat je al niet moet doen voor een beetje sex hequote:
Verkapte ik wil ook een pmquote:Op vrijdag 6 oktober 2006 23:48 schreef Surveillance-Fiets het volgende:
Hallloo mag ik even !PM maar enzo!
[NB#156]Waar Oshiro keihard wordt genomen :P![]()
![]()
Mag die open straks
![]()
DANKU
![]()
http://messages.fok.nl/compose.php?to=137242quote:Op vrijdag 6 oktober 2006 23:49 schreef Sebasser het volgende:
Allemaal, stuur mij een PM.
ja is nu open, had per ongeluk de laatst gesloten geopendquote:Op vrijdag 6 oktober 2006 23:48 schreef Surveillance-Fiets het volgende:
Hallloo mag ik even !PM maar enzo!
[NB#156]Waar Oshiro keihard wordt genomen :P![]()
![]()
Mag die open straks
![]()
DANKU
![]()
Geeft nietquote:Op zaterdag 7 oktober 2006 00:06 schreef remlof het volgende:
[..]
ja is nu open, had per ongeluk de laatst gesloten geopend
Bullshit remlof, die topics van mij waren een stuk beter.quote:Op zaterdag 7 oktober 2006 00:07 schreef remlof het volgende:
[NB#156]Waar Oshiro keihard wordt genomen :P
je bedoelt toch niet 12:00 en 12:05 he?quote:Op zaterdag 7 oktober 2006 00:08 schreef Sebasser het volgende:
[..]
Bullshit remlof, die topics van mij waren een stuk beter.
Toevallig wel.quote:Op zaterdag 7 oktober 2006 00:10 schreef remlof het volgende:
[..]
je bedoelt toch niet 12:00 en 12:05 he?
Precies, 23 uur en 59 minuten wachten was beter geweest.quote:Op zondag 8 oktober 2006 03:53 schreef Sebasser het volgende:
03:48
Wat voor bullshit is dat Remlof
als er toch alleen gepost mag worden in die tijd, dan mag er ook alleen dan een slotje
Zo zit het helemaal niet, er zijn grappige topics en topics die nergens op slaan. Yvonne opent in ONZ?? een topic over een user die gezocht moet worden namelijk Dagwaarde, dagwaarde heeft ongeveer 30 posts onzin uitgekraamd over iets met ijs en een vrieskast en wat is dan nog de bedoeling van het topic? Bullshit posten en bijpraten met dagwaarde?quote:Op zondag 8 oktober 2006 15:14 schreef Chowi het volgende:
Mijn god, jullie zijn echt niet te geloven. Als ik een topic op slot gooi, krijg ik allerlei verwensingen naar m'n kop gegooid omdat het een goed topic zou kunnen zijn, wil ik een topic openhouden, zeiken jullie om een slotje..
Nou goed, mij best, jullie je zin. En nou weer lief spelen.
Yvonne is nou eenmaal autoritair, hč.quote:Op zondag 8 oktober 2006 15:17 schreef boem-dikkie het volgende:
[..]
Zo zit het helemaal niet, er zijn grappige topics en topics die nergens op slaan. Yvonne opent in ONZ?? een topic over een user die gezocht moet worden namelijk Dagwaarde, dagwaarde heeft ongeveer 30 posts onzin uitgekraamd over iets met ijs en een vrieskast en wat is dan nog de bedoeling van het topic? Bullshit posten en bijpraten met dagwaarde?
Het gaat om het soort topic dit was weer een yvonne zoekt contact met een user topic. De is inmiddels gevonden waarom zou het topic dan nog open moeten blijven. Omdat topics van yvonne meestal goede topics zijn ?quote:Op zondag 8 oktober 2006 15:14 schreef Chowi het volgende:
Mijn god, jullie zijn echt niet te geloven. Als ik een topic op slot gooi, krijg ik allerlei verwensingen naar m'n kop gegooid omdat het een goed topic zou kunnen zijn, wil ik een topic openhouden, zeiken jullie om een slotje..
Nou goed, mij best, jullie je zin. En nou weer lief spelen.
Dus als Yvonne een idioot kut mongolisch bagger topic opent dan pleur jij er geen slotje op omdat het 'yvonne' is? slaat helemaal nergens op.quote:Op zondag 8 oktober 2006 15:18 schreef Chowi het volgende:
[..]
Yvonne is nou eenmaal autoritair, hč.
Bullshit, dat slaat juist alles.quote:Op zondag 8 oktober 2006 15:36 schreef boem-dikkie het volgende:
[..]
Dus als Yvonne een idioot kut mongolisch bagger topic opent dan pleur jij er geen slotje op omdat het 'yvonne' is? slaat helemaal nergens op.
en toch wil ik er eenquote:Op zondag 8 oktober 2006 19:58 schreef remlof het volgende:
[..]
was slotje op verzoek onderwerp, had ik weinig aan toe te voegen
quote:Op zondag 8 oktober 2006 20:48 schreef mcDavid het volgende:
Binnenkort kan ik jullie verblijden met een zéér stoer zweefvliegfilmpje!
Het kwam toevallig zo uit. Was mijn papieren vergeten, dus mocht niet solo vliegen. Dus toen moest ik maar als cameraman mee een loopingkje, hoge bocht en zoemer lage wedstrijdfinish filmenquote:Op zondag 8 oktober 2006 20:53 schreef welkominspace het volgende:
dat zou tijd worden daar ben je al een tijdje mee bezig of niet?
Veronica, Species nu bezigquote:Op zondag 8 oktober 2006 23:06 schreef SiemeN het volgende:
Waar blijft S-F?
Tis nog te vroeg johquote:Op zondag 8 oktober 2006 23:06 schreef SiemeN het volgende:
Waar blijft S-F?
zweefvliegen is voor vogels....quote:Op zondag 8 oktober 2006 20:48 schreef mcDavid het volgende:
Binnenkort kan ik jullie verblijden met een zéér stoer zweefvliegfilmpje!
Lees je nou eerst eens even in voor je gaat mekkeren.quote:Op maandag 9 oktober 2006 12:44 schreef boem-dikkie het volgende:
Waarom mag de beste reeks op aarde niet, en die stomme BeF, semi-bikkeltijd, Gijsjes troep wel
Ik snap wel dat ze geen kliekjes willen en gesloten groepjes in ONZ, maar je kunt beter de tieten , bier en andere troep in 1 topic houden dan overdag 300 topics die toch na 2 posts op slot worden gezet door snakey of iemand anders. Daarbij deden we niks verkeerd en als je heel eerlijk moet zijn waren wij opener naar nieuwe mensjes dan BeF of Semi-Bikkeltijd mensen.
We willen gewoon geen nieuwe reeksen omdat dat uit de hand loopt op een gegeven moment en ONZ "ten onder" gaat aan reeksen waardoor het een kutsubforum wordt. Soms is het een paar delen leuk, en voor zolang laten we het dan ook open. Maar daarna krijg je dat er nog 5 man in posten een het geen enkele toevoeging meer is voor ONZ.quote:Op maandag 21 maart 2005 20:54 schreef Knut het volgende:
De huisregels zijn eigenlijk in 1 regel samen te vatten :
Veel plezier, maar doe normaal.
Er zijn verder wel een paar dingen die makkelijk zijn om te weten:
1) Sommige reeksen mogen, die bestaan al. Begin geen nieuwe reeks.
2) Bagger mag niet.
3) Postopkrikken mag niet.
4) Niet iedereen mag even veel hier in onzin. Als er iemand anders iets meer mag, is dat een uitzonderingsregel. Ga niet proberen hetzelfde te mogen.
en als je het daar niet mee eens bent, mag je dan het verzet oprichten en daar een sub forum over beginnen??quote:Op maandag 9 oktober 2006 12:55 schreef Snakey het volgende:
[..]
Lees je nou eerst eens even in voor je gaat mekkeren.
[..]
We willen gewoon geen nieuwe reeksen omdat dat uit de hand loopt op een gegeven moment en ONZ "ten onder" gaat aan reeksen waardoor het een kutsubforum wordt. Soms is het een paar delen leuk, en voor zolang laten we het dan ook open. Maar daarna krijg je dat er nog 5 man in posten een het geen enkele toevoeging meer is voor ONZ.
BeF is destijds door Havoc in het leven geroepen omdat ONZ vol liep met baggertopics over bier en frituur. Dan is het beter (of in ieder geval een keuze) zoiets centraal te pleuren om ONZ voor iedereen een beetje leuk en leefbaar te houden.
Dat ik in jou ogen sommige topics snel dichtgooi begrijp ik wel. Maar het gaat dan ook vaak om topics met een bagger OP wat sowieso geen enkele toevoeging is en alleen maar uitloopt op meer bagger waardoor ONZ ook een soort van vervuild. Als we zulke topics gaan toelaten krijg je een overvloed aan poep en pis topics. Daarnaast proberen we een beetje een balans te houden. Er mag af en toe best wel gebaggerd worden, maar als dat uit de hand loopt sluiten we er weer een zooi.
Het is een moeilijke grens, maar bagger is nog steeds geen ONZ.![]()
Dan begin je je eigen forum maar.quote:Op maandag 9 oktober 2006 13:02 schreef EL_REY het volgende:
[..]
en als je het daar niet mee eens bent, mag je dan het verzet oprichten en daar een sub forum over beginnen??
Ik heb nog wel een paar urltjes!quote:
jaaaaaaaaaaaa leuk....quote:
is dat besmettelijk???quote:
je wilt ook bij het verzet he....quote:Op maandag 9 oktober 2006 13:13 schreef boem-dikkie het volgende:
Ik snap wel dat jullie geen bagger willen omdat ONZ dan vervuild word door zeer onzinnige topics en onzin. Maar wat voor reden heeft het om mijn reeks te sluiten, ONZ gaat zo ie zo al steeds meer ten onder omdat er in jullie ogen 'bagger' topics worden gesloten terwijl die soms best leuk zijn. zoals ik al eerder zei worden we s'avonds door verwezen naar NB en overdag komt er binnen no time een slotje op. En hoe tegenstrijdig is het dat ze geen vaste kliekjes willen op ONZ en het toegankelijk moet zijn voor iedereen, en als je dan iets post in een of andere reeks je direct verwijten als Kut newb oid naar je kop krijgt gesmeten.
En soms heb je van die topics die bagger uitstralen, met een bagger OP oid, maar die nog best leuk zijn op een gegevent moment. Het topic hangt niet af van alleen de OP of de user , ook de reacties zijn belangrijk. Anders waren al die photoshop topics ook wel een slotje waard omdat toevallig in de OP een niet leuke PS stond en door iemand anders wel.
en nu ga ik eerst stokbrood met salami, kaas en kruidenboter in de oven doen![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |