abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_42491190
quote:
Op zondag 8 oktober 2006 20:49 schreef iamredleader het volgende:

[..]

eerst zien, dan geloven
Met G-krachten erbij was het wel stoerder...
  zondag 8 oktober 2006 @ 20:53:36 #202
131668 welkominspace
verleden tijd
pi_42491253
dat zou tijd worden daar ben je al een tijdje mee bezig of niet?
niet meer
pi_42491307
quote:
Op zondag 8 oktober 2006 20:53 schreef welkominspace het volgende:
dat zou tijd worden daar ben je al een tijdje mee bezig of niet?
Het kwam toevallig zo uit. Was mijn papieren vergeten, dus mocht niet solo vliegen. Dus toen moest ik maar als cameraman mee een loopingkje, hoge bocht en zoemer lage wedstrijdfinish filmen
pi_42492594
Ik dacht serieus dat ik in BeF zat
  zondag 8 oktober 2006 @ 21:24:58 #205
137776 boem-dikkie
Jedi Mind Baby!
pi_42492627
wheheh wtf
Ik weet niks van Hindoes. Wel van Samoerai en andere dingen.
  zondag 8 oktober 2006 @ 22:29:30 #206
92733 SiemeN
De Postbode.
pi_42495236
Ik wil deze toch nog even voordragen als TTT, omdat Alexxx hem niet stiekem wil vereeuwigen.
Op maandag 4 juni 2007 00:56 schreef ikwilookwatzeggen het volgende:
Ik noemde mijn vriendin per ongeluk SiemeN tijdens de seks. Ze kon het begrijpen.
  zondag 8 oktober 2006 @ 23:06:42 #207
92733 SiemeN
De Postbode.
pi_42496850
Waar blijft S-F?
Ik noemde mijn vriendin per ongeluk SiemeN tijdens de seks. Ze kon het begrijpen.
pi_42496910
quote:
Op zondag 8 oktober 2006 23:06 schreef SiemeN het volgende:
Waar blijft S-F?
Veronica, Species nu bezig
  PR/Manusje van alles zondag 8 oktober 2006 @ 23:22:21 #209
148800 crew  Surveillance-Fiets
Toezicht is gezond!
pi_42497558
quote:
Op zondag 8 oktober 2006 23:06 schreef SiemeN het volgende:
Waar blijft S-F?
Tis nog te vroeg joh
Ik denk meer dat je als nieuwsposter een geile egocentrische narcist moet zijn, die een flinke stijve krijgt van alle berichten die ie van zijn eigen hand ziet op de FP, zo! ©yvonne
Beste nieuwsbericht ooit op de FOK!frontpage!
pi_42497727
*Popcorn pakt.
Ik ben mezelf in principe, dus ben ik in feite mij.

Webicon max 100kB, geen 260kB
  PR/Manusje van alles zondag 8 oktober 2006 @ 23:47:23 #211
Toezicht is gezond!
pi_42498444
[NB #159] Verrek, waarom ik Mag hij over 15 minuten open ? Alvast bedankt he !
Ik denk meer dat je als nieuwsposter een geile egocentrische narcist moet zijn, die een flinke stijve krijgt van alle berichten die ie van zijn eigen hand ziet op de FP, zo! ©yvonne
  zondag 8 oktober 2006 @ 23:49:02 #212
92733 SiemeN
De Postbode.
pi_42498498
Jaaaaaaa!
  zondag 8 oktober 2006 @ 23:49:31 #213
92733 SiemeN
De Postbode.
pi_42498511
Snel ff schijten voordat NB open gaat!
  Forum Admin maandag 9 oktober 2006 @ 00:12:24 #214
58651 crew  murp
murp
  maandag 9 oktober 2006 @ 12:39:58 #215
70856 EL_REY
Prins der Fokkers
pi_42507625
quote:
Op zondag 8 oktober 2006 20:48 schreef mcDavid het volgende:
Binnenkort kan ik jullie verblijden met een zéér stoer zweefvliegfilmpje!
zweefvliegen is voor vogels....
duiken dat is pas meeuwen werk
___ .............. ___ ................___
{o,o}..............{o.o}...............{o,o}
|)__)..............|)_(|................(__(|
.-"-"-...............-"-"-.................-"-"-
  maandag 9 oktober 2006 @ 12:44:00 #216
137776 boem-dikkie
Jedi Mind Baby!
pi_42507755
Waarom mag de beste reeks op aarde niet, en die stomme BeF, semi-bikkeltijd, Gijsjes troep wel
Ik snap wel dat ze geen kliekjes willen en gesloten groepjes in ONZ, maar je kunt beter de tieten , bier en andere troep in 1 topic houden dan overdag 300 topics die toch na 2 posts op slot worden gezet door snakey of iemand anders. Daarbij deden we niks verkeerd en als je heel eerlijk moet zijn waren wij opener naar nieuwe mensjes dan BeF of Semi-Bikkeltijd mensen.
  maandag 9 oktober 2006 @ 12:55:01 #217
58789 Snakey
-||||--------||||-
pi_42508055
quote:
Op maandag 9 oktober 2006 12:44 schreef boem-dikkie het volgende:
Waarom mag de beste reeks op aarde niet, en die stomme BeF, semi-bikkeltijd, Gijsjes troep wel
Ik snap wel dat ze geen kliekjes willen en gesloten groepjes in ONZ, maar je kunt beter de tieten , bier en andere troep in 1 topic houden dan overdag 300 topics die toch na 2 posts op slot worden gezet door snakey of iemand anders. Daarbij deden we niks verkeerd en als je heel eerlijk moet zijn waren wij opener naar nieuwe mensjes dan BeF of Semi-Bikkeltijd mensen.
Lees je nou eerst eens even in voor je gaat mekkeren.
quote:
Op maandag 21 maart 2005 20:54 schreef Knut het volgende:
De huisregels zijn eigenlijk in 1 regel samen te vatten :
Veel plezier, maar doe normaal.

Er zijn verder wel een paar dingen die makkelijk zijn om te weten:
1) Sommige reeksen mogen, die bestaan al. Begin geen nieuwe reeks.
2) Bagger mag niet.
3) Postopkrikken mag niet.
4) Niet iedereen mag even veel hier in onzin. Als er iemand anders iets meer mag, is dat een uitzonderingsregel. Ga niet proberen hetzelfde te mogen.
We willen gewoon geen nieuwe reeksen omdat dat uit de hand loopt op een gegeven moment en ONZ "ten onder" gaat aan reeksen waardoor het een kutsubforum wordt. Soms is het een paar delen leuk, en voor zolang laten we het dan ook open. Maar daarna krijg je dat er nog 5 man in posten een het geen enkele toevoeging meer is voor ONZ.
BeF is destijds door Havoc in het leven geroepen omdat ONZ vol liep met baggertopics over bier en frituur. Dan is het beter (of in ieder geval een keuze) zoiets centraal te pleuren om ONZ voor iedereen een beetje leuk en leefbaar te houden.

Dat ik in jou ogen sommige topics snel dichtgooi begrijp ik wel. Maar het gaat dan ook vaak om topics met een bagger OP wat sowieso geen enkele toevoeging is en alleen maar uitloopt op meer bagger waardoor ONZ ook een soort van vervuild. Als we zulke topics gaan toelaten krijg je een overvloed aan poep en pis topics. Daarnaast proberen we een beetje een balans te houden. Er mag af en toe best wel gebaggerd worden, maar als dat uit de hand loopt sluiten we er weer een zooi.

Het is een moeilijke grens, maar bagger is nog steeds geen ONZ.
  † In Memoriam † maandag 9 oktober 2006 @ 12:58:32 #218
138647 Sebasser
Sugar coated sweetness.
pi_42508137
Snakey, beste gozer.
Ik kreek een erectie tijdens het lezen van je verhaal/uitleg.

Dankje.
  maandag 9 oktober 2006 @ 13:02:13 #219
70856 EL_REY
Prins der Fokkers
pi_42508220
quote:
Op maandag 9 oktober 2006 12:55 schreef Snakey het volgende:

[..]

Lees je nou eerst eens even in voor je gaat mekkeren.
[..]

We willen gewoon geen nieuwe reeksen omdat dat uit de hand loopt op een gegeven moment en ONZ "ten onder" gaat aan reeksen waardoor het een kutsubforum wordt. Soms is het een paar delen leuk, en voor zolang laten we het dan ook open. Maar daarna krijg je dat er nog 5 man in posten een het geen enkele toevoeging meer is voor ONZ.
BeF is destijds door Havoc in het leven geroepen omdat ONZ vol liep met baggertopics over bier en frituur. Dan is het beter (of in ieder geval een keuze) zoiets centraal te pleuren om ONZ voor iedereen een beetje leuk en leefbaar te houden.

Dat ik in jou ogen sommige topics snel dichtgooi begrijp ik wel. Maar het gaat dan ook vaak om topics met een bagger OP wat sowieso geen enkele toevoeging is en alleen maar uitloopt op meer bagger waardoor ONZ ook een soort van vervuild. Als we zulke topics gaan toelaten krijg je een overvloed aan poep en pis topics. Daarnaast proberen we een beetje een balans te houden. Er mag af en toe best wel gebaggerd worden, maar als dat uit de hand loopt sluiten we er weer een zooi.

Het is een moeilijke grens, maar bagger is nog steeds geen ONZ.
en als je het daar niet mee eens bent, mag je dan het verzet oprichten en daar een sub forum over beginnen??
  maandag 9 oktober 2006 @ 13:03:06 #220
58789 Snakey
-||||--------||||-
pi_42508244
quote:
Op maandag 9 oktober 2006 13:02 schreef EL_REY het volgende:

[..]

en als je het daar niet mee eens bent, mag je dan het verzet oprichten en daar een sub forum over beginnen??
Dan begin je je eigen forum maar.
  maandag 9 oktober 2006 @ 13:04:43 #221
34614 jogy
Hersenflatulent
pi_42508274
quote:
Op maandag 9 oktober 2006 13:03 schreef Snakey het volgende:

[..]

Ik heb nog wel een paar urltjes!
Iedereen is de hoofdrolspeler van zijn eigen komedie.
Vrijheid
  maandag 9 oktober 2006 @ 13:10:04 #222
70856 EL_REY
Prins der Fokkers
pi_42508401
quote:

[..]

jaaaaaaaaaaaa leuk....
dan noem ik het het sub-forum ofzo...

leuk, leuk, leuk, leuk, leuk, leuk, leuk, leuk, leuk, leuk, leuk, leuk, leuk, leuk
  maandag 9 oktober 2006 @ 13:10:40 #223
70856 EL_REY
Prins der Fokkers
pi_42508412
quote:
Op maandag 9 oktober 2006 13:04 schreef jogy het volgende:

[..]

Ik heb nog wel een paar urltjes!
is dat besmettelijk???
daar kan je je volgens mij gewoon tegen inenten hoor...
mischien wel zo verstandig.
  maandag 9 oktober 2006 @ 13:13:52 #224
137776 boem-dikkie
Jedi Mind Baby!
pi_42508485
Ik snap wel dat jullie geen bagger willen omdat ONZ dan vervuild word door zeer onzinnige topics en onzin. Maar wat voor reden heeft het om mijn reeks te sluiten, ONZ gaat zo ie zo al steeds meer ten onder omdat er in jullie ogen 'bagger' topics worden gesloten terwijl die soms best leuk zijn. zoals ik al eerder zei worden we s'avonds door verwezen naar NB en overdag komt er binnen no time een slotje op. En hoe tegenstrijdig is het dat ze geen vaste kliekjes willen op ONZ en het toegankelijk moet zijn voor iedereen, en als je dan iets post in een of andere reeks je direct verwijten als Kut newb oid naar je kop krijgt gesmeten.

En soms heb je van die topics die bagger uitstralen, met een bagger OP oid, maar die nog best leuk zijn op een gegevent moment. Het topic hangt niet af van alleen de OP of de user , ook de reacties zijn belangrijk. Anders waren al die photoshop topics ook wel een slotje waard omdat toevallig in de OP een niet leuke PS stond en door iemand anders wel.

en nu ga ik eerst stokbrood met salami, kaas en kruidenboter in de oven doen
  maandag 9 oktober 2006 @ 13:14:58 #225
70856 EL_REY
Prins der Fokkers
pi_42508505
quote:
Op maandag 9 oktober 2006 13:13 schreef boem-dikkie het volgende:
Ik snap wel dat jullie geen bagger willen omdat ONZ dan vervuild word door zeer onzinnige topics en onzin. Maar wat voor reden heeft het om mijn reeks te sluiten, ONZ gaat zo ie zo al steeds meer ten onder omdat er in jullie ogen 'bagger' topics worden gesloten terwijl die soms best leuk zijn. zoals ik al eerder zei worden we s'avonds door verwezen naar NB en overdag komt er binnen no time een slotje op. En hoe tegenstrijdig is het dat ze geen vaste kliekjes willen op ONZ en het toegankelijk moet zijn voor iedereen, en als je dan iets post in een of andere reeks je direct verwijten als Kut newb oid naar je kop krijgt gesmeten.

En soms heb je van die topics die bagger uitstralen, met een bagger OP oid, maar die nog best leuk zijn op een gegevent moment. Het topic hangt niet af van alleen de OP of de user , ook de reacties zijn belangrijk. Anders waren al die photoshop topics ook wel een slotje waard omdat toevallig in de OP een niet leuke PS stond en door iemand anders wel.

je wilt ook bij het verzet he....

zien jullie wel hoe populair mijn forum nu al is
  maandag 9 oktober 2006 @ 13:15:24 #226
137776 boem-dikkie
Jedi Mind Baby!
pi_42508520
quote:
Op maandag 9 oktober 2006 13:14 schreef EL_REY het volgende:

[..]

hou jij je kop eens dicht
  PR/Manusje van alles maandag 9 oktober 2006 @ 13:22:41 #227
Toezicht is gezond!
pi_42508685
quote:
Op maandag 9 oktober 2006 13:14 schreef EL_REY het volgende:

[..]

Ik kom zelf graag in de reeks van boem-dikkie.
En ik vind dat we er op vooruit gegaan zijn sinds we in B&H zitten. Door een erg coulante opstelling van de mods daar, mag er met mate gebaggert worden in de nieuwe [B&H SC] Boem-dikkie reeks. Eigenlijk doen we precies hetzelfde als toen we nog in ONZ zaten alleen heet de reeks nu een klein beetje anders.

Ik vind dan ook dat "zeuren" over het feit dat we verhuisd zijn niet helemaal eerlijk is .
  maandag 9 oktober 2006 @ 13:30:44 #228
58789 Snakey
-||||--------||||-
pi_42508903
quote:
Op maandag 9 oktober 2006 13:13 schreef boem-dikkie het volgende:
Ik snap wel dat jullie geen bagger willen omdat ONZ dan vervuild word door zeer onzinnige topics en onzin. Maar wat voor reden heeft het om mijn reeks te sluiten, ONZ gaat zo ie zo al steeds meer ten onder omdat er in jullie ogen 'bagger' topics worden gesloten terwijl die soms best leuk zijn.
De reden om je reeks te sluiten, dan wel verplaatsen in dit geval heb ik hierboven al aangegeven.
quote:
zoals ik al eerder zei worden we s'avonds door verwezen naar NB en overdag komt er binnen no time een slotje op. En hoe tegenstrijdig is het dat ze geen vaste kliekjes willen op ONZ en het toegankelijk moet zijn voor iedereen, en als je dan iets post in een of andere reeks je direct verwijten als Kut newb oid naar je kop krijgt gesmeten.
Overdag zijn we inderdaad veel strenger dan 's nachts op bagger. Geloof me als ik zeg dat er ontzettend veel écht leuke users ONZ hebben verlaten door dat soort (bagger)topics. Het blijft over het algemeen namelijk niet bij 1 topic, maar je krijgt de hele tijd spin offs van zo'n topic omdat er weer en andere baggeraar inzit die zo nodig moet opvallen met een nieuw topic. En dan blijf je dus aan de gang met iets wat je in de eerste plaats al niet wilde.
En als je er niet tegen kan als je wat uitgescholden wordt in een topic raad ik je aan of een wat dikkere huid daarvoor te krijgen, of gewoon een ander forum te zoeken. Het is gewoon des FOK!s zulke reacties.
quote:
Het is altijd afwachten hoe een topic gaat lopen. Maar ik denk dat we (de modjes) genoeg ervaring hebben om vrij snel te kunnen zien wat voor topic het wordt. En daarnaast gaat het dan weer om een balans houden in ONZ. Als er wat bagger loopt wat niet echt in de weg zit zal het niet zo snel dichtgaan. Maar zodra je zo'n rijtje van mij ziet met slotjes kun je er geld op zetten dat het uit de hand aan het lopen is. Zo moeilijk is het niet, het is alleen vervelend voor jou dat je vaak aan de kant van de baggeraars zit en dus sneller tegen een slotje aan zult lopen.
quote:
En ik heb wel weer genoeg geduld met je gehad. Optieven nu kutnewbie.

maandag 9 oktober 2006 @ 13:32:58 #229
58789 Snakey
-||||--------||||-
pi_42508978
quote:
Op maandag 9 oktober 2006 13:22 schreef Surveillance-Fiets het volgende:

Ik vind dan ook dat "zeuren" over het feit dat we verhuisd zijn niet helemaal eerlijk is .
Precies, de ruimte is er voor gecreeerd en het is wat mij betreft opgelost. Maar er zijn er altijd een paar die moeten napruttelen.
  maandag 9 oktober 2006 @ 13:33:12 #230
137776 boem-dikkie
Jedi Mind Baby!
pi_42508986
Oke ik heb je .

Waarom maken we trouwens geen Dagbagger topic aan? !

En de stokbrood was lekker hoor
  maandag 9 oktober 2006 @ 13:35:00 #231
143274 -skippybal-
Stuiterdestuiter
pi_42509038
quote:
Op maandag 9 oktober 2006 13:33 schreef boem-dikkie het volgende:

Oehhh!!
LastFM
03/06 Maccabees - 10/06 Gaslight Anthem - 18/06 Oi Vai Voi - 20/06 Green Beats - 24/06 Ghinzu - 18/07 Extrema Outdoor
  maandag 9 oktober 2006 @ 13:38:45 #232
58789 Snakey
-||||--------||||-
pi_42509143
quote:
Oke ik heb je .
Heel fijn.
quote:
Omdat baggeren gewoon niet mag. NB ligt net effe wat anders, minder mensen online beter in balans te houden. En een reden voor ons om 's nachts de bagger in ieder geval een beetje op 1 plek te houden. Het is namelijk niet alleen ONZ die daar last van zou hebben maar heel FOK!, het 'vervuild' de gewone AT ook nog eens. En we zijn niet alleen op de wereld hier in ONZ dus moeten we ook rekening met andere users houden.
quote:
Mooi.
  PR/Manusje van alles maandag 9 oktober 2006 @ 13:39:54 #233
Toezicht is gezond!
pi_42509181
quote:
Oke ik heb je .

Een Dagbagger topic zou dan een verkapte NB overdag moeten worden.. Zo'n idee zal nooit slagen. Dat weet je zelf ook

NB is anders NB is NB vannacht hebben we met 5/6 man van 00:00 tot 05:00 1 lange SC gehad. Zoiets lukt gewoon niet overdag.

Het zou dan een dump worden voor de meest idiote plaatjes en dingen... Users die binnen komen vallen met 20 x deze combinatie en dat soort dingen.
  maandag 9 oktober 2006 @ 16:08:11 #234
137079 Chowi
Lonerism.
pi_42513699
quote:
Oke ik heb je .

Ja! Waarom niet meteen een Ik-ga-naar-bed-reeks, of een "Hoera! Het is 12 mei, 23 augustus, 6 oktober of welke datum dan ook"-topic! Goed plan, man.
[i]Isolation pushes past self-hatred, guilt, and shame
To a place where suffering is just a game
But everybody's scared of this place, they're staying away
Your little house on Memory Lane.[/i]
  maandag 9 oktober 2006 @ 16:11:06 #235
137776 boem-dikkie
Jedi Mind Baby!
pi_42513779
quote:
Op maandag 9 oktober 2006 16:08 schreef Chowi het volgende:

[..]

Ja! Waarom niet meteen een Ik-ga-naar-bed-reeks, of een "Hoera! Het is 12 mei, 23 augustus, 6 oktober of welke datum dan ook"-topic! Goed plan, man.
dat gebeurd al. Goedemorgen
  maandag 9 oktober 2006 @ 16:12:16 #236
137079 Chowi
Lonerism.
pi_42513823
quote:
Op maandag 9 oktober 2006 16:11 schreef boem-dikkie het volgende:

[..]

dat gebeurd al. Goedemorgen
Ja, dat hele goedemorgentopic hoeft van mij eigenlijk ook niet. .
  maandag 9 oktober 2006 @ 16:13:25 #237
70856 EL_REY
Prins der Fokkers
pi_42513865
quote:
Op maandag 9 oktober 2006 13:15 schreef boem-dikkie het volgende:

[..]

hou jij je kop eens dicht
dat zijn nou niet de woorden waarmee je lid wordt van mijn subforum
  maandag 9 oktober 2006 @ 16:15:11 #238
137776 boem-dikkie
Jedi Mind Baby!
pi_42513926
quote:
Op maandag 9 oktober 2006 16:12 schreef Chowi het volgende:

[..]

Ja, dat hele goedemorgentopic hoeft van mij eigenlijk ook niet. .
tja maar t gebeurd wel
  maandag 9 oktober 2006 @ 16:16:02 #239
137776 boem-dikkie
Jedi Mind Baby!
pi_42513956
maar whatever verder, vrede op aarde, ook al is het geen kerst, ik wil wel dat het kerst is want dan kank chocola en spijsbrood eten

Ik ben al lang blij dat mijn reeksje nu nog bestaat en een goed leven heeft in B&H !
  maandag 9 oktober 2006 @ 16:19:16 #240
34614 jogy
Hersenflatulent
pi_42514061
quote:
Op maandag 9 oktober 2006 16:16 schreef boem-dikkie het volgende:
maar whatever verder, vrede op aarde, ook al is het geen kerst, ik wil wel dat het kerst is want dan kank chocola en spijsbrood eten

Ik ben al lang blij dat mijn reeksje nu nog bestaat en een goed leven heeft in B&H !
Wij zijn ook blij dat het zo is gelopen. Kusje.
Iedereen is de hoofdrolspeler van zijn eigen komedie.
Vrijheid
  maandag 9 oktober 2006 @ 16:19:31 #241
137776 boem-dikkie
Jedi Mind Baby!
pi_42514071
quote:
Op maandag 9 oktober 2006 16:19 schreef jogy het volgende:

[..]

Wij zijn ook blij dat het zo is gelopen. Kusje.
kusjekusjekusje
  maandag 9 oktober 2006 @ 16:20:09 #242
70856 EL_REY
Prins der Fokkers
pi_42514092
quote:

[..]

ledenwerving
  maandag 9 oktober 2006 @ 16:22:56 #243
137079 Chowi
Lonerism.
pi_42514194
Da's spam, hč.
  maandag 9 oktober 2006 @ 16:30:23 #244
70856 EL_REY
Prins der Fokkers
pi_42514466
ledenwerving

chowi

dat is helemaal geen spam.... de site bestaat niet....
en het was zo leuk bedacht door mij

maandag 9 oktober 2006 @ 16:31:29 #245
137776 boem-dikkie
Jedi Mind Baby!
pi_42514500
ik vond het een kut idee
  maandag 9 oktober 2006 @ 16:35:35 #246
70856 EL_REY
Prins der Fokkers
pi_42514633
quote:
Op maandag 9 oktober 2006 16:31 schreef boem-dikkie het volgende:
ik vond het een kut idee
dat komt omdat jij nog geen 3 jaar bij fok zit, en ik bijna wel
  maandag 9 oktober 2006 @ 16:36:35 #247
24807 NJ
Don't mention the war!
pi_42514677
Zeg het ze, EL_REY.
And now for something completely different, I'm on a horse.
  maandag 9 oktober 2006 @ 16:38:48 #248
137776 boem-dikkie
Jedi Mind Baby!
pi_42514744
quote:
Op maandag 9 oktober 2006 16:35 schreef EL_REY het volgende:

[..]

dat komt omdat jij nog geen 3 jaar bij fok zit, en ik bijna wel
pff nou wat een feest

in die 3 jaar heb je minder gepost dan ik in 1 jaar
  maandag 9 oktober 2006 @ 16:39:12 #249
70856 EL_REY
Prins der Fokkers
pi_42514758
quote:
Op maandag 9 oktober 2006 16:38 schreef boem-dikkie het volgende:

[..]

pff nou wat een feest
welk feest