Het kwam toevallig zo uit. Was mijn papieren vergeten, dus mocht niet solo vliegen. Dus toen moest ik maar als cameraman mee een loopingkje, hoge bocht en zoemer lage wedstrijdfinish filmenquote:Op zondag 8 oktober 2006 20:53 schreef welkominspace het volgende:
dat zou tijd worden daar ben je al een tijdje mee bezig of niet?
Veronica, Species nu bezigquote:Op zondag 8 oktober 2006 23:06 schreef SiemeN het volgende:
Waar blijft S-F?
Tis nog te vroeg johquote:Op zondag 8 oktober 2006 23:06 schreef SiemeN het volgende:
Waar blijft S-F?
zweefvliegen is voor vogels....quote:Op zondag 8 oktober 2006 20:48 schreef mcDavid het volgende:
Binnenkort kan ik jullie verblijden met een zéér stoer zweefvliegfilmpje!
Lees je nou eerst eens even in voor je gaat mekkeren.quote:Op maandag 9 oktober 2006 12:44 schreef boem-dikkie het volgende:
Waarom mag de beste reeks op aarde niet, en die stomme BeF, semi-bikkeltijd, Gijsjes troep wel
Ik snap wel dat ze geen kliekjes willen en gesloten groepjes in ONZ, maar je kunt beter de tieten , bier en andere troep in 1 topic houden dan overdag 300 topics die toch na 2 posts op slot worden gezet door snakey of iemand anders. Daarbij deden we niks verkeerd en als je heel eerlijk moet zijn waren wij opener naar nieuwe mensjes dan BeF of Semi-Bikkeltijd mensen.
We willen gewoon geen nieuwe reeksen omdat dat uit de hand loopt op een gegeven moment en ONZ "ten onder" gaat aan reeksen waardoor het een kutsubforum wordt. Soms is het een paar delen leuk, en voor zolang laten we het dan ook open. Maar daarna krijg je dat er nog 5 man in posten een het geen enkele toevoeging meer is voor ONZ.quote:Op maandag 21 maart 2005 20:54 schreef Knut het volgende:
De huisregels zijn eigenlijk in 1 regel samen te vatten :
Veel plezier, maar doe normaal.
Er zijn verder wel een paar dingen die makkelijk zijn om te weten:
1) Sommige reeksen mogen, die bestaan al. Begin geen nieuwe reeks.
2) Bagger mag niet.
3) Postopkrikken mag niet.
4) Niet iedereen mag even veel hier in onzin. Als er iemand anders iets meer mag, is dat een uitzonderingsregel. Ga niet proberen hetzelfde te mogen.
en als je het daar niet mee eens bent, mag je dan het verzet oprichten en daar een sub forum over beginnen??quote:Op maandag 9 oktober 2006 12:55 schreef Snakey het volgende:
[..]
Lees je nou eerst eens even in voor je gaat mekkeren.
[..]
We willen gewoon geen nieuwe reeksen omdat dat uit de hand loopt op een gegeven moment en ONZ "ten onder" gaat aan reeksen waardoor het een kutsubforum wordt. Soms is het een paar delen leuk, en voor zolang laten we het dan ook open. Maar daarna krijg je dat er nog 5 man in posten een het geen enkele toevoeging meer is voor ONZ.
BeF is destijds door Havoc in het leven geroepen omdat ONZ vol liep met baggertopics over bier en frituur. Dan is het beter (of in ieder geval een keuze) zoiets centraal te pleuren om ONZ voor iedereen een beetje leuk en leefbaar te houden.
Dat ik in jou ogen sommige topics snel dichtgooi begrijp ik wel. Maar het gaat dan ook vaak om topics met een bagger OP wat sowieso geen enkele toevoeging is en alleen maar uitloopt op meer bagger waardoor ONZ ook een soort van vervuild. Als we zulke topics gaan toelaten krijg je een overvloed aan poep en pis topics. Daarnaast proberen we een beetje een balans te houden. Er mag af en toe best wel gebaggerd worden, maar als dat uit de hand loopt sluiten we er weer een zooi.
Het is een moeilijke grens, maar bagger is nog steeds geen ONZ.![]()
Dan begin je je eigen forum maar.quote:Op maandag 9 oktober 2006 13:02 schreef EL_REY het volgende:
[..]
en als je het daar niet mee eens bent, mag je dan het verzet oprichten en daar een sub forum over beginnen??
Ik heb nog wel een paar urltjes!quote:
jaaaaaaaaaaaa leuk....quote:
is dat besmettelijk???quote:
je wilt ook bij het verzet he....quote:Op maandag 9 oktober 2006 13:13 schreef boem-dikkie het volgende:
Ik snap wel dat jullie geen bagger willen omdat ONZ dan vervuild word door zeer onzinnige topics en onzin. Maar wat voor reden heeft het om mijn reeks te sluiten, ONZ gaat zo ie zo al steeds meer ten onder omdat er in jullie ogen 'bagger' topics worden gesloten terwijl die soms best leuk zijn. zoals ik al eerder zei worden we s'avonds door verwezen naar NB en overdag komt er binnen no time een slotje op. En hoe tegenstrijdig is het dat ze geen vaste kliekjes willen op ONZ en het toegankelijk moet zijn voor iedereen, en als je dan iets post in een of andere reeks je direct verwijten als Kut newb oid naar je kop krijgt gesmeten.
En soms heb je van die topics die bagger uitstralen, met een bagger OP oid, maar die nog best leuk zijn op een gegevent moment. Het topic hangt niet af van alleen de OP of de user , ook de reacties zijn belangrijk. Anders waren al die photoshop topics ook wel een slotje waard omdat toevallig in de OP een niet leuke PS stond en door iemand anders wel.
en nu ga ik eerst stokbrood met salami, kaas en kruidenboter in de oven doen![]()
hou jij je kop eens dichtquote:Op maandag 9 oktober 2006 13:14 schreef EL_REY het volgende:
[..]
je wilt ook bij het verzet he....
zien jullie wel hoe populair mijn forum nu al is![]()
Ik kom zelf graag in de reeks van boem-dikkie.quote:Op maandag 9 oktober 2006 13:14 schreef EL_REY het volgende:
[..]
je wilt ook bij het verzet he....
zien jullie wel hoe populair mijn forum nu al is![]()
De reden om je reeks te sluiten, dan wel verplaatsen in dit geval heb ik hierboven al aangegeven.quote:Op maandag 9 oktober 2006 13:13 schreef boem-dikkie het volgende:
Ik snap wel dat jullie geen bagger willen omdat ONZ dan vervuild word door zeer onzinnige topics en onzin. Maar wat voor reden heeft het om mijn reeks te sluiten, ONZ gaat zo ie zo al steeds meer ten onder omdat er in jullie ogen 'bagger' topics worden gesloten terwijl die soms best leuk zijn.
Overdag zijn we inderdaad veel strenger dan 's nachts op bagger. Geloof me als ik zeg dat er ontzettend veel écht leuke users ONZ hebben verlaten door dat soort (bagger)topics. Het blijft over het algemeen namelijk niet bij 1 topic, maar je krijgt de hele tijd spin offs van zo'n topic omdat er weer en andere baggeraar inzit die zo nodig moet opvallen met een nieuw topic. En dan blijf je dus aan de gang met iets wat je in de eerste plaats al niet wilde.quote:zoals ik al eerder zei worden we s'avonds door verwezen naar NB en overdag komt er binnen no time een slotje op. En hoe tegenstrijdig is het dat ze geen vaste kliekjes willen op ONZ en het toegankelijk moet zijn voor iedereen, en als je dan iets post in een of andere reeks je direct verwijten als Kut newb oid naar je kop krijgt gesmeten.
Het is altijd afwachten hoe een topic gaat lopen. Maar ik denk dat we (de modjes) genoeg ervaring hebben om vrij snel te kunnen zien wat voor topic het wordt. En daarnaast gaat het dan weer om een balans houden in ONZ. Als er wat bagger loopt wat niet echt in de weg zit zal het niet zo snel dichtgaan. Maar zodra je zo'n rijtje van mij ziet met slotjes kun je er geld op zetten dat het uit de hand aan het lopen is. Zo moeilijk is het niet, het is alleen vervelend voor jou dat je vaak aan de kant van de baggeraars zit en dus sneller tegen een slotje aan zult lopen.quote:En soms heb je van die topics die bagger uitstralen, met een bagger OP oid, maar die nog best leuk zijn op een gegevent moment. Het topic hangt niet af van alleen de OP of de user , ook de reacties zijn belangrijk. Anders waren al die photoshop topics ook wel een slotje waard omdat toevallig in de OP een niet leuke PS stond en door iemand anders wel.
En ik heb wel weer genoeg geduld met je gehad. Optieven nu kutnewbie.quote:en nu ga ik eerst stokbrood met salami, kaas en kruidenboter in de oven doen![]()
Precies, de ruimte is er voor gecreeerd en het is wat mij betreft opgelost. Maar er zijn er altijd een paar die moeten napruttelen.quote:Op maandag 9 oktober 2006 13:22 schreef Surveillance-Fiets het volgende:
Ik vind dan ook dat "zeuren" over het feit dat we verhuisd zijn niet helemaal eerlijk is .
Oehhh!!quote:Op maandag 9 oktober 2006 13:33 schreef boem-dikkie het volgende:
Waarom maken we trouwens geen Dagbagger topic aan?!
Heel fijn.quote:Op maandag 9 oktober 2006 13:33 schreef boem-dikkie het volgende:
Oke ik heb je .
Omdat baggeren gewoon niet mag. NB ligt net effe wat anders, minder mensen online beter in balans te houden. En een reden voor ons om 's nachts de bagger in ieder geval een beetje op 1 plek te houden. Het is namelijk niet alleen ONZ die daar last van zou hebben maar heel FOK!, het 'vervuild' de gewone AT ook nog eens. En we zijn niet alleen op de wereld hier in ONZ dus moeten we ook rekening met andere users houden.quote:Waarom maken we trouwens geen Dagbagger topic aan?!
Mooi.quote:En de stokbrood was lekker hoor
Een Dagbagger topic zou dan een verkapte NB overdag moeten worden.. Zo'n idee zal nooit slagen. Dat weet je zelf ookquote:Op maandag 9 oktober 2006 13:33 schreef boem-dikkie het volgende:
Oke ik heb je .
En de stokbrood was lekker hoor
Ja! Waarom niet meteen een Ik-ga-naar-bed-reeks, of een "Hoera! Het is 12 mei, 23 augustus, 6 oktober of welke datum dan ook"-topic! Goed plan, man.quote:Op maandag 9 oktober 2006 13:33 schreef boem-dikkie het volgende:
Oke ik heb je .
En de stokbrood was lekker hoor
dat gebeurd al. Goedemorgenquote:Op maandag 9 oktober 2006 16:08 schreef Chowi het volgende:
[..]
Ja! Waarom niet meteen een Ik-ga-naar-bed-reeks, of een "Hoera! Het is 12 mei, 23 augustus, 6 oktober of welke datum dan ook"-topic! Goed plan, man.
Ja, dat hele goedemorgentopic hoeft van mij eigenlijk ook niet.quote:
dat zijn nou niet de woorden waarmee je lid wordt van mijn subforumquote:
quote:Op maandag 9 oktober 2006 16:12 schreef Chowi het volgende:
[..]
Ja, dat hele goedemorgentopic hoeft van mij eigenlijk ook niet..
Wij zijn ook blij dat het zo is gelopen. Kusje.quote:Op maandag 9 oktober 2006 16:16 schreef boem-dikkie het volgende:
maar whatever verder, vrede op aarde, ook al is het geen kerst, ik wil wel dat het kerst is want dan kank chocola en spijsbrood eten![]()
Ik ben al lang blij dat mijn reeksje nu nog bestaat en een goed leven heeft in B&H !
kusjekusjekusjequote:Op maandag 9 oktober 2006 16:19 schreef jogy het volgende:
[..]
Wij zijn ook blij dat het zo is gelopen. Kusje.
dat komt omdat jij nog geen 3 jaar bij fok zit, en ik bijna welquote:Op maandag 9 oktober 2006 16:31 schreef boem-dikkie het volgende:
ik vond het een kut idee
pff nou wat een feestquote:Op maandag 9 oktober 2006 16:35 schreef EL_REY het volgende:
[..]
dat komt omdat jij nog geen 3 jaar bij fok zit, en ik bijna wel![]()
![]()
welk feestquote:
quote:Op maandag 9 oktober 2006 16:36 schreef NJ het volgende:
Zeg het ze, EL_REY.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |