Jawel.quote:Op zondag 8 oktober 2006 14:43 schreef Manneke_Pils het volgende:
[..]
Heb je ook posts, zonder dat je daarin de kont likt van een andere mod, FA, A of oldbie?
Je komt wel érg treurig over zo, met al je posts: "Ik wil er bij horen, maar ze accepteren me niet, gewoon blijven slijmen misschien komt het tóch nog goed".
quote:
quote:Op zondag 8 oktober 2006 14:54 schreef Chowi het volgende:
Ontopic, please.
wtf zeur jij nou weerquote:Op zondag 8 oktober 2006 14:43 schreef Manneke_Pils het volgende:
[..]
Heb je ook posts, zonder dat je daarin de kont likt van een andere mod, FA, A of oldbie?
Je komt wel érg treurig over zo, met al je posts: "Ik wil er bij horen, maar ze accepteren me niet, gewoon blijven slijmen misschien komt het tóch nog goed".
Weet jij waar die uithangt ? Ik nietquote:Op zondag 8 oktober 2006 14:54 schreef Chowi het volgende:
Ontopic, please.
wat was ook alweer het onderwerp van dit topicquote:Op zondag 8 oktober 2006 14:54 schreef Chowi het volgende:
Ontopic, please.
Het is zondag, doe rustig.quote:Op zondag 8 oktober 2006 14:54 schreef Chowi het volgende:
Ontopic, please.
Weet ik veel, doe research naar desbetreffende user ofzo. Of post gewoon niet.quote:Op zondag 8 oktober 2006 14:59 schreef Manneke_Pils het volgende:
[..]
Het is zondag, doe rustig.
Hoe moeten we hier btw. ontopic gaan?
Ja.quote:Op zondag 8 oktober 2006 15:05 schreef KopieerMachine het volgende:
Of trek je Yvonne soms voor ?
Ik heb onderzoek gedaan naar de topics waarin dit schepsel heeft gepost;quote:Op zondag 8 oktober 2006 15:03 schreef Chowi het volgende:
[..]
Weet ik veel, doe research naar desbetreffende user ofzo. Of post gewoon niet.
quote:Op zondag 8 oktober 2006 04:32 schreef dagwaarde het volgende:
goeie mogge, ik laat het 'goeie' nog ff achterwege...
(hier dan: goeie)![]()
quote:Op zondag 8 oktober 2006 04:43 schreef dagwaarde het volgende:
Je zou het bijna vergeten, maar ik ben door 2 mensen ontwaakt uit mijn vrieskist!![]()
![]()
![]()
![]()
ze kregen geen geld van me of ik heb nooit per ongeluk op hun voet gestaan, ook niet express!![]()
![]()
![]()
quote:Op zondag 8 oktober 2006 04:52 schreef dagwaarde het volgende:
ehm 2 dames hebben me laten ontwaken vanuit de vriesstand waar ik in zat, that's it!![]()
quote:Op zondag 8 oktober 2006 05:04 schreef dagwaarde het volgende:
ze lieten het ijs in ieder geval snel smelten!![]()
![]()
![]()
quote:Op zondag 8 oktober 2006 05:27 schreef dagwaarde het volgende:
[..]
Zaterdagochtend had ik een paar uurtjes geslapen, voor de rest aan koffie vandaag ongeveer 8 bekers gedronken...
Maar de laatste bak is al weer een tijd terug... Komt zo dus wel weer goed![]()
![]()
quote:
quote:Op zondag 8 oktober 2006 05:36 schreef dagwaarde het volgende:
* dagwaarde zacht fluistert* 'shit, ik heb melk én suiker erin...'![]()
![]()
![]()
quote:
quote:
Voor de rest verwijs ik je naar dit topic.quote:Op zondag 8 oktober 2006 11:02 schreef dagwaarde het volgende:
Ontopic: 'ach , er zijn zoveel andere planeten en als ik om me heen kijk zie ik de aarde nog steeds...![]()
![]()
dat komt dus wel goed![]()
![]()
Als ze het topic dicht gooien en yvonne gooit hem weer open dan moeten ze staken en is het voorbijquote:Op zondag 8 oktober 2006 15:05 schreef KopieerMachine het volgende:
Agree met boem-dikke,
opgelost.
slotje, je hebt geen reden meer om dit topic open te houden chowi. Of trek je Yvonne soms voor ?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |