quote:Op zaterdag 30 september 2006 17:33 schreef Cityfm het volgende:
Ik mag meebrengen wie ik wil en laten slapen wie ik wil en wanneer ik wil. Voorwaarde is wel dat mijn ouders ze even gezien hebben, naam en woonplaats weten.
Mijn broertje zijn lief mag niet meer blijven slapen door de week . De reden? De rest van het gezin moet vroeg op. (tussen 04 en 05h) en die twee maken zo ongelooflijk veel lawaai tijdens de seks dat de rest dus niet kan slapen.
Dus zo gauw dat die twee kunnen seksen zonder lawaai mag het weer wel. Ik heb hem al voorgesteld haar iets in haar mond te stoppen...
ik zou dat wel een prettig id vindenquote:Op zaterdag 30 september 2006 17:37 schreef Roellio het volgende:
Dat soort ouders vergeten dat je overdag ook kunt neuken, op andere plekken dan in bed.
Apart. Dit geeft je namelijk een redelijk betrouwbaar en schokkend beeld van de beperkte sexuele creativiteit van je verwekkers.
Ok dan!quote:Op vrijdag 29 september 2006 13:58 schreef Merovingian het volgende:
Kijk, dat willen we horen!![]()
Ik heb sinds 5 maanden ook een koophuis samen met mijn vriendin, en het bevalt ons prima! Nu TS nog![]()
Yup!quote:
Shut up fool!quote:Op vrijdag 29 september 2006 14:08 schreef Laton het volgende:
als ik jou was zou ik voor een manege gaan
nee, moet even geduld hebben. Het goede moment afwachtenquote:Op zondag 1 oktober 2006 19:43 schreef Queen_Bee het volgende:
Heb je nou met je ouders gesproken?
Hoe doe jij dat dan, of vinden haar ouders een uur in het donker fietsen dan weer wel okee?quote:Op maandag 2 oktober 2006 11:58 schreef wobbel het volgende:
ik heb al ruim 16 maanden met mijn vriendin, ik ben nu 17 en zei is 16 (ik ben 1 jaar en 1 maand ouder omdat ik ben blijven zitten) en wij mogen nog steeds niet bij elkaar slapen...terwijl ze inmiddels ook al op ruim een uur fietsen woont...
en dan dat mens ook nog elke keer zeggen vrijdag in de nacht van: "tjah, moet je nou nog helemaal terug fietsen...pff ik zou het er niet voor over hebben"
maargoed...mijn en haar ouders kennende moeten we dus ook nog ff wachten tot zei 18 is en dan trekken we ons ern iks van aan![]()
maargoed, seks kun je altijd wel hebben daar hoef je dus echt niet voor bij elkaar te slapen
quote:Op maandag 2 oktober 2006 11:58 schreef wobbel het volgende:
ik heb al ruim 16 maanden met mijn vriendin, ik ben nu 17 en zei is 16 (ik ben 1 jaar en 1 maand ouder omdat ik ben blijven zitten) en wij mogen nog steeds niet bij elkaar slapen...terwijl ze inmiddels ook al op ruim een uur fietsen woont...
en dan dat mens ook nog elke keer zeggen vrijdag in de nacht van: "tjah, moet je nou nog helemaal terug fietsen...pff ik zou het er niet voor over hebben"
maargoed...mijn en haar ouders kennende moeten we dus ook nog ff wachten tot zei 18 is en dan trekken we ons ern iks van aan![]()
maargoed, seks kun je altijd wel hebben daar hoef je dus echt niet voor bij elkaar te slapen
OMGquote:Op maandag 2 oktober 2006 11:58 schreef wobbel het volgende:
jah snap je nu waarom mijn vriendin meteen uit huis wil als het kan?quote:Op maandag 2 oktober 2006 21:38 schreef sungaMsunitraM het volgende:
[..]
OMG
Ik zou gewoon de deur van haar kamer barricaderen en expres extreem luidruchtig gaan neuken![]()
Wat een idiote ouders zeg.
Ik ken trouwens een meisje (van 17) dat na 25 maanden (!) nog steeds niet bij haar vriend mag blijven slapen van haar ouders
(en idd, het effect is dus dat ze vastberaden is om zo'n beetje de dag dat ze 18 wordt meteen als een speer het huis uit te vluchten... heb je dan bereikt wat je wil als opvoeder?)
Rlexte familie had ze dan!quote:Op dinsdag 3 oktober 2006 11:57 schreef San0201 het volgende:
OMG het lijken mijn schoonouders wel.
Wij wonen dus ook niet ver van elkaar af, en zodoende mochten we gewoon niet bij elkaar slapen in het weekend. Ze sliep dan bij haar nichtje.
Totdat haar nichtje en tante aanboden om hun mond te houden als mijn vriendin gewoon bij mij bleef slapen.
Mijn ouders kwamen er wel achter, maar die konden er niet mee zitten.
thanks voor je reactie. Misschien werkt het wel om wat meer aan elkaar te zitten waar mn ouders bij zijn idd.quote:Op maandag 2 oktober 2006 22:26 schreef Black_Ninja het volgende:
..
Juist! op gevoel inspelen is het beste!!quote:Op dinsdag 3 oktober 2006 14:22 schreef Eamon het volgende:
-verhaal-
je beschrijft vrij precies wat ik ook wilquote:Op dinsdag 3 oktober 2006 22:54 schreef Thrilled het volgende:
..
Way the go eamon! succes met het gesprek, en keep us postedquote:Op dinsdag 3 oktober 2006 23:01 schreef Eamon het volgende:
[..]
je beschrijft vrij precies wat ik ook wilIdd, gewoon naast elkaar liggen, doen wat we willen, niet naar de klok te hoeven kijken ..
maar ik heb nog niks bereikt at the moment, wel wat vooruitgang, tenminste, zo voelt het. Laten we niet te vroeg juichen.
Al moet ik zeggen dat als mijn vriendin bij dat gesprek is, er vrij weinig mis kan gaan. Als mijn ouders de reden zeggen waarom het in hun ogen niet mag (waarschijnlijk te vroeg, te jong) dan lijkt het me dat het best mogelijk is om ze op andere gedachten te brengen.
Mijn ouders willen nu iig praten, dat is al heel wat.
quote:Op woensdag 4 oktober 2006 01:04 schreef vencodark het volgende:
Samen slapen is vooral lekker warm in de winter wanneer het buiten stort regend en je elkander vasthoudt en de liefde en warmte voelt...![]()
... om vervolgens 's nachts wakker te worden omdat hij de dekens allemaal heeft ingepikt en jij kou ligt te lijden.![]()
UHmzz kingsize dekbed op normaal bed (bed 1,80x220 . bedbek is 240x280)quote:Op woensdag 4 oktober 2006 08:31 schreef sungaMsunitraM het volgende:
[..]![]()
Tip: ieder een eigen denkbed
Neejj want dat is weer minder gezellig.quote:
Ik ben voor kingsize. Ik rpobeer iedereen altijd uit mn bed te schuiven, misschien kan die z op 5 cm blijven liggen ofzoquote:Op woensdag 4 oktober 2006 08:58 schreef het.ismij het volgende:
[..]
Neejj want dat is weer minder gezellig.
Dit is puur om deken roof tegen te gaan.
Veel vrouwen (die k ken teminste waarmee k in 1 bed heb gelegen) doen dat.quote:Op woensdag 4 oktober 2006 09:01 schreef Queen_Bee het volgende:
[..]
Ik ben voor kingsize. Ik rpobeer iedereen altijd uit mn bed te schuiven, misschien kan die z op 5 cm blijven liggen ofzo
Serieus... stel je er niet teveel van voorquote:Op woensdag 4 oktober 2006 01:04 schreef vencodark het volgende:
Samen slapen is vooral lekker warm in de winter wanneer het buiten stort regend en je elkander vasthoudt en de liefde en warmte voelt...![]()
... om vervolgens 's nachts wakker te worden omdat hij zij de dekens en het hele bed allemaal heeft ingepikt en jij kou ligt te lijden op het randje.![]()
Ik wil mn bed gewoon niet delenquote:Op woensdag 4 oktober 2006 09:04 schreef het.ismij het volgende:
[..]
Veel vrouwen (die k ken teminste waarmee k in 1 bed heb gelegen) doen dat.
Ik ben in het verleden ook wel regelmatig op de grond geeindigd. heel irritant.![]()
Maarhu k vondt 180 bij 220 wel voldoende al.
Waarom?quote:Op zaterdag 30 september 2006 17:48 schreef karoltje het volgende:
Ik heb ook onwijs moeten vechten totdat ik bij mn vriendje mocht slapen. Maar als ik later kinderen krijg doe ik hetzelfde bij ze.
Whehe, Tsja eenpersoonsbed is klote, dan lig k ook meestal aan de muur kant!! (mits die er is).quote:Op woensdag 4 oktober 2006 09:20 schreef Queen_Bee het volgende:
[..]
Ik wil mn bed gewoon niet delenZeker niet nu 'k hier eenpersoonsbed heb
![]()
Pardon???quote:Op zaterdag 30 september 2006 17:48 schreef karoltje het volgende:
Ik heb ook onwijs moeten vechten totdat ik bij mn vriendje mocht slapen. Maar als ik later kinderen krijg doe ik hetzelfde bij ze.
ik vind je ouders nu al leukquote:Op woensdag 4 oktober 2006 11:23 schreef Salsagirl het volgende:
Weet je,zoals mijn ouders zeiden
Ik heb liever dat het veilig gebeurt dan vluchtig ergens waar dan ook.
Mits ik niet van vriendje naar vriendje hopt.
En ze snappen wel dat intimiteit belangrijk is in een relatie
Op zich zijn me ouders dus best vrij in dat soort dingen
Maar alleen als het iets serieus betreft..
Hebben we ook gedaan, een 2 persoonsdekbed (we lagen ook in een 2 persoonsbed op zolder) en nog een deken erbovenop. Ook extra veel kussens want ook die neigde hij in te pikken.quote:Op woensdag 4 oktober 2006 08:31 schreef sungaMsunitraM het volgende:
[..]![]()
Tip: ieder een eigen denkbed
quote:Op woensdag 4 oktober 2006 11:52 schreef vencodark het volgende:
[..]
Hebben we ook gedaan, een 2 persoonsdekbed (we lagen ook in een 2 persoonsbed op zolder) en nog een deken erbovenop. Ook extra veel kussens want ook die neigde hij in te pikken.![]()
Konden wel merken dat we gewend waren alleen te slapen.![]()
na zoveel maanden nog wennen?quote:Op woensdag 4 oktober 2006 13:06 schreef Dirk_D-H het volgende:
Plan een kennismakingsvakantie, een week geheel verzorgd in het huis van haar ouders. Loslaten kan moeilijk zijn en veel mensen hebben de behoefte om hun kinderen zware normen mee te geven zodra het concreet moet worden. Lastig maar vaak zijn ze wel te doordringen van de onhoudbaarheid van hun argumenten. Ouders moet je ook opvoeden, jij bent de eerste die met zo'n plan komt. Ze moeten wennen.
Ik denk dat de meeste ouders er zo over denken.quote:Op woensdag 4 oktober 2006 11:23 schreef Salsagirl het volgende:
Weet je,zoals mijn ouders zeiden
Ik heb liever dat het veilig gebeurt dan vluchtig ergens waar dan ook.
Mits ik niet van vriendje naar vriendje hopt.
En ze snappen wel dat intimiteit belangrijk is in een relatie
Op zich zijn me ouders dus best vrij in dat soort dingen
Maar alleen als het iets serieus betreft..
nou in de praktijk valt dat vies tegenquote:Op woensdag 4 oktober 2006 13:48 schreef Moja het volgende:
[..]
Ik denk dat de meeste ouders er zo over denken.
Andere tijden.quote:Op woensdag 4 oktober 2006 14:24 schreef Houniet het volgende:
ik snap het probleem ook niet. hun zijn toch ook jong geweest.
lol, dat je dat nog weet zoquote:Op woensdag 4 oktober 2006 18:54 schreef MaGNeT het volgende:
Héél lang geleden, toen ik 17 was, had ik wat met een vriendin van m'n zus. Ze bleef een keer logeren en ik probeerde naar haar kamer te sluipen (voor de "gezelligheid").
Helaas is mijn vader verpleegkundige geweest en heeft hij nachtdiensten gedraaid. Ik had nog maar 5 stappen gezet of ik hoorde m'n vader; "de wc is nog steeds beneden".
Maarja, die relatie hield uiteindelijk (en gelukkig) toch geen stand
Ben nu 30 en gelukkig verliefd!
de kaap leek me wel geinig.quote:
quote:Op woensdag 4 oktober 2006 20:29 schreef Isegrim het volgende:
Ik ben mijn toenmalige schoonmoeder eens op de overloop tegengekomen terwijl mijn lief me poedeltjenaakt naar de slaapkamer droeg."Oh, sorry", zei ze.
Hoe kut het ook voor je is en hoe dom ik de reactie en standpunten van je moeder ook vind. Het lost alles behalve iets op als je zodra je 18 bent gewoon bij je vriendin bijft slapen. Krijg je alleen maar meer shit van (lijkt me). Mss als je 18 bent dat je ouoders er anders over denken. En een smoes verzinnen heeft denk weinig zin bij je ouders, als ik zo hoor hoe ze zijn en denken. Je zult het er voorlopig mee moeten doen ben ik bang..quote:Op zondag 8 oktober 2006 16:26 schreef Eamon het volgende:
Ik ga hou het nu een tijdje stil en denk dat als ik 18 ben maar gewoon vertel dat ik bij mijn vriendin ga slapen, hoe zij er ook over denken. Ik slaap dan immers niet bij hun thuis en of ze dat aan mn zusjes willen vertellen moeten ze zelf maar weten.
Ik ben open op en eerlijk geweest en heb het gewoon op een normale manier proberen te bespreken. Denk dat weinig mensen van mijn leeftijd dat nog doen op die manier. Het hoort er nou eenmaal bij, hoe klote het ook voor ze is, het gebeurt niet in hun huis. Beetje dom dit allemaal, maar als er geen discussie mogelijk is moet ik toch maar mijn eigen beslissingen gaan nemen, dat heb ik niet aan mezelf te danken.quote:Op zondag 8 oktober 2006 16:45 schreef Tazmaniac het volgende:
[..]
Hoe kut het ook voor je is en hoe dom ik de reactie en standpunten van je moeder ook vind. Het lost alles behalve iets op als je zodra je 18 bent gewoon bij je vriendin bijft slapen. Krijg je alleen maar meer shit van (lijkt me). Mss als je 18 bent dat je ouoders er anders over denken. En een smoes verzinnen heeft denk weinig zin bij je ouders, als ik zo hoor hoe ze zijn en denken. Je zult het er voorlopig mee moeten doen ben ik bang..
ja goed, tis jouw leven ofcourse en ik geef alleen mijn mening dus je moet zeker doen wat je zelf voelt dat je moet doen.. I'm just saying.. mss escaleert het daardoor allemaal en dan hoef je helemaal niet meer thuis aan te komen. Maar goed wie weet pakt het juist goed uit dat ze inzien hoe serieus je erover bent..en dat ze daardoor juist hun mening positief veranderen. In ieder geval heel veel succes ermee!quote:Op zondag 8 oktober 2006 16:48 schreef Eamon het volgende:
[..]
Ik ben open op en eerlijk geweest en heb het gewoon op een normale manier proberen te bespreken. Denk dat weinig mensen van mijn leeftijd dat nog doen op die manier. Het hoort er nou eenmaal bij, hoe klote het ook voor ze is, het gebeurt niet in hun huis. Beetje dom dit allemaal, maar als er geen discussie mogelijk is moet ik toch maar mijn eigen beslissingen gaan nemen, dat heb ik niet aan mezelf te danken.
van de ouders van mijn vriendin mag het dus wel, maar van mijn ouders nietquote:Op zondag 8 oktober 2006 16:59 schreef ZwarteMagika het volgende:
Mijn ouders deden er ook altijd zo moeilijk over, terwijl ik al 18 was toen ik m'n eerste vriend kreegSlapen mocht niet, deur op slot ook niet (deed ik natuurlijk wel, flikker nou op), heel kinderachtig allemaal en ontiegelijk frustrerend. Op een gegeven moment draaiden ze wel bij als ze doorhadden dat het serieus was (na minder dan 4 maanden gelukkig
)
Nog leuker, deur barricaderen en flink gaan neuken met het volume voluitquote:Op zondag 8 oktober 2006 17:11 schreef Eamon het volgende:
denk dat het wel lache is om een keer in samen in slaap te vallen op mijn kamer. Dan wachten totdat ze binnen komen![]()
dat van mij was serieus hequote:Op zondag 8 oktober 2006 17:12 schreef ZwarteMagika het volgende:
[..]
Nog leuker, deur barricaderen en flink gaan neuken met het volume voluit![]()
Dat zal ze leren.quote:Op zondag 8 oktober 2006 17:12 schreef ZwarteMagika het volgende:
[..]
Nog leuker, deur barricaderen en flink gaan neuken met het volume voluit![]()
Dat van mij ookquote:
of condooms speciaal voor anaal gebruikquote:Op zondag 8 oktober 2006 17:14 schreef Isegrim het volgende:
[..]
Dat zal ze leren.Of ergens een enorme dildo laten slingeren.
we zijn nog niet zover als jij denktquote:Op zondag 8 oktober 2006 17:17 schreef ZwarteMagika het volgende:
[..]
Dat van mij ookweten ze meteen dat jullie toch wel neuken, dan heeft het ook geen zin meer om dat logeren te verbieden. Dat vind ik nog het stomste van die ouders die zo denken, je hoeft echt niet bij iemand te slapen om te neuken. En als ze iets verbieden wordt het alleen maar interessanter.
ik had een heel betoog gemaakt (zie vorige pagina). Maar kreeg gisteren niet de kans om mijn verhaal te doen omdat ik blijkbaar niet mocht reageren op wat ze zeiden totdat ze uitgepraat waren. Reageren had ook geen zin, ze bleven toch wel bij hun standpunt.quote:Op zondag 8 oktober 2006 17:20 schreef Isegrim het volgende:
Heb je dat ook tegen je moeder gezegd, dat het je daar niet om gaat?
Maar dat soort ouders hebben vaak weinig vertrouwen in hun kinderen.
oplossingen zoalsquote:Op zondag 8 oktober 2006 17:21 schreef U.N.K.L.E. het volgende:
Hier was een tijd geleden ook zo een briljant topic over! Toen werden echt de meest bizarre oplossingen gevonden, zoals briefjes op de koelkast enzo, ben het topic kwijt![]()
verder moet het natuurlijk gewoon doen, als de ouders van je vriendin het goed vinden. Je ouders zijn bang voor niets...
Oh oepsquote:Op zondag 8 oktober 2006 17:18 schreef Eamon het volgende:
[..]
we zijn nog niet zover als jij denktEn daar gaat het me ook niet om. Het gaat me er in 1e instantie gewoon om om naast haar te liggen, lange tijd bij haar te zijn zonder op de klok te hoeven te kijken, en natuurlijk de dingen te doen die we normaal ook doen, maar neuqen, not yet
![]()
gewoon de dingen doen die je doet als je verliefd bent, daar gaat het me ons omquote:Op zondag 8 oktober 2006 17:27 schreef ZwarteMagika het volgende:
[..]
Oh oeps
Nou dan kan ik me wel helemaal voorstellen dat je hier gek van wordt. Idd heel irritant als je net lekker samen ligt dat er dan 's avonds eentje weg moet![]()
wedden van niet met haar ouders + 2 zusjes slechts een muur van ons verwijdert ?quote:Op zondag 8 oktober 2006 17:32 schreef HenkBenzinetank het volgende:
Kerel, wedden dat er geneukt wordt als je eindelijk bij dr slaapt?
Dan is neuken toch wel één van de eerste dingen waar ik aan denk.quote:Op zondag 8 oktober 2006 17:30 schreef Eamon het volgende:
[..]
gewoon de dingen doen die je doet als je verliefd bent, daar gaat het me ons om![]()
oh die wil je niet in praktijk brengen denk ik. dingen als:quote:
Ach, je ouders 1 stukje tentdoek van je verwijderd..?quote:Op zondag 8 oktober 2006 17:33 schreef Eamon het volgende:
[..]
wedden van niet met haar ouders + 2 zusjes slechts een muur van ons verwijdert ?
Dat heb jij gedaan?quote:Op zondag 8 oktober 2006 18:02 schreef U.N.K.L.E. het volgende:
[..]
oh die wil je niet in praktijk brengen denk ik. dingen als:
- briefjes op de koelkast met: wij neuken toch wel/ WIJ neuken wél
dat was de minst erge volgens mij...
quote:Op zondag 8 oktober 2006 18:02 schreef U.N.K.L.E. het volgende:
[..]
oh die wil je niet in praktijk brengen denk ik. dingen als:
- briefjes op de koelkast met: wij neuken toch wel/ WIJ neuken wél
dat was de minst erge volgens mij...
Is het ook niet gelukt om te vragen wanneer het dan wel lang genoeg is?quote:Op zondag 8 oktober 2006 16:26 schreef Eamon het volgende:
little update:
het is niet gelukt. Mn moeder begon er gisteren zelf over. Het maakte niet uit of mijn vriendin er wel of niet bij was of wat mijn argumenten ook waren, ze ging haar mening toch niet veranderen.
Haar argumenten:
4 maanden is niet lang genoeg
tegen haar normen en waarden in
Hmmm, maar als jouw zusjes 18 zijn, dan mogen ze toch in principe ook doen wat ze willen wat dat betreft.... Als ze dan een vriend hebben, dan mogen ze daar ook blijven slapen.quote:op het feit dat ze gezegt heeft dat "het veel moeilijker is om je dochter los te laten dan je zoon" had ze best een aardig laffe reactie. Ze konden mij niet loslaten op dit gebied omdat ik ook nog 2 zusjes heb (11 en 14). Ze willen ons alle 3 op dezelfde manier behandelen.
Zo werkt het helaas niet. In ieder geval niet bij mijn vriendinquote:Op zondag 8 oktober 2006 23:44 schreef Jane het volgende:
Hmmm, maar als jouw zusjes 18 zijn, dan mogen ze toch in principe ook doen wat ze willen wat dat betreft.... Als ze dan een vriend hebben, dan mogen ze daar ook blijven slapen.
oeh, dan gaan jullie in plaats van 's nachts niet neuken, overdag niet neuken?quote:Op maandag 9 oktober 2006 15:58 schreef Eamon het volgende:
Volgende week maandag de hele dag alleen thuis, dan worden we helaas genoodzaakt om de dingen die we 's nachts willen doen overdag te doen![]()
aight. We doen alles in ons eigen tempo, is denk ik niks mis mee. Dat gaat echt wel gebeuren, maar wat we nu doen vind ik ook prima hoorquote:Op maandag 9 oktober 2006 16:05 schreef ZwarteMagika het volgende:
[..]
oeh, dan gaan jullie in plaats van 's nachts niet neuken, overdag niet neuken?
Gefeli !!!quote:Op dinsdag 10 oktober 2006 23:14 schreef Eamon het volgende:
eind goed al goed
Vriendin was vandaag hier, was super gezellig, nog even bij mn ouders gezeten enz. Mn moeder begon net zelf tegen me te praten over dat slapen, dat ze er nog even aan moeten wennen maar dat het als ik 18 ben wel mag.
thx voor jullie hulp, jullie argumenten hebben veel geholpen![]()
quote:Op dinsdag 10 oktober 2006 23:15 schreef MaGNeT het volgende:
[..]
Gefeli !!!
Enneh, wel veilig he
Tip: lepeltje slaapt 't lekkerst
Hee, gefeliciteerd!quote:
quote:Op woensdag 11 oktober 2006 07:29 schreef Damzkieee het volgende:
Nu keihard op het bureau o.i.d. nemen zodat het behang van de muur scheurt in je ouders' kamer, daarna met je druipende zwans over de gang en 'bedankt pa en ma' roepen
quote:Op woensdag 11 oktober 2006 07:29 schreef Damzkieee het volgende:
Nu keihard op het bureau o.i.d. nemen zodat het behang van de muur scheurt in je ouders' kamer, daarna met je druipende zwans over de gang en 'bedankt pa en ma' roepen
Oja, feli!
quote:Op woensdag 11 oktober 2006 08:27 schreef Camplo het volgende:
Van die kutouders die zich met relaties gaan lopen bemoeien. Gewoon je tyfus smoel dichthouden en accepteren dat de normen en waarden anno 2006 niet liggen op het gebied van kuisheid etc.
Oh, 'hun' neukten ook voor hun 30ste hoor.quote:Dat hun niet neukte voor ze 30e is nog geen vrijbrief je kinderen dat te verbieden.
Goed zo!quote:Op woensdag 11 oktober 2006 10:00 schreef Eamon het volgende:
![]()
![]()
ik heb zelfs het plan met de condooms voor anaal gebruik niet te hoeven gebruiken![]()
dat van die condoom voor anaal gebruik was meer als grap bedoeltquote:Op woensdag 11 oktober 2006 11:44 schreef Darkwolf het volgende:
[..]
Goed zo!
Je voelt 50 tot 60 procent minder met condooms namelijk.
De pil is 99 procent veilig en daarnaast heb ik genoeg ellende gehad met die condooms.
Gefeliciteerd en heel veel plezier!
Enne... voordat je het weet ben je 18, komt goed!
Dan moet ze een alarmpje op haar mobiel zetten ofzo zodat ze m niet vergeetquote:Op woensdag 11 oktober 2006 15:42 schreef Eamon het volgende:
dat van die condoom voor anaal gebruik was meer als grap bedoelt![]()
Als we het gaan doen wil mn vriendin t wel met condoom omdat ze de pil wel eens vergeet enz ..
mm ja wel goeie. Zal t voorstellenquote:Op woensdag 11 oktober 2006 15:52 schreef sungaMsunitraM het volgende:
[..]
Dan moet ze een alarmpje op haar mobiel zetten ofzo zodat ze m niet vergeet
Je kan ook tevens de verantwoording delen en haar helpen herinneren als je samen bent.quote:
ik help haar er ook vaak aan herinneren. Maar snap best dat ze zeker wil zijn. En we hebben beide nog nooit seks gehad .. Weet niet, misschien moet ik van die condoom geen probleem maken. Ook al is er geen risico, als zij zich daar prettiger bij voelt dan heb ik dat maar te respecterenquote:Op woensdag 11 oktober 2006 16:25 schreef Darkwolf het volgende:
[..]
Je kan ook tevens de verantwoording delen en haar helpen herinneren als je samen bent.
Of laat haar een systeem / routine inbouwen.
Dat heeft mijn girl ook gedaan en vergeet deze praktisch dus nooit.
ik weet t nog nietquote:Op woensdag 11 oktober 2006 16:35 schreef crossover het volgende:
Ik vind er niks aan door die condooms
Schiet voor mij toch niet op, echt kut
Eerder om je lul lijkt mijquote:Op woensdag 11 oktober 2006 16:38 schreef Isegrim het volgende:
Volgens mij zit dat tussen je oren.
je moet een condoom ook niet om je neus doenquote:Op woensdag 11 oktober 2006 16:38 schreef Isegrim het volgende:
Ik vraag het me af.. Al weet ik niet hoe het zonder is.quote:Op woensdag 11 oktober 2006 16:38 schreef Isegrim het volgende:
Mijn vriend en ik geven de voorkeur aan met, vinden we beide prettiger.quote:Op woensdag 11 oktober 2006 16:41 schreef crossover het volgende:
[..]
Ik vraag het me af.. Al weet ik niet hoe het zonder is.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |