Dat zal ze leren.quote:Op zondag 8 oktober 2006 17:12 schreef ZwarteMagika het volgende:
[..]
Nog leuker, deur barricaderen en flink gaan neuken met het volume voluit![]()
Dat van mij ookquote:
of condooms speciaal voor anaal gebruikquote:Op zondag 8 oktober 2006 17:14 schreef Isegrim het volgende:
[..]
Dat zal ze leren.Of ergens een enorme dildo laten slingeren.
we zijn nog niet zover als jij denktquote:Op zondag 8 oktober 2006 17:17 schreef ZwarteMagika het volgende:
[..]
Dat van mij ookweten ze meteen dat jullie toch wel neuken, dan heeft het ook geen zin meer om dat logeren te verbieden. Dat vind ik nog het stomste van die ouders die zo denken, je hoeft echt niet bij iemand te slapen om te neuken. En als ze iets verbieden wordt het alleen maar interessanter.
ik had een heel betoog gemaakt (zie vorige pagina). Maar kreeg gisteren niet de kans om mijn verhaal te doen omdat ik blijkbaar niet mocht reageren op wat ze zeiden totdat ze uitgepraat waren. Reageren had ook geen zin, ze bleven toch wel bij hun standpunt.quote:Op zondag 8 oktober 2006 17:20 schreef Isegrim het volgende:
Heb je dat ook tegen je moeder gezegd, dat het je daar niet om gaat?
Maar dat soort ouders hebben vaak weinig vertrouwen in hun kinderen.
oplossingen zoalsquote:Op zondag 8 oktober 2006 17:21 schreef U.N.K.L.E. het volgende:
Hier was een tijd geleden ook zo een briljant topic over! Toen werden echt de meest bizarre oplossingen gevonden, zoals briefjes op de koelkast enzo, ben het topic kwijt![]()
verder moet het natuurlijk gewoon doen, als de ouders van je vriendin het goed vinden. Je ouders zijn bang voor niets...
Oh oepsquote:Op zondag 8 oktober 2006 17:18 schreef Eamon het volgende:
[..]
we zijn nog niet zover als jij denktEn daar gaat het me ook niet om. Het gaat me er in 1e instantie gewoon om om naast haar te liggen, lange tijd bij haar te zijn zonder op de klok te hoeven te kijken, en natuurlijk de dingen te doen die we normaal ook doen, maar neuqen, not yet
![]()
gewoon de dingen doen die je doet als je verliefd bent, daar gaat het me ons omquote:Op zondag 8 oktober 2006 17:27 schreef ZwarteMagika het volgende:
[..]
Oh oeps
Nou dan kan ik me wel helemaal voorstellen dat je hier gek van wordt. Idd heel irritant als je net lekker samen ligt dat er dan 's avonds eentje weg moet![]()
wedden van niet met haar ouders + 2 zusjes slechts een muur van ons verwijdert ?quote:Op zondag 8 oktober 2006 17:32 schreef HenkBenzinetank het volgende:
Kerel, wedden dat er geneukt wordt als je eindelijk bij dr slaapt?
Dan is neuken toch wel één van de eerste dingen waar ik aan denk.quote:Op zondag 8 oktober 2006 17:30 schreef Eamon het volgende:
[..]
gewoon de dingen doen die je doet als je verliefd bent, daar gaat het me ons om![]()
oh die wil je niet in praktijk brengen denk ik. dingen als:quote:
Ach, je ouders 1 stukje tentdoek van je verwijderd..?quote:Op zondag 8 oktober 2006 17:33 schreef Eamon het volgende:
[..]
wedden van niet met haar ouders + 2 zusjes slechts een muur van ons verwijdert ?
Dat heb jij gedaan?quote:Op zondag 8 oktober 2006 18:02 schreef U.N.K.L.E. het volgende:
[..]
oh die wil je niet in praktijk brengen denk ik. dingen als:
- briefjes op de koelkast met: wij neuken toch wel/ WIJ neuken wél
dat was de minst erge volgens mij...
quote:Op zondag 8 oktober 2006 18:02 schreef U.N.K.L.E. het volgende:
[..]
oh die wil je niet in praktijk brengen denk ik. dingen als:
- briefjes op de koelkast met: wij neuken toch wel/ WIJ neuken wél
dat was de minst erge volgens mij...
Is het ook niet gelukt om te vragen wanneer het dan wel lang genoeg is?quote:Op zondag 8 oktober 2006 16:26 schreef Eamon het volgende:
little update:
het is niet gelukt. Mn moeder begon er gisteren zelf over. Het maakte niet uit of mijn vriendin er wel of niet bij was of wat mijn argumenten ook waren, ze ging haar mening toch niet veranderen.
Haar argumenten:
4 maanden is niet lang genoeg
tegen haar normen en waarden in
Hmmm, maar als jouw zusjes 18 zijn, dan mogen ze toch in principe ook doen wat ze willen wat dat betreft.... Als ze dan een vriend hebben, dan mogen ze daar ook blijven slapen.quote:op het feit dat ze gezegt heeft dat "het veel moeilijker is om je dochter los te laten dan je zoon" had ze best een aardig laffe reactie. Ze konden mij niet loslaten op dit gebied omdat ik ook nog 2 zusjes heb (11 en 14). Ze willen ons alle 3 op dezelfde manier behandelen.
Zo werkt het helaas niet. In ieder geval niet bij mijn vriendinquote:Op zondag 8 oktober 2006 23:44 schreef Jane het volgende:
Hmmm, maar als jouw zusjes 18 zijn, dan mogen ze toch in principe ook doen wat ze willen wat dat betreft.... Als ze dan een vriend hebben, dan mogen ze daar ook blijven slapen.
oeh, dan gaan jullie in plaats van 's nachts niet neuken, overdag niet neuken?quote:Op maandag 9 oktober 2006 15:58 schreef Eamon het volgende:
Volgende week maandag de hele dag alleen thuis, dan worden we helaas genoodzaakt om de dingen die we 's nachts willen doen overdag te doen![]()
aight. We doen alles in ons eigen tempo, is denk ik niks mis mee. Dat gaat echt wel gebeuren, maar wat we nu doen vind ik ook prima hoorquote:Op maandag 9 oktober 2006 16:05 schreef ZwarteMagika het volgende:
[..]
oeh, dan gaan jullie in plaats van 's nachts niet neuken, overdag niet neuken?
Gefeli !!!quote:Op dinsdag 10 oktober 2006 23:14 schreef Eamon het volgende:
eind goed al goed
Vriendin was vandaag hier, was super gezellig, nog even bij mn ouders gezeten enz. Mn moeder begon net zelf tegen me te praten over dat slapen, dat ze er nog even aan moeten wennen maar dat het als ik 18 ben wel mag.
thx voor jullie hulp, jullie argumenten hebben veel geholpen![]()
quote:Op dinsdag 10 oktober 2006 23:15 schreef MaGNeT het volgende:
[..]
Gefeli !!!
Enneh, wel veilig he
Tip: lepeltje slaapt 't lekkerst
Hee, gefeliciteerd!quote:
quote:Op woensdag 11 oktober 2006 07:29 schreef Damzkieee het volgende:
Nu keihard op het bureau o.i.d. nemen zodat het behang van de muur scheurt in je ouders' kamer, daarna met je druipende zwans over de gang en 'bedankt pa en ma' roepen
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |