abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_42483581
quote:
Op zondag 8 oktober 2006 17:12 schreef ZwarteMagika het volgende:

[..]

Nog leuker, deur barricaderen en flink gaan neuken met het volume voluit
Dat zal ze leren. Of ergens een enorme dildo laten slingeren.
pi_42483690
quote:
Op zondag 8 oktober 2006 17:13 schreef Eamon het volgende:

[..]

dat van mij was serieus he
Dat van mij ook weten ze meteen dat jullie toch wel neuken, dan heeft het ook geen zin meer om dat logeren te verbieden. Dat vind ik nog het stomste van die ouders die zo denken, je hoeft echt niet bij iemand te slapen om te neuken. En als ze iets verbieden wordt het alleen maar interessanter.
pi_42483724
quote:
Op zondag 8 oktober 2006 17:14 schreef Isegrim het volgende:

[..]

Dat zal ze leren. Of ergens een enorme dildo laten slingeren.
of condooms speciaal voor anaal gebruik
pi_42483742
quote:
Op zondag 8 oktober 2006 17:17 schreef ZwarteMagika het volgende:

[..]

Dat van mij ook weten ze meteen dat jullie toch wel neuken, dan heeft het ook geen zin meer om dat logeren te verbieden. Dat vind ik nog het stomste van die ouders die zo denken, je hoeft echt niet bij iemand te slapen om te neuken. En als ze iets verbieden wordt het alleen maar interessanter.
we zijn nog niet zover als jij denkt En daar gaat het me ook niet om. Het gaat me er in 1e instantie gewoon om om naast haar te liggen, lange tijd bij haar te zijn zonder op de klok te hoeven te kijken, en natuurlijk de dingen te doen die we normaal ook doen, maar neuqen, not yet
pi_42483788
Heb je dat ook tegen je moeder gezegd, dat het je daar niet om gaat?

Maar dat soort ouders hebben vaak weinig vertrouwen in hun kinderen.
  zondag 8 oktober 2006 @ 17:21:28 #246
101149 U.N.K.L.E.
Grappen over Tsjernobyl.
pi_42483831
Hier was een tijd geleden ook zo een briljant topic over! Toen werden echt de meest bizarre oplossingen gevonden, zoals briefjes op de koelkast enzo, ben het topic kwijt

verder moet het natuurlijk gewoon doen, als de ouders van je vriendin het goed vinden. Je ouders zijn bang voor niets...
Ze keek me smerig aan ik vond 'm zelf nog zo subtiel
maar ze kon ze niet waarderen, grappen over Tsjernobyl
pi_42483843
quote:
Op zondag 8 oktober 2006 17:20 schreef Isegrim het volgende:
Heb je dat ook tegen je moeder gezegd, dat het je daar niet om gaat?

Maar dat soort ouders hebben vaak weinig vertrouwen in hun kinderen.
ik had een heel betoog gemaakt (zie vorige pagina). Maar kreeg gisteren niet de kans om mijn verhaal te doen omdat ik blijkbaar niet mocht reageren op wat ze zeiden totdat ze uitgepraat waren. Reageren had ook geen zin, ze bleven toch wel bij hun standpunt.
Ga dat betoogje volgende week wel even op hun slaapkamer ofzo leggen
pi_42483867
quote:
Op zondag 8 oktober 2006 17:21 schreef U.N.K.L.E. het volgende:
Hier was een tijd geleden ook zo een briljant topic over! Toen werden echt de meest bizarre oplossingen gevonden, zoals briefjes op de koelkast enzo, ben het topic kwijt

verder moet het natuurlijk gewoon doen, als de ouders van je vriendin het goed vinden. Je ouders zijn bang voor niets...
oplossingen zoals ?
pi_42483990
quote:
Op zondag 8 oktober 2006 17:18 schreef Eamon het volgende:

[..]

we zijn nog niet zover als jij denkt En daar gaat het me ook niet om. Het gaat me er in 1e instantie gewoon om om naast haar te liggen, lange tijd bij haar te zijn zonder op de klok te hoeven te kijken, en natuurlijk de dingen te doen die we normaal ook doen, maar neuqen, not yet
Oh oeps

Nou dan kan ik me wel helemaal voorstellen dat je hier gek van wordt. Idd heel irritant als je net lekker samen ligt dat er dan 's avonds eentje weg moet
pi_42484096
quote:
Op zondag 8 oktober 2006 17:27 schreef ZwarteMagika het volgende:

[..]

Oh oeps

Nou dan kan ik me wel helemaal voorstellen dat je hier gek van wordt. Idd heel irritant als je net lekker samen ligt dat er dan 's avonds eentje weg moet
gewoon de dingen doen die je doet als je verliefd bent, daar gaat het me ons om
  zondag 8 oktober 2006 @ 17:32:20 #251
145090 HenkBenzinetank
Toegevoegde waarde
pi_42484158
Kerel, wedden dat er geneukt wordt als je eindelijk bij dr slaapt?
pi_42484180
quote:
Op zondag 8 oktober 2006 17:32 schreef HenkBenzinetank het volgende:
Kerel, wedden dat er geneukt wordt als je eindelijk bij dr slaapt?
wedden van niet met haar ouders + 2 zusjes slechts een muur van ons verwijdert ?
pi_42484264
quote:
Op zondag 8 oktober 2006 17:30 schreef Eamon het volgende:

[..]

gewoon de dingen doen die je doet als je verliefd bent, daar gaat het me ons om
Dan is neuken toch wel één van de eerste dingen waar ik aan denk.
pi_42484626
Hmm, sterkte in ieder geval!
Laat het je relatie niet verneuken! Je wordt vanzelf 18...
  zondag 8 oktober 2006 @ 18:02:28 #255
101149 U.N.K.L.E.
Grappen over Tsjernobyl.
pi_42485201
quote:
Op zondag 8 oktober 2006 17:22 schreef Eamon het volgende:

[..]

oplossingen zoals ?
oh die wil je niet in praktijk brengen denk ik. dingen als:

- briefjes op de koelkast met: wij neuken toch wel/ WIJ neuken wél

dat was de minst erge volgens mij...
Ze keek me smerig aan ik vond 'm zelf nog zo subtiel
maar ze kon ze niet waarderen, grappen over Tsjernobyl
  zondag 8 oktober 2006 @ 18:13:58 #256
145090 HenkBenzinetank
Toegevoegde waarde
pi_42485577
quote:
Op zondag 8 oktober 2006 17:33 schreef Eamon het volgende:

[..]

wedden van niet met haar ouders + 2 zusjes slechts een muur van ons verwijdert ?
Ach, je ouders 1 stukje tentdoek van je verwijderd..?
Hey, het kan ook stilletjes hoor 8)
pi_42485796
quote:
Op zondag 8 oktober 2006 18:02 schreef U.N.K.L.E. het volgende:

[..]

Dat heb jij gedaan?
pi_42486218
quote:
Op zondag 8 oktober 2006 18:02 schreef U.N.K.L.E. het volgende:

[..]

! Echt, heb je dat topic niet meer in je myAT's staan? Ik wil het lezen!
  zondag 8 oktober 2006 @ 18:54:08 #259
55946 livEliveD
Cogito ergo doleo
pi_42486820
Mja je ouders zijn gewoon bezorgt en bang om je te verliezen. Gewoon je eigen weg gaan. Heb ik ook gedaan en zodra ze zien dat er niks aan de hand is draaien ze echt wel bij
Op zaterdag 7 oktober 2006 14:56 schreef Friek_ het volgende:
Nu kon ik het niet laten om even snel op je Fotoboek te kijken en ik zag wat ik al dacht: een onzeker beta-studentje.
  zondag 8 oktober 2006 @ 23:44:37 #260
1986 Jane
agnostic dyslexic insomniac
pi_42498370
quote:
Op zondag 8 oktober 2006 16:26 schreef Eamon het volgende:
little update:

het is niet gelukt. Mn moeder begon er gisteren zelf over. Het maakte niet uit of mijn vriendin er wel of niet bij was of wat mijn argumenten ook waren, ze ging haar mening toch niet veranderen.
Haar argumenten:
4 maanden is niet lang genoeg
tegen haar normen en waarden in
Is het ook niet gelukt om te vragen wanneer het dan wel lang genoeg is?
quote:
op het feit dat ze gezegt heeft dat "het veel moeilijker is om je dochter los te laten dan je zoon" had ze best een aardig laffe reactie. Ze konden mij niet loslaten op dit gebied omdat ik ook nog 2 zusjes heb (11 en 14). Ze willen ons alle 3 op dezelfde manier behandelen.
Hmmm, maar als jouw zusjes 18 zijn, dan mogen ze toch in principe ook doen wat ze willen wat dat betreft.... Als ze dan een vriend hebben, dan mogen ze daar ook blijven slapen.

Maar wel jammer dat je moeder zo reageerde. En zo onnodig. Sterkte ermee!
Lying awake, wondering if there is a Dog...
Tijn won het Morlvision Songfestival 2023
  maandag 9 oktober 2006 @ 06:45:18 #261
159652 PPAUL
.de pispot.
pi_42502223
ik heb nooit van zoeits last gehad, als ik vraag of me vriendin mag blijven slapen dan is het enigste wat gezegt wordt doe het wel veilig, mijn ouders gaan er dus ook vanuit dat ik dan sex heb haha, ach jaah. de appel valt niet ver van de boom he.. gelukkig doen de ouders van mijn vriendin er ook niet moeilijk over en er zit toch 3 jaar leeftijds verschil tussen dus als ik jou was zou ik gewoon gaan praten met je ouders en zeggen dat je het veilig doet;) of netals op de boven genoemde manier
Hesitation means masturbation…
pi_42504070
Nou Eamon,jammer dat het niet is gegaan zoals je gehoopt had

Je pa was milder toch?
Kan je die niet een beetje bewerken? en die je ma over laten halen
Maar snap wel dat je het nu anders wilt gaan aanpakken

Vind het wel raar dat ze zo blijft doen want tenslotte zouden ze het moeten waarderen dat je het op deze manier bespreekbaar wilt maken.
En wat willen ze dan..bedoel zou het alleen om de seks zijn dan snap ik het al helemaal niet,want ze begrijpen hoop ik wel dat als jullie het willen , het toch wel doen .

Ik denk dat je ma ,jou klein wilt houden en ze er zelf niet aan toe is je los te laten
Maar hoe dan ook ben benieuwd hoe je het gaat aanpakken.
Salsa Española
pi_42504121
quote:
Op zondag 8 oktober 2006 23:44 schreef Jane het volgende:
Hmmm, maar als jouw zusjes 18 zijn, dan mogen ze toch in principe ook doen wat ze willen wat dat betreft.... Als ze dan een vriend hebben, dan mogen ze daar ook blijven slapen.
Zo werkt het helaas niet. In ieder geval niet bij mijn vriendin
'Expand my brain, learning juice!'
<a href="http://www.last.fm/user/crossover1" rel="nofollow" target="_blank">Last.fm</a>
  maandag 9 oktober 2006 @ 11:40:04 #264
125061 Koenholio
*O* Adenine, Thymine,..
pi_42505907
Aaargh ik haat het ook als mijn ouders doen alsof ze een discussie willen, maar uiteindelijk gewoon met een plaat voor hun kop door blijven stampen. En vooral niet luisteren naar wat er tegen ze gezegd wordt.
Wat ik wel slecht vind... je pa vind dat je het volwassen aanpakt enzo. Erg leuk, maar waarom doen zij dan zo kinderachtig? Vraag dat eens.
Guanine en Cytosine! *O*
pi_42508076
Ik vind het wel sneu voor je dat je niet met je vriendin mag slapen Aan de andere kant kan ik je ouders ook wel begrijpen, maar ik vind dat ze vertrouwen in je moeten hebben en aangezien je al bijna 18 bent zelf je keuzes zou mogen maken

Ze weten misschien wel dat je het toch wel doet, maar willen ze dat gedonder niet in hun huis. Of zijn ze bang dat zij, of je zusjes, jullie betrappen op iets onzedelijks

Jammer dat je niet veel wijzer bent geworden uit het gesprek, maar ik zal het nog een keer proberen als ik jou was
Bla....:P
AutoFans.nl
pi_42508678
Toen ik zo oud was als jou woonde ik al op kamers, zielige ouders
  maandag 9 oktober 2006 @ 13:36:25 #267
79143 Darkwolf
To the moon I howl
pi_42509073
Ik vind dit echt te gek voor woorden!
Wat een bekrompen mensen zijn je ouders zeg, sorry hoor!
Wat je zegt: ga maar zelf actie ondernemen, want nu is het gewoon klaar.
En dan nog een beetje gaan zitten schreeuwen en flippen ook nog!
Jij moet wel je ouders respecteren maar van hun kant komt geen grijntje respect.
Dan is het snel over en klaar toch?
pi_42509782
of gewoon volgende keer als je zomaar weggaat en ze vragen waarom simpel melden dat je je vriendin gaat uitbeugelen ergens op een parkeerplaats aangezien het thuis niet mag. (ook al wil je geen seks dat even ter zijde)
pi_42513478
mm, we zullen zien.
Laat het nu even bezinken, begin er over een week ofzo wel weer over.
We gaan sowieso een x als we hier zijn zeggen dat mijn vriendin echt om 2130 thuis moet zijn, dan samen in slaap vallen, en hopen dat mn ouders dan om 2200 naar boven komen en ons zien liggen
Volgende week maandag de hele dag alleen thuis, dan worden we helaas genoodzaakt om de dingen die we 's nachts willen doen overdag te doen
pi_42513640
quote:
Op maandag 9 oktober 2006 15:58 schreef Eamon het volgende:
Volgende week maandag de hele dag alleen thuis, dan worden we helaas genoodzaakt om de dingen die we 's nachts willen doen overdag te doen
oeh, dan gaan jullie in plaats van 's nachts niet neuken, overdag niet neuken?
pi_42513711
quote:
Op maandag 9 oktober 2006 16:05 schreef ZwarteMagika het volgende:

[..]

oeh, dan gaan jullie in plaats van 's nachts niet neuken, overdag niet neuken?
aight. We doen alles in ons eigen tempo, is denk ik niks mis mee. Dat gaat echt wel gebeuren, maar wat we nu doen vind ik ook prima hoor . Komt vanzelf wel, misschien die maandag wel

pi_42515221
Gast, ik heb het hele topic doorgelezen en heb echt respect voor de manier waarop jij ermee omgaat!

Hou ons op de hoogte!

Denk niet dat mijn ma er moeilijk over zou doen... ze zal doen alsof ze er overna moet denken maar dat is alleen om verstandig over te komen en mij het idee te geven dat het niet niets is
pi_42561815
eind goed al goed

Vriendin was vandaag hier, was super gezellig, nog even bij mn ouders gezeten enz. Mn moeder begon net zelf tegen me te praten over dat slapen, dat ze er nog even aan moeten wennen maar dat het als ik 18 ben wel mag.

thx voor jullie hulp, jullie argumenten hebben veel geholpen
pi_42561851
quote:
Op dinsdag 10 oktober 2006 23:14 schreef Eamon het volgende:
eind goed al goed

Vriendin was vandaag hier, was super gezellig, nog even bij mn ouders gezeten enz. Mn moeder begon net zelf tegen me te praten over dat slapen, dat ze er nog even aan moeten wennen maar dat het als ik 18 ben wel mag.

thx voor jullie hulp, jullie argumenten hebben veel geholpen
Gefeli !!!

Enneh, wel veilig he
Tip: lepeltje slaapt 't lekkerst
pi_42561945
quote:
Op dinsdag 10 oktober 2006 23:15 schreef MaGNeT het volgende:

[..]

Gefeli !!!

Enneh, wel veilig he
Tip: lepeltje slaapt 't lekkerst

veilig komt wel goed. Zij is aan de pil en hebben t laatst over condooms enz gehad.

We zullen zien wat t lekkerst slaapt

bedankt voor je hulp he

[ Bericht 6% gewijzigd door Eamon op 10-10-2006 23:24:25 ]
  dinsdag 10 oktober 2006 @ 23:32:11 #276
153201 Tazmaniac
Mixed Martial Arts
pi_42562528
Heej man wat goed!!!! ben blij voor je!! echt en ik zou ook gaan voor lepeltje
Attended: UFC 99 - UFC 167 - UFC 175 - TUF 19 Finale - Invicta 13 - UFC 189 - Fight Night 84 / 87 / 90 - TUF 23 Finale - UFC 200 - UFC 205
4 time, 4 time, 4 time, 4 time TUP champion!!!
  woensdag 11 oktober 2006 @ 01:19:19 #277
1986 Jane
agnostic dyslexic insomniac
pi_42565710
quote:
Op dinsdag 10 oktober 2006 23:14 schreef Eamon het volgende:
eind goed al goed
Hee, gefeliciteerd!
Lying awake, wondering if there is a Dog...
Tijn won het Morlvision Songfestival 2023
  woensdag 11 oktober 2006 @ 07:29:48 #278
135789 Damzkieee
Ontzettende natnek
pi_42567464
Nu keihard op het bureau o.i.d. nemen zodat het behang van de muur scheurt in je ouders' kamer, daarna met je druipende zwans over de gang en 'bedankt pa en ma' roepen

Oja, feli!
The Killers Heracles Almelo Real Madrid
29.10 Novastar HMH
pi_42567666
quote:
Op woensdag 11 oktober 2006 07:29 schreef Damzkieee het volgende:
Nu keihard op het bureau o.i.d. nemen zodat het behang van de muur scheurt in je ouders' kamer, daarna met je druipende zwans over de gang en 'bedankt pa en ma' roepen

En het heeft maar 7 pagina's gekost
'Expand my brain, learning juice!'
<a href="http://www.last.fm/user/crossover1" rel="nofollow" target="_blank">Last.fm</a>
pi_42567879
Van die kutouders die zich met relaties gaan lopen bemoeien. Gewoon je tyfus smoel dichthouden en accepteren dat de normen en waarden anno 2006 niet liggen op het gebied van kuisheid etc.

Dat hun niet neukte voor ze 30e is nog geen vrijbrief je kinderen dat te verbieden.
JOHNNY HEITINGA
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')