wedden van niet met haar ouders + 2 zusjes slechts een muur van ons verwijdert ?quote:Op zondag 8 oktober 2006 17:32 schreef HenkBenzinetank het volgende:
Kerel, wedden dat er geneukt wordt als je eindelijk bij dr slaapt?
Dan is neuken toch wel één van de eerste dingen waar ik aan denk.quote:Op zondag 8 oktober 2006 17:30 schreef Eamon het volgende:
[..]
gewoon de dingen doen die je doet als je verliefd bent, daar gaat het me ons om![]()
oh die wil je niet in praktijk brengen denk ik. dingen als:quote:
Ach, je ouders 1 stukje tentdoek van je verwijderd..?quote:Op zondag 8 oktober 2006 17:33 schreef Eamon het volgende:
[..]
wedden van niet met haar ouders + 2 zusjes slechts een muur van ons verwijdert ?
Dat heb jij gedaan?quote:Op zondag 8 oktober 2006 18:02 schreef U.N.K.L.E. het volgende:
[..]
oh die wil je niet in praktijk brengen denk ik. dingen als:
- briefjes op de koelkast met: wij neuken toch wel/ WIJ neuken wél
dat was de minst erge volgens mij...
quote:Op zondag 8 oktober 2006 18:02 schreef U.N.K.L.E. het volgende:
[..]
oh die wil je niet in praktijk brengen denk ik. dingen als:
- briefjes op de koelkast met: wij neuken toch wel/ WIJ neuken wél
dat was de minst erge volgens mij...
Is het ook niet gelukt om te vragen wanneer het dan wel lang genoeg is?quote:Op zondag 8 oktober 2006 16:26 schreef Eamon het volgende:
little update:
het is niet gelukt. Mn moeder begon er gisteren zelf over. Het maakte niet uit of mijn vriendin er wel of niet bij was of wat mijn argumenten ook waren, ze ging haar mening toch niet veranderen.
Haar argumenten:
4 maanden is niet lang genoeg
tegen haar normen en waarden in
Hmmm, maar als jouw zusjes 18 zijn, dan mogen ze toch in principe ook doen wat ze willen wat dat betreft.... Als ze dan een vriend hebben, dan mogen ze daar ook blijven slapen.quote:op het feit dat ze gezegt heeft dat "het veel moeilijker is om je dochter los te laten dan je zoon" had ze best een aardig laffe reactie. Ze konden mij niet loslaten op dit gebied omdat ik ook nog 2 zusjes heb (11 en 14). Ze willen ons alle 3 op dezelfde manier behandelen.
Zo werkt het helaas niet. In ieder geval niet bij mijn vriendinquote:Op zondag 8 oktober 2006 23:44 schreef Jane het volgende:
Hmmm, maar als jouw zusjes 18 zijn, dan mogen ze toch in principe ook doen wat ze willen wat dat betreft.... Als ze dan een vriend hebben, dan mogen ze daar ook blijven slapen.
oeh, dan gaan jullie in plaats van 's nachts niet neuken, overdag niet neuken?quote:Op maandag 9 oktober 2006 15:58 schreef Eamon het volgende:
Volgende week maandag de hele dag alleen thuis, dan worden we helaas genoodzaakt om de dingen die we 's nachts willen doen overdag te doen![]()
aight. We doen alles in ons eigen tempo, is denk ik niks mis mee. Dat gaat echt wel gebeuren, maar wat we nu doen vind ik ook prima hoorquote:Op maandag 9 oktober 2006 16:05 schreef ZwarteMagika het volgende:
[..]
oeh, dan gaan jullie in plaats van 's nachts niet neuken, overdag niet neuken?
Gefeli !!!quote:Op dinsdag 10 oktober 2006 23:14 schreef Eamon het volgende:
eind goed al goed
Vriendin was vandaag hier, was super gezellig, nog even bij mn ouders gezeten enz. Mn moeder begon net zelf tegen me te praten over dat slapen, dat ze er nog even aan moeten wennen maar dat het als ik 18 ben wel mag.
thx voor jullie hulp, jullie argumenten hebben veel geholpen![]()
quote:Op dinsdag 10 oktober 2006 23:15 schreef MaGNeT het volgende:
[..]
Gefeli !!!
Enneh, wel veilig he
Tip: lepeltje slaapt 't lekkerst
Hee, gefeliciteerd!quote:
quote:Op woensdag 11 oktober 2006 07:29 schreef Damzkieee het volgende:
Nu keihard op het bureau o.i.d. nemen zodat het behang van de muur scheurt in je ouders' kamer, daarna met je druipende zwans over de gang en 'bedankt pa en ma' roepen
quote:Op woensdag 11 oktober 2006 07:29 schreef Damzkieee het volgende:
Nu keihard op het bureau o.i.d. nemen zodat het behang van de muur scheurt in je ouders' kamer, daarna met je druipende zwans over de gang en 'bedankt pa en ma' roepen
Oja, feli!
quote:Op woensdag 11 oktober 2006 08:27 schreef Camplo het volgende:
Van die kutouders die zich met relaties gaan lopen bemoeien. Gewoon je tyfus smoel dichthouden en accepteren dat de normen en waarden anno 2006 niet liggen op het gebied van kuisheid etc.
Oh, 'hun' neukten ook voor hun 30ste hoor.quote:Dat hun niet neukte voor ze 30e is nog geen vrijbrief je kinderen dat te verbieden.
Goed zo!quote:Op woensdag 11 oktober 2006 10:00 schreef Eamon het volgende:
![]()
![]()
ik heb zelfs het plan met de condooms voor anaal gebruik niet te hoeven gebruiken![]()
dat van die condoom voor anaal gebruik was meer als grap bedoeltquote:Op woensdag 11 oktober 2006 11:44 schreef Darkwolf het volgende:
[..]
Goed zo!
Je voelt 50 tot 60 procent minder met condooms namelijk.
De pil is 99 procent veilig en daarnaast heb ik genoeg ellende gehad met die condooms.
Gefeliciteerd en heel veel plezier!
Enne... voordat je het weet ben je 18, komt goed!
Dan moet ze een alarmpje op haar mobiel zetten ofzo zodat ze m niet vergeetquote:Op woensdag 11 oktober 2006 15:42 schreef Eamon het volgende:
dat van die condoom voor anaal gebruik was meer als grap bedoelt![]()
Als we het gaan doen wil mn vriendin t wel met condoom omdat ze de pil wel eens vergeet enz ..
mm ja wel goeie. Zal t voorstellenquote:Op woensdag 11 oktober 2006 15:52 schreef sungaMsunitraM het volgende:
[..]
Dan moet ze een alarmpje op haar mobiel zetten ofzo zodat ze m niet vergeet
Je kan ook tevens de verantwoording delen en haar helpen herinneren als je samen bent.quote:
ik help haar er ook vaak aan herinneren. Maar snap best dat ze zeker wil zijn. En we hebben beide nog nooit seks gehad .. Weet niet, misschien moet ik van die condoom geen probleem maken. Ook al is er geen risico, als zij zich daar prettiger bij voelt dan heb ik dat maar te respecterenquote:Op woensdag 11 oktober 2006 16:25 schreef Darkwolf het volgende:
[..]
Je kan ook tevens de verantwoording delen en haar helpen herinneren als je samen bent.
Of laat haar een systeem / routine inbouwen.
Dat heeft mijn girl ook gedaan en vergeet deze praktisch dus nooit.
ik weet t nog nietquote:Op woensdag 11 oktober 2006 16:35 schreef crossover het volgende:
Ik vind er niks aan door die condooms
Schiet voor mij toch niet op, echt kut
Eerder om je lul lijkt mijquote:Op woensdag 11 oktober 2006 16:38 schreef Isegrim het volgende:
Volgens mij zit dat tussen je oren.
je moet een condoom ook niet om je neus doenquote:Op woensdag 11 oktober 2006 16:38 schreef Isegrim het volgende:
Ik vraag het me af.. Al weet ik niet hoe het zonder is.quote:Op woensdag 11 oktober 2006 16:38 schreef Isegrim het volgende:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |