quote:Op woensdag 11 oktober 2006 07:29 schreef Damzkieee het volgende:
Nu keihard op het bureau o.i.d. nemen zodat het behang van de muur scheurt in je ouders' kamer, daarna met je druipende zwans over de gang en 'bedankt pa en ma' roepen
Oja, feli!
quote:Op woensdag 11 oktober 2006 08:27 schreef Camplo het volgende:
Van die kutouders die zich met relaties gaan lopen bemoeien. Gewoon je tyfus smoel dichthouden en accepteren dat de normen en waarden anno 2006 niet liggen op het gebied van kuisheid etc.
Oh, 'hun' neukten ook voor hun 30ste hoor.quote:Dat hun niet neukte voor ze 30e is nog geen vrijbrief je kinderen dat te verbieden.
Goed zo!quote:Op woensdag 11 oktober 2006 10:00 schreef Eamon het volgende:
![]()
![]()
ik heb zelfs het plan met de condooms voor anaal gebruik niet te hoeven gebruiken![]()
dat van die condoom voor anaal gebruik was meer als grap bedoeltquote:Op woensdag 11 oktober 2006 11:44 schreef Darkwolf het volgende:
[..]
Goed zo!
Je voelt 50 tot 60 procent minder met condooms namelijk.
De pil is 99 procent veilig en daarnaast heb ik genoeg ellende gehad met die condooms.
Gefeliciteerd en heel veel plezier!
Enne... voordat je het weet ben je 18, komt goed!
Dan moet ze een alarmpje op haar mobiel zetten ofzo zodat ze m niet vergeetquote:Op woensdag 11 oktober 2006 15:42 schreef Eamon het volgende:
dat van die condoom voor anaal gebruik was meer als grap bedoelt![]()
Als we het gaan doen wil mn vriendin t wel met condoom omdat ze de pil wel eens vergeet enz ..
mm ja wel goeie. Zal t voorstellenquote:Op woensdag 11 oktober 2006 15:52 schreef sungaMsunitraM het volgende:
[..]
Dan moet ze een alarmpje op haar mobiel zetten ofzo zodat ze m niet vergeet
Je kan ook tevens de verantwoording delen en haar helpen herinneren als je samen bent.quote:
ik help haar er ook vaak aan herinneren. Maar snap best dat ze zeker wil zijn. En we hebben beide nog nooit seks gehad .. Weet niet, misschien moet ik van die condoom geen probleem maken. Ook al is er geen risico, als zij zich daar prettiger bij voelt dan heb ik dat maar te respecterenquote:Op woensdag 11 oktober 2006 16:25 schreef Darkwolf het volgende:
[..]
Je kan ook tevens de verantwoording delen en haar helpen herinneren als je samen bent.
Of laat haar een systeem / routine inbouwen.
Dat heeft mijn girl ook gedaan en vergeet deze praktisch dus nooit.
ik weet t nog nietquote:Op woensdag 11 oktober 2006 16:35 schreef crossover het volgende:
Ik vind er niks aan door die condooms
Schiet voor mij toch niet op, echt kut
Eerder om je lul lijkt mijquote:Op woensdag 11 oktober 2006 16:38 schreef Isegrim het volgende:
Volgens mij zit dat tussen je oren.
je moet een condoom ook niet om je neus doenquote:Op woensdag 11 oktober 2006 16:38 schreef Isegrim het volgende:
Ik vraag het me af.. Al weet ik niet hoe het zonder is.quote:Op woensdag 11 oktober 2006 16:38 schreef Isegrim het volgende:
Mijn vriend en ik geven de voorkeur aan met, vinden we beide prettiger.quote:Op woensdag 11 oktober 2006 16:41 schreef crossover het volgende:
[..]
Ik vraag het me af.. Al weet ik niet hoe het zonder is.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |