nee, moet even geduld hebben. Het goede moment afwachtenquote:Op zondag 1 oktober 2006 19:43 schreef Queen_Bee het volgende:
Heb je nou met je ouders gesproken?
Hoe doe jij dat dan, of vinden haar ouders een uur in het donker fietsen dan weer wel okee?quote:Op maandag 2 oktober 2006 11:58 schreef wobbel het volgende:
ik heb al ruim 16 maanden met mijn vriendin, ik ben nu 17 en zei is 16 (ik ben 1 jaar en 1 maand ouder omdat ik ben blijven zitten) en wij mogen nog steeds niet bij elkaar slapen...terwijl ze inmiddels ook al op ruim een uur fietsen woont...
en dan dat mens ook nog elke keer zeggen vrijdag in de nacht van: "tjah, moet je nou nog helemaal terug fietsen...pff ik zou het er niet voor over hebben"
maargoed...mijn en haar ouders kennende moeten we dus ook nog ff wachten tot zei 18 is en dan trekken we ons ern iks van aan![]()
maargoed, seks kun je altijd wel hebben daar hoef je dus echt niet voor bij elkaar te slapen
quote:Op maandag 2 oktober 2006 11:58 schreef wobbel het volgende:
ik heb al ruim 16 maanden met mijn vriendin, ik ben nu 17 en zei is 16 (ik ben 1 jaar en 1 maand ouder omdat ik ben blijven zitten) en wij mogen nog steeds niet bij elkaar slapen...terwijl ze inmiddels ook al op ruim een uur fietsen woont...
en dan dat mens ook nog elke keer zeggen vrijdag in de nacht van: "tjah, moet je nou nog helemaal terug fietsen...pff ik zou het er niet voor over hebben"
maargoed...mijn en haar ouders kennende moeten we dus ook nog ff wachten tot zei 18 is en dan trekken we ons ern iks van aan![]()
maargoed, seks kun je altijd wel hebben daar hoef je dus echt niet voor bij elkaar te slapen
OMGquote:Op maandag 2 oktober 2006 11:58 schreef wobbel het volgende:
jah snap je nu waarom mijn vriendin meteen uit huis wil als het kan?quote:Op maandag 2 oktober 2006 21:38 schreef sungaMsunitraM het volgende:
[..]
OMG
Ik zou gewoon de deur van haar kamer barricaderen en expres extreem luidruchtig gaan neuken![]()
Wat een idiote ouders zeg.
Ik ken trouwens een meisje (van 17) dat na 25 maanden (!) nog steeds niet bij haar vriend mag blijven slapen van haar ouders
(en idd, het effect is dus dat ze vastberaden is om zo'n beetje de dag dat ze 18 wordt meteen als een speer het huis uit te vluchten... heb je dan bereikt wat je wil als opvoeder?)
Rlexte familie had ze dan!quote:Op dinsdag 3 oktober 2006 11:57 schreef San0201 het volgende:
OMG het lijken mijn schoonouders wel.
Wij wonen dus ook niet ver van elkaar af, en zodoende mochten we gewoon niet bij elkaar slapen in het weekend. Ze sliep dan bij haar nichtje.
Totdat haar nichtje en tante aanboden om hun mond te houden als mijn vriendin gewoon bij mij bleef slapen.
Mijn ouders kwamen er wel achter, maar die konden er niet mee zitten.
thanks voor je reactie. Misschien werkt het wel om wat meer aan elkaar te zitten waar mn ouders bij zijn idd.quote:Op maandag 2 oktober 2006 22:26 schreef Black_Ninja het volgende:
..
Juist! op gevoel inspelen is het beste!!quote:Op dinsdag 3 oktober 2006 14:22 schreef Eamon het volgende:
-verhaal-
je beschrijft vrij precies wat ik ook wilquote:Op dinsdag 3 oktober 2006 22:54 schreef Thrilled het volgende:
..
Way the go eamon! succes met het gesprek, en keep us postedquote:Op dinsdag 3 oktober 2006 23:01 schreef Eamon het volgende:
[..]
je beschrijft vrij precies wat ik ook wilIdd, gewoon naast elkaar liggen, doen wat we willen, niet naar de klok te hoeven kijken ..
maar ik heb nog niks bereikt at the moment, wel wat vooruitgang, tenminste, zo voelt het. Laten we niet te vroeg juichen.
Al moet ik zeggen dat als mijn vriendin bij dat gesprek is, er vrij weinig mis kan gaan. Als mijn ouders de reden zeggen waarom het in hun ogen niet mag (waarschijnlijk te vroeg, te jong) dan lijkt het me dat het best mogelijk is om ze op andere gedachten te brengen.
Mijn ouders willen nu iig praten, dat is al heel wat.
quote:Op woensdag 4 oktober 2006 01:04 schreef vencodark het volgende:
Samen slapen is vooral lekker warm in de winter wanneer het buiten stort regend en je elkander vasthoudt en de liefde en warmte voelt...![]()
... om vervolgens 's nachts wakker te worden omdat hij de dekens allemaal heeft ingepikt en jij kou ligt te lijden.![]()
UHmzz kingsize dekbed op normaal bed (bed 1,80x220 . bedbek is 240x280)quote:Op woensdag 4 oktober 2006 08:31 schreef sungaMsunitraM het volgende:
[..]![]()
Tip: ieder een eigen denkbed
Neejj want dat is weer minder gezellig.quote:
Ik ben voor kingsize. Ik rpobeer iedereen altijd uit mn bed te schuiven, misschien kan die z op 5 cm blijven liggen ofzoquote:Op woensdag 4 oktober 2006 08:58 schreef het.ismij het volgende:
[..]
Neejj want dat is weer minder gezellig.
Dit is puur om deken roof tegen te gaan.
Veel vrouwen (die k ken teminste waarmee k in 1 bed heb gelegen) doen dat.quote:Op woensdag 4 oktober 2006 09:01 schreef Queen_Bee het volgende:
[..]
Ik ben voor kingsize. Ik rpobeer iedereen altijd uit mn bed te schuiven, misschien kan die z op 5 cm blijven liggen ofzo
Serieus... stel je er niet teveel van voorquote:Op woensdag 4 oktober 2006 01:04 schreef vencodark het volgende:
Samen slapen is vooral lekker warm in de winter wanneer het buiten stort regend en je elkander vasthoudt en de liefde en warmte voelt...![]()
... om vervolgens 's nachts wakker te worden omdat hij zij de dekens en het hele bed allemaal heeft ingepikt en jij kou ligt te lijden op het randje.![]()
Ik wil mn bed gewoon niet delenquote:Op woensdag 4 oktober 2006 09:04 schreef het.ismij het volgende:
[..]
Veel vrouwen (die k ken teminste waarmee k in 1 bed heb gelegen) doen dat.
Ik ben in het verleden ook wel regelmatig op de grond geeindigd. heel irritant.![]()
Maarhu k vondt 180 bij 220 wel voldoende al.
Waarom?quote:Op zaterdag 30 september 2006 17:48 schreef karoltje het volgende:
Ik heb ook onwijs moeten vechten totdat ik bij mn vriendje mocht slapen. Maar als ik later kinderen krijg doe ik hetzelfde bij ze.
Whehe, Tsja eenpersoonsbed is klote, dan lig k ook meestal aan de muur kant!! (mits die er is).quote:Op woensdag 4 oktober 2006 09:20 schreef Queen_Bee het volgende:
[..]
Ik wil mn bed gewoon niet delenZeker niet nu 'k hier eenpersoonsbed heb
![]()
Pardon???quote:Op zaterdag 30 september 2006 17:48 schreef karoltje het volgende:
Ik heb ook onwijs moeten vechten totdat ik bij mn vriendje mocht slapen. Maar als ik later kinderen krijg doe ik hetzelfde bij ze.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |