abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_42290403
quote:
Op zondag 1 oktober 2006 19:43 schreef Queen_Bee het volgende:
Heb je nou met je ouders gesproken?
nee, moet even geduld hebben. Het goede moment afwachten . Ik post het zodra er nieuws is
pi_42306057
Nog ff over je verhaal op de vorige pagina. Ik zou dat laatste dreigement van het gewoon toch maar doen tegen hun wil in nog even achter de hand houden. Zeg nu eerlijk; wat is nu het nut van een volwassen dialoog proberen te voeren en je ouders ervan te overtuigen dat je volwassen bent en je eigen beslissingen kan nemen als je daarbij gelijk vertelt dat je het toch zult doen als ze het er niet mee eens zijn?

Mijn advies zou zijn; eerst dat hele verhaal zonder dreigement. Als ze de hele boel weer afkappen dan na een paar dagen zeggen dat je naar jouw mening geprobeerd hebt dit op een volwassen open manier op te lossen, maar dat dat blijkbaar niet kan en dat je het lekker toch doet
  maandag 2 oktober 2006 @ 11:55:13 #163
99724 Pluizel
Pluizig en blond
pi_42306760
Mijn moeder was bestwel makkelijk, ik heb op m'n 15e ofzo al bij een jongen geslapen (die niet eens mijn vriendje was). Nu ik er zo over nadenk snap ik echt niet waarom dat mocht. Anyway, ze vertrouwde me, kende in alle gevallen de jongen waar het om ging, en ze wist dat ik niks zou doen wat ik niet wilde (wat klopt). Toen ik 2 jaar later ook eindelijk eens een vriendje kreeg waar het ook langere tijd mee aan was, mocht ik ook gewoon blijven slapen, en hij bij mij, want, zo zei ze bijna letterlijk: "als je het hier niet doet, zoek je wel ergens buiten een struik" Ode aan de moderne moeders (die zich nog kunnen herinneren hoe zij waren toen ze jong waren). (van mijn vader had het overigens never nooit gemogen, die is nog wel conservatief enzo)

Maar idd, praat me je ouders, en niet gaan schreeuwen of boos doen, want dan krijg je nooit te horen wáárom het niet mag, en zeggen ze nee omdat ze je brutaal vonden of whatever.
Succes
Wij haalden opgelucht adem toen zij dat niet meer deden...
  maandag 2 oktober 2006 @ 11:58:36 #164
37634 wobbel
Da WoBBeL King
pi_42306856
ik heb al ruim 16 maanden met mijn vriendin, ik ben nu 17 en zei is 16 (ik ben 1 jaar en 1 maand ouder omdat ik ben blijven zitten) en wij mogen nog steeds niet bij elkaar slapen...terwijl ze inmiddels ook al op ruim een uur fietsen woont...

en dan dat mens ook nog elke keer zeggen vrijdag in de nacht van: "tjah, moet je nou nog helemaal terug fietsen...pff ik zou het er niet voor over hebben"

maargoed...mijn en haar ouders kennende moeten we dus ook nog ff wachten tot zei 18 is en dan trekken we ons ern iks van aan

maargoed, seks kun je altijd wel hebben daar hoef je dus echt niet voor bij elkaar te slapen
pi_42310796
quote:
Op maandag 2 oktober 2006 11:58 schreef wobbel het volgende:
ik heb al ruim 16 maanden met mijn vriendin, ik ben nu 17 en zei is 16 (ik ben 1 jaar en 1 maand ouder omdat ik ben blijven zitten) en wij mogen nog steeds niet bij elkaar slapen...terwijl ze inmiddels ook al op ruim een uur fietsen woont...

en dan dat mens ook nog elke keer zeggen vrijdag in de nacht van: "tjah, moet je nou nog helemaal terug fietsen...pff ik zou het er niet voor over hebben"

maargoed...mijn en haar ouders kennende moeten we dus ook nog ff wachten tot zei 18 is en dan trekken we ons ern iks van aan

maargoed, seks kun je altijd wel hebben daar hoef je dus echt niet voor bij elkaar te slapen
Hoe doe jij dat dan, of vinden haar ouders een uur in het donker fietsen dan weer wel okee?
Zou wel een achterlijke redenatie zijn, of fiets je gewoon dat hele stuk mee?
'Expand my brain, learning juice!'
<a href="http://www.last.fm/user/crossover1" rel="nofollow" target="_blank">Last.fm</a>
pi_42310994
Ik snap ook het probleem niet zo. Als je wilt n**ken, dan kan je dat overal en wanneer dan ook doen. Misschien moet je dat eerst aan je ouders vertellen, daarna zijn ze vast wel coulanter
You are something, untill you're not...
  maandag 2 oktober 2006 @ 21:03:07 #167
10275 DaBuzzzzz
Mooie woonspulletjes
pi_42318790
quote:

je bent ouder omdat je bent blijven zitten!

Die moeder moet je gewoon een pets geven! wat een drama wijf
ww.ghalia.nl De mooiste Oosterse lampen
  maandag 2 oktober 2006 @ 21:28:14 #168
14827 Kogando
Modelprutser
pi_42319598
Gewoon doen, en zorg wel dat ze de pil slikt. Want als je eenmaal naast haar ligt dan kunnen er 20 zusjes en broertjes om jullie bed heen liggen maar pluto wil uit zijn hok en die hou jij dan niet meer tegen.

Wat is het ergste wat je ouders kunnen doen? Je iedere dag in elkaar timmeren? Jij bent de man.
Beter één keer om vergeving vragen, dan tien keer om toestemming.
  maandag 2 oktober 2006 @ 21:38:23 #169
109065 sungaMsunitraM
Fancybox is not a function
pi_42319862
quote:

OMG

Ik zou gewoon de deur van haar kamer barricaderen en expres extreem luidruchtig gaan neuken

Wat een idiote ouders zeg.
Ik ken trouwens een meisje (van 17) dat na 25 maanden (!) nog steeds niet bij haar vriend mag blijven slapen van haar ouders
(en idd, het effect is dus dat ze vastberaden is om zo'n beetje de dag dat ze 18 wordt meteen als een speer het huis uit te vluchten... heb je dan bereikt wat je wil als opvoeder? )
Op donderdag 28 augustus 2008 14:34 schreef Breathtaking het volgende:
:9~
  maandag 2 oktober 2006 @ 21:58:21 #170
148185 crosby
living my own life
pi_42320315
hmm ja inderdaad, ben ik met je eens, hoor het steeds vaker, vreemd lijkt wel een rage onder de "opvoeders". Ok dat ouders hun meisjes beschermen, hoorde het vandaag ook over een jongen die 17 is. Maarja ik heb er gelukkig nog nooit last van gehad, zelfs toen ik 16 was niet. Mijn ouders hadden iets van liever dat je het thuis doet dan ergens anders.
  maandag 2 oktober 2006 @ 22:26:36 #171
44552 Black_Ninja
Ninja's bestaan!
pi_42321177
Hé Eamon,

Ten eerste wil ik je succes wensen met de hele situatie. Ik heb zelf ook erg veel moeite gehad met me ouders op de leeftijd en mijn toenmalige vriendin en ik hebben toen ook de zelfde problemen gehad als die jij nu beschrijft (tenminste met mijn ouders dan, haar ouders waren veel makkelijker).

Ik wil trouwens ook nog ff melden dat ik helaas niet de moeite heb genomen om alle reacties door te nemen, ik heb net een training achter de rug dus ben redelijk moe, mijn excusses als ik dingen ga zeggen die andere ook al zo vaak hebben gezegd.

Zoals ik al zei ken ik deze situatie. Probeer eerst voorzichtig te achterhalen waarom het niet mag van je ouders. Nee zeggen is makkelijk maar een onderbouwing geven kunnen ze vaak niet. Als ze bang zijn voor de sex of jullie te jong vinden kan je proberen om je ouders te laten wennen aan het feit dat jullie samen zijn. Wat ik was gaan doen was intiemer doen waar mijn ouders bij waren, af en toe een kus, een arm om haar heen, hand in hand op de bank zitten, dat soort kleine dingetjes kunnen je ouders laten wennen aan het idee dat hun zoon een echte relatie heeft en ook toe is aan intiem contact.

Wat soms ook goed kan helpen is er een beetje over door blijven zeuren. Dus bijvoorbeeld regelmatig nadat je bij haar ben geweest aangeven dat haar ouders gevraagd hebben of het al mocht of dat je zelf het erg jammer vond dat je toch niet mocht blijven afgelopen zaterdag omdat je daarom rekening er mee moest houden dat je weer naar huis moest.

Wat ik ook op een gegeven moment ben gaan doen was tot héél laat daar blijven. Dus bijvoorbeeld tot 01:00 daar blijven. Dan wordt krijgen je ouders vanzelf het gevoel dat het veiliger is dat je op dat tijdstip niet meer over straat gaat en daarnaast snappen ze vanzelf wel dat het van de zotte is om je voor die paar uurtjes naar huis te halen.

Natuurlijk moet je niet al deze dingen tegelijkertijd doen want dan is het een grote overkill. Maar probeer eens iets uit. Je kan het een beetje afwisselen of combineren. Bijvoorbeeld op zaterdagavond tot 01:00 blijven en dan op maandag of dinsdag melden dat je het toch eigenlijk wel jammer vond dat je weg moest omdat je daardoor toch de hele tijd op de klok zat te kijken.

Ik zal morgen als ik wat frisser ben een betere reactie geven.

Succes iedergeval!
Domo Arigato!
  dinsdag 3 oktober 2006 @ 02:16:21 #172
56176 Catch22-
Ben je Blind?!
pi_42326431
buiten staphorst zijn zulke dingen vaak niet zo'n probleem
Heel veel groetjes, Catch22
En zoals mijn opa zei: "Al is het meisje nog zo mooi, haar poep stinkt ook". Rust Zacht opa..
Met GHB nooit meer nee
Storneren een optie?
  dinsdag 3 oktober 2006 @ 06:44:54 #173
37634 wobbel
Da WoBBeL King
pi_42327218
quote:
Op maandag 2 oktober 2006 21:38 schreef sungaMsunitraM het volgende:

[..]

OMG

Ik zou gewoon de deur van haar kamer barricaderen en expres extreem luidruchtig gaan neuken

Wat een idiote ouders zeg.
Ik ken trouwens een meisje (van 17) dat na 25 maanden (!) nog steeds niet bij haar vriend mag blijven slapen van haar ouders
(en idd, het effect is dus dat ze vastberaden is om zo'n beetje de dag dat ze 18 wordt meteen als een speer het huis uit te vluchten... heb je dan bereikt wat je wil als opvoeder? )
jah snap je nu waarom mijn vriendin meteen uit huis wil als het kan?

maargoed, als die ouders nou echt zo bang zijnvoor seks...dat kan echt overal en altijd, echt niet persé in bed hoor...ze zijn ook zelf vroeger pubers geweest, maar ik betwijfel eigenlijk of ze vrienden/vriendinnen hadden dus dus ze zullen het zelf nooit gedaan hebben

[ Bericht 17% gewijzigd door wobbel op 03-10-2006 06:51:23 ]
pi_42331494
OMG het lijken mijn schoonouders wel.

Wij wonen dus ook niet ver van elkaar af, en zodoende mochten we gewoon niet bij elkaar slapen in het weekend. Ze sliep dan bij haar nichtje.

Totdat haar nichtje en tante aanboden om hun mond te houden als mijn vriendin gewoon bij mij bleef slapen.
Mijn ouders kwamen er wel achter, maar die konden er niet mee zitten.
pi_42331557
quote:
Op dinsdag 3 oktober 2006 11:57 schreef San0201 het volgende:
OMG het lijken mijn schoonouders wel.

Wij wonen dus ook niet ver van elkaar af, en zodoende mochten we gewoon niet bij elkaar slapen in het weekend. Ze sliep dan bij haar nichtje.

Totdat haar nichtje en tante aanboden om hun mond te houden als mijn vriendin gewoon bij mij bleef slapen.
Mijn ouders kwamen er wel achter, maar die konden er niet mee zitten.
Rlexte familie had ze dan!
Mijn ouders hebben er nooit een probleem van gemaakt, en nog steds niet,
Soms wordt ik spontaan ergens adners wakker, of iemand bij mij, k sms gewoon dat er een bij het ontbijt bij komt, en klaar.
Op vrijdag 18 mei 2007 11:31 schreef miss_sly het volgende:
Ik was allang overtuigd van jouw wijsheid O+
Op maandag 2 oktober 2006 22:26 schreef Black_Ninja het volgende:
..
thanks voor je reactie. Misschien werkt het wel om wat meer aan elkaar te zitten waar mn ouders bij zijn idd.

Dit is wel leuk om te horen. Was zondagnacht ziek, maandag thuis gebleven. Had maandagmiddag eigenlijk nog maar weinig last. Maandag tijdens het eten beginnen mn tanden opeens lomp veel pijn te doen. Blijkt dat er 2 verstandskiezen doorkomen. Vannacht om 0400 er nog uit om een asperine te halen, mijn vader was best bezorgd. Vandaag gewoon naar school gegaan. Tijdens het middag eten zat hij bij me aan tafel. Ik zo naar een tijdje: sorry dat ik niet zoveel zeg, maar ik zit ergens mee. Ah, je hebt last van je tanden natuurlijk, snap ik wel. Nee, dat is het niet, heb gewoon een probleem. Daar kan je met mij altijd over praten. Nee sorry, maar dit is even niet het juiste moment. Hij bleef maar doorvragen, en uiteindelijk vroeg ie of mijn vriendin zwanger was . Ik: ja, natuurlijk. Hij van haha dat is niet serieus he. Nee pap, maar ik praat er nu niet over. Nu gaat ie zichzelf iig wat vragen stellen. Nu het juiste moment afwachten om mijn verhaal te doen. We zullen zien
pi_42334584
euhm... soms stel ik een meisje thuis voor met de mededeling dat ze blijft slapen!

mams vond het toendertijd niet al te fijn... pappa was trots!
pi_42334611
quote:
Op dinsdag 3 oktober 2006 14:22 schreef Eamon het volgende:
-verhaal-
Juist! op gevoel inspelen is het beste!!
Dat werkt het snelste, enje kan ook het hardst op je bek gaan.
Kijk daar wel mee uit, maar doe het slim, en resultaat komt snel!
Mijn vader zat er erg mee, vroeg zich af wat er was enz. Nu heb ik iig zijn aandacht, dat is zeker. Hij kwam vanmiddag naar mijn kamer en vroeg of ik er echt niet over wou praten. Nadat ik nog geheimzinniger had gedaan heb ik hem maar vertelt waar ik mee zat. Hij heeft dat hele betoog van de vorige pagina gelezen en zei dat ie vond dat hij er maar over moesten praten. Misschien met mijn vriendin erbij. Hij zei ook dat ik het op een keurige manier deed enz, volwassen bla bla. Nu afwachten wat ons gesprek gaat worden, met moeder en misschien vriendin erbij
pi_42339577
Netjes gedaan ja
Bereik je denk ik veel meer mee dan de rebelse puber uit te hangen.
pi_42343747
Goed gedaan Eamon! Ben benieuwd hoe het gesprek zal gaan verlopen.
pi_42344029
Gaat wel de goede kant op

Nou succes ermee..

straks kan je toch relaxed wakker worden naast je vriendinnetje
Salsa Española
pi_42344743
ik ben zoo jaloers mijn "schoonouders" zijn nu nog steeds zo moeilijk aan het doen.. zeer frusterend aangezien ik al 10 maanden lang toestemming heb van mijn ouders.. ik loop nu stage bij mn schoonvader dus misschien dat dat onze band wat versterkt en misschien vertrouwen schept.. ik snap het echt niet.. met 1 woordje doet hij ons zo veel plezier.. en inderdaad wat er gezegd wordt is het gewoon fijner om niet steeds naar die klok te hoeven kijken want anders komen we te laat (te laat komen bij haar vader is echt not-done trouwens)... gewoon lekker avondje samen zijn, slapen wanneer je moe bent, wakker worden naast elkaar (of elkaar wakker maken op ongepaste wijze ) zucht...
pi_42344947
quote:
Op dinsdag 3 oktober 2006 22:54 schreef Thrilled het volgende:
..
je beschrijft vrij precies wat ik ook wil Idd, gewoon naast elkaar liggen, doen wat we willen, niet naar de klok te hoeven kijken ..

maar ik heb nog niks bereikt at the moment, wel wat vooruitgang, tenminste, zo voelt het. Laten we niet te vroeg juichen.

Al moet ik zeggen dat als mijn vriendin bij dat gesprek is, er vrij weinig mis kan gaan. Als mijn ouders de reden zeggen waarom het in hun ogen niet mag (waarschijnlijk te vroeg, te jong) dan lijkt het me dat het best mogelijk is om ze op andere gedachten te brengen.

Mijn ouders willen nu iig praten, dat is al heel wat.
  dinsdag 3 oktober 2006 @ 23:04:55 #185
150152 Queen_Bee
See ya in another life, brotha
pi_42345064
Eh, neverm,ind
I'm super sonic man
Do you wanna buy a rocket
  woensdag 4 oktober 2006 @ 00:28:50 #186
44552 Black_Ninja
Ninja's bestaan!
pi_42347371
quote:
Op dinsdag 3 oktober 2006 23:01 schreef Eamon het volgende:

[..]

je beschrijft vrij precies wat ik ook wil Idd, gewoon naast elkaar liggen, doen wat we willen, niet naar de klok te hoeven kijken ..

maar ik heb nog niks bereikt at the moment, wel wat vooruitgang, tenminste, zo voelt het. Laten we niet te vroeg juichen.

Al moet ik zeggen dat als mijn vriendin bij dat gesprek is, er vrij weinig mis kan gaan. Als mijn ouders de reden zeggen waarom het in hun ogen niet mag (waarschijnlijk te vroeg, te jong) dan lijkt het me dat het best mogelijk is om ze op andere gedachten te brengen.

Mijn ouders willen nu iig praten, dat is al heel wat.
Way the go eamon! succes met het gesprek, en keep us posted
Domo Arigato!
  woensdag 4 oktober 2006 @ 00:50:55 #187
153201 Tazmaniac
Mixed Martial Arts
pi_42347864
ik snap die mensen niet.. ten eerste is bij elkaar slapen gewoon (buiten de (eventuele) sex om) SUPER!!! Lekker naast en tegen elkaar liggen, haar hartslag voelen, idd niet op de tijd te hoeven letten, gaan slapen wanneer je wil, gewoon het gevoel om naast elkaar in slaap te vallen!! en dan nogus naast elkaar wakker te worden!!! SUPER zoals ik al zei. Dan wat de sex betreft (want daar is het de ouders dan meestal om te doen) ...als je sex WIL hebben doe je het toch wel of je nou bij elkaar slaapt of niet!! Dus die reden om iemand niet bij elkaar te laten slapen vind ik ontzettend bagger. Dat je mss sneller de stap zet om het met elkaar te doen als je bij elkaar slaapt klopt voor een deel wel denk ik, maar dan nog... tis gewoon walgelijk dat zowat niet mag.. zeker na een X aantal maanden!!
Attended: UFC 99 - UFC 167 - UFC 175 - TUF 19 Finale - Invicta 13 - UFC 189 - Fight Night 84 / 87 / 90 - TUF 23 Finale - UFC 200 - UFC 205
4 time, 4 time, 4 time, 4 time TUP champion!!!
pi_42348102
Samen slapen is vooral lekker warm in de winter wanneer het buiten stort regend en je elkander vasthoudt en de liefde en warmte voelt...
... om vervolgens 's nachts wakker te worden omdat hij de dekens allemaal heeft ingepikt en jij kou ligt te lijden.
  woensdag 4 oktober 2006 @ 01:15:37 #189
71919 wonderer
Hung like a My Little Pony
pi_42348281
Vier maanden? Ik mocht pas bij mijn man in bed slapen toen we verloofd waren en eigenlijk toen al niet, maar toen woonde hij niet meer thuis

Katholieken...
"Pain is my friend. I can trust pain. I can trust pain to make my life utterly miserable."
"My brain is too smart for me."
"We don't need no education." "Yes you do, you just used a double negative."
  woensdag 4 oktober 2006 @ 08:31:42 #190
109065 sungaMsunitraM
Fancybox is not a function
pi_42349836
quote:
Op woensdag 4 oktober 2006 01:04 schreef vencodark het volgende:
Samen slapen is vooral lekker warm in de winter wanneer het buiten stort regend en je elkander vasthoudt en de liefde en warmte voelt...
... om vervolgens 's nachts wakker te worden omdat hij de dekens allemaal heeft ingepikt en jij kou ligt te lijden.

Tip: ieder een eigen denkbed
Op donderdag 28 augustus 2008 14:34 schreef Breathtaking het volgende:
:9~
pi_42349948
quote:
Op woensdag 4 oktober 2006 08:31 schreef sungaMsunitraM het volgende:

[..]

Tip: ieder een eigen denkbed
UHmzz kingsize dekbed op normaal bed (bed 1,80x220 . bedbek is 240x280)
  woensdag 4 oktober 2006 @ 08:53:14 #192
150152 Queen_Bee
pi_42350099
Neem dan ook een kingsize bed
I'm super sonic man
pi_42350189
quote:
Op woensdag 4 oktober 2006 08:53 schreef Queen_Bee het volgende:
Neem dan ook een kingsize bed
Neejj want dat is weer minder gezellig.
Dit is puur om deken roof tegen te gaan.
  woensdag 4 oktober 2006 @ 09:01:03 #194
150152 Queen_Bee
pi_42350217
quote:
Op woensdag 4 oktober 2006 08:58 schreef het.ismij het volgende:

[..]

Neejj want dat is weer minder gezellig.
Dit is puur om deken roof tegen te gaan.
Ik ben voor kingsize. Ik rpobeer iedereen altijd uit mn bed te schuiven, misschien kan die z op 5 cm blijven liggen ofzo
I'm super sonic man
pi_42350260
quote:
Op woensdag 4 oktober 2006 09:01 schreef Queen_Bee het volgende:

[..]

Ik ben voor kingsize. Ik rpobeer iedereen altijd uit mn bed te schuiven, misschien kan die z op 5 cm blijven liggen ofzo
Veel vrouwen (die k ken teminste waarmee k in 1 bed heb gelegen) doen dat.
Ik ben in het verleden ook wel regelmatig op de grond geeindigd. heel irritant.
Maarhu k vondt 180 bij 220 wel voldoende al.
  woensdag 4 oktober 2006 @ 09:17:52 #196
15746 daNpy
Marathon Coupé
pi_42350454
quote:
Op woensdag 4 oktober 2006 01:04 schreef vencodark het volgende:
... om vervolgens 's nachts wakker te worden omdat hij zij de dekens en het hele bed allemaal heeft ingepikt en jij kou ligt te lijden op het randje.
Serieus... stel je er niet teveel van voor
You can sleep in a racecar, but you can't race a house!
Op zaterdag 12 november 2022 13:41 schreef knoopie het volgende:
Daar kan je wel om lachen, maar de motorolie vervangen is een stuk handiger in de badkuip dan op je vloerkleed in de woonkamer.
  woensdag 4 oktober 2006 @ 09:20:21 #197
150152 Queen_Bee
pi_42350494
quote:
Op woensdag 4 oktober 2006 09:04 schreef het.ismij het volgende:

[..]

Veel vrouwen (die k ken teminste waarmee k in 1 bed heb gelegen) doen dat.
Ik ben in het verleden ook wel regelmatig op de grond geeindigd. heel irritant.
Maarhu k vondt 180 bij 220 wel voldoende al.
Ik wil mn bed gewoon niet delen Zeker niet nu 'k hier eenpersoonsbed heb
I'm super sonic man
pi_42350558
quote:
Op zaterdag 30 september 2006 17:48 schreef karoltje het volgende:
Ik heb ook onwijs moeten vechten totdat ik bij mn vriendje mocht slapen. Maar als ik later kinderen krijg doe ik hetzelfde bij ze .
Waarom?

Ik snap niet waar sommige ouders zo moeilijk over doen eerlijk gezegd. Je bepaalt toch zeker zelf wel of je seks wilt hebben of niet. Als je twaalf bent, kan ik me er nog íets bij voorstellen, maar als je zeventien of achttien bent, slaat het nergens op. Bovendien werkt het natuurlijk helemaal niet. Naïeve ouders. En ik begrijp ook niet helemaal waarom sommige ouders blijkbaar niet willen dat hun kind seks heeft. Wat is de redenering daar precies achter?
pi_42351197
quote:
Op woensdag 4 oktober 2006 09:20 schreef Queen_Bee het volgende:

[..]

Ik wil mn bed gewoon niet delen Zeker niet nu 'k hier eenpersoonsbed heb
Whehe, Tsja eenpersoonsbed is klote, dan lig k ook meestal aan de muur kant!! (mits die er is).
En dan voor het gezeur "kan toch niet met 2 in 1 persoonsbed?" kan makkelijk.
  woensdag 4 oktober 2006 @ 11:06:50 #200
79143 Darkwolf
To the moon I howl
pi_42352690
quote:
Op zaterdag 30 september 2006 17:48 schreef karoltje het volgende:
Ik heb ook onwijs moeten vechten totdat ik bij mn vriendje mocht slapen. Maar als ik later kinderen krijg doe ik hetzelfde bij ze .
Pardon???
Ok dus je weet hoe het is, je snapt zelf dus ook heel goed dat het allemaal niet 1 2 3 tegen te houden is zowiezo en toch zou je hetzelfde doen bij je kids later?
Deze rare kronkel moet je mij dan toch eens even uitleggen a.u.b!
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')