ik vind je ouders nu al leukquote:Op woensdag 4 oktober 2006 11:23 schreef Salsagirl het volgende:
Weet je,zoals mijn ouders zeiden
Ik heb liever dat het veilig gebeurt dan vluchtig ergens waar dan ook.
Mits ik niet van vriendje naar vriendje hopt.
En ze snappen wel dat intimiteit belangrijk is in een relatie
Op zich zijn me ouders dus best vrij in dat soort dingen
Maar alleen als het iets serieus betreft..
Hebben we ook gedaan, een 2 persoonsdekbed (we lagen ook in een 2 persoonsbed op zolder) en nog een deken erbovenop. Ook extra veel kussens want ook die neigde hij in te pikken.quote:Op woensdag 4 oktober 2006 08:31 schreef sungaMsunitraM het volgende:
[..]![]()
Tip: ieder een eigen denkbed
quote:Op woensdag 4 oktober 2006 11:52 schreef vencodark het volgende:
[..]
Hebben we ook gedaan, een 2 persoonsdekbed (we lagen ook in een 2 persoonsbed op zolder) en nog een deken erbovenop. Ook extra veel kussens want ook die neigde hij in te pikken.![]()
Konden wel merken dat we gewend waren alleen te slapen.![]()
na zoveel maanden nog wennen?quote:Op woensdag 4 oktober 2006 13:06 schreef Dirk_D-H het volgende:
Plan een kennismakingsvakantie, een week geheel verzorgd in het huis van haar ouders. Loslaten kan moeilijk zijn en veel mensen hebben de behoefte om hun kinderen zware normen mee te geven zodra het concreet moet worden. Lastig maar vaak zijn ze wel te doordringen van de onhoudbaarheid van hun argumenten. Ouders moet je ook opvoeden, jij bent de eerste die met zo'n plan komt. Ze moeten wennen.
Ik denk dat de meeste ouders er zo over denken.quote:Op woensdag 4 oktober 2006 11:23 schreef Salsagirl het volgende:
Weet je,zoals mijn ouders zeiden
Ik heb liever dat het veilig gebeurt dan vluchtig ergens waar dan ook.
Mits ik niet van vriendje naar vriendje hopt.
En ze snappen wel dat intimiteit belangrijk is in een relatie
Op zich zijn me ouders dus best vrij in dat soort dingen
Maar alleen als het iets serieus betreft..
nou in de praktijk valt dat vies tegenquote:Op woensdag 4 oktober 2006 13:48 schreef Moja het volgende:
[..]
Ik denk dat de meeste ouders er zo over denken.
Andere tijden.quote:Op woensdag 4 oktober 2006 14:24 schreef Houniet het volgende:
ik snap het probleem ook niet. hun zijn toch ook jong geweest.
lol, dat je dat nog weet zoquote:Op woensdag 4 oktober 2006 18:54 schreef MaGNeT het volgende:
Héél lang geleden, toen ik 17 was, had ik wat met een vriendin van m'n zus. Ze bleef een keer logeren en ik probeerde naar haar kamer te sluipen (voor de "gezelligheid").
Helaas is mijn vader verpleegkundige geweest en heeft hij nachtdiensten gedraaid. Ik had nog maar 5 stappen gezet of ik hoorde m'n vader; "de wc is nog steeds beneden".
Maarja, die relatie hield uiteindelijk (en gelukkig) toch geen stand
Ben nu 30 en gelukkig verliefd!
de kaap leek me wel geinig.quote:
quote:Op woensdag 4 oktober 2006 20:29 schreef Isegrim het volgende:
Ik ben mijn toenmalige schoonmoeder eens op de overloop tegengekomen terwijl mijn lief me poedeltjenaakt naar de slaapkamer droeg."Oh, sorry", zei ze.
Hoe kut het ook voor je is en hoe dom ik de reactie en standpunten van je moeder ook vind. Het lost alles behalve iets op als je zodra je 18 bent gewoon bij je vriendin bijft slapen. Krijg je alleen maar meer shit van (lijkt me). Mss als je 18 bent dat je ouoders er anders over denken. En een smoes verzinnen heeft denk weinig zin bij je ouders, als ik zo hoor hoe ze zijn en denken. Je zult het er voorlopig mee moeten doen ben ik bang..quote:Op zondag 8 oktober 2006 16:26 schreef Eamon het volgende:
Ik ga hou het nu een tijdje stil en denk dat als ik 18 ben maar gewoon vertel dat ik bij mijn vriendin ga slapen, hoe zij er ook over denken. Ik slaap dan immers niet bij hun thuis en of ze dat aan mn zusjes willen vertellen moeten ze zelf maar weten.
Ik ben open op en eerlijk geweest en heb het gewoon op een normale manier proberen te bespreken. Denk dat weinig mensen van mijn leeftijd dat nog doen op die manier. Het hoort er nou eenmaal bij, hoe klote het ook voor ze is, het gebeurt niet in hun huis. Beetje dom dit allemaal, maar als er geen discussie mogelijk is moet ik toch maar mijn eigen beslissingen gaan nemen, dat heb ik niet aan mezelf te danken.quote:Op zondag 8 oktober 2006 16:45 schreef Tazmaniac het volgende:
[..]
Hoe kut het ook voor je is en hoe dom ik de reactie en standpunten van je moeder ook vind. Het lost alles behalve iets op als je zodra je 18 bent gewoon bij je vriendin bijft slapen. Krijg je alleen maar meer shit van (lijkt me). Mss als je 18 bent dat je ouoders er anders over denken. En een smoes verzinnen heeft denk weinig zin bij je ouders, als ik zo hoor hoe ze zijn en denken. Je zult het er voorlopig mee moeten doen ben ik bang..
ja goed, tis jouw leven ofcourse en ik geef alleen mijn mening dus je moet zeker doen wat je zelf voelt dat je moet doen.. I'm just saying.. mss escaleert het daardoor allemaal en dan hoef je helemaal niet meer thuis aan te komen. Maar goed wie weet pakt het juist goed uit dat ze inzien hoe serieus je erover bent..en dat ze daardoor juist hun mening positief veranderen. In ieder geval heel veel succes ermee!quote:Op zondag 8 oktober 2006 16:48 schreef Eamon het volgende:
[..]
Ik ben open op en eerlijk geweest en heb het gewoon op een normale manier proberen te bespreken. Denk dat weinig mensen van mijn leeftijd dat nog doen op die manier. Het hoort er nou eenmaal bij, hoe klote het ook voor ze is, het gebeurt niet in hun huis. Beetje dom dit allemaal, maar als er geen discussie mogelijk is moet ik toch maar mijn eigen beslissingen gaan nemen, dat heb ik niet aan mezelf te danken.
van de ouders van mijn vriendin mag het dus wel, maar van mijn ouders nietquote:Op zondag 8 oktober 2006 16:59 schreef ZwarteMagika het volgende:
Mijn ouders deden er ook altijd zo moeilijk over, terwijl ik al 18 was toen ik m'n eerste vriend kreegSlapen mocht niet, deur op slot ook niet (deed ik natuurlijk wel, flikker nou op), heel kinderachtig allemaal en ontiegelijk frustrerend. Op een gegeven moment draaiden ze wel bij als ze doorhadden dat het serieus was (na minder dan 4 maanden gelukkig
)
Nog leuker, deur barricaderen en flink gaan neuken met het volume voluitquote:Op zondag 8 oktober 2006 17:11 schreef Eamon het volgende:
denk dat het wel lache is om een keer in samen in slaap te vallen op mijn kamer. Dan wachten totdat ze binnen komen![]()
dat van mij was serieus hequote:Op zondag 8 oktober 2006 17:12 schreef ZwarteMagika het volgende:
[..]
Nog leuker, deur barricaderen en flink gaan neuken met het volume voluit![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |