abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_42352923
ik zou mijn kids gewoon laten gaan als ze dat willen. Ik ben zelf zeer vrij opgevoed, en ik zou mijn kinderen datniet ontnemen, ik vindt dit wel een belangrijk iets in de ontwikkeling van kinderen, dat ze ook de vrijheid hebben om zelf dingen te ontdekken.
Op vrijdag 18 mei 2007 11:31 schreef miss_sly het volgende:
Ik was allang overtuigd van jouw wijsheid O+
Ik heb liever dat het veilig gebeurt dan vluchtig ergens waar dan ook.

Mits ik niet van vriendje naar vriendje hopt.
En ze snappen wel dat intimiteit belangrijk is in een relatie
Op zich zijn me ouders dus best vrij in dat soort dingen
Maar alleen als het iets serieus betreft..
Salsa Espaņola
  woensdag 4 oktober 2006 @ 11:37:23 #203
153201 Tazmaniac
Mixed Martial Arts
pi_42353412
quote:
Op woensdag 4 oktober 2006 11:23 schreef Salsagirl het volgende:
Weet je,zoals mijn ouders zeiden

ik vind je ouders nu al leuk
Attended: UFC 99 - UFC 167 - UFC 175 - TUF 19 Finale - Invicta 13 - UFC 189 - Fight Night 84 / 87 / 90 - TUF 23 Finale - UFC 200 - UFC 205
4 time, 4 time, 4 time, 4 time TUP champion!!!
pi_42353448
nvm eigelijk
Op woensdag 4 oktober 2006 08:31 schreef sungaMsunitraM het volgende:

[..]

Tip: ieder een eigen denkbed
Hebben we ook gedaan, een 2 persoonsdekbed (we lagen ook in een 2 persoonsbed op zolder) en nog een deken erbovenop. Ook extra veel kussens want ook die neigde hij in te pikken.
Konden wel merken dat we gewend waren alleen te slapen.
pi_42354345
quote:
Op woensdag 4 oktober 2006 11:52 schreef vencodark het volgende:

[..]

Hebben we ook gedaan, een 2 persoonsdekbed (we lagen ook in een 2 persoonsbed op zolder) en nog een deken erbovenop. Ook extra veel kussens want ook die neigde hij in te pikken.
Konden wel merken dat we gewend waren alleen te slapen.

ik vnidt het irritant om alleen te slapen. (inderdaad nu heb k dus een probleem. )
Plan een kennismakingsvakantie, een week geheel verzorgd in het huis van haar ouders. Loslaten kan moeilijk zijn en veel mensen hebben de behoefte om hun kinderen zware normen mee te geven zodra het concreet moet worden. Lastig maar vaak zijn ze wel te doordringen van de onhoudbaarheid van hun argumenten. Ouders moet je ook opvoeden, jij bent de eerste die met zo'n plan komt. Ze moeten wennen.
Alles heeft (slechts) die waarde die je er aan hecht
pi_42355869
quote:
Op woensdag 4 oktober 2006 13:06 schreef Dirk_D-H het volgende:
Plan een kennismakingsvakantie, een week geheel verzorgd in het huis van haar ouders. Loslaten kan moeilijk zijn en veel mensen hebben de behoefte om hun kinderen zware normen mee te geven zodra het concreet moet worden. Lastig maar vaak zijn ze wel te doordringen van de onhoudbaarheid van hun argumenten. Ouders moet je ook opvoeden, jij bent de eerste die met zo'n plan komt. Ze moeten wennen.
na zoveel maanden nog wennen?
Dan zou ik op mijn beurt zeggen:
"Get a grip on realitie! and welcome to the 21st century"
Op woensdag 4 oktober 2006 11:37 schreef Tazmaniac het volgende:

[..]

ik vind je ouders nu al leuk
Zijn ze ook wel
Salsa Espaņola
pi_42356996
quote:
Op woensdag 4 oktober 2006 11:23 schreef Salsagirl het volgende:
Weet je,zoals mijn ouders zeiden

Ik denk dat de meeste ouders er zo over denken.
  woensdag 4 oktober 2006 @ 14:05:59 #211
153201 Tazmaniac
Mixed Martial Arts
pi_42357523
quote:
Op woensdag 4 oktober 2006 13:48 schreef Moja het volgende:

[..]

Ik denk dat de meeste ouders er zo over denken.
nou in de praktijk valt dat vies tegen gelukkig mijn ouders wel
Attended: UFC 99 - UFC 167 - UFC 175 - TUF 19 Finale - Invicta 13 - UFC 189 - Fight Night 84 / 87 / 90 - TUF 23 Finale - UFC 200 - UFC 205
  woensdag 4 oktober 2006 @ 14:24:15 #212
50634 Houniet
ik ruik vet lekker
pi_42358041
ik snap het probleem ook niet. hun zijn toch ook jong geweest.
ben benieuwd naar de afloop
Op zaterdag 10 juni 2023 14:52 schreef GGMM het volgende:
Eigenlijk is elke prijs die in het voetbal gewonnen wordt terug te leiden naar het Ajax-DNA
pi_42359051
quote:
Op woensdag 4 oktober 2006 14:24 schreef Houniet het volgende:
ik snap het probleem ook niet. hun zijn toch ook jong geweest.
Andere tijden.
pi_42365866
Héél lang geleden, toen ik 17 was, had ik wat met een vriendin van m'n zus. Ze bleef een keer logeren en ik probeerde naar haar kamer te sluipen (voor de "gezelligheid").

Helaas is mijn vader verpleegkundige geweest en heeft hij nachtdiensten gedraaid. Ik had nog maar 5 stappen gezet of ik hoorde m'n vader; "de wc is nog steeds beneden".

Maarja, die relatie hield uiteindelijk (en gelukkig) toch geen stand
Ben nu 30 en gelukkig verliefd!
pi_42366143
quote:
Op woensdag 4 oktober 2006 18:54 schreef MaGNeT het volgende:
Héél lang geleden, toen ik 17 was, had ik wat met een vriendin van m'n zus. Ze bleef een keer logeren en ik probeerde naar haar kamer te sluipen (voor de "gezelligheid").

Helaas is mijn vader verpleegkundige geweest en heeft hij nachtdiensten gedraaid. Ik had nog maar 5 stappen gezet of ik hoorde m'n vader; "de wc is nog steeds beneden".

Maarja, die relatie hield uiteindelijk (en gelukkig) toch geen stand
Ben nu 30 en gelukkig verliefd!
lol, dat je dat nog weet zo
'Expand my brain, learning juice!'
<a href="http://www.last.fm/user/crossover1" rel="nofollow" target="_blank">Last.fm</a>
pi_42366345
quote:
Op woensdag 4 oktober 2006 19:02 schreef crossover het volgende:

[..]

lol, dat je dat nog weet zo
Weten? Ik vergeef 't 'm nooit

Ah, nee, achteraf niet erg maar zoiets vergeet je niet hoor
pi_42368590
dat soort dingen vergeet je indd nooit,
De eerste keer dat ik bij mijn vriendin mocht slapen (16) werd ik sochtends wakker van schoonmoeder lief die even kwam vertellen dat het ontbijt klaar was,
* het.ismij lag alleen maar half onder de denkens.
(alsin rugkant ontbloot.)
pi_42368691
* het.ismij voelt een topic kaap aankomen.
pi_42376002
quote:
Op woensdag 4 oktober 2006 20:30 schreef Isegrim het volgende:
Of gewoon een nieuw topic natuurlijk.
de kaap leek me wel geinig.
Op woensdag 4 oktober 2006 20:29 schreef Isegrim het volgende:
Ik ben mijn toenmalige schoonmoeder eens op de overloop tegengekomen terwijl mijn lief me poedeltjenaakt naar de slaapkamer droeg. "Oh, sorry", zei ze.
pi_42481987
little update:

het is niet gelukt. Mn moeder begon er gisteren zelf over. Het maakte niet uit of mijn vriendin er wel of niet bij was of wat mijn argumenten ook waren, ze ging haar mening toch niet veranderen.
Haar argumenten:
4 maanden is niet lang genoeg
tegen haar normen en waarden in

op het feit dat ze gezegt heeft dat "het veel moeilijker is om je dochter los te laten dan je zoon" had ze best een aardig laffe reactie. Ze konden mij niet loslaten op dit gebied omdat ik ook nog 2 zusjes heb (11 en 14). Ze willen ons alle 3 op dezelfde manier behandelen.

Ik ga hou het nu een tijdje stil en denk dat als ik 18 ben maar gewoon vertel dat ik bij mijn vriendin ga slapen, hoe zij er ook over denken. Ik slaap dan immers niet bij hun thuis en of ze dat aan mn zusjes willen vertellen moeten ze zelf maar weten.

Ik heb mijn verhaal overigens niet af kunnen maken omdat ik ze onderbrak .. ik reageerde gewoon but nvm. Ben maar naar boven gelopen omdat ze begonnen te schreeuwen enz, terwijl ik gewoon de hele tijd rustig was.
pi_42482261
Jammer hoor van je ouders...
pi_42482311
Kan je niet gewoon een smoesje verzinnen? Had m'n vriending gister ook gedaan, leuke avond gehad
'Expand my brain, learning juice!'
<a href="http://www.last.fm/user/crossover1" rel="nofollow" target="_blank">Last.fm</a>
pi_42482471
Echt fijn van die ouders die niet openstaan voor een discussie en telkens die 'ik ben de baas!'-houding aan blijven houden .

Maar je hebt gelijk, zodra je 18 bent moet je er schijt aan hebben en gewoon bij je vriendin gaan slapen, je bepaalt dan immers zelf wat je doet. Dat ze het niet wil hebben in 'haar' (gaap) huis kun je denk ik nog niet veel aan veranderen en ik vrees dat je dat ook maar moet respecteren als je geen zin hebt in ruzies midden in de nacht enzo.
  zondag 8 oktober 2006 @ 16:45:16 #228
153201 Tazmaniac
Mixed Martial Arts
pi_42482580
quote:
Op zondag 8 oktober 2006 16:26 schreef Eamon het volgende:

Ik ga hou het nu een tijdje stil en denk dat als ik 18 ben maar gewoon vertel dat ik bij mijn vriendin ga slapen, hoe zij er ook over denken. Ik slaap dan immers niet bij hun thuis en of ze dat aan mn zusjes willen vertellen moeten ze zelf maar weten.
Hoe kut het ook voor je is en hoe dom ik de reactie en standpunten van je moeder ook vind. Het lost alles behalve iets op als je zodra je 18 bent gewoon bij je vriendin bijft slapen. Krijg je alleen maar meer shit van (lijkt me). Mss als je 18 bent dat je ouoders er anders over denken. En een smoes verzinnen heeft denk weinig zin bij je ouders, als ik zo hoor hoe ze zijn en denken. Je zult het er voorlopig mee moeten doen ben ik bang..
  zondag 8 oktober 2006 @ 16:47:21 #229
150152 Queen_Bee
See ya in another life, brotha
pi_42482652
Ik leef met je mee En ik zou wel zals je zegt wanneer je 18 bent het gewoon doen
I'm super sonic man
Do you wanna buy a rocket
pi_42482674
quote:
Op zondag 8 oktober 2006 16:45 schreef Tazmaniac het volgende:

[..]

Hoe kut het ook voor je is en hoe dom ik de reactie en standpunten van je moeder ook vind. Het lost alles behalve iets op als je zodra je 18 bent gewoon bij je vriendin bijft slapen. Krijg je alleen maar meer shit van (lijkt me). Mss als je 18 bent dat je ouoders er anders over denken. En een smoes verzinnen heeft denk weinig zin bij je ouders, als ik zo hoor hoe ze zijn en denken. Je zult het er voorlopig mee moeten doen ben ik bang..
Ik ben open op en eerlijk geweest en heb het gewoon op een normale manier proberen te bespreken. Denk dat weinig mensen van mijn leeftijd dat nog doen op die manier. Het hoort er nou eenmaal bij, hoe klote het ook voor ze is, het gebeurt niet in hun huis. Beetje dom dit allemaal, maar als er geen discussie mogelijk is moet ik toch maar mijn eigen beslissingen gaan nemen, dat heb ik niet aan mezelf te danken.
  zondag 8 oktober 2006 @ 16:58:23 #231
153201 Tazmaniac
Mixed Martial Arts
pi_42483044
quote:
Op zondag 8 oktober 2006 16:48 schreef Eamon het volgende:

[..]

Ik ben open op en eerlijk geweest en heb het gewoon op een normale manier proberen te bespreken. Denk dat weinig mensen van mijn leeftijd dat nog doen op die manier. Het hoort er nou eenmaal bij, hoe klote het ook voor ze is, het gebeurt niet in hun huis. Beetje dom dit allemaal, maar als er geen discussie mogelijk is moet ik toch maar mijn eigen beslissingen gaan nemen, dat heb ik niet aan mezelf te danken.
ja goed, tis jouw leven ofcourse en ik geef alleen mijn mening dus je moet zeker doen wat je zelf voelt dat je moet doen.. I'm just saying.. mss escaleert het daardoor allemaal en dan hoef je helemaal niet meer thuis aan te komen. Maar goed wie weet pakt het juist goed uit dat ze inzien hoe serieus je erover bent..en dat ze daardoor juist hun mening positief veranderen. In ieder geval heel veel succes ermee!
pi_42483104
Mijn ouders deden er ook altijd zo moeilijk over, terwijl ik al 18 was toen ik m'n eerste vriend kreeg Slapen mocht niet, deur op slot ook niet (deed ik natuurlijk wel, flikker nou op), heel kinderachtig allemaal en ontiegelijk frustrerend. Op een gegeven moment draaiden ze wel bij als ze doorhadden dat het serieus was (na minder dan 4 maanden gelukkig )
pi_42483150
quote:
Op zondag 8 oktober 2006 16:59 schreef ZwarteMagika het volgende:
Mijn ouders deden er ook altijd zo moeilijk over, terwijl ik al 18 was toen ik m'n eerste vriend kreeg Slapen mocht niet, deur op slot ook niet (deed ik natuurlijk wel, flikker nou op), heel kinderachtig allemaal en ontiegelijk frustrerend. Op een gegeven moment draaiden ze wel bij als ze doorhadden dat het serieus was (na minder dan 4 maanden gelukkig )
van de ouders van mijn vriendin mag het dus wel, maar van mijn ouders niet
Misschien een hotel kamer huren ?!

@ Tazmaniac

mm, niet meer thuis mogen komen omdat ik bij mn vriendin slaap terwijl ik 18 ben. Hoop niet dat ze zo flauw zijn.
pi_42483293
Erg bekrompen allemaal hoor. Ik vraag me echt af wat ze nou eigenlijk hopen te bereiken...
pi_42483344
Ben nu gelukkig van al dat gedonder af

[ Bericht 80% gewijzigd door ZwarteMagika op 08-10-2006 17:12:55 ]
pi_42483405
Ik zou echt *snel* het huis uitgaan als ik zulke ouders had.
pi_42483457
Wacht nou maar af, misschien draaien ze wel bij.
Modern technology has its origins in an altogether non-practical search for useless knowledge.
http://www.gibburt.com
pi_42483490
denk dat het wel lache is om een keer in samen in slaap te vallen op mijn kamer. Dan wachten totdat ze binnen komen
pi_42483511
quote:
Op zondag 8 oktober 2006 17:11 schreef Eamon het volgende:
denk dat het wel lache is om een keer in samen in slaap te vallen op mijn kamer. Dan wachten totdat ze binnen komen
Nog leuker, deur barricaderen en flink gaan neuken met het volume voluit
pi_42483547
quote:
Op zondag 8 oktober 2006 17:12 schreef ZwarteMagika het volgende:

[..]

Nog leuker, deur barricaderen en flink gaan neuken met het volume voluit
dat van mij was serieus he
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')