quote:Op vrijdag 29 september 2006 03:35 schreef Stereotomy het volgende:
Aan het begin van BB zeiden ze dat toen Micheline en hij iets kregen, Micheline een wrak was van haar vorige ex-vriend. Dat ze al begon te janken als ze Semih probeerde te zoenen. Met veel geduld hebben Semih en zij nu toch een goede relatie weten op te bouwen.
Been there, done that, ik hou me nu liever bezig met iets stabielere meisjes. En sorry, Micheline is gewoon een jankbal om helemaal niks. Op de een of andere manier slaat de publieke opinie altijd om naar lieve jankende meisjes, wat is dat toch?
Zo, dat lucht op.
Vind je het leuk om Micheline te zien janken?quote:Op vrijdag 29 september 2006 03:37 schreef arneaux het volgende:
Streams aan of streams uit?>
Tjaquote:Op vrijdag 29 september 2006 03:37 schreef arneaux het volgende:
Streams aan of streams uit?>
Wat is er met Michelline dan?quote:Op vrijdag 29 september 2006 03:37 schreef Stereotomy het volgende:
[..]
Vind je het leuk om Micheline te zien janken?
Zusjes zijn nu wel ff leuk.Op hun manier.
Ze vindt het erg dat Semih en Tijn nu ruhuhuhuzie hebbuhquote:Op vrijdag 29 september 2006 03:39 schreef arneaux het volgende:
[..]
Wat is er met Michelline dan?
Kom net uit de stad, dus vergeef me mn typefouten
en ik helaas dus welquote:Op vrijdag 29 september 2006 03:31 schreef Coraatje het volgende:
ik snap totaal niet waar die ruzie over gaat![]()
Hallo, het zijn mannenquote:Op vrijdag 29 september 2006 03:40 schreef arneaux het volgende:
Hebben Semih en Tijn nog actie ondernomen om t goed te maken?
nee dat denk ook wel al kan ik de helft niet echt meer volgenquote:Op vrijdag 29 september 2006 03:41 schreef latevogel het volgende:
[..]
en ik helaas dus wel
je kan zo gekrenkt worden door mensen waar van je denkt dat het je "vriend(en)"zijn dat je niet meer weet HOE je dat beter kan maken zodat je door 1 deur kan!
Het wordt nooit meer als "vroeger"daar ben ik overtuigd helaas...
Ik ben stil van de opmerkingen hierquote:Op vrijdag 29 september 2006 03:42 schreef Stereotomy het volgende:
Henk, wat vind jij, met al je levenservaring?
Die zit nog steeds uit te pluizen waar het over gaat, volgens mijquote:Op vrijdag 29 september 2006 03:42 schreef Stereotomy het volgende:
Henk, wat vind jij, met al je levenservaring?
Ze spraken net met elkaarquote:Op vrijdag 29 september 2006 03:40 schreef arneaux het volgende:
Hebben Semih en Tijn nog actie ondernomen om t goed te maken?
Tja, dat zou mooi zijn, maar dan liever voor janinequote:Op vrijdag 29 september 2006 03:43 schreef avonne het volgende:
Hidiho?
Kun je een alarmpje op stream 1 en 2 inbouwen?
Zo'n geluidsverklikker ?
met een mute voor Eggie?
Owjeequote:Op vrijdag 29 september 2006 03:43 schreef Morwen het volgende:
[..]
Ze spraken net met elkaarOver de mand, de crisis is over
![]()
Yep, zowel in het huis als hier!quote:Op vrijdag 29 september 2006 03:45 schreef arneaux het volgende:
Al met al is Semih nu de zondebok?
Wat doe jij nog hier? morgen weer naar school hequote:
Tijn en Semih zijn vast besloten het minstens 3 dagen vol te houdenquote:Op vrijdag 29 september 2006 03:42 schreef arneaux het volgende:
Dus. Michelline vind de ruzie sfeerverlangend, net als de rest, maar zowel Tijn als Semih hebben geen zin om toe te geven.
Nee, hoor, ik vind hem nog steeds intelligent. Voor de rest is het een paardelulquote:
Lekker dan. Sfeerverlagend enzo.quote:Op vrijdag 29 september 2006 03:47 schreef avonne het volgende:
[..]
Tijn en Semih zijn vast besloten het minstens 3 dagen vol te houden
Moet ik de klok zetten ?quote:Op vrijdag 29 september 2006 03:47 schreef avonne het volgende:
[..]
Tijn en Semih zijn vast besloten het minstens 3 dagen vol te houden
Nou, ik heb niet alles gevolgd, dus ik heb geen recht van sprekenquote:
Ik heb zin in ruzie en mijn kussen sliep al, dus daar had ik ook niks aanquote:Op vrijdag 29 september 2006 03:46 schreef henk.jansen het volgende:
[..]
Wat doe jij nog hier? morgen weer naar school he![]()
welnee, spannendquote:Op vrijdag 29 september 2006 03:48 schreef arneaux het volgende:
[..]
Lekker dan. Sfeerverlagend enzo.
Henk, kom in mijn armen!quote:Op vrijdag 29 september 2006 03:49 schreef henk.jansen het volgende:
Iedereen heeft een stopwoord, Semih heeft als het hem teveel wordt Bek Houden, anderen zeggen b.v. pleur op![]()
Dat daar zo moeilijk over gedaan wordt, Marokaantjes zeggen altijd "wat seg je wat wil je" en zo heeft iedere nationaliteit wel iets
quote:
Je gaf me een inkoppertje maar ik doe het maar niet, het is me wat zie mijn sigquote:Op vrijdag 29 september 2006 03:48 schreef Day het volgende:
[..]
Ik heb zin in ruzie en mijn kussen sliep al, dus daar had ik ook niks aan.
Edit: morgen geen school, gelukkig
Wat een ellende in dat huis, hè Henk?
en hier zeggen we "fok off "quote:Op vrijdag 29 september 2006 03:49 schreef henk.jansen het volgende:
Iedereen heeft een stopwoord, Semih heeft als het hem teveel wordt Bek Houden, anderen zeggen b.v. pleur op![]()
Dat daar zo moeilijk over gedaan wordt, Marokaantjes zeggen altijd "wat seg je wat wil je" en zo heeft iedere nationaliteit wel iets
En DAT is dus fout, Henk.quote:Op vrijdag 29 september 2006 03:49 schreef henk.jansen het volgende:
Jij bent gewoon een viezerikquote:Op vrijdag 29 september 2006 03:51 schreef Stereotomy het volgende:
[..]
Oh ew. I just visualized that.
niet alleen verschillende nationaliteiten hoor denk als ik ruzie heb zeg ik irritant tututuut,schijnt ook niet zo leuk te zijnquote:Op vrijdag 29 september 2006 03:49 schreef henk.jansen het volgende:
En ik zeg gewoon wat ik denk, dat kan ook nogquote:
Dat had ik al eerder opgemerkt, daaaaaaaaaaaaag ruziequote:Op vrijdag 29 september 2006 03:55 schreef Day het volgende:
Volgens mij zijn Semih en Tijn weer -voorzichtig- on speaking terms.
Of ligt dat gewoon aan mijn vrolijke aard?
Ligt eraan waar je woont en werktquote:Op vrijdag 29 september 2006 03:53 schreef Morwen het volgende:
[..]
En DAT is dus fout, Henk.Ik herken het trouwens ook niet of doe er niet aan mee.
Mooi!quote:Op vrijdag 29 september 2006 03:57 schreef Morwen het volgende:
[..]
Dat had ik al eerder opgemerkt, daaaaaaaaaaaaag ruzie![]()
Ik bedoel ermee dat iedereen zijn bepaalde woordjes heeft tijdens een ruzie met of zonder dialect, taal daar gelatenquote:Op vrijdag 29 september 2006 03:53 schreef Coraatje het volgende:
[..]
niet alleen verschillende nationaliteiten hoor denk als ik ruzie heb zeg ik irritant tututuut,schijnt ook niet zo leuk te zijn
die ik normaal ook hoorquote:Op vrijdag 29 september 2006 03:55 schreef Morwen het volgende:
[..]
En ik zeg gewoon wat ik denk, dat kan ook nog![]()
Ach ja, het leven ejquote:Op vrijdag 29 september 2006 04:00 schreef latevogel het volgende:
[..]
die ik normaal ook hoor![]()
Maar soms krijg je dan reackties waarvan je denk en nu het kuisje snel vinden ,is niet leuk meer nu![]()
Wijze oudere man!quote:Op vrijdag 29 september 2006 04:04 schreef henk.jansen het volgende:
[..]
Ja, jij vroeg mijn mening als oudere
http://www.geekimages.comquote:Op vrijdag 29 september 2006 03:57 schreef Prospera het volgende:
Heeft iemand een alternatief voor uploaden van pics door tinypics? Die werkt bij mij niet meer voor Snagit captures
tis droevig, was Buswatcher maar terug![]()
Nou nee, ik verbaas me er niet over, het zijn nietszeggende figuren netzoals je het schrijftquote:Op vrijdag 29 september 2006 04:06 schreef Day het volgende:
[..]
Wijze oudere man!![]()
Soms verbaas ik me over de goeie relatie tussen Rik en Sjaan. Ze hebben beide hun bekkie bij zich en toch nooit ruzie.
wat gebeurde er?quote:Op vrijdag 29 september 2006 04:08 schreef Day het volgende:
Huh, waar komt dit nou vandaan van Marlies?
Dat ze nou haar verontschuldigingen gaat aanbieden aan Janine.quote:
Je kunt ook met een rechter muisklik op een cap en dan bij eigenschappen kijken welke provider is gebruiktquote:
nee hoor, ik had een leuke pic, maar Tinypic was even moeilijk.quote:Op vrijdag 29 september 2006 05:03 schreef henk.jansen het volgende:
En nu is het saai, hier op het forum![]()
quote:Op vrijdag 29 september 2006 06:24 schreef NorthernStar het volgende:
De target is al gehaald. Ze gaan nu nog proberen 29.000 vol te maken.
Maar straks om negen uur is de opdracht afgelopen.quote:Op vrijdag 29 september 2006 06:29 schreef Marrije het volgende:
[..]
Is er tenminste 24 uur per dag wat om naar te kijken
![]()
quote:Op vrijdag 29 september 2006 06:59 schreef NorthernStar het volgende:
Over dat ze gaan vieren als ze straks klaar zijn:
Semih: "Jammer dat we geen bongo hebben"
Etienne: "Bommen?!!"
Verder geen last van vooroordelen he Etienne?
Dit sloeg op de zin dat Egbert zei, "ik ben trots op jullie",quote:Op vrijdag 29 september 2006 08:28 schreef pullup het volgende:
Egbert heeft het gehad met het knijpers maken.
Ze hebben voldoende en Egbert besluit dat ze ophouden met knijpers gaan lopen.
Semih en Etienne gaan mee en Tijn aarzelt nog even met een knijper in zijn hand.
Semih: "Iedereen he" en Tijn loopt achter de anderen aan
Ok ik vatte het op als reactie op de opmerking "kom we gaan lopen"quote:Op vrijdag 29 september 2006 08:39 schreef BorTheWolf het volgende:
[..]
Dit sloeg op de zin dat Egbert zei, "ik ben trots op jullie",
waarop Semih zei, "op iedereen he".
Egbert "ja op iedereen"
Met veel gelul op de streams kan je dat idd verkeerd opvatte.quote:Op vrijdag 29 september 2006 08:43 schreef pullup het volgende:
[..]
Ok ik vatte het op als reactie op de opmerking "kom we gaan lopen"
Dank je, maar de dozen moesten toch om 9 uur binnen staan....?quote:Op vrijdag 29 september 2006 08:53 schreef Verida het volgende:
staan nog voor de deur van het washok, moet om negen uur
Hoe streng ook, ik denk niet dat BB de opdracht gaat afkeuren......quote:Op vrijdag 29 september 2006 08:55 schreef avonne het volgende:
Mag dat wel? Knijpers maken en niet naar het washok brengen?
Even de opdracht er bij zoeken.
staat niks over in de regels, dus is wel okequote:Op vrijdag 29 september 2006 08:55 schreef avonne het volgende:
Mag dat wel? Knijpers maken en niet naar het washok brengen?
Even de opdracht er bij zoeken.
Gewoon niet meer binnenlaten tot de volgende luchttijd.quote:Op vrijdag 29 september 2006 09:03 schreef Nostalgist het volgende:
Toch babbelen de dames nog door in de tuin...... Ze mogen wel opschieten
Ze hebben geen gong gehoord...quote:Op vrijdag 29 september 2006 09:04 schreef Marrije het volgende:
[..]
Gewoon niet meer binnenlaten tot de volgende luchttijd.
En Sab laat het zich weer welgevallenquote:Op vrijdag 29 september 2006 09:07 schreef Nostalgist het volgende:
Etienne moet weer kusjes geven
Dank je, hij heeft het gehoord....quote:Op vrijdag 29 september 2006 09:07 schreef avonne het volgende:
kan etienne weg aub?
brrr....
(hij zit weer te kleffen met sabrina)
jah, ze zijn allemaal zo moe van het harde werkenquote:Op vrijdag 29 september 2006 09:14 schreef Nostalgist het volgende:
Volgens mij gaan ze allemaal slapen...
Ik wel iig, heb er zelf ook een nachtdienst op zittenquote:Op vrijdag 29 september 2006 09:14 schreef Nostalgist het volgende:
Volgens mij gaan ze allemaal slapen...
Goed van jou, luie Mars ligt alweer in haar bedjequote:Op vrijdag 29 september 2006 08:08 schreef pullup het volgende:
Monique is een lekker pannetje uien aan het maken voor de nachtwerkploeg![]()
En die luie Marcia komt haar succes wensen en gaat de tuin in.
Die zal je ook niet snel betrappen op overmatige ijver ik weet nu al dat ze na dit uurtje haar bed weer in duikt en pas om een uur of 2 weer te zien is.![]()
Yep, en ze was al om 21.00 klaar met haar laatste shift dus veel nachtrust heeft ze niet gemistquote:Op vrijdag 29 september 2006 09:19 schreef kukeleku het volgende:
[..]
Goed van jou, luie Mars ligt alweer in haar bedje![]()
Ik heb marcia nog nooit wat zien doen in het huis, behalve dan op haar bed liggen enzo.quote:Op vrijdag 29 september 2006 09:21 schreef pullup het volgende:
[..]
Yep, en ze was al om 21.00 klaar met haar laatste shift dus veel nachtrust heeft ze niet gemist
Wat lief hé...de maatjes....quote:Op vrijdag 29 september 2006 09:25 schreef Nostalgist het volgende:
Ze houden elkaars hand vast...
De grenzen worden verlegd..... Ben benieuwd wat er met veel drank op gaat gebeuren.....quote:Op vrijdag 29 september 2006 09:28 schreef T-lex het volgende:
[..]
Wat lief hé...de maatjes....![]()
Hij heeft met z'n linker hand d'r bovenbeen beet.![]()
dat moet je eens uitleggen.quote:Op vrijdag 29 september 2006 09:28 schreef kukeleku het volgende:
Tijn heeft een punt: "Waarom komt Semih niet eerder naar mij toe als hij zich aan mij ergert".
Ik geloof er niks van dat Tijn er zo erg van baalt.quote:Op vrijdag 29 september 2006 09:28 schreef Nostalgist het volgende:
Tijn baalt er heel erg van; Hij vindt het verschrikkelijk. Semih heeft zondag een half jaar verkering en maandag moet hij misschien het huis uit.
Monique , Ja, dat is wel een beetje vervelend. (Wat een stupide opmerking, Monique!)
Ja maar het irriteerde hem dat hij ineens een hele lading over zich heen kreeg ook over gebeurtenissen van enige weken terug. Hij had verwacht dat hij directer zou worden aangesproken.quote:Op vrijdag 29 september 2006 09:31 schreef avonne het volgende:
[..]
dat moet je eens uitleggen.
Het hele gedoe begon er toch mee dat Semih dat tegen hem zei?
Semih heeft een paar keer na de ruzie tegen diverse mensen gezegt dat er een opeen stapeling was van diverse irritaties bij Semih door Tijn.(de emmer was vol, dit was de druppel)quote:Op vrijdag 29 september 2006 09:31 schreef avonne het volgende:
[..]
dat moet je eens uitleggen.
Het hele gedoe begon er toch mee dat Semih dat tegen hem zei?
En waarom morgenquote:Op vrijdag 29 september 2006 09:43 schreef avonne het volgende:
Egbert "ik zal morgen wel proberen het ijs te breken. Laat mij dat eerst maar proberen te breken voordat jij dat doet"
bemoei je met je eigen
DAn is eg dus ook schijnheilig, want dan had hij het dag 1 moeten zeggen en niet nu 4 dagen later. Weer wat geleerd over iemandquote:Op vrijdag 29 september 2006 09:45 schreef kukeleku het volgende:
Egbert voelt zich als een klein kind behandelt door Semih op dag 1 tijdens het knijpers maken![]()
En hij zou moeten bemiddelenquote:Op vrijdag 29 september 2006 09:45 schreef kukeleku het volgende:
Egbert voelt zich als een klein kind behandelt door Semih op dag 1 tijdens het knijpers maken![]()
weet iemand wat Semih dan tegen Egbert gezegd zou hebben?quote:Op vrijdag 29 september 2006 09:45 schreef kukeleku het volgende:
Egbert zegt dat hij gelijk tegen Semih heeft gezegt dat hij het niet leuk vond dat hij bepaalde opmerkingen maakte maar dat Semih daar niets van aantrok.quote:Op vrijdag 29 september 2006 09:46 schreef petraa het volgende:
[..]
DAn is eg dus ook schijnheilig, want dan had hij het dag 1 moeten zeggen en niet nu 4 dagen later. Weer wat geleerd over iemand![]()
geen flauw idee. Maar nu heeft iedereen dus een kut gevoel door Semih ???? Volgens mij is dit nr 2 die nu zwart gemaakt moet gaan worden na marlies.quote:Op vrijdag 29 september 2006 09:48 schreef avonne het volgende:
[..]
weet iemand wat Semih dan tegen Egbert gezegd zou hebben?
Ik vind dit trouwens geen "ijs breken", maar "confronteren".
Egbert moet dan niet voor Tijn gaan spreken, maar voor zichzelf
Ik ga eens ff kijken of ik dat nog ergens kan terug kan kijken, want dat stukje heb ik dus gemist.quote:Op vrijdag 29 september 2006 09:48 schreef kukeleku het volgende:
[..]
Egbert zegt dat hij gelijk tegen Semih heeft gezegt dat hij het niet leuk vond dat hij bepaalde opmerkingen maakte maar dat Semih daar niets van aantrok.
ja drom snap ik het ook niet helemaal, maar ja ik ben blont !quote:Op vrijdag 29 september 2006 09:51 schreef Verida het volgende:
hoeft niet zwart gemaakt te worden hoor, staat al 4 weken genomineerd
Egbert gooit nu olie op het vuur, hij is zo ERGGGGGGGGGGGGG bezig nu. Bah !!!quote:Op vrijdag 29 september 2006 09:50 schreef pullup het volgende:
Egbert denkt te weten na drie dagen hoe het komt dat het zo geescaleerd is.
Knuppel, het is juist het feit dat jij het 3 dagen hebt laten sudderen dat daartoe heeft bijgedragen.
Uit de uitzending van gisteren was duidelijk op te maken dat Semih een blok beton voor zn kop heeft, niet te weinig. Goed gezegd van Tijn, "hou je kop dat zeg je maar tegen Micheline, of tegen je hond, maar niet tegen mij".quote:Op vrijdag 29 september 2006 09:53 schreef kukeleku het volgende:
"Denigrerende respectloze opmerkingen", zo noemt Egbert het.
Klopt in die discussie ging het hard. Maar Egbert schijnt alles wat Semih aan opmerkingen maakte direct op zichzelf te betrekken.quote:Op vrijdag 29 september 2006 09:55 schreef PH52 het volgende:
[..]
Uit de uitzending van gisteren was duidelijk op te maken dat Semih een blok beton voor zn kop heeft, niet te weinig. Goed gezegd van Tijn, "hou je kop dat zeg je maar tegen Micheline, of tegen je hond, maar niet tegen mij".
Semih, weglopend, nog een keer of vier, zonder inhoudelijk ergens op in te gaan: hou toch je kop, hou je kop enz.
Ben dus niet de enige die dat dacht.quote:Op vrijdag 29 september 2006 09:55 schreef pullup het volgende:
Laffe tekkel die Egbert. Hij heeft alles op zichzelf betrokken zonder iets te zeggen.
Nu begint hij te piepen over Semih, inderdaad is hij zijn nieuwe slachtoffer aan het uitzoeken.
Vind je ? Ik zou me als ik daar gezeten had op het moment dat het escaleerde gister, ook niet in hebben kunnen houden, ik had echt die Semih verrot gescholden.quote:Op vrijdag 29 september 2006 09:55 schreef pullup het volgende:
Laffe tekkel die Egbert. Hij heeft alles op zichzelf betrokken zonder iets te zeggen.
Nu begint hij te piepen over Semih, inderdaad is hij zijn nieuwe slachtoffer aan het uitzoeken.
Goed geluisterd. Ik heb dus niets van deze opmerkingen meegekregen en heb ze ook niet uit de COS gehoord.quote:Op vrijdag 29 september 2006 09:56 schreef avonne het volgende:
Wat kosten die vriendinnen van jou per uur?
en "respectloze opmerkingen" over dat E. nu hard moet werken itt zijn baan
over E. praten tegen Tijn en E10 waar E. bij zit
en dat 5 uur lang tijdens de eerste shift.
Egbert geeft wel toe dat Tijn te lang bleef hangen in het negatieve, dat Tijn toen uitviel, dat E10 daarover begon te lachen, en dat Tijn toen weer uitviel, maar dat het in de keuken echt te ver ging. Toen luisterde niemand meer naar elkaar.
dan hoop ik op noodrantsoenquote:Op vrijdag 29 september 2006 09:15 schreef Nostalgist het volgende:
Egbert wil wachten tot de uitslag officieel is, dan kunnen ze echt goed bestellen. Semih geeft aan dat hij over het hek zal klimmen als ze weer noodrantsoen krijgen
- Hij had zn eigen dingen al veel eerder kunnen uiten, omdat hij zegt dat het al begon voor de ruzie met Tijn. Dat is niet makkelijk maar wel eerlijk.quote:Op vrijdag 29 september 2006 09:56 schreef PH52 het volgende:
[..]
Vind je ? Ik zou me als ik daar gezeten had op het moment dat het escaleerde gister, ook niet in hebben kunnen houden, ik had echt die Semih verrot gescholden.
Yep ik ook hoor. Maar dan alleen als Tijn zijnde. Egbert ruikt volgens mij bloed en werkt zichzelf ook ineens in de slachtoffer rolquote:Op vrijdag 29 september 2006 09:56 schreef PH52 het volgende:
[..]
Vind je ? Ik zou me als ik daar gezeten had op het moment dat het escaleerde gister, ook niet in hebben kunnen houden, ik had echt die Semih verrot gescholden.
dit zei Egbert net. Ik weet niet wat er echt gezegd is, hoor.quote:Op vrijdag 29 september 2006 09:58 schreef pullup het volgende:
[..]
Goed geluisterd. Ik heb dus niets van deze opmerkingen meegekregen en heb ze ook niet uit de COS gehoord.
hij stelt het alleen nog even uit tot morgenquote:Op vrijdag 29 september 2006 10:02 schreef Verida het volgende:
ik vind eg niet echt een slachtofferrol opeisen, ik vind dat hij bewust de confrontatie aan wil gaan over het gedrag en het gebrek aan respect bij semih
Ik vind het wel een slachtofferrol, want de hele ruzie is begonnen met het gedoe van Tijn en nu blijken opmerkingen van de 1e dag nog grotere issues te worden.quote:Op vrijdag 29 september 2006 10:02 schreef Verida het volgende:
ik vind eg niet echt een slachtofferrol opeisen, ik vind dat hij bewust de confrontatie aan wil gaan over het gedrag en het gebrek aan respect bij semih
Maar op het verkeerde moment en met de verkeerde reden.................quote:Op vrijdag 29 september 2006 10:02 schreef Verida het volgende:
Nee ik hoorde het hem ook zeggen maar wou aangeven dat dit niemand bij het luisteren naar de streams eerder was opgevallen.quote:Op vrijdag 29 september 2006 10:03 schreef avonne het volgende:
[..]
dit zei Egbert net. Ik weet niet wat er echt gezegd is, hoor.
ik heb niet al deze opmerkingen gehoord, maar ik neem aan dat Tijn hem hierin wel kan steunen, die was erbij, ik heb wel begrepen dat de sfeer te snijden was en dat semih inderdaad te pas en te onpas eg aansprak op zijn lezen en begrijpen en dat het woord schijnheilig erg veel als bijvoeglijk naamwoord werd gebruikt. Semih zat inderdaad enorm te zuigen, maar kreeg geen reactie, wat hem zichtbaar nog kwader maakte.quote:Op vrijdag 29 september 2006 10:03 schreef avonne het volgende:
[..]
dit zei Egbert net. Ik weet niet wat er echt gezegd is, hoor.
Ja voor mij ook heb er afgelopen dagen weinig van gemerkt, want als hij met Semih praat over de ruzie met tijn praat hij met Semih mee en nu andersom.quote:Op vrijdag 29 september 2006 10:08 schreef Nostalgist het volgende:
Is een openbaring voor mij, hoor, dat Egbert zoveel problemen heeft met Semih....
quote:Op dinsdag 26 september 2006 22:41 schreef CartWOman het volgende:
Egbert is sjachrijnig, kan de cynische grapjes van Semih niet hebben nu. Hij houdt er niet van met z'n handen te werken.
quote:Op dinsdag 26 september 2006 22:48 schreef Dropkick het volgende:
Heeft Semih een geheime opdracht om Egbert gek te maken?
quote:Op dinsdag 26 september 2006 22:47 schreef LudoSanders het volgende:
[..]
Semih, maak die ouwe gekkk![]()
.
Heeft deze move van Egbert ermee te maken met het feit dat hij doorheeft dat het hier om de alfa-male strijd zal gaan en wil hij zich hier in mengen ?quote:Op vrijdag 29 september 2006 10:08 schreef Nostalgist het volgende:
Is een openbaring voor mij, hoor, dat Egbert zoveel problemen heeft met Semih....
quote:Op vrijdag 29 september 2006 10:09 schreef BorTheWolf het volgende:
ff uit een andere COS van de eerste shift
[..]
[..]
[..]
Voor mij niet............quote:Op vrijdag 29 september 2006 10:08 schreef Nostalgist het volgende:
Mijn idee !!!quote:Op vrijdag 29 september 2006 10:09 schreef pullup het volgende:
[..]
Heeft deze move van Egbert ermee te maken met het feit dat hij doorheeft dat het hier om de alfa-male strijd zal gaan en wil hij zich hier in mengen ?
Wil je die A strijd uitleggen, wat is dat precies ?quote:Op vrijdag 29 september 2006 10:16 schreef Nostalgist het volgende:
[..]
Mijn idee !!!Tijn vertoont nu ook onderdanig gedrag naar Egbert.
Wellicht zijn pogingen om hoger te klimmen in de hierarchie?. Hij zegt het wel vaak onder het mom van humor....quote:Op vrijdag 29 september 2006 10:11 schreef kleinzusje het volgende:
[..]
Voor mij niet............
Denk dat Eg super gefrustreerd is en met heel veel mannen problemen heeft. Ook met Tijn en E10.
Maar hij kiest het moment om het te uiten zodat hij er gunstig mee weg komt.
Hij is zelf een ster in het maken van onderhuidse opmerkingen.
bv. tegen E10: als bejamin, jezelf opwerken op school: zei hij net als hier dus............
Dat hij zelf wel de bejamin wilde zijn.
Dat hij de rol van Rik wilde hebben.
Dat hij Monique leuk vindt
Zuigen om sex verhalen bij anderen
enz enz
E10 en Jeroen doen dat veel platter dan Egbert.quote:Op vrijdag 29 september 2006 10:14 schreef Verida het volgende:
ik heb meer het gevoel dat etienne en jeroen zaten te zuigen om sexverhalen vooral bij milica, heb er eg nog niet echt op kunnen betrappen,
In het topic Voer voor Psychologen staat hier veel over beschreven.... Feitelijk gaat het om de strijd om de leiderschap bij de mannen.quote:Op vrijdag 29 september 2006 10:17 schreef kleinzusje het volgende:
[..]
Wil je die A strijd uitleggen, wat is dat precies ?
Alfa-male = het mannetje dat de baas is bij gorilla's of andere apenquote:Op vrijdag 29 september 2006 10:17 schreef kleinzusje het volgende:
[..]
Wil je die A strijd uitleggen, wat is dat precies ?
Egbert is wel iemand met een verborgen agenda inderdaad in die gesprekken....Hoe oprecht hij ook overkomt, het blijft een binnenvettertje wat zijn eigen gedachten...quote:Op vrijdag 29 september 2006 10:20 schreef kleinzusje het volgende:
[..]
E10 en Jeroen doen dat veel platter dan Egbert.
Egbert doet het onderhuids, door zn eigen frustraties..............
bv. Gesprek ging over films, hij zegt: Heb liever Desiree(sex) verhalen.............. E10 zegt: maar jij vertelt zelf niks.......... enz.
Dank jequote:Op vrijdag 29 september 2006 10:20 schreef Nostalgist het volgende:
[..]
In het topic Voer voor Psychologen staat hier veel over beschreven.... Feitelijk gaat het om de strijd om de leiderschap bij de mannen.
Tijn is lang als leider gezien, maar er is nu duidelijk een strijd te zien tussen Egbert, Semih en Tijn. Imho lijkt Egbert nu aan de winnende hand
edit: dan bedoel ik opening niet letterlijkquote:Op vrijdag 29 september 2006 10:24 schreef kleinzusje het volgende:
[..]
Dank je![]()
ps. Eg is bij de vrouwen niet gewild, dus nu gaat hij op zoek naar een opening op een andere manier..........
Je bracht me daarmee op nieuwe ideeënquote:Op vrijdag 29 september 2006 10:25 schreef kleinzusje het volgende:
[..]
edit: dan bedoel ik opening niet letterlijk![]()
![]()
De tactiek van Egbert is als volgt in deze:quote:Op vrijdag 29 september 2006 10:20 schreef Nostalgist het volgende:
[..]
In het topic Voer voor Psychologen staat hier veel over beschreven.... Feitelijk gaat het om de strijd om de leiderschap bij de mannen.
Tijn is lang als leider gezien, maar er is nu duidelijk een strijd te zien tussen Egbert, Semih en Tijn. Imho lijkt Egbert nu aan de winnende hand
okquote:Op vrijdag 29 september 2006 10:28 schreef Nostalgist het volgende:
[..]
Je bracht me daarmee op nieuwe ideeën![]()
![]()
Beter is het over dit onderwerp te praten in "Voer voor Psychologen", ik heb daar al een update aangebracht....
Eensquote:Op vrijdag 29 september 2006 10:28 schreef pullup het volgende:
[..]
De tactiek van Egbert is als volgt in deze:
Hij heeft door dat hij het in een directe verbale confrontatie met Semih niet kan winnen.
Hij houd dus zijn bek als hij geconfronteerd word met de stekelige opmerkingen van Semih.
Hij vind het erg leuk als Tijn de confrontatie aangaat en moet er stiekem om lachen.
Later steunt hij Tijn bij zijn pogingen om Semih in de verdrukking te brengen en weet zo een band te kweken om zijn eigen positie te versterken
Nu Tijn er met Semih niet uitkomt laat hij ineens blijken dat hij er ook problemen mee heeft gehad en dat hij het ZEKER nog gaat uitpraten.
Vanmiddag, vanavond of zelfs morgen worden genoemd als mogelijke tijdstippen om het uit te praten. Duidelijk is dat dit pas gaat gebeuren als Eggie meent dat hij voldoende steun krijgt vanuit de groep dus hij is het zorgvuldig aan het voorbewerken.
Tijn vertoont nu inderdaad onderdanig gedrag odat hij hoopt dt Egbert iets voor elkaar gaat krijgen waar hij zelf tegenop ziet.
Ik ben benieuwd naar de 'confrontatie'![]()
Vindt je het goed dat ik jouw bijdrage kopieer naar : Voer voor psychologen #2 ?quote:Op vrijdag 29 september 2006 10:28 schreef pullup het volgende:
[..]
De tactiek van Egbert is als volgt in deze:
Hij heeft door dat hij het in een directe verbale confrontatie met Semih niet kan winnen.
Hij houd dus zijn bek als hij geconfronteerd word met de stekelige opmerkingen van Semih.
Hij vind het erg leuk als Tijn de confrontatie aangaat en moet er stiekem om lachen.
Later steunt hij Tijn bij zijn pogingen om Semih in de verdrukking te brengen en weet zo een band te kweken om zijn eigen positie te versterken
Nu Tijn er met Semih niet uitkomt laat hij ineens blijken dat hij er ook problemen mee heeft gehad en dat hij het ZEKER nog gaat uitpraten.
Vanmiddag, vanavond of zelfs morgen worden genoemd als mogelijke tijdstippen om het uit te praten. Duidelijk is dat dit pas gaat gebeuren als Eggie meent dat hij voldoende steun krijgt vanuit de groep dus hij is het zorgvuldig aan het voorbewerken.
Tijn vertoont nu inderdaad onderdanig gedrag odat hij hoopt dt Egbert iets voor elkaar gaat krijgen waar hij zelf tegenop ziet.
Ik ben benieuwd naar de 'confrontatie'![]()
quote:Op vrijdag 29 september 2006 10:30 schreef petraa het volgende:
Eggie moet er eerst tijd voor hebben he, en wanneer hij tijd heeft weet hij niet dus misschien komt de confrontatie wel na het huis. Dan hebben ze alle tijd
Ok sorryquote:Op vrijdag 29 september 2006 10:32 schreef Nostalgist het volgende:
[..]
Vindt je het goed dat ik jouw bijdrage kopieer naar : Voer voor psychologen #2 ?
Anders wordt het teveel off-topic hier...![]()
ik mag hopen dat Sem er nog in blijft maandag en dat janine er uit vliegt.quote:Op vrijdag 29 september 2006 10:32 schreef kleinzusje het volgende:
[..]
![]()
Gaat die maandag vrijwillig met Sem mee![]()
De Judasquote:Op vrijdag 29 september 2006 10:36 schreef Nostalgist het volgende:
Egbert omhelst Semih........!!
quote:Op vrijdag 29 september 2006 10:41 schreef Nostalgist het volgende:
Egbert offert zich weer op...... Hoe galant. En hij zegt het bijna tegen niemand.....
Dit is dus wat ik bedoel !!!!!!!!!!!!!!! schijnheilquote:
Shit: 5 december pas het huis uitquote:Op vrijdag 29 september 2006 10:44 schreef 2live het volgende:
SINT EGBERT!!!!!!!!
Hou je BEK !quote:Op vrijdag 29 september 2006 10:44 schreef kleinzusje het volgende:
[..]
Dit is dus wat ik bedoel !!!!!!!!!!!!!!! schijnheil
Semih was echt irritant bezig!quote:Op dinsdag 26 september 2006 22:48 schreef Dropkick het volgende:
Heeft Semih een geheime opdracht om Egbert gek te maken?
Ik ook hoor ( maar wil ook Egbert weg)quote:Op vrijdag 29 september 2006 10:34 schreef petraa het volgende:
[..]
ik mag hopen dat Sem er nog in blijft maandag en dat janine er uit vliegt.![]()
Nope, 270 euro. Je mag per persoon voor 5 euro persoonlijke zaken bestellen....quote:Op vrijdag 29 september 2006 10:44 schreef Verida het volgende:
hebben ze nou het idee, dat ze maar voor 50 euro extra mogen bestellen?
quote:Op vrijdag 29 september 2006 10:47 schreef Kinga het volgende:
He, wat lees ik nou op de bb site, Marlies misschien zwanger?
Ik hoop dat SINT Eg tussen ons het ijs kan brekenquote:
Yep we lazen het dankzij Bor al.quote:Op vrijdag 29 september 2006 10:46 schreef Dropkick het volgende:
Een Quote van dinsdag 22.48 uur.
[..]
Semih was echt irritant bezig!
Volgens mij gaat dat wel lukkenquote:Op vrijdag 29 september 2006 10:48 schreef kleinzusje het volgende:
[..]
Ik hoop dat SINT Eg tussen ons het ijs kan breken![]()
![]()
Opgekropt en wel. De confrontatie kwam er ook. Egbert omhelste Semih toen de weekopdracht gehaald was.quote:Op vrijdag 29 september 2006 10:49 schreef pullup het volgende:
[..]
Yep we lazen het dankzij Bor al.We vroegen ons inderdaad af waar Egbert ineens die irritaties vandaan haalde. En het blijkt dus van een paar dagen terug te zijn.
quote:Op vrijdag 29 september 2006 10:52 schreef kleinzusje het volgende:
Mo huilt
en het is alsof Tijn de tranen ruikt, zo snel is hij weer polshoogte aan het nemen.quote:Op vrijdag 29 september 2006 10:52 schreef kleinzusje het volgende:
Mo huilt
quote:Op vrijdag 29 september 2006 10:55 schreef kleinzusje het volgende:
Nee, ik denk ( mijn mening, maar weer off topic)
dat Mo altijd de sterke vrouw is die alles aanhoort, doorgaat enz.
Nu komt de spanning er uit van al het aanhoren, harde werken en zorgen
Echt prettig gestoord en geen genequote:Op vrijdag 29 september 2006 11:01 schreef BBoon het volgende:
whahah wat zijn de zussen toch heerlijk gek ....
Saar: Het zal me toch niet gebeuren he dat me reet weer open scheurt en ik in de DBK met mn kont omhoog moet gaan staan..... Geweldig !!quote:Op vrijdag 29 september 2006 11:02 schreef schizolientje het volgende:
[..]
Echt prettig gestoord en geen gene
Regelmatig helaasquote:Op vrijdag 29 september 2006 11:05 schreef BBoon het volgende:
Hebben jullie dat ook wel eens dat je ipv Fok F5 doet de streams F5 doet...:-) staan alle streamgeluiden weer aan.
Het verbaast me niets. Ik vind het nog geen volwassen relatie....quote:Op vrijdag 29 september 2006 11:04 schreef Bluezz het volgende:
Wat hebben Sem en Mich nog maar kort verkering eigenlijk
Als je het beeld van BBstream op "always on top" hebt, hoeft het scherm niet actief te zijn.... Kun je dus ook niet een verkeerde F5 geven....quote:Op vrijdag 29 september 2006 11:05 schreef BBoon het volgende:
Hebben jullie dat ook wel eens dat je ipv Fok F5 doet de streams F5 doet...:-) staan alle streamgeluiden weer aan.
Nee, want ik kijk de streams apart in WMPquote:Op vrijdag 29 september 2006 11:05 schreef BBoon het volgende:
ik hoop voor mich dat die verkering ook maar voor korte duur isquote:Op vrijdag 29 september 2006 11:04 schreef Bluezz het volgende:
Wat hebben Sem en Mich nog maar kort verkering eigenlijk
gewoon de bestelling doen en voor het extra geld moeten ze eigenlijk DRANK halen...feestjequote:Op vrijdag 29 september 2006 11:14 schreef Nostalgist het volgende:
Ze gaan ook breezahs bestellen...... Ze hebben echt geld zat dan....
PARTYYYYYYYYYYquote:Op vrijdag 29 september 2006 11:15 schreef puntoortje het volgende:
[..]
gewoon de bestelling doen en voor het extra geld moeten ze eigenlijk DRANK halen...feestje![]()
![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |