quote:Op dinsdag 26 september 2006 22:19 schreef demins het volgende:
Hoorde ik nou dat de zusjes e10 net 'babyface' noemden?![]()
Hij is dus ook maar simpel.quote:Op dinsdag 26 september 2006 22:25 schreef Kinga het volgende:
Etienne doet het ook op simpele manier..
Ik zeg: waarom moeilijk doen als het makkelijk kan?quote:Op dinsdag 26 september 2006 22:25 schreef Kinga het volgende:
Etienne doet het ook op simpele manier..
Ook een manier om te kijken of hij er nog wat geld uit kan slaanquote:Op dinsdag 26 september 2006 22:28 schreef Peter6000 het volgende:
Rik heeft het gevoel dat hij zich zal laten uitkopen (net als Ingrid).
Egbert beweert dat hij dat nooit zal doen.
Ik zeg : waarom moeilijk doen als je niet moeilijk kan?quote:Op dinsdag 26 september 2006 22:26 schreef demins het volgende:
[..]
Ik zeg: waarom moeilijk doen als het makkelijk kan?![]()
toch knap dat je na 5 weken nog niet het verschil tussen Tijn en Rik zietquote:Op dinsdag 26 september 2006 22:28 schreef Peter6000 het volgende:
Rik heeft het gevoel dat hij zich zal laten uitkopen (net als Ingrid).
Egbert beweert dat hij dat nooit zal doen.
Nee, moet ik dit jaar weer me pc doorlussen naar de tv in me slaapkamerquote:Op dinsdag 26 september 2006 22:40 schreef scanman01 het volgende:
Iedereen nog steeds superblij met deze weekopdracht?
Ik zit erbij te gapen en twijfel of ik een wijntje zal nemen. Verwacht verder ook geen discussies, daarvoor is de samenstelling te belabberd.quote:Op dinsdag 26 september 2006 22:40 schreef scanman01 het volgende:
Iedereen nog steeds superblij met deze weekopdracht?
Vind je het zo boeiend?quote:Op dinsdag 26 september 2006 22:41 schreef HiDiHo het volgende:
[..]
Nee, moet ik dit jaar weer me pc doorlussen naar de tv in me slaapkamer![]()
Wijn is altijd okay.quote:Op dinsdag 26 september 2006 22:43 schreef CartWOman het volgende:
[..]
Ik zit erbij te gapen en twijfel of ik een wijntje zal nemen. Verwacht verder ook geen discussies, daarvoor is de samenstelling te belabberd.![]()
Egbert zou toch moeten weten hoe je wasknijpers maakt.quote:Op dinsdag 26 september 2006 22:41 schreef CartWOman het volgende:
Egbert is sjachrijnig, kan de cynische grapjes van Semih niet hebben nu. Hij houdt er niet van met z'n handen te werken.
Het is de 1e keer in 38 dagen dat ik ze wat zie doen, dan wil ik het zien ook !quote:Op dinsdag 26 september 2006 22:43 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Vind je het zo boeiend?![]()
Ik kan vannacht niet lang opblijven en ben er helemaal niet rouwig om.
Semih, maak die ouwe gekkkquote:Op dinsdag 26 september 2006 22:41 schreef CartWOman het volgende:
Egbert is sjachrijnig, kan de cynische grapjes van Semih niet hebben nu. Hij houdt er niet van met z'n handen te werken.
Ja, ik zette hem hard, maar dat schiet ook niet op helaas.quote:Op dinsdag 26 september 2006 22:47 schreef Peter6000 het volgende:
Niet te volgen gefluister op stream 3 en 4.
Jammer.
Ik heb t niet gehoord maar ik gok Semih.quote:Op dinsdag 26 september 2006 22:51 schreef Djep het volgende:
[..]
Ik vond het verrassend goed, maar nu is t weer stil. Wie was t eigenlijk?
Welke progs gebruik jij voor die mooie caps en welk upload progr ?quote:
Inderdaad, volgens mij mag er helemaal niet gefluisterd worden volgens de reglementenquote:Op dinsdag 26 september 2006 22:50 schreef scanman01 het volgende:
Sanctie wegens fluisteren graag!
WEEKOPDRACHT MISLUKT !!!!!!!!!!!! ( als sanctie)quote:Op dinsdag 26 september 2006 22:53 schreef schizolientje het volgende:
[..]
Inderdaad, volgens mij mag er helemaal niet gefluisterd worden volgens de reglementen
nee joh...joker inleverenquote:Op dinsdag 26 september 2006 22:54 schreef kleinzusje het volgende:
[..]
WEEKOPDRACHT MISLUKT !!!!!!!!!!!! ( als sanctie)
Grappig hè, dat geluid. Hier worden ze vast pissig van.quote:Op dinsdag 26 september 2006 23:01 schreef Capaja het volgende:
marlies en micheline zijn aan het fluisteren, bb probeert wel constant het geluid bij te stellen, maar het lukt maar half
marlies zou wel gek zijn om hem niet in te zetten, dan is ze meteen van het gezeik af.
Ze heeft zich er zeker weten over uitgelaten. Maar ja, zelfs BB verstond het niet.quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |