Jaquote:Op vrijdag 29 september 2006 03:01 schreef PC eend het volgende:
[..]
Hij probeerde haar gewoon te troosten
Ze zou het erg vinden als hij er uit zou gaan en hij zegt dat ze er wel rekening mee moest houden en dan is hij met zichzelf bezig![]()
![]()
Egbert ziet het voor zich dat ze een eigen show krijgen en dan bij Jenssen belandenquote:
NEE, dat heb je niet!quote:Op vrijdag 29 september 2006 03:00 schreef Addi het volgende:
[..]
Yep,en daarom moet de liefde snel over zijn,hij neemt maar een soort van slaaf,wellicht vanuit het land waar hij zoveel van houdt?
Heb ik het nu genuanceerd genoeg gezegd?
Luisteren en bijblijven en dan pas reageren. Amen.quote:Op vrijdag 29 september 2006 03:06 schreef avonne het volgende:
[..]
oooooooooooo.... wat slecht van hem!
zomaar een keer gaan slapen op een dag!
om te snijdenquote:
Ja, dat bedoel ik, en het is zeker geen aanval maar wie ben jij om commentaar te leveren. Ik vind het dit jaar enorm meevallen, ik kan elke dag 1 of 2 topics doorlezen en direct op de hoogte zijn. Snap out of it, het is niet HBB, het valt echt reuze mee nuquote:Op vrijdag 29 september 2006 03:06 schreef APK het volgende:
[..]
Bedoel je streamverslagen?
Wat dat betreft ben ik gepensioneerd.
Ik kijk nu nog steeds naar de streams en inmiddels heeft elke zwakzinnige een breedbandverbinding.
Persoonlijk zie ik 'Hahahaha TIJNNNNN!!!!!!!' niet als een constructieve bijdrage.
ooooooo...... wat slecht van mij !quote:Op vrijdag 29 september 2006 03:12 schreef Addi het volgende:
[..]
Luisteren en bijblijven en dan pas reageren. Amen.
(dus al een paar dagen opletten dan he)
Day,is het je nog niet opgevallen dat Micheline zelf geen mening mag hebben dan en dat het ook geen moment het Semih interesseert dat Mich. verdriet heeft en waarom?quote:Op vrijdag 29 september 2006 03:10 schreef Day het volgende:
[..]
NEE, dat heb je niet!
Ik kreeg van LV's posts geen naar gevoel, van deze word ik niet vrolijk.
Ik raad je aan om met deze posts te kappen!
Ze weet gewoon dat hij koppig is, jij zegt dat ze daar niet tegen hem in durft te gaan, maar ze verteld net dat ze hem als hij zo een bui heeft gewoon uitlacht en weet dat ze hem dan even moet laten gaan.quote:Op vrijdag 29 september 2006 03:07 schreef Morwen het volgende:
[..]
JaMich is een veels te lieve meid en Sem is een overheerser, zij durft niet tegen hem in te gaan. Het is wel duidelijk dat Sem heel veel ingehouden woede heeft en dat voelt zij aan. Zij papt en houdt nat.
ligt aan jouquote:Op vrijdag 29 september 2006 03:16 schreef Coraatje het volgende:
ligt het aan mij maar het lijkt in die grijse trainings broek van marcia dat zeietewat dikker is geworden
Marcia heeft altijd een dikke reet gehad.quote:Op vrijdag 29 september 2006 03:16 schreef Coraatje het volgende:
ligt het aan mij maar het lijkt in die grijse trainings broek van marcia dat zeietewat dikker is geworden
Dat heb ik dus bij Marliesquote:Op vrijdag 29 september 2006 03:15 schreef HiDiHo het volgende:
Eggbert: 'die pisnicht is overal bij !'
dan zeg ik het nog subtiel ,is me trouwens nooit opgevallen dat ze dat hadquote:Op vrijdag 29 september 2006 03:18 schreef Stereotomy het volgende:
[..]
Marcia heeft altijd een dikke reet gehad.
Moest verplicht worden, vrouwen met een ietwat dikke reet.![]()
![]()
![]()
Mijn zintuigen gaan ook even op blackout als ik haar nasale stem hoorquote:Op vrijdag 29 september 2006 03:19 schreef Coraatje het volgende:
[..]
dan zeg ik het nog subtiel ,is me trouwens nooit opgevallen dat ze dat had
2quote:Op vrijdag 29 september 2006 03:21 schreef HiDiHo het volgende:
hoe vaak is die tel nu gegaan? 3/4?
Schei eens uit ik wordt kotsmisselijk van die grote retenquote:Op vrijdag 29 september 2006 03:18 schreef Stereotomy het volgende:
[..]
Marcia heeft altijd een dikke reet gehad.
Moest verplicht worden, vrouwen met een ietwat dikke reet.![]()
![]()
![]()
Dat boeit effe niet, Addi!quote:Op vrijdag 29 september 2006 03:17 schreef Addi het volgende:
[..]
Day,is het je nog niet opgevallen dat Micheline zelf geen mening mag hebben dan en dat het ook geen moment het Semih interesseert dat Mich. verdriet heeft en waarom?
idd triestquote:
Het is nog steeds het hou je bek verhaal hoor.quote:Op vrijdag 29 september 2006 03:31 schreef Coraatje het volgende:
ik snap totaal niet waar die ruzie over gaat![]()
ik denk dat micheline nog ietewat te jong is om het om een volwassen manier te kunnen hendellenquote:Op vrijdag 29 september 2006 03:32 schreef toxikon het volgende:
raar hoor je kiest toch partij voor je partner in het openbaar en spreekt die er prive op aan als je het er niet mee eens bent . nee lekker aan de koffie tafel lopen roddelen... niet mijn manier
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |