Wat lief hé...de maatjes....quote:Op vrijdag 29 september 2006 09:25 schreef Nostalgist het volgende:
Ze houden elkaars hand vast...
De grenzen worden verlegd..... Ben benieuwd wat er met veel drank op gaat gebeuren.....quote:Op vrijdag 29 september 2006 09:28 schreef T-lex het volgende:
[..]
Wat lief hé...de maatjes....![]()
Hij heeft met z'n linker hand d'r bovenbeen beet.![]()
dat moet je eens uitleggen.quote:Op vrijdag 29 september 2006 09:28 schreef kukeleku het volgende:
Tijn heeft een punt: "Waarom komt Semih niet eerder naar mij toe als hij zich aan mij ergert".
Ik geloof er niks van dat Tijn er zo erg van baalt.quote:Op vrijdag 29 september 2006 09:28 schreef Nostalgist het volgende:
Tijn baalt er heel erg van; Hij vindt het verschrikkelijk. Semih heeft zondag een half jaar verkering en maandag moet hij misschien het huis uit.
Monique , Ja, dat is wel een beetje vervelend. (Wat een stupide opmerking, Monique!)
Ja maar het irriteerde hem dat hij ineens een hele lading over zich heen kreeg ook over gebeurtenissen van enige weken terug. Hij had verwacht dat hij directer zou worden aangesproken.quote:Op vrijdag 29 september 2006 09:31 schreef avonne het volgende:
[..]
dat moet je eens uitleggen.
Het hele gedoe begon er toch mee dat Semih dat tegen hem zei?
Semih heeft een paar keer na de ruzie tegen diverse mensen gezegt dat er een opeen stapeling was van diverse irritaties bij Semih door Tijn.(de emmer was vol, dit was de druppel)quote:Op vrijdag 29 september 2006 09:31 schreef avonne het volgende:
[..]
dat moet je eens uitleggen.
Het hele gedoe begon er toch mee dat Semih dat tegen hem zei?
En waarom morgenquote:Op vrijdag 29 september 2006 09:43 schreef avonne het volgende:
Egbert "ik zal morgen wel proberen het ijs te breken. Laat mij dat eerst maar proberen te breken voordat jij dat doet"
bemoei je met je eigen
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |