quote:Op vrijdag 29 september 2006 10:41 schreef Nostalgist het volgende:
Egbert offert zich weer op...... Hoe galant. En hij zegt het bijna tegen niemand.....
Dit is dus wat ik bedoel !!!!!!!!!!!!!!! schijnheilquote:
Shit: 5 december pas het huis uitquote:Op vrijdag 29 september 2006 10:44 schreef 2live het volgende:
SINT EGBERT!!!!!!!!
Hou je BEK !quote:Op vrijdag 29 september 2006 10:44 schreef kleinzusje het volgende:
[..]
Dit is dus wat ik bedoel !!!!!!!!!!!!!!! schijnheil
Semih was echt irritant bezig!quote:Op dinsdag 26 september 2006 22:48 schreef Dropkick het volgende:
Heeft Semih een geheime opdracht om Egbert gek te maken?
Ik ook hoor ( maar wil ook Egbert weg)quote:Op vrijdag 29 september 2006 10:34 schreef petraa het volgende:
[..]
ik mag hopen dat Sem er nog in blijft maandag en dat janine er uit vliegt.![]()
Nope, 270 euro. Je mag per persoon voor 5 euro persoonlijke zaken bestellen....quote:Op vrijdag 29 september 2006 10:44 schreef Verida het volgende:
hebben ze nou het idee, dat ze maar voor 50 euro extra mogen bestellen?
quote:Op vrijdag 29 september 2006 10:47 schreef Kinga het volgende:
He, wat lees ik nou op de bb site, Marlies misschien zwanger?
Ik hoop dat SINT Eg tussen ons het ijs kan brekenquote:
Yep we lazen het dankzij Bor al.quote:Op vrijdag 29 september 2006 10:46 schreef Dropkick het volgende:
Een Quote van dinsdag 22.48 uur.
[..]
Semih was echt irritant bezig!
Volgens mij gaat dat wel lukkenquote:Op vrijdag 29 september 2006 10:48 schreef kleinzusje het volgende:
[..]
Ik hoop dat SINT Eg tussen ons het ijs kan breken![]()
![]()
Opgekropt en wel. De confrontatie kwam er ook. Egbert omhelste Semih toen de weekopdracht gehaald was.quote:Op vrijdag 29 september 2006 10:49 schreef pullup het volgende:
[..]
Yep we lazen het dankzij Bor al.We vroegen ons inderdaad af waar Egbert ineens die irritaties vandaan haalde. En het blijkt dus van een paar dagen terug te zijn.
quote:Op vrijdag 29 september 2006 10:52 schreef kleinzusje het volgende:
Mo huilt
en het is alsof Tijn de tranen ruikt, zo snel is hij weer polshoogte aan het nemen.quote:Op vrijdag 29 september 2006 10:52 schreef kleinzusje het volgende:
Mo huilt
quote:Op vrijdag 29 september 2006 10:55 schreef kleinzusje het volgende:
Nee, ik denk ( mijn mening, maar weer off topic)
dat Mo altijd de sterke vrouw is die alles aanhoort, doorgaat enz.
Nu komt de spanning er uit van al het aanhoren, harde werken en zorgen
Echt prettig gestoord en geen genequote:Op vrijdag 29 september 2006 11:01 schreef BBoon het volgende:
whahah wat zijn de zussen toch heerlijk gek ....
Saar: Het zal me toch niet gebeuren he dat me reet weer open scheurt en ik in de DBK met mn kont omhoog moet gaan staan..... Geweldig !!quote:Op vrijdag 29 september 2006 11:02 schreef schizolientje het volgende:
[..]
Echt prettig gestoord en geen gene
Regelmatig helaasquote:Op vrijdag 29 september 2006 11:05 schreef BBoon het volgende:
Hebben jullie dat ook wel eens dat je ipv Fok F5 doet de streams F5 doet...:-) staan alle streamgeluiden weer aan.
Het verbaast me niets. Ik vind het nog geen volwassen relatie....quote:Op vrijdag 29 september 2006 11:04 schreef Bluezz het volgende:
Wat hebben Sem en Mich nog maar kort verkering eigenlijk
Als je het beeld van BBstream op "always on top" hebt, hoeft het scherm niet actief te zijn.... Kun je dus ook niet een verkeerde F5 geven....quote:Op vrijdag 29 september 2006 11:05 schreef BBoon het volgende:
Hebben jullie dat ook wel eens dat je ipv Fok F5 doet de streams F5 doet...:-) staan alle streamgeluiden weer aan.
Nee, want ik kijk de streams apart in WMPquote:Op vrijdag 29 september 2006 11:05 schreef BBoon het volgende:
ik hoop voor mich dat die verkering ook maar voor korte duur isquote:Op vrijdag 29 september 2006 11:04 schreef Bluezz het volgende:
Wat hebben Sem en Mich nog maar kort verkering eigenlijk
gewoon de bestelling doen en voor het extra geld moeten ze eigenlijk DRANK halen...feestjequote:Op vrijdag 29 september 2006 11:14 schreef Nostalgist het volgende:
Ze gaan ook breezahs bestellen...... Ze hebben echt geld zat dan....
PARTYYYYYYYYYYquote:Op vrijdag 29 september 2006 11:15 schreef puntoortje het volgende:
[..]
gewoon de bestelling doen en voor het extra geld moeten ze eigenlijk DRANK halen...feestje![]()
![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |