abonnement Unibet Coolblue
pi_42225771
Egbert:'het komt wel weer goed. maar verlopig effe niet".
waar is die kutkip??
pi_42225774
ik vind eg niet echt een slachtofferrol opeisen, ik vind dat hij bewust de confrontatie aan wil gaan over het gedrag en het gebrek aan respect bij semih
pi_42225789
quote:
Op vrijdag 29 september 2006 09:58 schreef pullup het volgende:

[..]

Goed geluisterd. Ik heb dus niets van deze opmerkingen meegekregen en heb ze ook niet uit de COS gehoord.
dit zei Egbert net. Ik weet niet wat er echt gezegd is, hoor.
pi_42225800
Pssst Nostalgist

Heeft deze move van Egbert ermee te maken met het feit dat hij doorheeft dat het hier om de alfa-male strijd zal gaan en wil hij zich hier in mengen ?
Before I die, I’m going to eat a bag of unpopped popcorn. That should make the cremation a little more interesting.
pi_42225806
quote:
Op vrijdag 29 september 2006 10:02 schreef Verida het volgende:
ik vind eg niet echt een slachtofferrol opeisen, ik vind dat hij bewust de confrontatie aan wil gaan over het gedrag en het gebrek aan respect bij semih
hij stelt het alleen nog even uit tot morgen
pi_42225812
quote:
Op vrijdag 29 september 2006 10:02 schreef Verida het volgende:
ik vind eg niet echt een slachtofferrol opeisen, ik vind dat hij bewust de confrontatie aan wil gaan over het gedrag en het gebrek aan respect bij semih
Ik vind het wel een slachtofferrol, want de hele ruzie is begonnen met het gedoe van Tijn en nu blijken opmerkingen van de 1e dag nog grotere issues te worden.

Hij gaat vanavond als hij tijd heeft met semih praten en anders morgen ??? Wel heeft hij het vanavond druk dan ?
Een dag niet gelachen, is een dag niet geleefd!
pi_42225817
quote:
Op vrijdag 29 september 2006 10:02 schreef Verida het volgende:
ik vind eg niet echt een slachtofferrol opeisen, ik vind dat hij bewust de confrontatie aan wil gaan over het gedrag en het gebrek aan respect bij semih
Maar op het verkeerde moment en met de verkeerde reden.................
All I need is for my man to live up to his role
Onwetendheid is zaligmakend (Nalby)

They gettin' grief
pi_42225824
quote:
Op vrijdag 29 september 2006 10:03 schreef avonne het volgende:

[..]

dit zei Egbert net. Ik weet niet wat er echt gezegd is, hoor.
Nee ik hoorde het hem ook zeggen maar wou aangeven dat dit niemand bij het luisteren naar de streams eerder was opgevallen.
Before I die, I’m going to eat a bag of unpopped popcorn. That should make the cremation a little more interesting.
pi_42225871
Tijn begint naar E10 te groeien, Alleen Tijn weet niet dat E10 echt een spelletje speelt.
Een dag niet gelachen, is een dag niet geleefd!
pi_42225872
waar is die kutkip??
pi_42225873
quote:
Op vrijdag 29 september 2006 10:03 schreef avonne het volgende:

[..]

dit zei Egbert net. Ik weet niet wat er echt gezegd is, hoor.
ik heb niet al deze opmerkingen gehoord, maar ik neem aan dat Tijn hem hierin wel kan steunen, die was erbij, ik heb wel begrepen dat de sfeer te snijden was en dat semih inderdaad te pas en te onpas eg aansprak op zijn lezen en begrijpen en dat het woord schijnheilig erg veel als bijvoeglijk naamwoord werd gebruikt. Semih zat inderdaad enorm te zuigen, maar kreeg geen reactie, wat hem zichtbaar nog kwader maakte.
pi_42225886
Is een openbaring voor mij, hoor, dat Egbert zoveel problemen heeft met Semih....
"Ik wou dat Tanja er nog was, daar kon je tenminste goed mee praten" - Joost Hoebink
Nihil volentibus arduum est
pi_42225909
quote:
Op vrijdag 29 september 2006 10:08 schreef Nostalgist het volgende:
Is een openbaring voor mij, hoor, dat Egbert zoveel problemen heeft met Semih....
Ja voor mij ook heb er afgelopen dagen weinig van gemerkt, want als hij met Semih praat over de ruzie met tijn praat hij met Semih mee en nu andersom.
Een dag niet gelachen, is een dag niet geleefd!
pi_42225923
ff uit een andere COS van de eerste shift
quote:
Op dinsdag 26 september 2006 22:41 schreef CartWOman het volgende:
Egbert is sjachrijnig, kan de cynische grapjes van Semih niet hebben nu. Hij houdt er niet van met z'n handen te werken.
quote:
Op dinsdag 26 september 2006 22:48 schreef Dropkick het volgende:
Heeft Semih een geheime opdracht om Egbert gek te maken?
quote:
Op dinsdag 26 september 2006 22:47 schreef LudoSanders het volgende:

[..]

Semih, maak die ouwe gekkk .
ehhhhhhuuuuuuuuuuuuuuuuuuuhhhhhh een glaasje prik
pi_42225925
quote:
Op vrijdag 29 september 2006 10:08 schreef Nostalgist het volgende:
Is een openbaring voor mij, hoor, dat Egbert zoveel problemen heeft met Semih....
Heeft deze move van Egbert ermee te maken met het feit dat hij doorheeft dat het hier om de alfa-male strijd zal gaan en wil hij zich hier in mengen ?
Before I die, I’m going to eat a bag of unpopped popcorn. That should make the cremation a little more interesting.
pi_42225957
quote:
Op vrijdag 29 september 2006 10:09 schreef BorTheWolf het volgende:
ff uit een andere COS van de eerste shift
[..]


[..]


[..]
Ok daar komt het waarschijnlijk vandaan
En daar durft ie nu mee aan te komen
Before I die, I’m going to eat a bag of unpopped popcorn. That should make the cremation a little more interesting.
pi_42225980
quote:
Op vrijdag 29 september 2006 10:08 schreef Nostalgist het volgende:
Is een openbaring voor mij, hoor, dat Egbert zoveel problemen heeft met Semih....
Voor mij niet............
Denk dat Eg super gefrustreerd is en met heel veel mannen problemen heeft. Ook met Tijn en E10.

Maar hij kiest het moment om het te uiten zodat hij er gunstig mee weg komt.

Hij is zelf een ster in het maken van onderhuidse opmerkingen.

bv. tegen E10: als bejamin, jezelf opwerken op school: zei hij net als hier dus............
Dat hij zelf wel de bejamin wilde zijn.
Dat hij de rol van Rik wilde hebben.
Dat hij Monique leuk vindt
Zuigen om sex verhalen bij anderen

enz enz
All I need is for my man to live up to his role
Onwetendheid is zaligmakend (Nalby)

They gettin' grief
pi_42226033
ik heb meer het gevoel dat etienne en jeroen zaten te zuigen om sexverhalen vooral bij milica, heb er eg nog niet echt op kunnen betrappen,
pi_42226073
quote:
Op vrijdag 29 september 2006 10:09 schreef pullup het volgende:

[..]

Heeft deze move van Egbert ermee te maken met het feit dat hij doorheeft dat het hier om de alfa-male strijd zal gaan en wil hij zich hier in mengen ?
Mijn idee !!! Tijn vertoont nu ook onderdanig gedrag naar Egbert.
"Ik wou dat Tanja er nog was, daar kon je tenminste goed mee praten" - Joost Hoebink
Nihil volentibus arduum est
pi_42226085
Sex tussen Micheline en Semih ?
"Ik wou dat Tanja er nog was, daar kon je tenminste goed mee praten" - Joost Hoebink
Nihil volentibus arduum est
pi_42226110
quote:
Op vrijdag 29 september 2006 10:16 schreef Nostalgist het volgende:

[..]

Mijn idee !!! Tijn vertoont nu ook onderdanig gedrag naar Egbert.
Wil je die A strijd uitleggen, wat is dat precies ?
All I need is for my man to live up to his role
Onwetendheid is zaligmakend (Nalby)

They gettin' grief
pi_42226128
quote:
Op vrijdag 29 september 2006 10:11 schreef kleinzusje het volgende:

[..]

Voor mij niet............
Denk dat Eg super gefrustreerd is en met heel veel mannen problemen heeft. Ook met Tijn en E10.

Maar hij kiest het moment om het te uiten zodat hij er gunstig mee weg komt.

Hij is zelf een ster in het maken van onderhuidse opmerkingen.

bv. tegen E10: als bejamin, jezelf opwerken op school: zei hij net als hier dus............
Dat hij zelf wel de bejamin wilde zijn.
Dat hij de rol van Rik wilde hebben.
Dat hij Monique leuk vindt
Zuigen om sex verhalen bij anderen

enz enz
Wellicht zijn pogingen om hoger te klimmen in de hierarchie?. Hij zegt het wel vaak onder het mom van humor....
"Ik wou dat Tanja er nog was, daar kon je tenminste goed mee praten" - Joost Hoebink
Nihil volentibus arduum est
pi_42226162
quote:
Op vrijdag 29 september 2006 10:14 schreef Verida het volgende:
ik heb meer het gevoel dat etienne en jeroen zaten te zuigen om sexverhalen vooral bij milica, heb er eg nog niet echt op kunnen betrappen,
E10 en Jeroen doen dat veel platter dan Egbert.
Egbert doet het onderhuids, door zn eigen frustraties..............

bv. Gesprek ging over films, hij zegt: Heb liever Desiree(sex) verhalen.............. E10 zegt: maar jij vertelt zelf niks.......... enz.
All I need is for my man to live up to his role
Onwetendheid is zaligmakend (Nalby)

They gettin' grief
pi_42226176
quote:
Op vrijdag 29 september 2006 10:17 schreef kleinzusje het volgende:

[..]

Wil je die A strijd uitleggen, wat is dat precies ?
In het topic Voer voor Psychologen staat hier veel over beschreven.... Feitelijk gaat het om de strijd om de leiderschap bij de mannen.

Tijn is lang als leider gezien, maar er is nu duidelijk een strijd te zien tussen Egbert, Semih en Tijn. Imho lijkt Egbert nu aan de winnende hand
"Ik wou dat Tanja er nog was, daar kon je tenminste goed mee praten" - Joost Hoebink
Nihil volentibus arduum est
pi_42226206
quote:
Op vrijdag 29 september 2006 10:17 schreef kleinzusje het volgende:

[..]

Wil je die A strijd uitleggen, wat is dat precies ?
Alfa-male = het mannetje dat de baas is bij gorilla's of andere apen

Soms probeert een ander mannetje de baas te worden, en dan heb je strijd tussen 2 alfa-males over wie de baas is
pi_42226210
Mo is een keer naar Disney resort parijs gereden alleen om daar te winkelen
waar is die kutkip??
pi_42226234
quote:
Op vrijdag 29 september 2006 10:20 schreef kleinzusje het volgende:

[..]

E10 en Jeroen doen dat veel platter dan Egbert.
Egbert doet het onderhuids, door zn eigen frustraties..............

bv. Gesprek ging over films, hij zegt: Heb liever Desiree(sex) verhalen.............. E10 zegt: maar jij vertelt zelf niks.......... enz.
Egbert is wel iemand met een verborgen agenda inderdaad in die gesprekken....Hoe oprecht hij ook overkomt, het blijft een binnenvettertje wat zijn eigen gedachten...
"Ik wou dat Tanja er nog was, daar kon je tenminste goed mee praten" - Joost Hoebink
Nihil volentibus arduum est
pi_42226257
quote:
Op vrijdag 29 september 2006 10:20 schreef Nostalgist het volgende:

[..]

In het topic Voer voor Psychologen staat hier veel over beschreven.... Feitelijk gaat het om de strijd om de leiderschap bij de mannen.

Tijn is lang als leider gezien, maar er is nu duidelijk een strijd te zien tussen Egbert, Semih en Tijn. Imho lijkt Egbert nu aan de winnende hand
Dank je

ps. Eg is bij de vrouwen niet gewild, dus nu gaat hij op zoek naar een opening op een andere manier..........
All I need is for my man to live up to his role
Onwetendheid is zaligmakend (Nalby)

They gettin' grief
pi_42226260
egbert heeft in al die weken nog niet het achterste van zijn tong laten zien.
Een dag niet gelachen, is een dag niet geleefd!
pi_42226291
quote:
Op vrijdag 29 september 2006 10:24 schreef kleinzusje het volgende:

[..]

Dank je

ps. Eg is bij de vrouwen niet gewild, dus nu gaat hij op zoek naar een opening op een andere manier..........
edit: dan bedoel ik opening niet letterlijk
All I need is for my man to live up to his role
Onwetendheid is zaligmakend (Nalby)

They gettin' grief
pi_42226330
Teamwork ten top
De Weekopdracht heeft de afgelopen week voor heel wat beweging in het Huis gezorgd. Er werd goed samengewerkt. Er was ploeg A met Egbert, Etiënne, Semih en Tijn. Een vlotte machine die zo fanatiek is, dat de werksfeer op de klippen loopt door een ruzie tussen Semih en Tijn over wasknijpers die niet goed zouden zitten.

Ploeg B met Jeroen, Marlies, Marcia en Micheline hadden een wat meer gebalanceerd team.

Geen problemen en een perfecte combinatie tussen een goede werksfeer met leuke gesprekken en een goed resultaat.

Aan de andere kant van de weegschaal was de ploeg van Rik, Sabrina, Monique en Janine te vinden. Er zijn hele concerten gegeven in hun werktijd en er moesten veel knijpers over worden gedaan. Maar, dat moet gezegd worden: het zijn gezellige werknemers geweest die de moraal hoog hebben gehouden. De omzet is een ander verhaal. Ook hier was er sprake van een samenstelling van een ploegdie, als het om het bedrijfsresultaat gaat, niet voor herhaling vatbaar is.

Resumerend, deze wasknijperfabriek is nog lang niet failliet. Sterker nog. Er komen nog meer opdrachten tot eind december.

bron: talpa.tv http://www.talpa.tv/web/s(...)383/typeofpage=47019
pi_42226369
quote:
Op vrijdag 29 september 2006 10:25 schreef kleinzusje het volgende:

[..]

edit: dan bedoel ik opening niet letterlijk
Je bracht me daarmee op nieuwe ideeën

Beter is het over dit onderwerp te praten in "Voer voor Psychologen", ik heb daar al een update aangebracht....
"Ik wou dat Tanja er nog was, daar kon je tenminste goed mee praten" - Joost Hoebink
Nihil volentibus arduum est
pi_42226385
quote:
Op vrijdag 29 september 2006 10:20 schreef Nostalgist het volgende:

[..]

In het topic Voer voor Psychologen staat hier veel over beschreven.... Feitelijk gaat het om de strijd om de leiderschap bij de mannen.

Tijn is lang als leider gezien, maar er is nu duidelijk een strijd te zien tussen Egbert, Semih en Tijn. Imho lijkt Egbert nu aan de winnende hand
De tactiek van Egbert is als volgt in deze:

Hij heeft door dat hij het in een directe verbale confrontatie met Semih niet kan winnen.
Hij houd dus zijn bek als hij geconfronteerd word met de stekelige opmerkingen van Semih.
Hij vind het erg leuk als Tijn de confrontatie aangaat en moet er stiekem om lachen.
Later steunt hij Tijn bij zijn pogingen om Semih in de verdrukking te brengen en weet zo een band te kweken om zijn eigen positie te versterken
Nu Tijn er met Semih niet uitkomt laat hij ineens blijken dat hij er ook problemen mee heeft gehad en dat hij het ZEKER nog gaat uitpraten.
Vanmiddag, vanavond of zelfs morgen worden genoemd als mogelijke tijdstippen om het uit te praten. Duidelijk is dat dit pas gaat gebeuren als Eggie meent dat hij voldoende steun krijgt vanuit de groep dus hij is het zorgvuldig aan het voorbewerken.
Tijn vertoont nu inderdaad onderdanig gedrag odat hij hoopt dt Egbert iets voor elkaar gaat krijgen waar hij zelf tegenop ziet.

Ik ben benieuwd naar de 'confrontatie'
Before I die, I’m going to eat a bag of unpopped popcorn. That should make the cremation a little more interesting.
pi_42226416
quote:
Op vrijdag 29 september 2006 10:28 schreef Nostalgist het volgende:

[..]

Je bracht me daarmee op nieuwe ideeën

Beter is het over dit onderwerp te praten in "Voer voor Psychologen", ik heb daar al een update aangebracht....
ok
All I need is for my man to live up to his role
Onwetendheid is zaligmakend (Nalby)

They gettin' grief
pi_42226438
Eggie moet er eerst tijd voor hebben he, en wanneer hij tijd heeft weet hij niet dus misschien komt de confrontatie wel na het huis. Dan hebben ze alle tijd
Een dag niet gelachen, is een dag niet geleefd!
pi_42226460
Rob, je moet weer naar de studio.

woef
pi_42226471
quote:
Op vrijdag 29 september 2006 10:28 schreef pullup het volgende:

[..]

De tactiek van Egbert is als volgt in deze:

Hij heeft door dat hij het in een directe verbale confrontatie met Semih niet kan winnen.
Hij houd dus zijn bek als hij geconfronteerd word met de stekelige opmerkingen van Semih.
Hij vind het erg leuk als Tijn de confrontatie aangaat en moet er stiekem om lachen.
Later steunt hij Tijn bij zijn pogingen om Semih in de verdrukking te brengen en weet zo een band te kweken om zijn eigen positie te versterken
Nu Tijn er met Semih niet uitkomt laat hij ineens blijken dat hij er ook problemen mee heeft gehad en dat hij het ZEKER nog gaat uitpraten.
Vanmiddag, vanavond of zelfs morgen worden genoemd als mogelijke tijdstippen om het uit te praten. Duidelijk is dat dit pas gaat gebeuren als Eggie meent dat hij voldoende steun krijgt vanuit de groep dus hij is het zorgvuldig aan het voorbewerken.
Tijn vertoont nu inderdaad onderdanig gedrag odat hij hoopt dt Egbert iets voor elkaar gaat krijgen waar hij zelf tegenop ziet.

Ik ben benieuwd naar de 'confrontatie'
Eens

Met als toevoeging dat Tijn sterker blijft door zn positie naar o.a. vrouwen toe en zn humor
All I need is for my man to live up to his role
Onwetendheid is zaligmakend (Nalby)

They gettin' grief
pi_42226489
quote:
Op vrijdag 29 september 2006 10:28 schreef pullup het volgende:

[..]

De tactiek van Egbert is als volgt in deze:

Hij heeft door dat hij het in een directe verbale confrontatie met Semih niet kan winnen.
Hij houd dus zijn bek als hij geconfronteerd word met de stekelige opmerkingen van Semih.
Hij vind het erg leuk als Tijn de confrontatie aangaat en moet er stiekem om lachen.
Later steunt hij Tijn bij zijn pogingen om Semih in de verdrukking te brengen en weet zo een band te kweken om zijn eigen positie te versterken
Nu Tijn er met Semih niet uitkomt laat hij ineens blijken dat hij er ook problemen mee heeft gehad en dat hij het ZEKER nog gaat uitpraten.
Vanmiddag, vanavond of zelfs morgen worden genoemd als mogelijke tijdstippen om het uit te praten. Duidelijk is dat dit pas gaat gebeuren als Eggie meent dat hij voldoende steun krijgt vanuit de groep dus hij is het zorgvuldig aan het voorbewerken.
Tijn vertoont nu inderdaad onderdanig gedrag odat hij hoopt dt Egbert iets voor elkaar gaat krijgen waar hij zelf tegenop ziet.

Ik ben benieuwd naar de 'confrontatie'
Vindt je het goed dat ik jouw bijdrage kopieer naar : Voer voor psychologen #2 ?

Anders wordt het teveel off-topic hier...
"Ik wou dat Tanja er nog was, daar kon je tenminste goed mee praten" - Joost Hoebink
Nihil volentibus arduum est
pi_42226507
quote:
Op vrijdag 29 september 2006 10:30 schreef petraa het volgende:
Eggie moet er eerst tijd voor hebben he, en wanneer hij tijd heeft weet hij niet dus misschien komt de confrontatie wel na het huis. Dan hebben ze alle tijd


Gaat die maandag vrijwillig met Sem mee
All I need is for my man to live up to his role
Onwetendheid is zaligmakend (Nalby)

They gettin' grief
pi_42226515
misschien is het voor tijn tactisch sterker om zich gedeisd te houden, uiteindelijk heeft hij ook nog een joker en dat blijkt een goede reden voor een nominatie te zijn
ieder oordeel heeft zijn nadeel
pi_42226518
quote:
Op vrijdag 29 september 2006 10:32 schreef Nostalgist het volgende:

[..]

Vindt je het goed dat ik jouw bijdrage kopieer naar : Voer voor psychologen #2 ?

Anders wordt het teveel off-topic hier...
Ok sorry
Before I die, I’m going to eat a bag of unpopped popcorn. That should make the cremation a little more interesting.
pi_42226554
quote:
Op vrijdag 29 september 2006 10:32 schreef kleinzusje het volgende:

[..]



Gaat die maandag vrijwillig met Sem mee
ik mag hopen dat Sem er nog in blijft maandag en dat janine er uit vliegt.
Een dag niet gelachen, is een dag niet geleefd!
pi_42226609
Opdracht is gehaald!!!!
"Ik wou dat Tanja er nog was, daar kon je tenminste goed mee praten" - Joost Hoebink
Nihil volentibus arduum est
pi_42226623
De weekopdracht is gehaald ondertussen
Before I die, I’m going to eat a bag of unpopped popcorn. That should make the cremation a little more interesting.
pi_42226646
Egbert omhelst Semih........!!
"Ik wou dat Tanja er nog was, daar kon je tenminste goed mee praten" - Joost Hoebink
Nihil volentibus arduum est
pi_42226649
Rob zal maandag wel weer op de stop staan, want dat geklef van Tijn en Monique kan hij vast niet aanzien.
Een dag niet gelachen, is een dag niet geleefd!
pi_42226653
Die kritiek van Egbert naar Semih komt niet uit de lucht vallen,ik weet nog dat ik de eerste dag van hun shift heb gezegd of Semih een geheime opdracht had om Egbert maar zoveel mogelijk in de zeik te zetten.
pi_42226655
heeft semih wat wasknijpers in zijn onderbroek meegesmokkeld........
ieder oordeel heeft zijn nadeel
pi_42226689
quote:
Op vrijdag 29 september 2006 10:36 schreef Nostalgist het volgende:
Egbert omhelst Semih........!!
De Judas
Before I die, I’m going to eat a bag of unpopped popcorn. That should make the cremation a little more interesting.
pi_42226703
Judaskus bijna ja....
"Ik wou dat Tanja er nog was, daar kon je tenminste goed mee praten" - Joost Hoebink
Nihil volentibus arduum est
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')