quote:Op vrijdag 29 september 2006 10:55 schreef kleinzusje het volgende:
Nee, ik denk ( mijn mening, maar weer off topic)
dat Mo altijd de sterke vrouw is die alles aanhoort, doorgaat enz.
Nu komt de spanning er uit van al het aanhoren, harde werken en zorgen
Echt prettig gestoord en geen genequote:Op vrijdag 29 september 2006 11:01 schreef BBoon het volgende:
whahah wat zijn de zussen toch heerlijk gek ....
Saar: Het zal me toch niet gebeuren he dat me reet weer open scheurt en ik in de DBK met mn kont omhoog moet gaan staan..... Geweldig !!quote:Op vrijdag 29 september 2006 11:02 schreef schizolientje het volgende:
[..]
Echt prettig gestoord en geen gene
Regelmatig helaasquote:Op vrijdag 29 september 2006 11:05 schreef BBoon het volgende:
Hebben jullie dat ook wel eens dat je ipv Fok F5 doet de streams F5 doet...:-) staan alle streamgeluiden weer aan.
Het verbaast me niets. Ik vind het nog geen volwassen relatie....quote:Op vrijdag 29 september 2006 11:04 schreef Bluezz het volgende:
Wat hebben Sem en Mich nog maar kort verkering eigenlijk
Als je het beeld van BBstream op "always on top" hebt, hoeft het scherm niet actief te zijn.... Kun je dus ook niet een verkeerde F5 geven....quote:Op vrijdag 29 september 2006 11:05 schreef BBoon het volgende:
Hebben jullie dat ook wel eens dat je ipv Fok F5 doet de streams F5 doet...:-) staan alle streamgeluiden weer aan.
Nee, want ik kijk de streams apart in WMPquote:Op vrijdag 29 september 2006 11:05 schreef BBoon het volgende:
ik hoop voor mich dat die verkering ook maar voor korte duur isquote:Op vrijdag 29 september 2006 11:04 schreef Bluezz het volgende:
Wat hebben Sem en Mich nog maar kort verkering eigenlijk
gewoon de bestelling doen en voor het extra geld moeten ze eigenlijk DRANK halen...feestjequote:Op vrijdag 29 september 2006 11:14 schreef Nostalgist het volgende:
Ze gaan ook breezahs bestellen...... Ze hebben echt geld zat dan....
PARTYYYYYYYYYYquote:Op vrijdag 29 september 2006 11:15 schreef puntoortje het volgende:
[..]
gewoon de bestelling doen en voor het extra geld moeten ze eigenlijk DRANK halen...feestje![]()
![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |