quote:Op vrijdag 29 september 2006 10:41 schreef Nostalgist het volgende:
Egbert offert zich weer op...... Hoe galant. En hij zegt het bijna tegen niemand.....
Dit is dus wat ik bedoel !!!!!!!!!!!!!!! schijnheilquote:
Shit: 5 december pas het huis uitquote:Op vrijdag 29 september 2006 10:44 schreef 2live het volgende:
SINT EGBERT!!!!!!!!
Hou je BEK !quote:Op vrijdag 29 september 2006 10:44 schreef kleinzusje het volgende:
[..]
Dit is dus wat ik bedoel !!!!!!!!!!!!!!! schijnheil
Semih was echt irritant bezig!quote:Op dinsdag 26 september 2006 22:48 schreef Dropkick het volgende:
Heeft Semih een geheime opdracht om Egbert gek te maken?
Ik ook hoor ( maar wil ook Egbert weg)quote:Op vrijdag 29 september 2006 10:34 schreef petraa het volgende:
[..]
ik mag hopen dat Sem er nog in blijft maandag en dat janine er uit vliegt.![]()
Nope, 270 euro. Je mag per persoon voor 5 euro persoonlijke zaken bestellen....quote:Op vrijdag 29 september 2006 10:44 schreef Verida het volgende:
hebben ze nou het idee, dat ze maar voor 50 euro extra mogen bestellen?
quote:Op vrijdag 29 september 2006 10:47 schreef Kinga het volgende:
He, wat lees ik nou op de bb site, Marlies misschien zwanger?
Ik hoop dat SINT Eg tussen ons het ijs kan brekenquote:
Yep we lazen het dankzij Bor al.quote:Op vrijdag 29 september 2006 10:46 schreef Dropkick het volgende:
Een Quote van dinsdag 22.48 uur.
[..]
Semih was echt irritant bezig!
Volgens mij gaat dat wel lukkenquote:Op vrijdag 29 september 2006 10:48 schreef kleinzusje het volgende:
[..]
Ik hoop dat SINT Eg tussen ons het ijs kan breken![]()
![]()
Opgekropt en wel. De confrontatie kwam er ook. Egbert omhelste Semih toen de weekopdracht gehaald was.quote:Op vrijdag 29 september 2006 10:49 schreef pullup het volgende:
[..]
Yep we lazen het dankzij Bor al.We vroegen ons inderdaad af waar Egbert ineens die irritaties vandaan haalde. En het blijkt dus van een paar dagen terug te zijn.
quote:Op vrijdag 29 september 2006 10:52 schreef kleinzusje het volgende:
Mo huilt
en het is alsof Tijn de tranen ruikt, zo snel is hij weer polshoogte aan het nemen.quote:Op vrijdag 29 september 2006 10:52 schreef kleinzusje het volgende:
Mo huilt
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |