niet alleen verschillende nationaliteiten hoor denk als ik ruzie heb zeg ik irritant tututuut,schijnt ook niet zo leuk te zijnquote:Op vrijdag 29 september 2006 03:49 schreef henk.jansen het volgende:
Iedereen heeft een stopwoord, Semih heeft als het hem teveel wordt Bek Houden, anderen zeggen b.v. pleur op![]()
Dat daar zo moeilijk over gedaan wordt, Marokaantjes zeggen altijd "wat seg je wat wil je" en zo heeft iedere nationaliteit wel iets
En ik zeg gewoon wat ik denk, dat kan ook nogquote:
Dat had ik al eerder opgemerkt, daaaaaaaaaaaaag ruziequote:Op vrijdag 29 september 2006 03:55 schreef Day het volgende:
Volgens mij zijn Semih en Tijn weer -voorzichtig- on speaking terms.
Of ligt dat gewoon aan mijn vrolijke aard?
Ligt eraan waar je woont en werktquote:Op vrijdag 29 september 2006 03:53 schreef Morwen het volgende:
[..]
En DAT is dus fout, Henk.Ik herken het trouwens ook niet of doe er niet aan mee.
Mooi!quote:Op vrijdag 29 september 2006 03:57 schreef Morwen het volgende:
[..]
Dat had ik al eerder opgemerkt, daaaaaaaaaaaaag ruzie![]()
Ik bedoel ermee dat iedereen zijn bepaalde woordjes heeft tijdens een ruzie met of zonder dialect, taal daar gelatenquote:Op vrijdag 29 september 2006 03:53 schreef Coraatje het volgende:
[..]
niet alleen verschillende nationaliteiten hoor denk als ik ruzie heb zeg ik irritant tututuut,schijnt ook niet zo leuk te zijn
die ik normaal ook hoorquote:Op vrijdag 29 september 2006 03:55 schreef Morwen het volgende:
[..]
En ik zeg gewoon wat ik denk, dat kan ook nog![]()
Ach ja, het leven ejquote:Op vrijdag 29 september 2006 04:00 schreef latevogel het volgende:
[..]
die ik normaal ook hoor![]()
Maar soms krijg je dan reackties waarvan je denk en nu het kuisje snel vinden ,is niet leuk meer nu![]()
Wijze oudere man!quote:Op vrijdag 29 september 2006 04:04 schreef henk.jansen het volgende:
[..]
Ja, jij vroeg mijn mening als oudere
http://www.geekimages.comquote:Op vrijdag 29 september 2006 03:57 schreef Prospera het volgende:
Heeft iemand een alternatief voor uploaden van pics door tinypics? Die werkt bij mij niet meer voor Snagit captures
tis droevig, was Buswatcher maar terug![]()
Nou nee, ik verbaas me er niet over, het zijn nietszeggende figuren netzoals je het schrijftquote:Op vrijdag 29 september 2006 04:06 schreef Day het volgende:
[..]
Wijze oudere man!![]()
Soms verbaas ik me over de goeie relatie tussen Rik en Sjaan. Ze hebben beide hun bekkie bij zich en toch nooit ruzie.
wat gebeurde er?quote:Op vrijdag 29 september 2006 04:08 schreef Day het volgende:
Huh, waar komt dit nou vandaan van Marlies?
Dat ze nou haar verontschuldigingen gaat aanbieden aan Janine.quote:
Je kunt ook met een rechter muisklik op een cap en dan bij eigenschappen kijken welke provider is gebruiktquote:
nee hoor, ik had een leuke pic, maar Tinypic was even moeilijk.quote:Op vrijdag 29 september 2006 05:03 schreef henk.jansen het volgende:
En nu is het saai, hier op het forum![]()
quote:Op vrijdag 29 september 2006 06:24 schreef NorthernStar het volgende:
De target is al gehaald. Ze gaan nu nog proberen 29.000 vol te maken.
Maar straks om negen uur is de opdracht afgelopen.quote:Op vrijdag 29 september 2006 06:29 schreef Marrije het volgende:
[..]
Is er tenminste 24 uur per dag wat om naar te kijken
![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |