Tja, dat zou mooi zijn, maar dan liever voor janinequote:Op vrijdag 29 september 2006 03:43 schreef avonne het volgende:
Hidiho?
Kun je een alarmpje op stream 1 en 2 inbouwen?
Zo'n geluidsverklikker ?
met een mute voor Eggie?
Owjeequote:Op vrijdag 29 september 2006 03:43 schreef Morwen het volgende:
[..]
Ze spraken net met elkaarOver de mand, de crisis is over
![]()
Yep, zowel in het huis als hier!quote:Op vrijdag 29 september 2006 03:45 schreef arneaux het volgende:
Al met al is Semih nu de zondebok?
Wat doe jij nog hier? morgen weer naar school hequote:
Tijn en Semih zijn vast besloten het minstens 3 dagen vol te houdenquote:Op vrijdag 29 september 2006 03:42 schreef arneaux het volgende:
Dus. Michelline vind de ruzie sfeerverlangend, net als de rest, maar zowel Tijn als Semih hebben geen zin om toe te geven.
Nee, hoor, ik vind hem nog steeds intelligent. Voor de rest is het een paardelulquote:
Lekker dan. Sfeerverlagend enzo.quote:Op vrijdag 29 september 2006 03:47 schreef avonne het volgende:
[..]
Tijn en Semih zijn vast besloten het minstens 3 dagen vol te houden
Moet ik de klok zetten ?quote:Op vrijdag 29 september 2006 03:47 schreef avonne het volgende:
[..]
Tijn en Semih zijn vast besloten het minstens 3 dagen vol te houden
Nou, ik heb niet alles gevolgd, dus ik heb geen recht van sprekenquote:
Ik heb zin in ruzie en mijn kussen sliep al, dus daar had ik ook niks aanquote:Op vrijdag 29 september 2006 03:46 schreef henk.jansen het volgende:
[..]
Wat doe jij nog hier? morgen weer naar school he![]()
welnee, spannendquote:Op vrijdag 29 september 2006 03:48 schreef arneaux het volgende:
[..]
Lekker dan. Sfeerverlagend enzo.
Henk, kom in mijn armen!quote:Op vrijdag 29 september 2006 03:49 schreef henk.jansen het volgende:
Iedereen heeft een stopwoord, Semih heeft als het hem teveel wordt Bek Houden, anderen zeggen b.v. pleur op![]()
Dat daar zo moeilijk over gedaan wordt, Marokaantjes zeggen altijd "wat seg je wat wil je" en zo heeft iedere nationaliteit wel iets
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |