dank je wel....quote:Op donderdag 28 september 2006 09:28 schreef Brighteyes het volgende:
Linkje naar het vorige topic staat er ook in.
Jaaaaaaaaaa!!!! We hebben weer zo'n sukkel!quote:Op donderdag 28 september 2006 09:29 schreef BiMeWet het volgende:
Waar zijn de normale namen gebleven, zoals joop, jan, kees en klaas-jan?
het hoort erbij zeggen ze maar het is wel irritant eigenlijk. en wij zijn verwend hoor want Mahre sliep door vanaf dat ze 2 weken was en nu spookt ze weer steeds.......quote:Op donderdag 28 september 2006 09:54 schreef Vicky het volgende:
Amber is de afgelopen 2 nachten ook weer aan het spoken.. ze wordt steeds wakker. Vannacht was het 1.00 en 4.00 uur... Speentje erin en dan slaapt ze wel weer..
Lekker veel energie dusquote:Op donderdag 28 september 2006 20:36 schreef Vicky het volgende:
Mijn kind is raar...
ze klimt het trappetje op naar de keuken, gaat van trede 1 naar boven, slaat trede 2 gewoon over. dan gaat ze heel hard rondjes kruipen rondom de tafel en dan komt ze naar het randje toen en dan wil ze opgevangen worden...
Ik heb een fleecedeken tussen de box en de kast hangen, voor de trap, maar amber wurmt zich er gewoon tussendoor
Ik snap eerlijk gezegd ook niet waarom dat persé zo zou moeten gaan. Mijn kleine dame krijgt een combinatie van borstvoeding en kunstvoeding (produceer wegens te weinig klierweefsel onvoldoende bv), en wij doen aan 'maatwerk'. Ik voed haar op verzoek (haar verzoek dan he) en ze geeft zelf aan wanneer ze genoeg gehad heeft (dus ook van de kv). Ze is vrolijk, gezond, heeft mooie plasluiers en is prima op gewicht. Het is toch geweldig dat zo'n babietje zelf kan regelen dat ze precies krijgt wat ze nodig heeft!quote:Op donderdag 28 september 2006 21:24 schreef Paradijsvogeltje het volgende:
Het valt mij op dat bij flesvoeding veel minder wordt gelet op wat het kindje aangeeft, dan bij borstvoeding. Bij borstvoeding gaat het allemaal een beetje "vanzelf". Bij flesvoeding moet een kindje van een bepaald gewicht meer krijgen en ineens overstappen op 5 voedingen per dag ipv van 6.
Nee hoor, ik moest ook lachenquote:Op donderdag 28 september 2006 22:35 schreef nanalune het volgende:
hij heeft trouwens eindelijk zijn vingertjes ontdekt, in die zin dat hij de speen niet steeds meer nodig heeft.
Nadeel is wel dat het een gulzigaard is en gelijk 3 á 4 vingertjes erin wil proppen.
Hij loopt dat rood aan en begint te kokhalzen.. ben ik een slechte moeder als ik dan begin te lachen?![]()
Zo zie ik het nou ook.quote:Op donderdag 28 september 2006 22:48 schreef Macka66 het volgende:
[..]
Ik snap eerlijk gezegd ook niet waarom dat persé zo zou moeten gaan. Mijn kleine dame krijgt een combinatie van borstvoeding en kunstvoeding (produceer wegens te weinig klierweefsel onvoldoende bv), en wij doen aan 'maatwerk'. Ik voed haar op verzoek (haar verzoek dan he) en ze geeft zelf aan wanneer ze genoeg gehad heeft (dus ook van de kv). Ze is vrolijk, gezond, heeft mooie plasluiers en is prima op gewicht. Het is toch geweldig dat zo'n babietje zelf kan regelen dat ze precies krijgt wat ze nodig heeft!
Overigens woog hij afgelopen maandag 10520 gram en was hij 74 cm langquote:Op woensdag 27 september 2006 10:31 schreef Wennie het volgende:
Hallo
Wij zijn ook weer terug in het land van de levendenHeb even geen tijd om alles bij te lezen (ik zit op Route Mobiel te wachten
), dus alleen snel wat over Robin.
Het gaat ontzettend goed met hem. Sinds 4 weken kan hij zelf gaan zitten, sinds 3 weken zelf gaan staan en sinds een week loopt hij hier rond de tafel. Ook kan hij indiaantje spelen (geluid maken en hand voor mond bewegen), z'n tong uitsteken (wat hij maar al te graag doet), zegt hij papa en mama (nog niet echt gericht en mama vooral als hij huilt
), hij schudt heen en weer op muziek
Ik vind het wel ineens erg hard gaan, morgen wordt hij alweer 11 maanden
![]()
Gisteren is zijn traanbuisje doorgeprikt. Hij moest daarna wel heel veel huilen, maar tegen het eind van de middag ging het wel weer goed, alleen wilde hij alleen maar op mijn borst in slaap vallen, maarja, dat mag dan ook wel op zo'n dag
Hoop dat het met alle kindjes goed gaat!
Nog even, dan ben ik ook weg. Je bent niet verplicht om te reageren, helemaal mee eens. Maar je mag soms wel even om aandacht vragen vind ik. Er gebeurt hier soms zoveel dat er posts ondergesneeuwd raken, nou dan mag je best mensen eraan herinneren dat jij er ook nog bentquote:Op vrijdag 29 september 2006 09:33 schreef _evenstar_ het volgende:
daarbij je bent toch ook niet verplicht te reageren? maar oude discussie koeien uit de sloot.. etc![]()
Op www.kindenziekenhuis.nl staat daar wel het een en ander over. Je kunt ook kijken hoe het ziekenhuis waar je heen gaat ermee omgaat.quote:Op vrijdag 29 september 2006 11:40 schreef Githa het volgende:
Dat gebeurd vaak, dat ze wakker worden uit de narcose en helemaal overstuur zijn.
Ik mocht met Jordy ook niet in de uitslaapkamer, maar de volgende keer zou ik dat toch wel willen. Hij gaat dan in een ander ziekenhuis geopereerd worden dus ik hoop dat het daar wel mogelijk is.
Fijn dat het allemaal goed is gegaan, hopen dat hij er nu dan ook echt vanaf is.
Ja dat cinababy heb ik ook gekocht. Bleh heb vannacht wel even met hem meegehuild zo zielig is iequote:Op vrijdag 29 september 2006 13:42 schreef Vicky het volgende:
MeNicole, wat vervelend voor Mika!
Amber had ook zo;n last van krampjes. ABC hielp hier niet zo goed, Cinababy wel. En we hadden babybuikjesolie van Weleda om mee te masseren, en dat ging goed!
tis zo zielig ook omdat je zo machteloos bent... Hou je hem ook wel eens op je arm vast met zijn buikje in je hand en zijn hoofd op je onderarm?quote:Op vrijdag 29 september 2006 13:43 schreef MeNicole het volgende:
[..]
Ja dat cinababy heb ik ook gekocht. Bleh heb vannacht wel even met hem meegehuild zo zielig is ie![]()
Ik heb het geprobeert maar helemaal niks hielp. Hij wilde helemaal nix. En dan sliep ie eindelijk en huilde ie in zijn slaap gewoon verder.quote:Op vrijdag 29 september 2006 13:45 schreef Vicky het volgende:
[..]
tis zo zielig ook omdat je zo machteloos bent... Hou je hem ook wel eens op je arm vast met zijn buikje in je hand en zijn hoofd op je onderarm?
Ja zit er ook aan te denken om te bellen. Kan namelijk nog tot 5 uur. Anders zit ik er van het weekend mee en met een huisartsenpost heb ik niet zoveel, dat zijn van die zeikerdsquote:Op vrijdag 29 september 2006 16:28 schreef Belana het volgende:
krampjes duren toch niet zo lang? (ik heb er geen ervaring mee hoor) heeft ie honger?
Nou ben ik misschien makkelijk, maar als je denkt dat ie pijn heeft misschien een paracetamolletje? anders zou ik ff met de huisarts bellen als het echt zo erg blijft steeds hoor!
Nou had inderdaad de huisarts gebeld, onze eigen was er niet dus kreeg een vervanger. Die vond zolang hij geen koorts had en gewoon plaste er niks aan de hand was. Dat hij me al 2 dagen de boel bij elkaar schreeuwde vond ze niet belangrijk genoeg om even naar te kijken. (Mijn eigen dokter heeft dit weekend dienst bij de CHP dus dat komt goed uit.)quote:Op vrijdag 29 september 2006 17:29 schreef Belana het volgende:
heb je nog gebeld MeNicole?
Mika doet zo'n 9 minuten met speen 1 over een fles van 140 ccquote:Op zaterdag 30 september 2006 12:07 schreef Belana het volgende:
komt vanzelf wel weer hoor dat doorslapen6 flessen van 140, ben blij als ezra dat drinkt
lukt het hem nog met speen 1? wow! Dat moet ik mijn luilakje niet voorzetten
dan doettie het snel!quote:Op zaterdag 30 september 2006 17:33 schreef MeNicole het volgende:
[..]
Mika doet zo'n 9 minuten met speen 1 over een fles van 140 ccEn een speen 2 was binnen 5 minuten leeg
![]()
Eva je bent mooi
![]()
![]()
Dan heeft ie dat vast van zijn papaquote:Op zaterdag 30 september 2006 17:46 schreef Githa het volgende:
Jordy was ook zo'n snelle drinker MeNicole, die zoog de fles ook binnen 5 min leeg en nog steeds is hij een goede eter, dat beloofd dus wat![]()
Ik maak me er ook helemaal niet druk om. Hij houdt het ook gewoon binnen met speen 1. Als hij de fles binnen 10 minuten leeg heeft nou ja dan moet het maar. Maar met speen 2 gaat hem toch te snel en daar heeft ie wel last van en dat is natuurlijk niet de bedoeling. Maar voorlopig zie ik wel wat ik doe met die spenen.quote:Op zaterdag 30 september 2006 20:47 schreef Githa het volgende:
Weet je wat het is MeNicole, in het begin maakte ik me er druk om..jeetje, die fles zo snel leeg en eigenlijk horen ze er toch wel een 20 min over te doen....
Maar hij hield alles binnen, leek er geen last van te hebben dus tjah, waar maakte ik me druk om, en heb hem dus ook lekker die fles leeg laten lurken binnen 5 min.![]()
Ja, ik weet het, maar soms huilt ze ook een heel klein beetje, en valt daarna in slaap. En dan vind ik het ook wel fijn dat ze in haar bedje ligt, ook omdat ze zichzelf nog niet zo heel goed warm kan houden. Als ze bij mij ligt, dan moet ik onder de dekens, en ik stik werkelijk van de hitte, al dagen!quote:Op zaterdag 30 september 2006 23:31 schreef Jelief het volgende:
Linda, zo jong alsze is hoef je haarecht niet te laten huilen hoor! Je mag haar meteen oppakken als je dat wilt. Niet dat ze meteen moet/zal stoppen met huilen maar dan is ze iig lekker bij je.
quote:Op zondag 1 oktober 2006 21:09 schreef CrazyMoon het volgende:
hahaha die Daniel toch (en ja, dat ken ik, Sarah deed dat ook)
Sarah is ontzettend aan het bellen blazen, met speeksel spelen en dan doet ze brrrppfffbbbpppppfff en dan kwijlen!! zo lief!![]()
Beetje laat CM en anderen , maar zover ik weet kun je met een hete naald extra gaatjes maken in de speen.quote:Op zondag 1 oktober 2006 21:25 schreef Belana het volgende:
CM, das best een goed idee hoor, eerst ff 2 en dan 3zo deed ik het ook wel eens. Inmiddels is Ezra er aan gewend en het helpt hier echt, er gaan nu regelmatig flessen van 150 leeg.
Daniel vermaakt zich wel en weet zich duidelijk te maken geloof ik
Hele goeie idd... scheelt een hoop geld eigenlijk, die spenen (vooral Avent) vind ik best duur.quote:Op zondag 1 oktober 2006 21:28 schreef nanalune het volgende:
[..]
Beetje laat CM en anderen , maar zover ik weet kun je met een hete naald extra gaatjes maken in de speen.
Dat deden mijn ouders vroeger tenminste. Scheelt weer wat geld..
Jaquote:Op zondag 1 oktober 2006 21:36 schreef Suzanna het volgende:
[..]
Hele goeie idd... scheelt een hoop geld eigenlijk, die spenen (vooral Avent) vind ik best duur.
Ik kolf in de avent fles en als de melk uit de vriezer komt, doen we het nu in een hema flesje. We proberen of dat ook goed gaat, scheelt een hoop met de flesjes van avent (waar we alleen de kleine versie nog van hebben).quote:Op zondag 1 oktober 2006 21:39 schreef nanalune het volgende:
[..]
Jaik heb ook die van Avent omdat ik een Avent borstkolf heb. Daar passen alleen flesjes van Avent op . Die spullen zijn inderdaad érg duur..
Nadeel van gaatjes prikken is wel dat áls het niet werkt bij je kleintje, je dus wel een speen hebt vernaggeld..
Klopt iddquote:Op zondag 1 oktober 2006 21:57 schreef Belana het volgende:
suzanna, bedoel je dat emma nog in de maxicosi zit nu en dat je overweegt een stoel voor vanaf 9 kilo te doen? als ze goed kan zitten moet dat kunnen lijkt me. ik geloof dat wij het toen ook met een maand of 10 gedaan hebben. kan ze lekker vooruit kijken misschien dat dat beter bevalt
Ik doe precies hetzelfde. De aventkolf is ideaal maar ik blijf maar klooien met lekkende aventflessen.quote:Op maandag 2 oktober 2006 09:37 schreef YPPY het volgende:
[..]
Ik kolf in de avent fles en als de melk uit de vriezer komt, doen we het nu in een hema flesje. We proberen of dat ook goed gaat, scheelt een hoop met de flesjes van avent (waar we alleen de kleine versie nog van hebben).
combinatie. Hij had best nog wel in de maxicosi gekund, maar keek ook graag om zich heen. vaak kunnen die grotere stoelen ook een beetje in slaapstand zodat ze niet helemaaaaaal rechtop hoeven te zitten, maar ze moet wel kunnen zitten hoor. Ik denk dat het wat de verveling betreft echt zou helpenquote:Op maandag 2 oktober 2006 09:56 schreef Suzanna het volgende:
[..]
Klopt idd... ze zit nu nog in het kleine autostoeltje (tja, tis geen maxi-cosi dus dan mag ik dat officieel weer niet zeggen
maar dat is wel wat ik bedoel). Goed om te weten dat jullie dat toen ook hebben gedaan. Was dat omdat Liam groot was of omdat hij het andere stoeltje zat was? Emma is namelijk niet zo groot... maar we gaan binnenkort wel bij een babydump kijken voor een groter autostoeltje.
quote:Op zaterdag 30 september 2006 20:47 schreef Githa het volgende:
Weet je wat het is MeNicole, in het begin maakte ik me er druk om..jeetje, die fles zo snel leeg en eigenlijk horen ze er toch wel een 20 min over te doen....
Maar hij hield alles binnen, leek er geen last van te hebben dus tjah, waar maakte ik me druk om, en heb hem dus ook lekker die fles leeg laten lurken binnen 5 min.![]()
Ja maar jij kwam ons tegen vlak nadat Glenn krijssend en gillend op de grond van de Blokker had gelegen en Kady net wakker werd van haar dutje in de kinderwagenquote:Op maandag 2 oktober 2006 15:14 schreef YPPY het volgende:
EW heeft het inderdaad andersom, wel grappig dat ik ze allebei totaal anders zag dan jij ze beschrijft.Wel moeilijk, als de tweede dan ineens zo 'onderhoudsintensief' is. Ze was nu toch wat rustiger na de operatie?
Met Liam zijn wij met 5 maanden begonnen geloof ik en dat ging prima, maar Liam is een kindje wat nooit ergens last van heeft. Ezra is wat gevoeliger geloof ik, dus ik wacht nu zeker tot de 6 maanden voor we gaan bijvoeden.quote:Op maandag 2 oktober 2006 15:17 schreef CrazyMoon het volgende:
Nou, toch maar weer eens geprobeerd met speen 3, en dat ging prima! Misschien omdat ze dit keer nog moe was. De vorige keer was ze wat aan het huilen en had ze honger. Nu niet.
Hopen dat het straks ook weer goed gaat. tis weer tijd voor flesje.
Ik ben eigenlijk wel benieuwd wanneer de moeders van kindjes onder de 4 maanden gaan beginnen/zijn begonnen met potjesvoeding? En moeders van oudere kindjes, wanneer zijn jullie er mee begonnen? En hebben jullie dat 'zelf bepaald' wanneer?
Pas met 6 maanden of al eerder?
Wat was die methode dan? ik weet alleen van de 'methode' toen ik geboren was. Iemand die op kraambezoek was opperde dat ik wel eens doof kon zijn, omdat ik zo rustig was (Eva heeft het niet van een vreemdequote:Op maandag 2 oktober 2006 18:06 schreef E.T. het volgende:
Hoop aanloop idd.. hier kwam alleen kraamzorg en verloskundige. De verloskundige deed ook de hielprik. Nu met de nieuwe gehoortest verwacht ik de wijkverpleegkundige (die is van het CB) ook wel eerder dan de vorige keer. (3 jaar geleden kwam ze rond 4 weken ofzo voor een 'intake')
toch is de gehoortest nu volgens mij een zegen in vergelijk met de vorige methode
Nou dan zal er vannacht wel wat leuks door de ruimte hebben gevlogen ofzo! Mahre was ook klaar wakker, beetje lachen en babbelen! Wel 10 minuten lang..... Het klonk wel heel lief eigenlijkquote:Op dinsdag 3 oktober 2006 09:34 schreef MeNicole het volgende:
Had ik al eens gemeld dat mijn kind niet helemaal in orde isLigt ie 's nachts in het pikkedonker in bed en heeft hij me daar toch een lol
Dacht echt even dat ie er in bleef zo hard moets ie lachen. Ga ik kijken is ie inderaad gewoon klaar wakker. De grapjas
![]()
we vonden het zo meligquote:Op dinsdag 3 oktober 2006 09:48 schreef leentje2907 het volgende:
zouden wij om die tijd niet eens bedenken om de camera te pakken!! Tazz ziet me aankomen om 3 uur 's nachts!
ik ookquote:Op dinsdag 3 oktober 2006 11:32 schreef _evenstar_ het volgende:
+
jullie moeten al weer bijna naar het andere topic![]()
Jullie kunnen ook snel voor een tweede gaan, dan mag je blijvenquote:
uhhh nou vind je het erg als ik nog even wacht....quote:Op dinsdag 3 oktober 2006 11:38 schreef MeNicole het volgende:
[..]
Jullie kunnen ook snel voor een tweede gaan, dan mag je blijven![]()
![]()
Haha nee hoorquote:Op dinsdag 3 oktober 2006 11:39 schreef Vicky het volgende:
[..]
uhhh nou vind je het erg als ik nog even wacht....
Dank je wel! ik heb nu inderdaad gewacht tot ze wakker werd, en hop, het flesje was zo leeg, luier verschonen, even knuffelen en troosten, en nu ligt ze weer in haar bedje.quote:Op dinsdag 3 oktober 2006 21:05 schreef Jelief het volgende:
Linda, het feit dat jij herkent dat op schema voeden nietwerkt voor jouw meisje geeft al aan dat je haar al aardig begint te kennen en dat je het écht wel kan. Je doet het goed hoor! Je kijkt naar je meisje en wat zij nodig heeft, dat is zo belangrijk.
*knuf
Wat lijkt me dat idd een belachelijke methode. Gelukkig is die nieuwe gehoortest een stuk betrouwbaarder...arme Saskia dat ze zo lang moest stilliggen alleen maar omdat een KNO arts een foute diagnose stelt. Lijkt me erg moeilijk voor zo'n kleintje...quote:Op maandag 2 oktober 2006 20:09 schreef E.T. het volgende:
gehoortestverhaal
quote:Op dinsdag 3 oktober 2006 22:51 schreef renzell het volgende:
Oh ja, dat verschoongedoe.... ook hier vaak een worstelpartij.Gekke bekken, veel gegrom en gegil, grapjes, liedjes en dansjes doen het goed. En sja, soms heeft meneer er gewoon geen zin in, maar heeft ie wel een strontluier tot aan z'n nek waar je een half uur op staat te bikken. Sja, in dat geval werkt er maar 1 ding, en dat is grof geweld.
Gewoon vasthouden en doorzetten zeg ik, zo nodig met oordoppen!
![]()
Nou eigenlijk ben ik niet zo bezorgd, omdat ik denk dat het een beetje bij haar hoort, maar ik maak mij bezorgd omdat ik misschien wel bezorgd zou moeten zijn, maar het niet ben. Okéquote:Op woensdag 4 oktober 2006 17:54 schreef Belana het volgende:
Als je bezorgd bent moet je sowieso de vk weer ff bellen hoor, ik geloof dat ik in mijn kraamweek wel 3 keer met de vk heb gebeld. Ik weet die minimum temp eigenlijk al niet meer. Opzich lijkt het me niet rampzalig, maar gewoon ff bellen voor je eigen rust!
Dank je wel. Maar eigenlijk smeren we haar nog amper in, omdat ze ook nog weinig in bad gaat. en zowel, dan met Vernixcreme of een creme voor droge huidjes van Sebamed. Ze heeft ook geen jeuk ofzo, ze vervelt gewoon op haar lijfje. Schijnt wel meer voor te komen, dus ik denk dat het binnenkort wel over is. Zo niet, dan laat ik het weten.quote:Op woensdag 4 oktober 2006 21:12 schreef cattie het volgende:
Oh, Linda , als je wilt proberen met Balneum, ik heb hier nog een proefzakje liggen. Heeft Ive gelukkig niet nodig.
Omneo is voor licht spugen , maar ja wat is de definitie van licht spugen? Die definitie zal voor iedereen anders zijn. Persoonlijk vind ik het spugen van Merel niet echt licht...quote:Op donderdag 5 oktober 2006 07:42 schreef Belana het volgende:
Omneo van Nutricia of friso comfort kun je geven Xanthe, das ook zuigelingen voeding, maar dan voor babies met darmproblemen of bij spugen.
Balneum is een badolie, dat helpt ook tegen vervellen! Heb ik in het begin ook gebruikt bij Emma en Noa en dat was erg prettig vond ik. Maar dat vervellen in het begin hoeft niet persé op een droge huid te wijzen zeiden ze hier (maar ja, tis hier genetisch bepaaldquote:Op woensdag 4 oktober 2006 22:28 schreef linda856763 het volgende:
[..]
Dank je wel. Maar eigenlijk smeren we haar nog amper in, omdat ze ook nog weinig in bad gaat. en zowel, dan met Vernixcreme of een creme voor droge huidjes van Sebamed. Ze heeft ook geen jeuk ofzo, ze vervelt gewoon op haar lijfje. Schijnt wel meer voor te komen, dus ik denk dat het binnenkort wel over is. Zo niet, dan laat ik het weten.
wij maken voor mahre een fles van 200 ml en doen daar 2 scheppen en een beetje door...quote:Op donderdag 5 oktober 2006 10:12 schreef Xanthe het volgende:
Lis Mae welkom!
Gefeliciteerd Snoopy! En wat een mooie volle bos haar!
CB en de arts vinden dat ze wel veel spuugd als ze van voeding naar voeding blijft spugen en een uur tot 1,5 uur eerder alweer voor de voeding komt.
Wennen aan de JBpitmeel zou natuurlijk heel goed mogelijk kunnen zijn , maar ze was al ruim 3 dagen aan de waterdunne diaree en dat kan gewoon nooit goed zijn voor zo'n kleintje. En doordat ze zo aan de dunne was kwam ze dus om de 2 a 3 uur melden voor een voeding ipv. om de 4 uur.
Voor overdag vind ik dat niet zo'n probleem maar s'nachts breekt dat wel op.
Hoeveel gebruikten jullie voor Mahre op de 100ml?
Oei oei, dat klinkt een beetje als Léon tot een half jaar terug ongeveer. Laat de ha eens luisteren naar zijn longetjes of die wel schoon zijn.quote:Op donderdag 5 oktober 2006 07:42 schreef Belana het volgende:
wij staan hier momenteel regelmatig angsten uit... al 2 weken zijn de heren verkouden met een naar hoestje, maar sinds een dag of 3 blijft Ezra er regelmatig bijna in hangen, zo benauwd! hoesten, niesen en boeren tegelijk, daar ga je van spugen en omg, dat happen naar adem joh!het is echt heel eng. Maarja, het zal gewoon moeten slijten natuurlijk, los van wat luuf en neusspray kun je toch niks doen... arm kindje.
Heeft ze helemaal nog geen strikdiplomaquote:Op donderdag 5 oktober 2006 13:12 schreef linda856763 het volgende:
Met Eva gaat het goed! Net geslaagd voor haar gehoortest, en ze heeft diploma 2 al binnen(1 voor de hielprik, 1 voor de oortjes).
Bij Mika is links boven een kies aan het doorkomen. Die hoort ook nog niet.quote:Op donderdag 5 oktober 2006 13:29 schreef Jelief het volgende:
ik plemp echt niet alleen maar wat neer hier hoor, ik lees echt alles (nou ja het meeste dan) dat ik niet reageer op iedereen is omdat ik niks toe te voegen heb of niets anders dan aah wat zielig of beterschap of ooh wat knap
Nog meer kindjes met rare volgorde van tandjes die doorkomen?
ik vraag mij af waarom ik het nou ineens nodig vind dat er gereageerd wordt op mijn post, vanavond maar vroeg naar bed ofzo...
hoe raar is raar?quote:Op donderdag 5 oktober 2006 13:52 schreef Jelief het volgende:
sow die is wel heel vroeg dan! naja er worden ook wel babyjes geboren met tandjes al door, heb ik wel eens gelezen...
En Jordy (van Githa) is dacht ik weer (heel) laat met tanden. Zoals met alles geen kindje dat alles volgens 'het boekje' doet.
En nou ga ik maar eens even uitwaaien
Die heeft mijn man nog niet eensquote:Op donderdag 5 oktober 2006 13:19 schreef MeNicole het volgende:
Heeft ze helemaal nog geen strikdiploma![]()
![]()
Dat is een goede tip , zal het haar zo direct even door bellen. Maar dan blijft ze nog met de tijden buiten de kinderopvang zitten. (Die vent kan echt niet voor die kinderen zorgen).quote:Op donderdag 5 oktober 2006 16:52 schreef poemojn het volgende:
Krijgt ze kinderopvang niet (gedeeltelijk) vergoed bij ziekenhuisopname? Heeft ze al in haar polis gekeken? wordt bij mij nl wel vergoed.
Gaat ie lekker?quote:Op donderdag 5 oktober 2006 13:29 schreef Jelief het volgende:
ik plemp echt niet alleen maar wat neer hier hoor, ik lees echt alles (nou ja het meeste dan) dat ik niet reageer op iedereen is omdat ik niks toe te voegen heb of niets anders dan aah wat zielig of beterschap of ooh wat knap
Nog meer kindjes met rare volgorde van tandjes die doorkomen?
ik vraag mij af waarom ik het nou ineens nodig vind dat er gereageerd wordt op mijn post, vanavond maar vroeg naar bed ofzo...
Fijn dat Ive het nu goed doet op het kdv Cattie. Is vast een pak van je hart. Kun je lekker hard aan het werkquote:Op donderdag 5 oktober 2006 19:04 schreef cattie het volgende:
Ive is vandaag weer helemaal zijn vrolijke zelf gelukkig. Vandaag was zijn eerste volledige dag op het kdv en het ging prima, hij drinkt nu ook goed, 3x een flesje van 120 ml!![]()
Dat vroeg ik me nou ook net af.quote:Op donderdag 5 oktober 2006 22:58 schreef bixister het volgende:
wat is 35?
vooral het wennen aan zoetigheid denk ik. althans, dat was bij mij wel de reden. ik weet nog dat ik bij piet vrij vroeg wel eens diksap gaf of roosvicee en binnen de kortste keren lustte hij geen gewoon water meer.quote:Op donderdag 5 oktober 2006 23:03 schreef Paradijsvogeltje het volgende:
En dat wachten met suiker, is dat vanwege het gebit? Of iets anders...?
Ik wilde net wat over hem gaan typen!quote:Op donderdag 5 oktober 2006 14:29 schreef sjak het volgende:
Sjoegie, hoe gaat het met Storm?
quote:Op vrijdag 6 oktober 2006 08:48 schreef bixister het volgende:
prachtig snoop!echt om op te vreten dat nieuwe snoepie van jullie! ik herinner me nu ook ineens weer hoe morris als baby eruit zag, ook zo'n 'chineesje'
en hij had ook van dat donkere haar eerst toch?
Hoop dat je je daarna wat beter voelt.quote:Op donderdag 5 oktober 2006 17:11 schreef Jelief het volgende:
fijn dutch, weer een zorg minder
en nee het gaat niet zo lekker maar dat moet ik nog even toegeven aan mijzelf...
maandag twee weken vakantie daarna kijk ik wel of het beter gaat.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |