abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  donderdag 5 oktober 2006 @ 22:34:56 #276
105888 renzell
Ik wil alleen maar zwemmen.
pi_42406640
10 maanden... hmmm, volgens mij 'mag' het wel, maar ik vind dat met zulke kleintjes toch nog best link. Die kleine dingetjes schieten gemakkelijk in een verkeerd keelgat. Ik zou eerlijk gezegd nog zeker een maand of 2 wachten.
pi_42406657
ik heb 't niet gedaan voor ze 1 jaar waren. maar ik weet niet wat er 'officieel' over gezegd wordt. ik vond 't in ieder geval nog wat te eng ivm verslikken.
pi_42406697
ha renzell, zelfde idee dus.
  † In Memoriam † donderdag 5 oktober 2006 @ 22:43:59 #279
81992 Githa
pi_42407016
Ik zou nog even wachten Ingrid, ze moeten al redelijk goed kunnen bijten, omdat rozijntjes in aanraking met vocht kunnen opzwellen, of je moet er een snipje in maken.
Daarbij zit er redelijk wat suiker in rozijntjes, en voor suiker geldt zolang mogelijk uitstellen
pi_42407225
Rapley zegt dat 't mag als ze het zelf met de pincetgreep kunnen oppakken
Myrthe lust ze nog maar sinds kort, heeft de pincetgreep wel wat langer onder de knie al gelukkig
  donderdag 5 oktober 2006 @ 22:53:00 #281
105888 renzell
pi_42407396
Ha ha, ja, het zal eens niet he.

Dat uitstellen van het geven van suiker is me trouwens bijzonder goed en lang gelukt. Hij eet nog steeds weinig. Maar ook hier is het bij de 35 graden die het deze zomer onophoudelijk was, mis gegaan op de ijsco-afdeling (mooi ouderwets woord, ijsco, is hier nog volop in gebruik ). Vooral bij opa en oma was het vaak bingo. Kwam opa me op een dag (heel trots) vertellen dat ie een cornetto op had! Was mams niet blij mee. Een kind van 1, met een cornetto zo groot als hijzelf! Oh ja, da's dreumestopic...

[ Bericht 5% gewijzigd door renzell op 05-10-2006 23:03:47 ]
pi_42407623
wat is 35?
  donderdag 5 oktober 2006 @ 23:03:06 #283
105888 renzell
  donderdag 5 oktober 2006 @ 23:03:42 #284
119411 Paradijsvogeltje
is veilig geland!
pi_42407812
quote:
Op donderdag 5 oktober 2006 22:58 schreef bixister het volgende:
wat is 35?
Dat vroeg ik me nou ook net af.

En dat wachten met suiker, is dat vanwege het gebit? Of iets anders...?
Deze user werd mede mogelijk gemaakt door Yvonne. Bedankt!
Like does the man say 'Is now the time to take of my pants?' ...'Yes.', I said.
pi_42407979
ah! ik dacht al een of andere lekkernijshop oid. anna heeft ook al teveel grotemensenijsjes op.
pi_42408056
quote:
Op donderdag 5 oktober 2006 23:03 schreef Paradijsvogeltje het volgende:
En dat wachten met suiker, is dat vanwege het gebit? Of iets anders...?
vooral het wennen aan zoetigheid denk ik. althans, dat was bij mij wel de reden. ik weet nog dat ik bij piet vrij vroeg wel eens diksap gaf of roosvicee en binnen de kortste keren lustte hij geen gewoon water meer. anna heb ik tot ze (bijna) 1 was nooit wat anders te drinken gegeven dan water (naast moedermelk natuurlijk).
  vrijdag 6 oktober 2006 @ 08:20:57 #287
12721 Sugar
...maakt plannen
pi_42413868
quote:
Op donderdag 5 oktober 2006 14:29 schreef sjak het volgende:
Sjoegie, hoe gaat het met Storm?
Ik wilde net wat over hem gaan typen!

Storm heeft vanaf vorige week vrijdag heel erg veel gehuild. Vanaf het begin hebben we al het gevoel dat hij soms echt pijn heeft, zo hard schreeuwt ie dan, uit het niets. Hij huilde ook vanaf het begin veel.

Dinsdag op het cb geweest (normale controle) en gevraagd of hij spruw heeft, dat dachten we sinds de dag daarvoor. Inderdaad. Dus daar nu een middeltje tegen, dat geeft al iets meer rust bij het drinken van de flessen. Hij was namelijk echt heel erg onrustig dan en dronk zijn flessen ook maar half. Dat gaat nu al beter.

Maar we zijn gisteren ook met hem naar de osteopaat geweest. En niet voor niks!
Er blijkt bij zijn achterhoofd (in zijn schedel echt) iets vaster op elkaar te zitten dan het hoort (zeg maar). Daardoor worden er zenuwen bekneld, zenuwen die betrekking hebben op het onderste deel van je lichaam en organen zoals je darmen. De osteopaat heeft het een hele tijd van elkaar afgeduwd (ja, echt) en verteld in welke houdingen we hem wel en niet mogen houden. Volgende week moeten we weer terug.
De aanleiding om te gaan was het heel erge overstrekken, dat doet Storm heel veel. Dan is het echt een plankje, kan zo op je schoot staan. Dat mag hij dus nu ook niet meer doen (maar oh, wat is ie sterk).
Al met al heel blij dat we gegaan zijn, want er is dus echt iets wat we moeten doen, zodat hij zich ook beter zal gaan voelen.
Dat alle stoplichten groen zijn, de geluiden precies goed, de lucht blauwer dan anders, wind mee en het geluk achterop!
pi_42413889
Ik heb hier toch zo'n lief snoepje in de wieg liggen
Ze is werkelijk om op te vreten zo leuk!
Het gaat hier heel erg goed allemaal. Lis is een tevreden babietje en ik voel me ook echt heel fijn.
Lichamelijk nog niet maar dat geeft niet.

Lis is alweer 50 gram aangekomen en de combinatie BV en fles gaat prima.
Gisteren heeft ze haar hielprikje gekregen en dat vond ze niet leuk natuurlijk.
Verder plast en poept en slaapt ze

Ik heb een blauw snoepje en ik heb een roze snoepje
pi_42413900
Sugar, wat goed dat jullie zijn gegaan met Storm. Zou fijn zijn als dat zou helpen zeg!
  vrijdag 6 oktober 2006 @ 08:27:42 #290
24188 Belana
kloon van belana
pi_42413927
heej sugar wat goed dat jullie daar heen zijn gegaan!! Dat kan zoveel goed doen
Ik hoop dat het snel resultaat heeft en dat jullie stormpje een beetje meer rust kan vinden en daarmee jullie ook. is allemaal niet makkelijk. toevallig had Ezra gisteren een huildagje en na 1 dag werd ik er al horendol van
stormy waters...
sailin'
  vrijdag 6 oktober 2006 @ 08:28:02 #291
4089 BE
Gewoon gelukkig!
pi_42413931
Ach snoopy, het is echt een snoepje idd!

Sugar, wat goed dat jullie naar die osteopaat gegaan zijn! Hopelijk gaat het nu snel een stukje beter met Storm.
  vrijdag 6 oktober 2006 @ 08:28:36 #292
24188 Belana
kloon van belana
pi_42413937
ow wat is ze mooi joh snoop je meisje
stormy waters...
sailin'
pi_42414156
prachtig snoop! echt om op te vreten dat nieuwe snoepie van jullie! ik herinner me nu ook ineens weer hoe morris als baby eruit zag, ook zo'n 'chineesje' en hij had ook van dat donkere haar eerst toch?

sugar, klinkt veelbelovend, die osteopaat. ik hoop van harte dat het snel verbetering oplevert. arm stormpie!
pi_42414163
quote:
Op vrijdag 6 oktober 2006 08:48 schreef bixister het volgende:
prachtig snoop! echt om op te vreten dat nieuwe snoepie van jullie! ik herinner me nu ook ineens weer hoe morris als baby eruit zag, ook zo'n 'chineesje' en hij had ook van dat donkere haar eerst toch?
  vrijdag 6 oktober 2006 @ 08:56:05 #295
12721 Sugar
...maakt plannen
pi_42414280
Oh, snoop, wat een mooi meisje is het! Weet je nog dat ik Morris een meisjesjongetje vond? Zo'n mooi fijn gezichtje voor een jochie? Datzelfde gezichtje zie ik nu weer, dat mooie zachte, bolle Chineesjesgezichtje (dat vind ik ook echt, bix! ).
Echt heel mooi, kan het niet vaak genoeg zeggen!
Dat alle stoplichten groen zijn, de geluiden precies goed, de lucht blauwer dan anders, wind mee en het geluk achterop!
  vrijdag 6 oktober 2006 @ 09:03:25 #296
1762 YPPY
Yppiaans
pi_42414398
Wat een ontzettend leuke foto snoopy. En een leuke Lis natuurlijk.

Arme Storm, met de pijn. Kwam dat nou door de spruw, of was het iets anders?
"wat een heerlijke yppiaanse reactie! Vol begrip, nooit veroordelend en zeker niet stekelig! #hulde"
Hoe langer de weg naar de top, hoe mooier het uitzicht!
*OUD heilige*
pi_42414614
Sugar, wat fijn dat je iets kunt doen voor Storm, dat is al een stuk prettiger dan het écht niet weten waar het van komt.

En Lis, ik vind je zo een dropje (en die naam, hé.... zo leuk en mooie en lief vind ik die )
En ik vind haar ook op Morris lijken, vooral dat mondje van haar

[ Bericht 19% gewijzigd door LadyS op 06-10-2006 09:17:42 (moet naar fototopic :@) ]
  vrijdag 6 oktober 2006 @ 09:38:25 #298
103793 kozakken
Living the life
pi_42415019
Oh lis Wat is ze lie-hief!! Zo mooi en zo... zo alles.

Wat fijn dat jullie met Storm naar de osteopaat zijn geweest. Vooral omdat het nu dus echt niet voor niets is geweest. Oefenen en werken is toch zo veel fijner dan onzekerheid en niet weten wat er nu dus aan de hand is. En nu maar hopen dat jullie mannetje snel weer wat lekkerder in zijn velletje komt. (en jullie dan ws ook weer wat meer)
  vrijdag 6 oktober 2006 @ 10:09:24 #299
105888 renzell
pi_42415677
Wat fijn Sugar, echt! 'Gelukkig', zou ik haast zeggen, dat er iets is dat je concreet kunt doen om het beter te maken. Hopelijk werkt het ook, en snel. Zeiden ze daar ook iets over? Over of het door hoe jullie met hem omgaan, de pijn ook helemaal over kan gaan. Succes meis!

Lis is inderdaad een mooi en gaaf poppetje zeg! Fijn dat het zo goed gaat Snoop!

Paradijsvogeltje: suiker werkt verslavend, ons lijf heeft het absoluut niet nodig, het is slecht voor je tanden en je wordt er dik van. Genoeg redenen om er voorzichtig mee te zijn, zeker bij kindjes.
  vrijdag 6 oktober 2006 @ 13:05:30 #300
56471 pinquit
oh my lama!
pi_42420227
sugar, wat fijn dat er een oplossing is!! ik hoop dat het erna wat beter gaat met het huilen dan enzo!

en snoop wat een heerlijk dametje heb je daar zeg
erf de ogen van je kind - kijk erdoor
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')