dank je wel....quote:Op donderdag 28 september 2006 09:28 schreef Brighteyes het volgende:
Linkje naar het vorige topic staat er ook in.
Jaaaaaaaaaa!!!! We hebben weer zo'n sukkel!quote:Op donderdag 28 september 2006 09:29 schreef BiMeWet het volgende:
Waar zijn de normale namen gebleven, zoals joop, jan, kees en klaas-jan?
het hoort erbij zeggen ze maar het is wel irritant eigenlijk. en wij zijn verwend hoor want Mahre sliep door vanaf dat ze 2 weken was en nu spookt ze weer steeds.......quote:Op donderdag 28 september 2006 09:54 schreef Vicky het volgende:
Amber is de afgelopen 2 nachten ook weer aan het spoken.. ze wordt steeds wakker. Vannacht was het 1.00 en 4.00 uur... Speentje erin en dan slaapt ze wel weer..
Lekker veel energie dusquote:Op donderdag 28 september 2006 20:36 schreef Vicky het volgende:
Mijn kind is raar...
ze klimt het trappetje op naar de keuken, gaat van trede 1 naar boven, slaat trede 2 gewoon over. dan gaat ze heel hard rondjes kruipen rondom de tafel en dan komt ze naar het randje toen en dan wil ze opgevangen worden...
Ik heb een fleecedeken tussen de box en de kast hangen, voor de trap, maar amber wurmt zich er gewoon tussendoor
Ik snap eerlijk gezegd ook niet waarom dat persé zo zou moeten gaan. Mijn kleine dame krijgt een combinatie van borstvoeding en kunstvoeding (produceer wegens te weinig klierweefsel onvoldoende bv), en wij doen aan 'maatwerk'. Ik voed haar op verzoek (haar verzoek dan he) en ze geeft zelf aan wanneer ze genoeg gehad heeft (dus ook van de kv). Ze is vrolijk, gezond, heeft mooie plasluiers en is prima op gewicht. Het is toch geweldig dat zo'n babietje zelf kan regelen dat ze precies krijgt wat ze nodig heeft!quote:Op donderdag 28 september 2006 21:24 schreef Paradijsvogeltje het volgende:
Het valt mij op dat bij flesvoeding veel minder wordt gelet op wat het kindje aangeeft, dan bij borstvoeding. Bij borstvoeding gaat het allemaal een beetje "vanzelf". Bij flesvoeding moet een kindje van een bepaald gewicht meer krijgen en ineens overstappen op 5 voedingen per dag ipv van 6.
Nee hoor, ik moest ook lachenquote:Op donderdag 28 september 2006 22:35 schreef nanalune het volgende:
hij heeft trouwens eindelijk zijn vingertjes ontdekt, in die zin dat hij de speen niet steeds meer nodig heeft.
Nadeel is wel dat het een gulzigaard is en gelijk 3 á 4 vingertjes erin wil proppen.
Hij loopt dat rood aan en begint te kokhalzen.. ben ik een slechte moeder als ik dan begin te lachen?![]()
Zo zie ik het nou ook.quote:Op donderdag 28 september 2006 22:48 schreef Macka66 het volgende:
[..]
Ik snap eerlijk gezegd ook niet waarom dat persé zo zou moeten gaan. Mijn kleine dame krijgt een combinatie van borstvoeding en kunstvoeding (produceer wegens te weinig klierweefsel onvoldoende bv), en wij doen aan 'maatwerk'. Ik voed haar op verzoek (haar verzoek dan he) en ze geeft zelf aan wanneer ze genoeg gehad heeft (dus ook van de kv). Ze is vrolijk, gezond, heeft mooie plasluiers en is prima op gewicht. Het is toch geweldig dat zo'n babietje zelf kan regelen dat ze precies krijgt wat ze nodig heeft!
Overigens woog hij afgelopen maandag 10520 gram en was hij 74 cm langquote:Op woensdag 27 september 2006 10:31 schreef Wennie het volgende:
Hallo
Wij zijn ook weer terug in het land van de levendenHeb even geen tijd om alles bij te lezen (ik zit op Route Mobiel te wachten
), dus alleen snel wat over Robin.
Het gaat ontzettend goed met hem. Sinds 4 weken kan hij zelf gaan zitten, sinds 3 weken zelf gaan staan en sinds een week loopt hij hier rond de tafel. Ook kan hij indiaantje spelen (geluid maken en hand voor mond bewegen), z'n tong uitsteken (wat hij maar al te graag doet), zegt hij papa en mama (nog niet echt gericht en mama vooral als hij huilt
), hij schudt heen en weer op muziek
Ik vind het wel ineens erg hard gaan, morgen wordt hij alweer 11 maanden
![]()
Gisteren is zijn traanbuisje doorgeprikt. Hij moest daarna wel heel veel huilen, maar tegen het eind van de middag ging het wel weer goed, alleen wilde hij alleen maar op mijn borst in slaap vallen, maarja, dat mag dan ook wel op zo'n dag
Hoop dat het met alle kindjes goed gaat!
Nog even, dan ben ik ook weg. Je bent niet verplicht om te reageren, helemaal mee eens. Maar je mag soms wel even om aandacht vragen vind ik. Er gebeurt hier soms zoveel dat er posts ondergesneeuwd raken, nou dan mag je best mensen eraan herinneren dat jij er ook nog bentquote:Op vrijdag 29 september 2006 09:33 schreef _evenstar_ het volgende:
daarbij je bent toch ook niet verplicht te reageren? maar oude discussie koeien uit de sloot.. etc![]()
Op www.kindenziekenhuis.nl staat daar wel het een en ander over. Je kunt ook kijken hoe het ziekenhuis waar je heen gaat ermee omgaat.quote:Op vrijdag 29 september 2006 11:40 schreef Githa het volgende:
Dat gebeurd vaak, dat ze wakker worden uit de narcose en helemaal overstuur zijn.
Ik mocht met Jordy ook niet in de uitslaapkamer, maar de volgende keer zou ik dat toch wel willen. Hij gaat dan in een ander ziekenhuis geopereerd worden dus ik hoop dat het daar wel mogelijk is.
Fijn dat het allemaal goed is gegaan, hopen dat hij er nu dan ook echt vanaf is.
Ja dat cinababy heb ik ook gekocht. Bleh heb vannacht wel even met hem meegehuild zo zielig is iequote:Op vrijdag 29 september 2006 13:42 schreef Vicky het volgende:
MeNicole, wat vervelend voor Mika!
Amber had ook zo;n last van krampjes. ABC hielp hier niet zo goed, Cinababy wel. En we hadden babybuikjesolie van Weleda om mee te masseren, en dat ging goed!
tis zo zielig ook omdat je zo machteloos bent... Hou je hem ook wel eens op je arm vast met zijn buikje in je hand en zijn hoofd op je onderarm?quote:Op vrijdag 29 september 2006 13:43 schreef MeNicole het volgende:
[..]
Ja dat cinababy heb ik ook gekocht. Bleh heb vannacht wel even met hem meegehuild zo zielig is ie![]()
Ik heb het geprobeert maar helemaal niks hielp. Hij wilde helemaal nix. En dan sliep ie eindelijk en huilde ie in zijn slaap gewoon verder.quote:Op vrijdag 29 september 2006 13:45 schreef Vicky het volgende:
[..]
tis zo zielig ook omdat je zo machteloos bent... Hou je hem ook wel eens op je arm vast met zijn buikje in je hand en zijn hoofd op je onderarm?
Ja zit er ook aan te denken om te bellen. Kan namelijk nog tot 5 uur. Anders zit ik er van het weekend mee en met een huisartsenpost heb ik niet zoveel, dat zijn van die zeikerdsquote:Op vrijdag 29 september 2006 16:28 schreef Belana het volgende:
krampjes duren toch niet zo lang? (ik heb er geen ervaring mee hoor) heeft ie honger?
Nou ben ik misschien makkelijk, maar als je denkt dat ie pijn heeft misschien een paracetamolletje? anders zou ik ff met de huisarts bellen als het echt zo erg blijft steeds hoor!
Nou had inderdaad de huisarts gebeld, onze eigen was er niet dus kreeg een vervanger. Die vond zolang hij geen koorts had en gewoon plaste er niks aan de hand was. Dat hij me al 2 dagen de boel bij elkaar schreeuwde vond ze niet belangrijk genoeg om even naar te kijken. (Mijn eigen dokter heeft dit weekend dienst bij de CHP dus dat komt goed uit.)quote:Op vrijdag 29 september 2006 17:29 schreef Belana het volgende:
heb je nog gebeld MeNicole?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |