abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  donderdag 14 september 2006 @ 12:21:57 #1
24188 Belana
kloon van belana
pi_41797954
vervolg van Het grote kleine babietjes topic deel 87

Babietjes

*** 14 oktober 2005: Kady Máire, dochter van Elegantly Wasted en Digger***
18 oktober 2005: Jort, zoon van Quinny en chocobo
18 oktober 2005: Amber Sophie, dochter van Vicky
21 oktober 2005: Amber, dochter van Biebz en Xlarge
27 oktober 2005: Tobias, zoon van Saffier en Lautie
28 oktober 2005: Robin Thomas, zoon van Wennie
28 oktober 2005: Emma Sophie, dochter van Jelief en Mike Air
11 november 2005: Emma Salome, docher van Suzanna
***18 november 2005 Lucas, zoontje van FoN en Bierie ***
19 november 2005: Jasmijn, dochter van Bastard (papa)
6 december 2005: Kim Jessie, dochter van Ingrid19 en Djeez
27 december 2005: Merlijn, zoon van Randa_v en Magneet
*** 30 december 2005: Arwen, dochter van _evenstar_ en DarkManta ****
12 januari 2006: Aron Marick, zoon van Renegate
20 januari 2006: Randall, zoon van ladylike
17 februari 2006: Max, zoon van pinquit
10 maart 2006: Joey Luciano Miquel, zoon van Girly
18 april 2005: Tinka, dochter van Mammietje
24 april 2006: Fabian Willem, zoon van cheqy (papa)
7 mei 2006: Kai, zoon van Troma78
8 mei 2006: Nienke, dochter van kwipsel
9 mei 2006: Merlijn Jean Joseph, zoon van Icicle
20 mei 2006: Mahre Junah, dochter van Leentje2907 en Tazz
31 mei 2006: Romijn, zoon van Martineke
3 juni 2006: Finn, zoon van Tamea
20 juni 2006: Sarah, dochter van CrazyMoon
20 juni 2006: Cas Anthony, zoon van Dutchie
22 juni 2006: Damiën, zoon van Vamperotica
23 juni 2006: Iris, dochter van LadyS
30 juni 2006: Dirk Daniel Fransiscus, zoon van nanalune en jojoja
5 juli 2006: Ive Lucas Tone, zoon van cattie
8 juli 2006: Kendahl Ro, zoon van Paradijsvogeltje
13 juli 2006: Ezra Sebastian, zoon van Belana en Kbot2000
***18 juli 2006: Jetske Julia, dochter van Sjak en Schanulleke ***
04 augustus 2006: Mikael, zoon van MeNicole en ke2v2in
09 augustus 2006: Ronja Megan Camille, dochter van owlet
14 augustus 2006: Romme Harmjan, zoon van kozakken
18 augustus 2006: Myrddin Kaylah Agnes, dochter van Misticle_lightning
*** 19 augustus 2006: Anna, dochter van Yppy en Jarno ***
25 augustus 2006, Raúl, zoon van Dylan Dog (papa)
02 september 2006: Storm, zoon van Sugar
04 september 2006: Ryan, zoon van Inky05 en martinweb.nl
05 september: Dylan & Sennah, zoon en dochter van Eliminator20 en Baloetjuh
07 september 2006: Merel, dochter van Xanthe

*** vermeldingen zijn officiele fokbaby's***

[ Bericht 0% gewijzigd door E.T. op 17-09-2006 19:38:26 ]
stormy waters...
sailin'
  donderdag 14 september 2006 @ 12:23:23 #2
12721 Sugar
...maakt plannen
pi_41798000
Storm is niet ziek, hoor. Gelukkig niet.

Het slijm zit achterin zijn keelholte, waar de keelholte samenkomt met de neusholte. Dus echt neusspray heeft geen zin, het zit er echt achter tegenaan geplakt, zeg maar.
Dat alle stoplichten groen zijn, de geluiden precies goed, de lucht blauwer dan anders, wind mee en het geluk achterop!
  donderdag 14 september 2006 @ 12:25:59 #3
24188 Belana
kloon van belana
pi_41798069
Ezra heeft ook een aantal weken geroggeld, ging vanzelf weer over. hij lekke er geen last van te hebben. wel knort ie nog steeds, maar das gewoon schattig, hij doet het als ie moet lachen
stormy waters...
sailin'
pi_41798132
Mika heeft weer iets nieuws. Hij kan met zijn tong klikken. En een lol dat ie heeft

Ik ben trouwens een babyboek aan het maken voor Mika. Heeft iemand nog ideeen van wat ik er allemaal in kan doen. Heb al alles rondom de bevalling, een stukje over zijn sterrebeeld, foto's van mijn buik, zijn kamertje en hoe we het geboortebord hebben gemaakt, gewoon alle foto's van hemzelf, een stamboom, de echo's af en toe een leuk gedicht er tussen door. Maar meer weet ik dus even niet. Heeft iemand nog een idee?
Liefde
Rij nooit harder dan je beschermengel kan vliegen!!
pi_41798375
quote:
Op donderdag 14 september 2006 12:28 schreef MeNicole het volgende:
Mika heeft weer iets nieuws. Hij kan met zijn tong klikken. En een lol dat ie heeft

Ik ben trouwens een babyboek aan het maken voor Mika. Heeft iemand nog ideeen van wat ik er allemaal in kan doen. Heb al alles rondom de bevalling, een stukje over zijn sterrebeeld, foto's van mijn buik, zijn kamertje en hoe we het geboortebord hebben gemaakt, gewoon alle foto's van hemzelf, een stamboom, de echo's af en toe een leuk gedicht er tussen door. Maar meer weet ik dus even niet. Heeft iemand nog een idee?
leuke nieutje van die dag. even op nu.nl kijken en printen...
Opa's en Oma's, peter / meter een stukje laten schrijven over hun eerste contact / gevoel toen ze Mika zagen....
pi_41798486
Hier heb ik een krant bewaard van de dag van zijn geboorte,
klein haarlokje (kan dus ook later)
evt. tv gids van die week en daar wat dingetjes uitknippen.
Paar postjes van jezelf van fok!
pi_41798528
quote:
Op donderdag 14 september 2006 12:44 schreef kozakken het volgende:
Hier heb ik een krant bewaard van de dag van zijn geboorte,
klein haarlokje (kan dus ook later)
evt. tv gids van die week en daar wat dingetjes uitknippen.
Paar postjes van jezelf van fok!
Ja de krant heb ik ook bewaard. En zijn navelklemmetje heb ik ook nog. Haar kan inderdaad ook nog ja in een klein envelopje. De tv gids heb ik niet meer, dus dat is wel jammer. Maar ik zoek ook op internet nog even verder.
Liefde
pi_41798658
met vingerverf een afdrukje van voetje of handje maken is ook heel leuk! (Wel een heel charmante klus zo vlak voor het badje, zou ik je aanraden )
Een paar mooie kaartje die je gekregen hebt opplakken. (Rest evt. verknippen en als versiering zo her en der gebruiken is ook leuk over een tijdje)
aantal stukjes kopieren uit verslag vk of ziekenhuis.
Geboortezegel en evt. wat postzegels van nu. (ze gaan per slot van rekening toch weer veranderen)
Kun je zo nog verder?
Paar bonnetjes van bv. aankoop wandelwagen of kleertjes of weet ik veel wat. Zeg maar: zo duur was het toen je geboren was en nu jij zo oud bent is het nog veeeel duurder
pi_41799177
quote:
Op donderdag 14 september 2006 12:50 schreef kozakken het volgende:
met vingerverf een afdrukje van voetje of handje maken is ook heel leuk! (Wel een heel charmante klus zo vlak voor het badje, zou ik je aanraden )
Een paar mooie kaartje die je gekregen hebt opplakken. (Rest evt. verknippen en als versiering zo her en der gebruiken is ook leuk over een tijdje)
aantal stukjes kopieren uit verslag vk of ziekenhuis.
Geboortezegel en evt. wat postzegels van nu. (ze gaan per slot van rekening toch weer veranderen)
Kun je zo nog verder?
Paar bonnetjes van bv. aankoop wandelwagen of kleertjes of weet ik veel wat. Zeg maar: zo duur was het toen je geboren was en nu jij zo oud bent is het nog veeeel duurder
Die handjes en voetjes heb ik al. Gedaan toen ie sliep, geen probleem. Maar de rest heb ik zeker iets aan. Dank je
Liefde
pi_41799633
quote:
Op donderdag 14 september 2006 10:47 schreef Rewimo het volgende:
Het slapen op zich gaat goed nu, Ingrid? Ik zou haar maar lekker laten slapen en een dagje alleen de fles kan geen kwaad natuurlijk. Beterschap!
Ja, gelukkig wel. Ze slaapt weer gewoon door. 5 minuten na mijn post werd ze wakker en ze had de fles in 15 min op.
quote:
Op donderdag 14 september 2006 10:55 schreef chacama het volgende:
Dat vooruit kruipen komt waarschijnlijk wel snel genoeg, maar je kunt ze stimuleren door spulletjes voor haar neer te leggen en eventueel naast haar mee te kruipen. Fleur had het door toen ze de stofzuiger zooooooo interessant vond dat gewoon opeens naar voren ging ipv naar achter...
We leggen al speeltjes voor haar neer. We wachten gewoon af en blijven oefenen. Maar op de een of andere manier kan ze altijd wel te pakken krijgen wat ze wil. Het duurt alleen wat langer.
quote:
Op donderdag 14 september 2006 12:17 schreef Suzanna het volgende:
Ingrid, dat kruipen is normaal in het begin hoor, ze kunnen dan fysiek nog niet vooruit kruipen (ik dacht dat het iets met de zwaarte van het hoofd ofzo te maken had, maar ik kan me vergissen) en na een tijdje gaat dat vanzelf 'goed' komen. Alleen wel frustrerend voor haar he?
Het is heel frustrerend voor haar. Ze wil wel graag, dat kun je merken.

Ze heeft vandaag alweer gespuugd.
Ze is in badje geweest en dat vond ze wel lekker. Wilde zitten en draaien, alles tegelijk.
Koorts is trouwens toch vanaf 38,5 ?
Ze heeft nog iets verhoging, spuugt soms en is heel hangerig en huilerig. Ze is heel moe, maar wil niet slapen. Ik ga haar zo bij me nemen en misschien valt ze dan in slaap. Helpt meestal wel.

Beterschap voor de zieken!
pi_41812387
Beterschap voor alle zieke kindjes

Amber kan los staan
Gister zat ze lekker in badje te spelen (zo af en toe zet ik het badje gewoon op de grond ipv op de standaard, gister dus ook) en ze trekt zich op tot staan, laat de rand van het bad los en staat gewoon helemaal los!! En trots dat ze was!

Ze is ook ontzettend aan het klauteren. Als ik naast de bank lig klimt ze gewoon op me en dan klautert ze de bank op en dat vind ze zo leuk, gaat ze gewoon staan springen
Daarstraks had ze de Winnie de Poef naar de bank geschoven en was ze via die poef op de bank geklommen, kleine doerak.

Ze begint ook te snappen dat als ze op knopjes drukt dat er muziek uit komt. Gister zat ze op de grond te spelen met een loopkar waar een soort pianoachtig ding op zit en ze zat heel geconcentreerd op de pianoknoppen te drukken

En als ze de piepjes van de magnetron hoort gaat ze er naar kijken zegt ze (volgens mij) etuh

Zucht, wat word ze groot!!

Ingrid, hoe is het met het spugen van Kim?

Cattie, wat fijn dat de ABC blijkt te helpen. Mocht de pot nou bijna leeg zijn, geef dan een gil, dan stuur ik de mijne wel op anders staat ie hier ook maar te staan en dat vind ik zonde.
♥ A ♥ & ♥ T ♥
When you were born, you were crying and everyone around you was smiling. Live your life so that when you die, you're smiling and everyone around you is crying.
pi_41820665
ambertje gaat alles ineens zo snel he!?

ik ben uitgenodigd voor een soort van verjaardag in den haag.
familie die ik echt al heel lang niet heb gezien en ik zou ze dolgraag max laten zien.
maar het is in den haag, en met uit eten enzo.
ik weet niet echt hoe ik dat zou moeten aanpakken, dus ik zit heel erg te twijfelen.
kan niet 123 ff naar huis lopen of rijden zegmaar
iemand tips? wel of niet doen? pff
erf de ogen van je kind - kijk erdoor
  vrijdag 15 september 2006 @ 06:04:31 #13
74310 nanalune
Melancholische optimist..
pi_41825372
Daniël gaat wel heeeel erg hard hoor
Hij kan al minutenlang zijn hoofje én borstje ophouden en om zich heen kijken, hij kan al een paar cm buikschuiven als hij écht iets van dichtbij wil bekijken, hij grijpt al naar dingetjes en hij rolt zich al van buik naar rug.
Hij wil trouwens ook niet meer gezellig op schoot zitten , neej meneer wil zich met twee handen van mijn borst afzetten en om zich heen kijken.
Daar gaat dat hoofdje dan weer, zwaaierdezwaai , maar grote ogen en af en toe een fluimpje kwijl van concentratie
pi_41825395
Nanalune, het is gewoonwaar: Geniet er van want het gaat zooo snel
Begin maar gewoon, op hoop van zegen.
Begin maar gewoon,hier en nu.
Je kunt niet alles voorzien.
Begin er maar gewoon aan te werken.
  vrijdag 15 september 2006 @ 08:40:46 #15
108648 cattie
lieve moeder
pi_41826103
En alweer een nacht zonder darmkrampen!
Vicky, als mijn pot op is hoor je het, alvast bedankt voor het aanbod.

Ive kan iets nieuws. Als ik mijn knieeen optrek en hij ligt er met zijn rug tegen aan, dan pak ik zijn handjes vast en trekt hij zichzelf in zit. En gisteren trok hij zichzelf op tot staan! Hij blijft dan even een half minuutje staan en zakt dan weer rustig tegen mijn benen aan. Zo knap! Ik was helemaal verbaasd toen hij dat deed!
  vrijdag 15 september 2006 @ 09:11:44 #16
24188 Belana
kloon van belana
pi_41826518
cattie wat heerlijk! dat is echt goed nieuws!!

tja, wat gaat het snel he allemaal. ik ben dus nooit zó'n baby mens geweest en Liam kon ik wel groot kijken, maar achteraf.... dus nu geniet ik van ieder klein baby dingetje
stormy waters...
sailin'
  vrijdag 15 september 2006 @ 10:43:30 #17
12721 Sugar
...maakt plannen
pi_41828415
Cattie, wat leuk! En dat van die krampjes, hoe lang had je ABC Dophilus gegeven toen hij de eerste nacht zonder krampjes had? Dus na hoeveel dagen werkte het?

* Sugar hoopvol informeert, na een avond vol gehuil... (nacht ging wél goed!)
Dat alle stoplichten groen zijn, de geluiden precies goed, de lucht blauwer dan anders, wind mee en het geluk achterop!
  vrijdag 15 september 2006 @ 10:51:26 #18
108648 cattie
lieve moeder
pi_41828669
De ABC Dophilus werkte bij Ive na 1,5 dag al. Volgens de bijsluiter van de drogist kan het enkele dagen duren voordat het werkt. Hopelijk werkt het bij Storm ook snel!
  vrijdag 15 september 2006 @ 10:57:18 #19
116890 _evenstar_
Ba-dum-tisssschhh
pi_41828819
Knappe ive en amber.

Arwen doet kusjes geven ihihi , niet altijd maar soms, doet ze echt zo *pfft* geluidje met kusmondje erbij
Engaging Infinite Improbability Drive..
pi_41829100
Soms snap ik er helemaal niks van. Mika komt overdag om de 5 a 6 uur waarvan ie soms ook de hele tijd slaapt. Maar
's nachts komt ie gewoon om de 3 a 3,5 uur. Heb vannacht geprobeert om het te rekken maar dat ging er bij hem echt niet in. Waar zou dat nou aan kunnen liggen?
Liefde
  vrijdag 15 september 2006 @ 11:10:01 #21
24188 Belana
kloon van belana
pi_41829132
sugar, de meeste babies hebben 's avonds huil uurtjes he. Ezra is ook altijd 's avonds tussen grofweg 7 en 10 onrustig, dan wil ie lekker knuffelen en bij ons zijn

wat lief van Arwen

Ezra's huidje ziet er stukken beter uit! dat is fijn
stormy waters...
sailin'
  vrijdag 15 september 2006 @ 11:10:40 #22
24188 Belana
kloon van belana
pi_41829151
MeNicole, overdag er minder tijd tussen laten, lijkt een beetje omgekeerd ritme zo
stormy waters...
sailin'
  vrijdag 15 september 2006 @ 11:13:33 #23
116890 _evenstar_
Ba-dum-tisssschhh
pi_41829250
Idd minder tijd tussen laten, vind 5 a 6 uur sowieso wel heul veel voor net ruim een maand, dat mag max. 4 uur zijn overdags wat mij zo bijstaat..

Belana fijn dta het huidje van Ezra er beter uitziet
pi_41829463
quote:
Op vrijdag 15 september 2006 11:13 schreef _evenstar_ het volgende:
Idd minder tijd tussen laten, vind 5 a 6 uur sowieso wel heul veel voor net ruim een maand, dat mag max. 4 uur zijn overdags wat mij zo bijstaat..

Belana fijn dta het huidje van Ezra er beter uitziet
Oeps Maar hij slaapt vaak nog zo lekker. Maar weet je wat helemaal raar is. Ik heb van de week eens geprobeerd wat ie zou doen als ie de fles van 23:00 niet kreeg. Want hij valt tegen 20:30 in slaap en dan heeft ie echt heel veel moeite met de laatste fles omdat ie gewoon niet wakker word. En toen heeft ie dus van 20:00 tot 02:00 geslapen Dus hij kan het gewoon wel.
Liefde
  vrijdag 15 september 2006 @ 11:21:56 #25
116890 _evenstar_
Ba-dum-tisssschhh
pi_41829500
Ja probleem is vaak dat ze dan door "honger" te vermoeid worden ( krijgen minder energie binnen) en zo kom je in cirkeltje
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')