Dank je wel. Maar eigenlijk smeren we haar nog amper in, omdat ze ook nog weinig in bad gaat. en zowel, dan met Vernixcreme of een creme voor droge huidjes van Sebamed. Ze heeft ook geen jeuk ofzo, ze vervelt gewoon op haar lijfje. Schijnt wel meer voor te komen, dus ik denk dat het binnenkort wel over is. Zo niet, dan laat ik het weten.quote:Op woensdag 4 oktober 2006 21:12 schreef cattie het volgende:
Oh, Linda , als je wilt proberen met Balneum, ik heb hier nog een proefzakje liggen. Heeft Ive gelukkig niet nodig.
Omneo is voor licht spugen , maar ja wat is de definitie van licht spugen? Die definitie zal voor iedereen anders zijn. Persoonlijk vind ik het spugen van Merel niet echt licht...quote:Op donderdag 5 oktober 2006 07:42 schreef Belana het volgende:
Omneo van Nutricia of friso comfort kun je geven Xanthe, das ook zuigelingen voeding, maar dan voor babies met darmproblemen of bij spugen.
Balneum is een badolie, dat helpt ook tegen vervellen! Heb ik in het begin ook gebruikt bij Emma en Noa en dat was erg prettig vond ik. Maar dat vervellen in het begin hoeft niet persé op een droge huid te wijzen zeiden ze hier (maar ja, tis hier genetisch bepaaldquote:Op woensdag 4 oktober 2006 22:28 schreef linda856763 het volgende:
[..]
Dank je wel. Maar eigenlijk smeren we haar nog amper in, omdat ze ook nog weinig in bad gaat. en zowel, dan met Vernixcreme of een creme voor droge huidjes van Sebamed. Ze heeft ook geen jeuk ofzo, ze vervelt gewoon op haar lijfje. Schijnt wel meer voor te komen, dus ik denk dat het binnenkort wel over is. Zo niet, dan laat ik het weten.
wij maken voor mahre een fles van 200 ml en doen daar 2 scheppen en een beetje door...quote:Op donderdag 5 oktober 2006 10:12 schreef Xanthe het volgende:
Lis Mae welkom!
Gefeliciteerd Snoopy! En wat een mooie volle bos haar!
CB en de arts vinden dat ze wel veel spuugd als ze van voeding naar voeding blijft spugen en een uur tot 1,5 uur eerder alweer voor de voeding komt.
Wennen aan de JBpitmeel zou natuurlijk heel goed mogelijk kunnen zijn , maar ze was al ruim 3 dagen aan de waterdunne diaree en dat kan gewoon nooit goed zijn voor zo'n kleintje. En doordat ze zo aan de dunne was kwam ze dus om de 2 a 3 uur melden voor een voeding ipv. om de 4 uur.
Voor overdag vind ik dat niet zo'n probleem maar s'nachts breekt dat wel op.
Hoeveel gebruikten jullie voor Mahre op de 100ml?
Oei oei, dat klinkt een beetje als Léon tot een half jaar terug ongeveer. Laat de ha eens luisteren naar zijn longetjes of die wel schoon zijn.quote:Op donderdag 5 oktober 2006 07:42 schreef Belana het volgende:
wij staan hier momenteel regelmatig angsten uit... al 2 weken zijn de heren verkouden met een naar hoestje, maar sinds een dag of 3 blijft Ezra er regelmatig bijna in hangen, zo benauwd! hoesten, niesen en boeren tegelijk, daar ga je van spugen en omg, dat happen naar adem joh!het is echt heel eng. Maarja, het zal gewoon moeten slijten natuurlijk, los van wat luuf en neusspray kun je toch niks doen... arm kindje.
Heeft ze helemaal nog geen strikdiplomaquote:Op donderdag 5 oktober 2006 13:12 schreef linda856763 het volgende:
Met Eva gaat het goed! Net geslaagd voor haar gehoortest, en ze heeft diploma 2 al binnen(1 voor de hielprik, 1 voor de oortjes).
Bij Mika is links boven een kies aan het doorkomen. Die hoort ook nog niet.quote:Op donderdag 5 oktober 2006 13:29 schreef Jelief het volgende:
ik plemp echt niet alleen maar wat neer hier hoor, ik lees echt alles (nou ja het meeste dan) dat ik niet reageer op iedereen is omdat ik niks toe te voegen heb of niets anders dan aah wat zielig of beterschap of ooh wat knap
Nog meer kindjes met rare volgorde van tandjes die doorkomen?
ik vraag mij af waarom ik het nou ineens nodig vind dat er gereageerd wordt op mijn post, vanavond maar vroeg naar bed ofzo...
hoe raar is raar?quote:Op donderdag 5 oktober 2006 13:52 schreef Jelief het volgende:
sow die is wel heel vroeg dan! naja er worden ook wel babyjes geboren met tandjes al door, heb ik wel eens gelezen...
En Jordy (van Githa) is dacht ik weer (heel) laat met tanden. Zoals met alles geen kindje dat alles volgens 'het boekje' doet.
En nou ga ik maar eens even uitwaaien
Die heeft mijn man nog niet eensquote:Op donderdag 5 oktober 2006 13:19 schreef MeNicole het volgende:
Heeft ze helemaal nog geen strikdiploma![]()
![]()
Dat is een goede tip , zal het haar zo direct even door bellen. Maar dan blijft ze nog met de tijden buiten de kinderopvang zitten. (Die vent kan echt niet voor die kinderen zorgen).quote:Op donderdag 5 oktober 2006 16:52 schreef poemojn het volgende:
Krijgt ze kinderopvang niet (gedeeltelijk) vergoed bij ziekenhuisopname? Heeft ze al in haar polis gekeken? wordt bij mij nl wel vergoed.
Gaat ie lekker?quote:Op donderdag 5 oktober 2006 13:29 schreef Jelief het volgende:
ik plemp echt niet alleen maar wat neer hier hoor, ik lees echt alles (nou ja het meeste dan) dat ik niet reageer op iedereen is omdat ik niks toe te voegen heb of niets anders dan aah wat zielig of beterschap of ooh wat knap
Nog meer kindjes met rare volgorde van tandjes die doorkomen?
ik vraag mij af waarom ik het nou ineens nodig vind dat er gereageerd wordt op mijn post, vanavond maar vroeg naar bed ofzo...
Fijn dat Ive het nu goed doet op het kdv Cattie. Is vast een pak van je hart. Kun je lekker hard aan het werkquote:Op donderdag 5 oktober 2006 19:04 schreef cattie het volgende:
Ive is vandaag weer helemaal zijn vrolijke zelf gelukkig. Vandaag was zijn eerste volledige dag op het kdv en het ging prima, hij drinkt nu ook goed, 3x een flesje van 120 ml!![]()
Dat vroeg ik me nou ook net af.quote:Op donderdag 5 oktober 2006 22:58 schreef bixister het volgende:
wat is 35?
vooral het wennen aan zoetigheid denk ik. althans, dat was bij mij wel de reden. ik weet nog dat ik bij piet vrij vroeg wel eens diksap gaf of roosvicee en binnen de kortste keren lustte hij geen gewoon water meer.quote:Op donderdag 5 oktober 2006 23:03 schreef Paradijsvogeltje het volgende:
En dat wachten met suiker, is dat vanwege het gebit? Of iets anders...?
Ik wilde net wat over hem gaan typen!quote:Op donderdag 5 oktober 2006 14:29 schreef sjak het volgende:
Sjoegie, hoe gaat het met Storm?
quote:Op vrijdag 6 oktober 2006 08:48 schreef bixister het volgende:
prachtig snoop!echt om op te vreten dat nieuwe snoepie van jullie! ik herinner me nu ook ineens weer hoe morris als baby eruit zag, ook zo'n 'chineesje'
en hij had ook van dat donkere haar eerst toch?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |