Wat was die methode dan? ik weet alleen van de 'methode' toen ik geboren was. Iemand die op kraambezoek was opperde dat ik wel eens doof kon zijn, omdat ik zo rustig was (Eva heeft het niet van een vreemdequote:Op maandag 2 oktober 2006 18:06 schreef E.T. het volgende:
Hoop aanloop idd.. hier kwam alleen kraamzorg en verloskundige. De verloskundige deed ook de hielprik. Nu met de nieuwe gehoortest verwacht ik de wijkverpleegkundige (die is van het CB) ook wel eerder dan de vorige keer. (3 jaar geleden kwam ze rond 4 weken ofzo voor een 'intake')
toch is de gehoortest nu volgens mij een zegen in vergelijk met de vorige methode
Nou dan zal er vannacht wel wat leuks door de ruimte hebben gevlogen ofzo! Mahre was ook klaar wakker, beetje lachen en babbelen! Wel 10 minuten lang..... Het klonk wel heel lief eigenlijkquote:Op dinsdag 3 oktober 2006 09:34 schreef MeNicole het volgende:
Had ik al eens gemeld dat mijn kind niet helemaal in orde isLigt ie 's nachts in het pikkedonker in bed en heeft hij me daar toch een lol
Dacht echt even dat ie er in bleef zo hard moets ie lachen. Ga ik kijken is ie inderaad gewoon klaar wakker. De grapjas
![]()
we vonden het zo meligquote:Op dinsdag 3 oktober 2006 09:48 schreef leentje2907 het volgende:
zouden wij om die tijd niet eens bedenken om de camera te pakken!! Tazz ziet me aankomen om 3 uur 's nachts!
ik ookquote:Op dinsdag 3 oktober 2006 11:32 schreef _evenstar_ het volgende:
+
jullie moeten al weer bijna naar het andere topic![]()
Jullie kunnen ook snel voor een tweede gaan, dan mag je blijvenquote:
uhhh nou vind je het erg als ik nog even wacht....quote:Op dinsdag 3 oktober 2006 11:38 schreef MeNicole het volgende:
[..]
Jullie kunnen ook snel voor een tweede gaan, dan mag je blijven![]()
![]()
Haha nee hoorquote:Op dinsdag 3 oktober 2006 11:39 schreef Vicky het volgende:
[..]
uhhh nou vind je het erg als ik nog even wacht....
Dank je wel! ik heb nu inderdaad gewacht tot ze wakker werd, en hop, het flesje was zo leeg, luier verschonen, even knuffelen en troosten, en nu ligt ze weer in haar bedje.quote:Op dinsdag 3 oktober 2006 21:05 schreef Jelief het volgende:
Linda, het feit dat jij herkent dat op schema voeden nietwerkt voor jouw meisje geeft al aan dat je haar al aardig begint te kennen en dat je het écht wel kan. Je doet het goed hoor! Je kijkt naar je meisje en wat zij nodig heeft, dat is zo belangrijk.
*knuf
Wat lijkt me dat idd een belachelijke methode. Gelukkig is die nieuwe gehoortest een stuk betrouwbaarder...arme Saskia dat ze zo lang moest stilliggen alleen maar omdat een KNO arts een foute diagnose stelt. Lijkt me erg moeilijk voor zo'n kleintje...quote:Op maandag 2 oktober 2006 20:09 schreef E.T. het volgende:
gehoortestverhaal
quote:Op dinsdag 3 oktober 2006 22:51 schreef renzell het volgende:
Oh ja, dat verschoongedoe.... ook hier vaak een worstelpartij.Gekke bekken, veel gegrom en gegil, grapjes, liedjes en dansjes doen het goed. En sja, soms heeft meneer er gewoon geen zin in, maar heeft ie wel een strontluier tot aan z'n nek waar je een half uur op staat te bikken. Sja, in dat geval werkt er maar 1 ding, en dat is grof geweld.
Gewoon vasthouden en doorzetten zeg ik, zo nodig met oordoppen!
![]()
Nou eigenlijk ben ik niet zo bezorgd, omdat ik denk dat het een beetje bij haar hoort, maar ik maak mij bezorgd omdat ik misschien wel bezorgd zou moeten zijn, maar het niet ben. Okéquote:Op woensdag 4 oktober 2006 17:54 schreef Belana het volgende:
Als je bezorgd bent moet je sowieso de vk weer ff bellen hoor, ik geloof dat ik in mijn kraamweek wel 3 keer met de vk heb gebeld. Ik weet die minimum temp eigenlijk al niet meer. Opzich lijkt het me niet rampzalig, maar gewoon ff bellen voor je eigen rust!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |