quote:Hardstyle
Hardstyle is een sub-genre van Trance dat relatief nauw gerelateerd is aan hardcore en hardtrance. Hardstyle, ook wel hard dance, hard trance of hardbass in het buitenland genoemd, klinkt qua melodie en opbouw ongeveer als de moderne hardcore, maar is vaak ongeveer 30 BPM langzamer. Het gemiddelde tempo ligt tussen de 140 en de 150 beats per minuut. De sound is karakteristiek voor de stijl en kan omschreven worden als donderende beats gecombineerd met overweldigend enthousiaste melodielijnen. Veel hardcore-artiesten produceren ook hardstyle tracks, die vergelijkbaar klinken maar toegankelijker zijn. Hardstyle wordt in het Verenigd Koninkrijk vaak gecombineerd met hardhouse. In de rest van de wereld echter vindt men vaker de combinatie met hardtrance of hardcore.
Geschiedenis
Hardstyle is ontstaan uit Duitse, Italiaanse, en Nederlandse hardhouse en Rave die zijn vermengd met invloeden van hardtrance en oldschool-hardcore in het jaar 2000. De oorsprong vindt zijn plaats in Nederland, waar de eerste hardstyle evenementen werden gehouden op het einde van 1999, begin 2000.
Één van de sleutelfiguren in de ontwikkeling van de stijl is Dana van Dreven, ook bekend onder haar dj-alias Dana (DJ Dana). Later volgden meer van haar collega's uit het hardcore-tijdperk, zoals Pavo, Darkraver, Luna, Zany en The Prophet.
Tegenwoordig
Hardstyle wordt voornamelijk geproduceerd door artiesten uit Nederland, Italië, Zwitserland, en Duitsland, maar steeds meer producers uit andere landen ontdekken deze sound ook.
In 2005 is de stijl aan het groeien in diverse landen in de wereld, waaronder: België, Polen, Estland, Denemarken, Australië, Zuid-Afrika en het Verenigd Koninkrijk. In Nederland, de Verenigde Staten, Spanje en Duitsland is hardtrance al populair.
Hardstyle begon als een combinatie van UK Hardhouse (snelle hardhouse uit Engeland) en Oldstyle. De Engelse sound was een korte tijd erg populair in Nederland, maar al snel bleek dat het Nederlandse party publiek het liever wat harder en minder snel had. Artiesten als Dana, Pavo & The Prophet die veel op 'oldstyle' feesten draaiden begonnen deze sound te combineren met nieuwe producties. Vooral Duitsland was toentertijd koploper in deze sound. Grondlegger daar was het Duitse label Tracid Traxxx (Die de sound overigens zelf omschreef als een combinatie van Trance en Acid). Kort daarna kwamen er ook producties uit Italië, deze waren wat harder dan de Duitse variant en sloegen direct aan bij het Nederlandse publiek. Q-dance organiseerde een maandelijkse avond in de Hemkade onder de naam 'Qlubtempo' dit kon met recht de 'meltingpot' van de Hardstyle worden genoemd. Artiesten die nog nooit in Nederland hadden opgetreden werden overgevlogen om de nieuwe sound aan de man te brengen. Artiesten als Technoboy, Super Marco May en Gary D verwierven op deze manier grote bekendheid in Nederland.
Vandaag is hardstyle een volwassen stromingen binnen de dance met aparte evenementen, artiesten en vele labels.
quote:renz0r
Boy_Snakeye
hardstyle_babbels
RijstNatie
scarefreak
kippiej
mstx
Vampz
Tomhoog
Qunix
Houniet
kaat17
PartyAnimal87
CrustyClown
rattt
da_rippah
warezguy05
MrDrako
Blaxje
Hare
ijsmeis
quote:
Terug Vind Postquote:Op woensdag 27 september 2006 13:16 schreef Mystery8 het volgende:
Offtopic: wtf betekent eigelijk tvp? ben wel ff benieuwd naar, zie het zo vaak...
En XQlusive kan er ook wel bij in de OP
quote:Hardstyle
Hardstyle is een sub-genre van Trance dat relatief nauw gerelateerd is aan hardcore en hardtrance. Hardstyle, ook wel hard dance, hard trance of hardbass in het buitenland genoemd, klinkt qua melodie en opbouw ongeveer als de moderne hardcore, maar is vaak ongeveer 30 BPM langzamer. Het gemiddelde tempo ligt tussen de 140 en de 150 beats per minuut. De sound is karakteristiek voor de stijl en kan omschreven worden als donderende beats gecombineerd met overweldigend enthousiaste melodielijnen. Veel hardcore-artiesten produceren ook hardstyle tracks, die vergelijkbaar klinken maar toegankelijker zijn. Hardstyle wordt in het Verenigd Koninkrijk vaak gecombineerd met hardhouse. In de rest van de wereld echter vindt men vaker de combinatie met hardtrance of hardcore.
Geschiedenis
Hardstyle is ontstaan uit Duitse, Italiaanse, en Nederlandse hardhouse en Rave die zijn vermengd met invloeden van hardtrance en oldschool-hardcore in het jaar 2000. De oorsprong vindt zijn plaats in Nederland, waar de eerste hardstyle evenementen werden gehouden op het einde van 1999, begin 2000.
Één van de sleutelfiguren in de ontwikkeling van de stijl is Dana van Dreven, ook bekend onder haar dj-alias Dana (DJ Dana). Later volgden meer van haar collega's uit het hardcore-tijdperk, zoals Pavo, Darkraver, Luna, Zany en The Prophet.
Tegenwoordig
Hardstyle wordt voornamelijk geproduceerd door artiesten uit Nederland, Italië, Zwitserland, en Duitsland, maar steeds meer producers uit andere landen ontdekken deze sound ook.
In 2005 is de stijl aan het groeien in diverse landen in de wereld, waaronder: België, Polen, Estland, Denemarken, Australië, Zuid-Afrika en het Verenigd Koninkrijk. In Nederland, de Verenigde Staten, Spanje en Duitsland is hardtrance al populair.
Hardstyle begon als een combinatie van UK Hardhouse (snelle hardhouse uit Engeland) en Oldstyle. De Engelse sound was een korte tijd erg populair in Nederland, maar al snel bleek dat het Nederlandse party publiek het liever wat harder en minder snel had. Artiesten als Dana, Pavo & The Prophet die veel op 'oldstyle' feesten draaiden begonnen deze sound te combineren met nieuwe producties. Vooral Duitsland was toentertijd koploper in deze sound. Grondlegger daar was het Duitse label Tracid Traxxx (Die de sound overigens zelf omschreef als een combinatie van Trance en Acid). Kort daarna kwamen er ook producties uit Italië, deze waren wat harder dan de Duitse variant en sloegen direct aan bij het Nederlandse publiek. Q-dance organiseerde een maandelijkse avond in de Hemkade onder de naam 'Qlubtempo' dit kon met recht de 'meltingpot' van de Hardstyle worden genoemd. Artiesten die nog nooit in Nederland hadden opgetreden werden overgevlogen om de nieuwe sound aan de man te brengen. Artiesten als Technoboy, Super Marco May en Gary D verwierven op deze manier grote bekendheid in Nederland.
Vandaag is hardstyle een volwassen stromingen binnen de dance met aparte evenementen, artiesten en vele labels.
quote:renz0r
Boy_Snakeye
hardstyle_babbels
RijstNatie
scarefreak
kippiej
mstx
Vampz
Tomhoog
Qunix
kaat17
PartyAnimal87
CrustyClown
rattt
da_rippah
warezguy05
MrDrako
Blaxje
Hare
quote:
Kan je het ff in kladblok zetten? Dan komt het in de OPquote:Op woensdag 27 september 2006 14:41 schreef scarefreak het volgende:
[afbeelding]
[afbeelding][afbeelding][afbeelding]
[afbeelding]
[..]
[afbeelding]
Hardstyle Fok!kers
[..]
[afbeelding]
[..]
Owh dat wist ik nietquote:Op woensdag 27 september 2006 16:42 schreef Boy_Snakeye het volgende:
Met de code [[url= ]afbeelding[/url]] kun je btw de foto's centreren
Charly Lownoise op IQ2006 was idd vet. Alleen maar goede platen gedraaid. Kan me herinneren dat ie D-Block vs Tha Bazz Pimpz - Rock Diz Jointquote:Op woensdag 27 september 2006 17:00 schreef CrustyClown het volgende:
Mooie openingspost zeg. Ik ben weer eens Charly Lownoise aan het luisteren op IQ 2006. Heeerlijk setje was dat zeg. Heb vanaf orgasm weinig stil gestaan geloof ik. Krijg al kriebels als ik eraan denk. Nog een maandje wachten voor Hardhouse Generation, Speakerfreakx en dan nog een maandje voor Qlimax !!
Behoorlijk goeie vinyl is dat ja. Had 'm voor het eerst gekocht voor Rock Diz Joint, maar toen bleek de A kant ook uber te zijn! In een volle gelredome tijdens Isaac klonk ie trouwens ook moddervet!quote:Op woensdag 27 september 2006 19:17 schreef Mystery8 het volgende:
[..]
Charly Lownoise op IQ2006 was idd vet. Alleen maar goede platen gedraaid. Kan me herinneren dat ie D-Block vs Tha Bazz Pimpz - Rock Diz Jointging draaien. Kende m al, heb m thuis op plaat staan. Maar in de main hall klonk het zo veel vetter dan op mijn slaapkamer
![]()
Die tweede is DJ Duro met Phenomenon.. De eerste weet ik zo niet, heb de DVD niet bij de handquote:Op woensdag 27 september 2006 22:48 schreef Dirk-Kuijt het volgende:
Heeft iemand hier de Defqon DVD? Ik wil graag weten hoe dat nummer heet dat Showtek draaid rond 1.11.10 minuten... Weet iemand dat?
En ook dat nummer met "old scool fenominal" erinVan wie is die dan?
Seid irh bereid van showtek zelf, maar weet niet welke remix.....quote:Op woensdag 27 september 2006 22:48 schreef Dirk-Kuijt het volgende:
Heeft iemand hier de Defqon DVD? Ik wil graag weten hoe dat nummer heet dat Showtek draaid rond 1.11.10 minuten... Weet iemand dat?
En ook dat nummer met "old scool fenominal" erinVan wie is die dan?
Danku!quote:Op donderdag 28 september 2006 07:03 schreef PartyAnimal87 het volgende:
DJ Zany
01. Intro
02. Stephy - Street spirit
03. The Prophet - Cocaine Bizznizz
04. ID
05. Max Enforcer - Bring It Down
06. Tuneboy - Just A Detail (TBY still loves the reverse bass mix)
07. DJ Zany Our Power Dominated by The Survivors Of Hardstyle
08. Dj Zany - Sky High (Technoboy Remix)
09. Dj Duro - Oldschool Phenomenon (Showtek rmx)
10. Southstylerz - Tjuuw!
11. Headhunterz - The Sacrifice
12. Donkey Rollers - Followers
13. TNT - Second Match (TNT Hard Mix)
14. The Beholder vs Zany - Midnight
15. Zany & Tatanka - Front 2 Back
16. Zany - Widowmaker
17. ID
18. Brennan Heart - Cult Music (TBY Atomic Mix)
19. Zany - Pure (German Edit Mix)
20. High Voltage - Bombs Away
21. B-front Vs. Jones – Lunatick
22. Southstylerz - Pounding senses (overdive mix?)
23. Jack Overdose - Octavius Augustus
24. Donkey Rollers - Hardstyle rockers (rmx)
25. Southstylerz - Wicked Generation (Zany's Overdrive Remix)
26. Donkey Rollers - Silver Bullet
27. Zatox - Bad Time
28. Wild Motherfuckers - Fuck It Up (Zatox And Tatanka Mix)
Donders wat was dat een vette set, alweer een hele tijd geleden dat ik echt helemaal zo kapot ging op een setquote:Op donderdag 28 september 2006 10:14 schreef Boy_Snakeye het volgende:
Hier helemaal ingevuld
Zany Live at Q-Base 09-09-2006
01. Intro
02. Stephy - Street Spirit
03. The Prophet - Cocaine Bizznizz
04. Noisecontrollers - Wannebe
05. Max Enforcer - Bring It Down
06. Tuneboy - Just A Detail (TBY Still Loves The Reverse Bass Mix)
07. DJ Zany Our Power Dominated by The Survivors Of Hardstyle
08. Dj Zany - Sky High (Technoboy Remix)
09. Dj Duro - Oldschool Phenomenon (Showtek rmx)
10. Southstylerz - Tjuuw!
11. Headhunterz - The Sacrifice
12. Donkey Rollers - Followers
13. TNT - Second Match (TNT Hard Mix)
14. The Beholder vs Zany - Midnight
15. Zany & Tatanka - Front 2 Back
16. Zany - Widowmaker
17. DJ Virus - Rush
18. Brennan Heart - Cult Music (TBY Atomic Mix)
19. Zany - Pure (German Edit Mix)
20. High Voltage - Bombs Away
21. B-front Vs. Jones – Lunatick (..RMX)
22. Southstylerz - Pounding RMX
23. Jack Overdose - Octavius Augustus
24. Donkey Rollers - Hardstyle rockers (rmx)
25. Southstylerz - Wicked Generation (Zany's Overdrive Remix)
26. Donkey Rollers - Silver Bullet
27. Zatox - Bad Time
28. Wild Motherfuckers - Fuck It Up (Zatox And Tatanka Mix)
Agreequote:Op donderdag 28 september 2006 14:56 schreef renz0r het volgende:
Niveau en artierst interreseert me niet, als het maar voor mij lekkere hardstyle is waarop ik los kan gaan.
Ik heb absoluut niks tegen het scantraxx label, alleen tegen dat nummer stampuh, die is zóvaak gedraaid. Tis gewoon niet meer leuk. Die hoef ik dan ook echt niet te horen. Tenzij het de remix versie is die ik hoorde op Decibel Outdoorquote:Op donderdag 28 september 2006 14:43 schreef Jurrio het volgende:
Teeeveepeee
Wat ik me trouwens al een tijdje afvraag:
een aantal hier hebben nogal een hekel aan de muziek van het Scantraxx label (Prophet, Headhunterz) en bijvoorbeeld Deepack - Stampuuuh.
Waarom vinden jullie dit van weinig niveau? Je kunt er wel lekker op los gaan en melodie zit er toch ook wel in?
No offense, ik ben juist benieuwd.
Oh oké...dan heb ik dat verkeerrd begrepen.quote:Op donderdag 28 september 2006 15:17 schreef Boy_Snakeye het volgende:
[..]
Ik heb absoluut niks tegen het scantraxx label, alleen tegen dat nummer stampuh, die is zóvaak gedraaid. Tis gewoon niet meer leuk. Die hoef ik dan ook echt niet te horen. Tenzij het de remix versie is die ik hoorde op Decibel Outdoor
En the prophet maakt wel lekkere nummers, jammer alleen van dezelfde kick die hij gebruikt. maar zo hou je wel een eigen sound. Ow en jammer dat lange frans erbij betrokken moest worden, maar ja.
zeker lekkere set, alleen Ruffian had beter niks kunnen zeggenquote:Donders wat was dat een vette set, alweer een hele tijd geleden dat ik echt helemaal zo kapot ging op een set![]()
Wat een tering lekkere plaat. A-lusion gaat echt de goeie kant op. Net als Funky drummer beat. heerlijke nummers. Goeie break , melo en bass.quote:Op donderdag 28 september 2006 15:20 schreef SuperUli het volgende:
* SuperUli @ KAT - Gimme Da Bass (A-Lusion Mix).
Grappige is dat MC luna er ook doorheen lult later in de setquote:Op donderdag 28 september 2006 15:29 schreef PartyAnimal87 het volgende:
[..]
zeker lekkere set, alleen Ruffian had beter niks kunnen zeggenEn helemaal niet door Street spirit heen
![]()
Ow das alleen bij the prophet. Verder heb ik niks te gen het scantraxx label, behalve dat ze teeeering lang wachten op hun releases....quote:Op donderdag 28 september 2006 15:26 schreef Jurrio het volgende:
[..]
Oh oké...dan heb ik dat verkeerrd begrepen.
Echter er waren wel anderen hier die dat zeiden, dat scantraxx heel oppervlakkig is enzo...
Met een kick bedoel je.......?
En dat de prophet vaak overal z'n scantraxx-filter overheen gooit, zodat elk intro hetzelfde klinkt.quote:Op donderdag 28 september 2006 15:35 schreef Boy_Snakeye het volgende:
[..]
Ow das alleen bij the prophet. Verder heb ik niks te gen het scantraxx label, behalve dat ze teeeering lang wachten op hun releases....
Dat zal dan gezien de artiesten wel DJ Duro & The Prophet - Shizzle my dizzle (The Beholder & Max Enforcer remix) zijn... En anders de Brennan and Heart remixquote:Op donderdag 28 september 2006 21:12 schreef Guerra het volgende:
Van wie is die remix van Shizzle my Dizzle? Beholder en Balistic draaide hem onder andere op Decibel '05. Da's ook wel een lekker nummer.
en ik kan je nu al zeggen dat je hem op qlimax sowieso gaat horen....!quote:Op donderdag 28 september 2006 21:13 schreef CrustyClown het volgende:
Stampuhhh is idd wel een leuk nummertje, maar hij is gewoon veeels te vaak gedraaid. Sommige nummers moet je niet elke set blijven draaien. En stampuhh is er daar iig eentje van. Ik hoop hem op Qlimax dan eigenlijk ook niet te horen
Als je 'm live wilt horen samen met Deepack erdoorheen raad ik je The Prophet @ Sensation Black 2006 aan.quote:Op vrijdag 29 september 2006 09:20 schreef PartyAnimal87 het volgende:
Maar er schijnt dus een remix te zijn van Stampuh? Van wie? Of in welke liveset kan ik die horen?
Zatox had ook een remix gemaakt. Die komt ook nooit, want zo bijzonder is ie niet. Is gewoon qua tekst wat ingekortquote:Op vrijdag 29 september 2006 09:20 schreef PartyAnimal87 het volgende:
Maar er schijnt dus een remix te zijn van Stampuh? Van wie? Of in welke liveset kan ik die horen?
Oh die, die ken ik wel. Vond er weinig remixerig aan eigenlijk, op wat andere tekst naquote:Op vrijdag 29 september 2006 10:15 schreef LeonH het volgende:
[..]
Als je 'm live wilt horen samen met Deepack erdoorheen raad ik je The Prophet @ Sensation Black 2006 aan.
Als je 'm gewoon vanaf "plaat" (lees: cd) wilt horen luister je even The Prophet @ Decibel 2006
By de weg: Mijn naam mag ook wel in de openingspost als hardstyle fanaat![]()
same herequote:
Die set is LEKKER!!!!!quote:die set van Zany Live at Q-Base 09-09-2006 ga ik maar eens even binnen halen
quote:Op zaterdag 30 september 2006 18:33 schreef Dirk-Kuijt het volgende:
Weet iemand hoe die versie van Showtek - Seid ihr bereid heet die ze op Defqon draaide? Dat nummer draaien ze ook op de DVD
Zoooooooo een heerlijk setje!quote:Op zaterdag 30 september 2006 18:11 schreef Koepert het volgende:
[..]
same here![]()
[..]
Die set is LEKKER!!!!!
Goeie CD.quote:Op zaterdag 30 september 2006 18:40 schreef Boy_Snakeye het volgende:
[..]
![]()
100 Percent Tuning Mixed By DJ Zany
Voor in de auto?quote:Op zondag 1 oktober 2006 11:28 schreef ijsmeis het volgende:
Ik ben gisteren even bij mijn vriend geweest, kijken naar zijn nieuwe 'boxjes'.
We wisten beide niet dat ze zo fucking groot waren!!
De subwoofers (twee van deze!)
[afbeelding]
Ze zijn echt zeker een meter hoog en tering wat een geluid!
Het gaat nog wel wat worden, 't plaatjes draaien en mixen!
Gisteren even knetterhard Headhunterz met The Sacrifice geluisterd. Echt vet.
Neequote:
Jamaar het is zijn garagequote:Op maandag 2 oktober 2006 08:45 schreef scarefreak het volgende:
Boeiendkicken we die kerel gewoon weg.
Zijn vast en zeker wel genoeg mensen die aan een beetje amateuristisch draaien doen
Technisch gezien zal de garage hoogstwaarschijnlijk nog eigendom zijn van de lokale hypotheek verstrekker, dus ik denk dat we die maar eens even moeten bellenquote:
Volgens mij niet, want die is er later bijgebouwdquote:Op maandag 2 oktober 2006 09:23 schreef scarefreak het volgende:
[..]
Technisch gezien zal de garage hoogstwaarschijnlijk nog eigendom zijn van de lokale hypotheek verstrekker, dus ik denk dat we die maar eens even moeten bellen
En de grond waarop die is gebouwt dan?quote:Op maandag 2 oktober 2006 14:43 schreef ijsmeis het volgende:
[..]
Volgens mij niet, want die is er later bijgebouwd.
presentquote:Op maandag 2 oktober 2006 08:45 schreef scarefreak het volgende:
Zijn vast en zeker wel genoeg mensen die aan een beetje amateuristisch draaien doen
Okaaaaaaaaaaaayquote:Op maandag 2 oktober 2006 15:16 schreef scarefreak het volgende:
[..]
En de grond waarop die is gebouwt dan?
Beter maak je zelf wat labsubs tering dat knalt harder en dieper heeeerlijkquote:Op zondag 1 oktober 2006 11:28 schreef ijsmeis het volgende:
Ik ben gisteren even bij mijn vriend geweest, kijken naar zijn nieuwe 'boxjes'.
We wisten beide niet dat ze zo fucking groot waren!!
De subwoofers (twee van deze!)
Ze zijn echt zeker een meter hoog en tering wat een geluid!
Het gaat nog wel wat worden, 't plaatjes draaien en mixen!
Gisteren even knetterhard Headhunterz met The Sacrifice geluisterd. Echt vet.
Ik weet niet eens wat labsubs zijnquote:Op woensdag 4 oktober 2006 11:39 schreef Sethje het volgende:
[..]
Beter maak je zelf wat labsubs tering dat knalt harder en dieper heeeerlijk![]()
Dat zijn carnavals wagens, veel herrie erop en lekker rammen met die hapquote:Op donderdag 5 oktober 2006 11:13 schreef Sethje het volgende:
Ik kan er zo snel geen foto meer van vinden, wij hadden 4 van die kasten op onze carnavalswagen staan in 2004, rond de 125dB constant.
Het jaar erop dit:
[afbeelding]
Beide kanten 3hoog en 3 laag en 2 laag op de wagen zelf. Rond de 135dB.
En afgelopen jaar het hoogtepunt tot nu toe met dit setje, het was echt superhard,strak en zuiver.
[afbeelding]
[afbeelding]
Beide kanten 3hoog 3laag en op de wagen gericht 2 hoog 2 laag. 143dB pff heeeeerlijk was dat.
quote:Op donderdag 5 oktober 2006 11:13 schreef Sethje het volgende:
Ik kan er zo snel geen foto meer van vinden, wij hadden 4 van die kasten op onze carnavalswagen staan in 2004, rond de 125dB constant.
Het jaar erop dit:
[afbeelding]
Beide kanten 3hoog en 3 laag en 2 laag op de wagen zelf. Rond de 135dB.
En afgelopen jaar het hoogtepunt tot nu toe met dit setje, het was echt superhard,strak en zuiver.
[afbeelding]
[afbeelding]
Beide kanten 3hoog 3laag en op de wagen gericht 2 hoog 2 laag. 143dB pff heeeeerlijk was dat.
Bij ons geen paard in gang.... het gaat met carnaval vaak van Koffie met een smaakje tot Scantraxx Rootz.quote:
Lieg niet scantraxx rootz was er toen nog nietquote:Op donderdag 5 oktober 2006 11:39 schreef Sethje het volgende:
[..]
Bij ons geen paard in gang.... het gaat met carnaval vaak van Koffie met een smaakje tot Scantraxx Rootz.
Volgens mij was het nummer toen nog niet eens bedacht...maar kan aan mij liggenquote:Op donderdag 5 oktober 2006 11:47 schreef scarefreak het volgende:
Ligt eraan hoe hij eraan gekomen is gok ik
hehehquote:Op donderdag 5 oktober 2006 11:51 schreef Boy_Snakeye het volgende:
[..]
Volgens mij was het nummer toen nog niet eens bedacht...maar kan aan mij liggen
Ghehe, okquote:Op donderdag 5 oktober 2006 12:10 schreef Sethje het volgende:
was bij wijze van spreken
Alleen maar hardere stijlen bij ons
is van Brain NRGquote:Op zondag 8 oktober 2006 18:48 schreef Dirk-Kuijt het volgende:
Van het weekend draaide Deepack een harde Remix van Olive - You're not alone. Weet iemand hoe die heet?
Had er nog nooit van gehoord...Net ff gedownload (via limewire wel te vindenquote:Op zondag 8 oktober 2006 20:57 schreef Dirk-Kuijt het volgende:
Ik kan hem nergens vinden om te downloaden![]()
Briljant met die vocal van The Boondock Saintsquote:Op zondag 8 oktober 2006 22:28 schreef ijsmeis het volgende:
Ik vind trouwens The Sacrifice van Headhunterz een erg toffe plaat.
Waarop zoek je dan? Ik kan hem op limewire niet vindenquote:Op zondag 8 oktober 2006 21:22 schreef hardstyle_babbels het volgende:
[..]
Had er nog nooit van gehoord...Net ff gedownload (via limewire wel te vinden) en t klinkt wel erg vet jah!
![]()
The Headhunterz -The Sacrifice = The Boondock Saintsquote:Op zondag 8 oktober 2006 23:13 schreef Boy_Snakeye het volgende:
Ik zit echt stert te denken om een keer een film avond te houden met alle films die gebruikt zijn in hardstyle nummers
Southstylers - Wroaw! = The Goonies
.........
..........
dat lijstje moet ff langer, wie helpt er mee
www.hugomusic.nlquote:Op zondag 8 oktober 2006 20:57 schreef Dirk-Kuijt het volgende:
Ik kan hem nergens vinden om te downloaden![]()
"E nomine patre, e fili, e spiritu sankti" komt toch ook uit de Da Vinci Code?quote:Op zondag 8 oktober 2006 23:38 schreef Koepert het volgende:
[..]
The Headhunterz -The Sacrifice = The Boondock Saints
Dj Rob - In Your Face = The 51st State
(ik vergeet titel enzo altijd) This is Grade A 100% Colombian Cocain Ladies & Gentlemen. Disco Shit = Blow
............
............
in de Naam van de Vader en de Zoon en de Heilige Geest.quote:Op maandag 9 oktober 2006 09:20 schreef ijsmeis het volgende:
[..]
"E nomine patre, e fili, e spiritu sankti" komt toch ook uit de Da Vinci Code?
Ja, maar er komt ook nog een stukje voor in het Engels en volgens mij is dat ook uit de Da Vinci Codequote:Op maandag 9 oktober 2006 09:29 schreef scarefreak het volgende:
[..]
in de Naam van de Vader en de Zoon en de Heilige Geest.
Grote kans dat dat stukje dus ook uit DaVinciCode komt ja
ff luisterenquote:Op maandag 9 oktober 2006 09:30 schreef ijsmeis het volgende:
[..]
Ja, maar er komt ook nog een stukje voor in het Engels en volgens mij is dat ook uit de Da Vinci Code.
Jaquote:Op maandag 9 oktober 2006 09:33 schreef scarefreak het volgende:
[..]
ff luisteren
*edit*
Ah dat sheppards stuk, volgens mij wel die, die albino had volgens mij zo'n stukje
collega's stonden net ff raar te kijken toen mijn oordopjes van me telefoon niet goed ingeplugd waren en er opeens een stel keiharde beats door de kamer vlogen
Medio oktober staat er overal.quote:Op maandag 9 oktober 2006 09:40 schreef Gebleekte het volgende:
Iemand enig idee wanneer de dvd van Decibel uitkomt?
Zany - Purequote:Op zondag 8 oktober 2006 23:38 schreef Koepert het volgende:
[..]
(ik vergeet titel enzo altijd) This is Grade A 100% Colombian Cocain Ladies & Gentlemen. Disco Shit = Blow
............
............
Komt ook voor in Da Vinci Code idd, maar aangezien the boondock saints ouder is, en het hele stuk tekst in the boondock saints gebruikt word (eindspeech als de 2 hoofdrolspelers en hun vader in de rechtbank huishouden) noem ik die als de film waar het uit komtquote:Op maandag 9 oktober 2006 09:20 schreef ijsmeis het volgende:
[..]
En dan heb je nog een stukje uit Full Metal Jacket in een set van .. Zany? Pff, ik weet het niet uit mijn hoofd, ik ga het thuis checken.
dj duro - Cocaine Motherfucker= Scarfacequote:Op zondag 8 oktober 2006 23:38 schreef Koepert het volgende:
[..]
............
............
Hardstyle is nogsteeds onstaan uit trance.quote:Op maandag 9 oktober 2006 12:16 schreef warezguy05 het volgende:
even wat commentaar op de OP:
- Darkraver mag je verwijderen als figuur die ook maar iets bijgedragen zou hebben aan de ontwikkeling van hardstyle. ik zou niet weten wat namelijk
- Hardstyle is een genre op zich. Geen subgenre van trance lijkt me
Project Jupiter - Drill Sergeantquote:Op maandag 9 oktober 2006 09:20 schreef ijsmeis het volgende:
[..]
En dan heb je nog een stukje uit Full Metal Jacket in een set van .. Zany? Pff, ik weet het niet uit mijn hoofd, ik ga het thuis checken.
Kun je je beter afvragen in welke nummers geen stukje van Scarface of van Pulp Fiction zitquote:Op maandag 9 oktober 2006 14:19 schreef LeonH het volgende:
In het film gedoe mag ook wel DJ Rob - Bang Bang. Zit nog een klein stukje film in van Kill Bill voor de zang!
DJ Yves mts. Chaps 'n Rolay - Who's fiction (is eigenlijk jump maja) = Pulp Fiction
The Raiders - Miss Kidman on a cruise: kan het zijn dat dat stukje uit Eyes Wide shut komt? Heb de film nl. nog nooit gezien
DJ Zany - Pillzz = Matrix
Rushtex - The Exorcism of Chucky = Exorcist en Chucky
Deepack - Here's johnny= The Shining
DHHD - LSD = Fear and Loathing in Las Vegas
Sybian vs. DJ Tony - The Sybian, zal vast uit 1 of andere porno film komen
Hardstyle Masterz - Be Cool??? Kan het zijn uit Pulp Fiction ofzo? (Don't tell me to be cool, i am cool!)
Technoboy - Guns 'n Noses??? (klinkt in ieder geval wel zo)
Meer weet ik zo ff niet![]()
hardstyle is ontstaan uit duitse hardhouse, engelse hardhouse en italiaanse techno. als je kijkt naar een aantal platen uit de begin periode, dan klopt het idd dat er veel overeenkomsten zijn met (hard)trance maar om te zeggen dat hardstyle is ontstaan uit trance is veel te kort door de bochtquote:Op maandag 9 oktober 2006 12:46 schreef scarefreak het volgende:
[..]
Hardstyle is nogsteeds onstaan uit trance.
En the Darkraver is ook een van de eerste dj's die overstapte van hardcore naar hardstyle, maar er verder niet meer denderend veel mee heeft gedaan. Maar dus wel in de belangrijke begin tijd...
Aangezien het gewoon coole films zijn vind ik het nog niet eens zo erg. Als het maar goed wordt gedaan. Waar ik me de laatste tijd aan erger zijn die Beastie Boys samples. Rock Diz Joint, Mescal, V like Venusian zijn gewoon goed gedaan. 3 the hard way weer ietsjes minder, maar toch aardig genoeg om 'm in me vinyl collectie te hebben. De rest wat ik heb gehoord was gewoon volle bagger!quote:Op maandag 9 oktober 2006 15:16 schreef scarefreak het volgende:
[..]
Kun je je beter afvragen in welke nummers geen stukje van Scarface of van Pulp Fiction zit
En ga nog eens een paar jaar terug in de tijd en daar zal je de eerste hardstyle invloeden al terugvinden vanuit trance en hardtrance waaruit later pas invloeden van hardhouse werden toegevoegd...quote:Op maandag 9 oktober 2006 16:21 schreef warezguy05 het volgende:
[..]
hardstyle is ontstaan uit duitse hardhouse, engelse hardhouse en italiaanse techno. als je kijkt naar een aantal platen uit de begin periode, dan klopt het idd dat er veel overeenkomsten zijn met (hard)trance maar om te zeggen dat hardstyle is ontstaan uit trance is veel te kort door de bocht
Nou nog de nummersquote:Op maandag 9 oktober 2006 23:14 schreef CrustyClown het volgende:
Zat net trouwens fight club te kijken, en daar zijn ook wel verschillende stukjes tekst uit gejat
ja zo ken ik er nog wel een. hardcore is ontstaan uit disco..etc..quote:Op maandag 9 oktober 2006 17:43 schreef scarefreak het volgende:
[..]
En ga nog eens een paar jaar terug in de tijd en daar zal je de eerste hardstyle invloeden al terugvinden vanuit trance en hardtrance waaruit later pas invloeden van hardhouse werden toegevoegd...
Jones & Stephenson - First Rebirth, om maar een voorbeeld te noemen...
Vaag nou ook niet bepaaldquote:Op dinsdag 10 oktober 2006 00:16 schreef warezguy05 het volgende:
[..]
en niet waar het vaag wat invloeden vandaan heeft
ja maar niet elke oude hardstyle plaat heeft elementen uit (hard)trance in zich. hardstyle is/was zoveel meer. het is feitelijk een verzamelnaampje die q-dance ooit heeft gegeven (commercieel aantrekkelijk natuurlijk) toen zij feesten begonnen te geven waarbij zij verschillende stylen met elkaar combineerden. hardstyle heeft zich van daaruit ontwikkeld tot een compleet nieuwe sound, en die nieuwe sound zou ik gewoon een genre op zich willen noemen en geen subgenre van trance.quote:Op dinsdag 10 oktober 2006 07:34 schreef scarefreak het volgende:
[..]
Vaag nou ook niet bepaald
Trance/Hardtrance gaat iets sneller, voeg er een hardere beat bij vanuit hardhouse en je hebt early hardstyle, zo moeilijk is het toch niet.
Het lijkt er een beetje op.quote:Op woensdag 11 oktober 2006 14:45 schreef scarefreak het volgende:
Donkey Rollers - Immeasurably
dacht ik?
Donkey Rollers:quote:No one would have believed in the early years of the twenty-first century that our world was being watched by intelligences greater than our own; that as men busied themselves about their various concerns, *they* observed and studied, the way a man with a microscope might scrutinize the creatures that swarm and multiply in a drop of water. With infinite complacency, men went to and fro about the globe, confident of our empire over this world. Yet across the gulf of space. intellects vast and cool and unsympathetic regarded our planet with envious eyes and slowly, and surely, drew their plans against us.
quote:No-one would have believed,
in the first years of the millennium,
that a few men even considered the possibility
of creating a harder style in dance music.
And yet, across the gulf of space,
minds immeasurably superior to ours
regarded this scene with envious eyes.
And slowly, and surely,
they drew their plans against us.
Volgens mij hadden ze een nieuw design. Kan zijn dat ze daar mee bezig zijnquote:
Stelletje azijnpissers ook altijdquote:Op woensdag 11 oktober 2006 16:36 schreef Boy_Snakeye het volgende:
[..]
Volgens mij hadden ze een nieuw design. Kan zijn dat ze daar mee bezig zijn
Ik ga ff navragen
-edit-
nee ze zijn dus echt weg, door klachten van Art of Dance....
De tekst die bij WotW zit volgens mij in het nummer van tatanka project - tripod attack.quote:Op woensdag 11 oktober 2006 14:41 schreef Gebleekte het volgende:
In dat ene nummer van The Donkey Rollers ( titel weet ik ff niet ) zit toch tekst uit war of the worlds?
Je vergeet Full Metal Jacket trouwens nogquote:Op maandag 9 oktober 2006 15:16 schreef scarefreak het volgende:
[..]
Kun je je beter afvragen in welke nummers geen stukje van Scarface of van Pulp Fiction zit
Vanavond te bekijken op de belg om 20.50! Meesterlijke film, niet missen!quote:Op woensdag 11 oktober 2006 20:18 schreef Koepert het volgende:
[..]
Je vergeet Full Metal Jacket trouwens nog
Vandaag net kaartjes gehaald.Ik wou toch nog ff snel gaan voordat ik het vliegtuig pak naar turkijequote:Op woensdag 11 oktober 2006 20:36 schreef Guerra het volgende:
[..]
Vanavond te bekijken op de belg om 20.50! Meesterlijke film, niet missen!
De timetable van Qlubtempo is er eindelijk:
BLACKBOX
21:30 - 22:45 The Beholder
22:45 - 23:45 Marc La Cruz
23:45 - 1:00 Scot Project
1:00 - 2:00 DJ Gizmo
2:00 - 3:00 The Abyss
3:00 - 4:00 Dana
4:00 - 5:00 Tatanka vs Zenith
5:00 - 6:00 Pavo
6:00 - 7:00 DJ Isaac
Hosted by: MC Ruffian
POSTBANKLOUNGE
23:00 - 0:30 Playboyz
0:30 - 1:45 Robbie Magura
1:45 - 2:15 Live:Headhunterz
2:15 - 3:30 A-lusion
3:30 - 5:00 Davide Sonar
5:00 - 6:15 Brennan Heart
6:15 - EIND
Hosted by MC Villain
Jammer dat Beholder zo vroeg moet, dan ben ik wss nog niet, maar ik ga zeker naar Headhunterz en A-Lusion. Voor de rest zie ik het wel.
22.45 aanwezig dusquote:Op woensdag 11 oktober 2006 20:36 schreef Guerra het volgende:
[..]
Vanavond te bekijken op de belg om 20.50! Meesterlijke film, niet missen!
De timetable van Qlubtempo is er eindelijk:
BLACKBOX
21:30 - 22:45 The Beholder
22:45 - 23:45 Marc La Cruz
23:45 - 1:00 Scot Project
1:00 - 2:00 DJ Gizmo
2:00 - 3:00 The Abyss
3:00 - 4:00 Dana
4:00 - 5:00 Tatanka vs Zenith
5:00 - 6:00 Pavo
6:00 - 7:00 DJ Isaac
Hosted by: MC Ruffian
POSTBANKLOUNGE
23:00 - 0:30 Playboyz
0:30 - 1:45 Robbie Magura
1:45 - 2:15 Live:Headhunterz
2:15 - 3:30 A-lusion
3:30 - 5:00 Davide Sonar
5:00 - 6:15 Brennan Heart
6:15 - EIND
Hosted by MC Villain
Jammer dat Beholder zo vroeg moet, dan ben ik wss nog niet, maar ik ga zeker naar Headhunterz en A-Lusion. Voor de rest zie ik het wel.
gaat eens in een achterkamertje regelen dat we img in onze sig's mogen zettenquote:
Nee, pleur hem gewoon in je fotoboek. So did Iquote:Op donderdag 12 oktober 2006 12:25 schreef scarefreak het volgende:
[..]
gaat eens in een achterkamertje regelen dat we img in onze sig's mogen zetten
Als gediplomeerd multimedia vormgever is het wel een schande dat ik niet zo'n fancy fotoboek heb gemaakt net zoals jouquote:Op donderdag 12 oktober 2006 12:25 schreef ijsmeis het volgende:
[..]
Nee, pleur hem gewoon in je fotoboek. So did I.
Ik vind sigs op een forum vervelend, onoverzichtelijk![]()
Doe er wat aanquote:Op donderdag 12 oktober 2006 12:31 schreef scarefreak het volgende:
[..]
Als gediplomeerd multimedia vormgever is het wel een schande dat ik niet zo'n fancy fotoboek heb gemaakt net zoals jou
Ik heb er nooit tijd voor als ik thuis benquote:
Verdomd, je bent sneller dan m'n editquote:Op donderdag 12 oktober 2006 12:34 schreef scarefreak het volgende:
[..]
Ik heb er nooit tijd voor als ik thuis benzometeen ook weer naar deeltijdstudie toe...
Achja aan de andere kant, me baas zal het op het werk ook niet merken als ik wat anders doe
* scarefreak houd al 5 jaar het record van het snel een topic in je eentje volpostenquote:Op donderdag 12 oktober 2006 12:35 schreef ijsmeis het volgende:
[..]
Verdomd, je bent sneller dan m'n edit.
En welke is datquote:Op donderdag 12 oktober 2006 12:36 schreef scarefreak het volgende:
[..]
* scarefreak houd al 5 jaar het record van het snel een topic in je eentje volposten![]()
Daar ga ik ook heen.quote:Op donderdag 12 oktober 2006 22:54 schreef Sender_ het volgende:
28 oktober een leuk feestje in Outland Rotterdam.
Speakerfreax
- Deepack
- Max enforcer
- Headhunterz
Zeker aanwezig
Alleen jammer dat dat altijd op een woensdag is.quote:Op vrijdag 13 oktober 2006 00:12 schreef Sethje het volgende:
25 oktober HHG.... vetter voor minder geld...op headhunterz live na dan
Oe! misschien dat ik daar nog wel heen kanquote:Op vrijdag 13 oktober 2006 07:17 schreef hardstyle_babbels het volgende:
Vanavond leuk feestje in Rijssen, Lucky....
Darkraver, tatanka, alpha twins, bazz!!
quote:Op vrijdag 13 oktober 2006 07:17 schreef hardstyle_babbels het volgende:
Vanavond leuk feestje in Rijssen, Lucky....
Darkraver, tatanka, alpha twins, bazz!!
15 euro voor een discotheekje vind ik altijd wat veel van het goeie...quote:Op vrijdag 13 oktober 2006 08:43 schreef Archiee het volgende:
15euro valt toch wel meevoor een leuk feestje dan.
Hier vragen ze ook zoietsquote:Op vrijdag 13 oktober 2006 08:37 schreef scarefreak het volgende:
wel 15 euro entree
daar staat lucky dan wel weer bekend om
En de prijzen daarvan zijn ook:quote:Devon K.
Equinoxx
Freaky D
Pulse
The Prophet favoriet
MC: Rems
quote:Voorverkoop: ¤ 11 ,-
Deurverkoop: ¤ 15 ,-
ach aanstellert :pquote:Op vrijdag 13 oktober 2006 08:45 schreef scarefreak het volgende:
[..]
15 euro voor een discotheekje vind ik altijd wat veel van het goeie...
En het feit dat ik vandaag al vanaf half 8 op kantoor zit, en dan vanacht ook nog eens flink door moet gaan dan
Boy_Snakeye in ieder geval, aan zijn msn-naam te zien.quote:Op vrijdag 13 oktober 2006 09:15 schreef Archiee het volgende:
[..]
ach aanstellert :p
morgen qlubtempo iemand?
Ik was er graag heen gegaanquote:Op vrijdag 13 oktober 2006 09:15 schreef Archiee het volgende:
[..]
ach aanstellert :p
morgen qlubtempo iemand?
denk dat ik maar is een kaartje ga halen vanmiddagquote:Line-up
Blackbox 1
Abyss
Beholder
Dana
Gizmo
Isaac
Marc la Cruz
Pavo
Scot Project
Tatanka
Zenith
MC: Ruffian
Postbank Lounge 2
A-lusion
Brennan Heart
Davide Sonar
Headhunterz
Playboyz
Robbie Magura
MC: Villain
Zouden ze in het buitenland zeggen jaquote:Op vrijdag 13 oktober 2006 10:05 schreef Sethje het volgende:
een lekker potje hardhouse
Of mensen die er geen verstand van hebbenquote:Op vrijdag 13 oktober 2006 10:06 schreef scarefreak het volgende:
[..]
Zouden ze in het buitenland zeggen ja
Ga mee naar QlubTempo, ik ga ook. En heb verdomde zinquote:Op vrijdag 13 oktober 2006 10:38 schreef ijsmeis het volgende:
Hmm, Qlubtempo. Ik wil ook wel, Tim wil ook wel. Why the fok ga ik dan toch naar dat Hardcube
.
Ik ga eens sms'enquote:Op vrijdag 13 oktober 2006 10:39 schreef Boy_Snakeye het volgende:
[..]
Ga mee naar QlubTempo, ik ga ook. En heb verdomde zin
Mooi optijdquote:
Zijn gewoon bij de free reacord shop of zo'n sigaren zaak te krijgen. Zolang ze maar bij ticketbox zijn aangeslotenquote:Op vrijdag 13 oktober 2006 11:15 schreef ijsmeis het volgende:
[..]![]()
. Kan ik wel ergens kaarten kopen? want online bestellen heeft geen nut meer
.
Er passen maar 3 mensen in de autoquote:Op vrijdag 13 oktober 2006 11:27 schreef scarefreak het volgende:
Komen jullie dan ook ff langs Twello rijden?
quote:Op vrijdag 13 oktober 2006 14:45 schreef ijsmeis het volgende:
Ik ga![]()
!
En volgens mij hoef ik het kaartje geeneens te betalen![]()
!
Hoe heb je dat voor elkaar gekregen dan?quote:Op vrijdag 13 oktober 2006 14:45 schreef ijsmeis het volgende:
Ik ga![]()
!
!
Nou, ik zeurde dat ik het te duur vond, voor nu.quote:Op vrijdag 13 oktober 2006 15:24 schreef scarefreak het volgende:
[..]
Hoe heb je dat voor elkaar gekregen dan?
owh ok 12uur in Twello dus?quote:Op vrijdag 13 oktober 2006 17:25 schreef ijsmeis het volgende:
[..]
We gaan trouwens wel wat later, zodat ik tussendoor ff kan slapen. Morgen moet ik weer vroeg op en ik ben nu al bekaf..
Draait die vanavond daar ja? Oei dan moet ik NY ook maar serieus in overweging nemen!quote:Op zaterdag 14 oktober 2006 12:49 schreef hardstyle_babbels het volgende:
en alsof het niet stopt... vanavond maar ff naar zany in new York!
Njah ga ook niet zoveel meer na ny als "vroeger" dit ook omdat het er gewoon niet meer zo bijzonder is...maar als zany komt moet ik er toch ff bij zijn!quote:Op zaterdag 14 oktober 2006 13:27 schreef Jurrio het volgende:
[..]
Draait die vanavond daar ja? Oei dan moet ik NY ook maar serieus in overweging nemen!
Ben er sowieso al lang niet meer geweest...zonde!
ha mijn kaartje is ook net gehaaldquote:Op vrijdag 13 oktober 2006 14:45 schreef ijsmeis het volgende:
Ik ga![]()
!
!
Nog meer fokkersquote:Op zaterdag 14 oktober 2006 13:30 schreef Archiee het volgende:
[..]
ha mijn kaartje is ook net gehaald![]()
Ik heb ook nog een hadn vol munten van NY liggenquote:Op zaterdag 14 oktober 2006 13:29 schreef hardstyle_babbels het volgende:
[..]
Njah ga ook niet zoveel meer na ny als "vroeger" dit ook omdat het er gewoon niet meer zo bijzonder is...maar als zany komt moet ik er toch ff bij zijn!![]()
Fruityloopsquote:Op zondag 15 oktober 2006 19:19 schreef Dirk-Kuijt het volgende:
Zijn er hier ook lui die zelf nummers proberen te maken? Zo ja met welk programma doen jullie dat dan? Lijkt me namelijk wel leuk om zelf eens wat in elkaar te knutselen.
[mierenneukmodusaan]quote:
Is dat ook geschikt voor echt harde muziek?quote:
Foutje.quote:Op zondag 15 oktober 2006 20:25 schreef LeonH het volgende:
[..]
[mierenneukmodusaan]
Hij?![]()
![]()
[mierenneukmodusuit]
Jah, het was idd een goed feestje, ben een aantal keer vol op m'n bek gegaan tijdens het stampen tering het is net een ijsbaan daar...quote:Op zondag 15 oktober 2006 18:32 schreef Guerra het volgende:
Qlubtempo was vet.
Scot Project had een lekker setje maar A-Lusion was echt zeer goed.
Jammer genoeg geen Pavo en Isaac gezien, maar die vielen tegen hoorde ik.
Maar tering wat wordt het glad daar zeg. Net een ijsbaan.
De HMH zelf is een mooie hal, met de balkons e.d. alleen de vloer is 3x niksquote:Op maandag 16 oktober 2006 08:41 schreef scarefreak het volgende:
Meeste mensen zijn toch altijd erg positief over de HMH...
Zelf nog nooit geweest
Ik had het veel groter verwachtquote:Op maandag 16 oktober 2006 08:41 schreef scarefreak het volgende:
Meeste mensen zijn toch altijd erg positief over de HMH...
Zelf nog nooit geweest
quote:het is THE PROPHET..... En niet De Profeet... !!!!
quote:Op dinsdag 17 oktober 2006 11:29 schreef ijsmeis het volgende:
Ik kreeg gisteren trouwens een domme PM
[..].
Ik heb een foto met mij en The Prophet in mijn profiel staan met als ondertitel "De profeet en ik"
Hij was echt gaaf een paar weken geleden bij Euphoria jaquote:Op woensdag 18 oktober 2006 01:36 schreef RijstNatie het volgende:
beste dj van het moment blijft toch Tatanka
Maar bij qlimax draait ze als een na laatste, dus ik denk dat het gewoon keihard beuken word. Jmmr genoeg moet ik dat helaas missenquote:Op dinsdag 17 oktober 2006 09:46 schreef ijsmeis het volgende:
Ja, ik vond Dana ook niet veel soeps.
En Promo danquote:Op woensdag 18 oktober 2006 19:23 schreef Mystery8 het volgende:
[..]
Maar bij qlimax draait ze als een na laatste, dus ik denk dat het gewoon keihard beuken word. Jmmr genoeg moet ik dat helaas missen![]()
Nou, ik hoop dat Headhunterz en The Prophet toch ook wel even flink gaan knallen.quote:Op woensdag 18 oktober 2006 19:29 schreef Mystery8 het volgende:
Op zulke feesten is het tog gebruikelijk dat ze steeds harder draaien zodra de avond vordert, dus promo draait nog een stukje harder![]()
ik vergeef het jequote:Op woensdag 18 oktober 2006 19:51 schreef Dirk-Kuijt het volgende:
Ik dacht dat er stond "Dana als laatste"![]()
Die cd's zijn oudquote:
Vorig jaar vond ik alle hardstyle hard gaan, en die trend is dit jaar ook doorgezet, dus dat zal wel goed komenquote:Op woensdag 18 oktober 2006 20:08 schreef ijsmeis het volgende:
[..]
Nou, ik hoop dat Headhunterz en The Prophet toch ook wel even flink gaan knallen.
Maar hun kennende doen ze dat ook vast.
oeh jah headhunterz mogen zeker knallen, op qlubtempo waren ze ook lekker bezig, leuke meezinger en dat rapje van de mc hahaquote:Op woensdag 18 oktober 2006 20:08 schreef ijsmeis het volgende:
[..]
Nou, ik hoop dat Headhunterz en The Prophet toch ook wel even flink gaan knallen.
Maar hun kennende doen ze dat ook vast.
Activator is de shit.quote:Op donderdag 19 oktober 2006 20:21 schreef Guerra het volgende:
Ik denk er erg aan om naar Audio Attack te gaan. 9 december met een erg vette line up
Alpha Twins (alpha²)
Brennan Heart
Zatox
Showtek
Activator
Deepack
Zany
Outblast
En dan nog Dano, Bass D & King Matthew en Dr Rude voor oldschool.
In de hemkade voor 25 euro. Vind ik niet erg duur. Nog ff kijken voor vervoer.
Dana is overgegaan op Jumpstyle toch? :pquote:Op woensdag 18 oktober 2006 20:49 schreef Mystery8 het volgende:
[..]
ik vergeef het je![]()
Maar nu ik erover nadenk, de timetable is tog nog niet bekend?
naja iig ik hoop voor jullie die er naar toe gaan dat Dana een beetje ah einde van de avond draait, dan draait ze tenminste lekker![]()
Ja, ik moet wel zeggen dat die set (ook de rap enzo, was allemaal hetzelfde) op Qlubtempo erg veel leek op de set van InShock. Maarja. headhunterz heeft nou eenmaal nog niet zoveel nummersquote:Op donderdag 19 oktober 2006 13:38 schreef Archiee het volgende:
[..]
oeh jah headhunterz mogen zeker knallen, op qlubtempo waren ze ook lekker bezig, leuke meezinger en dat rapje van de mc haha
quote:Op vrijdag 20 oktober 2006 08:07 schreef PartyAnimal87 het volgende:
Shadowlands Terrorists![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Still standing strong![]()
quote:Op vrijdag 20 oktober 2006 16:29 schreef Guerra het volgende:
Okay Partypeople, it's Partykicking Time!!
Zany zat daar eerst ook bij. Zany is echt te vet.
Staan ook op Thunderdomequote:Op vrijdag 20 oktober 2006 07:55 schreef ijsmeis het volgende:
Ik ga naar Army of Hardcode metLive: Shadowlands Terrorists
die niet zo veel meer draaien, nananaaaaaanananaaaaa!
![]()
.
Zany hoorde toch echt bij de terrorists hoorquote:Op vrijdag 20 oktober 2006 16:58 schreef Sethje het volgende:
[..]
Wat klets jij nou man... gewoon JDA, Vince en Syco( nadat opiate gestopt was ) hoor...
Maar ik welquote:Op vrijdag 20 oktober 2006 17:04 schreef ijsmeis het volgende:
[..]
Ja, klopt. Maar daar ga/hoef ik niet heen.
Leve de kermismix 2005 echt heerlijk. Mary go wild, Smoot Criminal enzovoortsquote:Op zaterdag 21 oktober 2006 00:25 schreef De_Ananas het volgende:
DJ Francois Megamix Kermis
Weet niet of ik ze mag uploaden hier maar wil ik wel anders voor je doen
Tilburg héquote:Op zaterdag 21 oktober 2006 03:00 schreef Sethje het volgende:
[..]
Leve de kermismix 2005 echt heerlijk. Mary go wild, Smoot Criminal enzovoorts
er is een amerikaans label waar dit soort muziek is uitgebracht (underground construction). dat type muziek (van mark v/poogie bear dan) wordt ook wel UC genoemdquote:Op vrijdag 20 oktober 2006 23:03 schreef Pindax0r het volgende:
Eh even een vraagje, het is niet echt hardstyle maar weet iemand misschien nog vergelijkbare nummers/artiesten die lijken op:
Ruthless & Vorwerk - I Feel Like Dancin'
Mark V & Poogie Bear - Shot In The Middle
Het is een soort van oldskool jumpstyle ofzo en ik vind het wel grappig, maar ik weet echt niet waar ik moet beginnen met zoeken...![]()
zoek op :'Captainquote:Op vrijdag 20 oktober 2006 23:03 schreef Pindax0r het volgende:
Eh even een vraagje, het is niet echt hardstyle maar weet iemand misschien nog vergelijkbare nummers/artiesten die lijken op:
Ruthless & Vorwerk - I Feel Like Dancin'
Mark V & Poogie Bear - Shot In The Middle
Het is een soort van oldskool jumpstyle ofzo en ik vind het wel grappig, maar ik weet echt niet waar ik moet beginnen met zoeken...![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |