Ik ga eens sms'enquote:Op vrijdag 13 oktober 2006 10:39 schreef Boy_Snakeye het volgende:
[..]
Ga mee naar QlubTempo, ik ga ook. En heb verdomde zin
Mooi optijdquote:
Zijn gewoon bij de free reacord shop of zo'n sigaren zaak te krijgen. Zolang ze maar bij ticketbox zijn aangeslotenquote:Op vrijdag 13 oktober 2006 11:15 schreef ijsmeis het volgende:
[..]![]()
. Kan ik wel ergens kaarten kopen? want online bestellen heeft geen nut meer
.
Er passen maar 3 mensen in de autoquote:Op vrijdag 13 oktober 2006 11:27 schreef scarefreak het volgende:
Komen jullie dan ook ff langs Twello rijden?
quote:Op vrijdag 13 oktober 2006 14:45 schreef ijsmeis het volgende:
Ik ga![]()
!
En volgens mij hoef ik het kaartje geeneens te betalen![]()
!
Hoe heb je dat voor elkaar gekregen dan?quote:Op vrijdag 13 oktober 2006 14:45 schreef ijsmeis het volgende:
Ik ga![]()
!
!
Nou, ik zeurde dat ik het te duur vond, voor nu.quote:Op vrijdag 13 oktober 2006 15:24 schreef scarefreak het volgende:
[..]
Hoe heb je dat voor elkaar gekregen dan?
owh ok 12uur in Twello dus?quote:Op vrijdag 13 oktober 2006 17:25 schreef ijsmeis het volgende:
[..]
We gaan trouwens wel wat later, zodat ik tussendoor ff kan slapen. Morgen moet ik weer vroeg op en ik ben nu al bekaf..
Draait die vanavond daar ja? Oei dan moet ik NY ook maar serieus in overweging nemen!quote:Op zaterdag 14 oktober 2006 12:49 schreef hardstyle_babbels het volgende:
en alsof het niet stopt... vanavond maar ff naar zany in new York!
Njah ga ook niet zoveel meer na ny als "vroeger" dit ook omdat het er gewoon niet meer zo bijzonder is...maar als zany komt moet ik er toch ff bij zijn!quote:Op zaterdag 14 oktober 2006 13:27 schreef Jurrio het volgende:
[..]
Draait die vanavond daar ja? Oei dan moet ik NY ook maar serieus in overweging nemen!
Ben er sowieso al lang niet meer geweest...zonde!
ha mijn kaartje is ook net gehaaldquote:Op vrijdag 13 oktober 2006 14:45 schreef ijsmeis het volgende:
Ik ga![]()
!
!
Nog meer fokkersquote:Op zaterdag 14 oktober 2006 13:30 schreef Archiee het volgende:
[..]
ha mijn kaartje is ook net gehaald![]()
Ik heb ook nog een hadn vol munten van NY liggenquote:Op zaterdag 14 oktober 2006 13:29 schreef hardstyle_babbels het volgende:
[..]
Njah ga ook niet zoveel meer na ny als "vroeger" dit ook omdat het er gewoon niet meer zo bijzonder is...maar als zany komt moet ik er toch ff bij zijn!![]()
Fruityloopsquote:Op zondag 15 oktober 2006 19:19 schreef Dirk-Kuijt het volgende:
Zijn er hier ook lui die zelf nummers proberen te maken? Zo ja met welk programma doen jullie dat dan? Lijkt me namelijk wel leuk om zelf eens wat in elkaar te knutselen.
[mierenneukmodusaan]quote:
Is dat ook geschikt voor echt harde muziek?quote:
Foutje.quote:Op zondag 15 oktober 2006 20:25 schreef LeonH het volgende:
[..]
[mierenneukmodusaan]
Hij?![]()
![]()
[mierenneukmodusuit]
Jah, het was idd een goed feestje, ben een aantal keer vol op m'n bek gegaan tijdens het stampen tering het is net een ijsbaan daar...quote:Op zondag 15 oktober 2006 18:32 schreef Guerra het volgende:
Qlubtempo was vet.
Scot Project had een lekker setje maar A-Lusion was echt zeer goed.
Jammer genoeg geen Pavo en Isaac gezien, maar die vielen tegen hoorde ik.
Maar tering wat wordt het glad daar zeg. Net een ijsbaan.
De HMH zelf is een mooie hal, met de balkons e.d. alleen de vloer is 3x niksquote:Op maandag 16 oktober 2006 08:41 schreef scarefreak het volgende:
Meeste mensen zijn toch altijd erg positief over de HMH...
Zelf nog nooit geweest
Ik had het veel groter verwachtquote:Op maandag 16 oktober 2006 08:41 schreef scarefreak het volgende:
Meeste mensen zijn toch altijd erg positief over de HMH...
Zelf nog nooit geweest
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |