Dat zal dan gezien de artiesten wel DJ Duro & The Prophet - Shizzle my dizzle (The Beholder & Max Enforcer remix) zijn... En anders de Brennan and Heart remixquote:Op donderdag 28 september 2006 21:12 schreef Guerra het volgende:
Van wie is die remix van Shizzle my Dizzle? Beholder en Balistic draaide hem onder andere op Decibel '05. Da's ook wel een lekker nummer.
en ik kan je nu al zeggen dat je hem op qlimax sowieso gaat horen....!quote:Op donderdag 28 september 2006 21:13 schreef CrustyClown het volgende:
Stampuhhh is idd wel een leuk nummertje, maar hij is gewoon veeels te vaak gedraaid. Sommige nummers moet je niet elke set blijven draaien. En stampuhh is er daar iig eentje van. Ik hoop hem op Qlimax dan eigenlijk ook niet te horen
Als je 'm live wilt horen samen met Deepack erdoorheen raad ik je The Prophet @ Sensation Black 2006 aan.quote:Op vrijdag 29 september 2006 09:20 schreef PartyAnimal87 het volgende:
Maar er schijnt dus een remix te zijn van Stampuh? Van wie? Of in welke liveset kan ik die horen?
Zatox had ook een remix gemaakt. Die komt ook nooit, want zo bijzonder is ie niet. Is gewoon qua tekst wat ingekortquote:Op vrijdag 29 september 2006 09:20 schreef PartyAnimal87 het volgende:
Maar er schijnt dus een remix te zijn van Stampuh? Van wie? Of in welke liveset kan ik die horen?
Oh die, die ken ik wel. Vond er weinig remixerig aan eigenlijk, op wat andere tekst naquote:Op vrijdag 29 september 2006 10:15 schreef LeonH het volgende:
[..]
Als je 'm live wilt horen samen met Deepack erdoorheen raad ik je The Prophet @ Sensation Black 2006 aan.
Als je 'm gewoon vanaf "plaat" (lees: cd) wilt horen luister je even The Prophet @ Decibel 2006
By de weg: Mijn naam mag ook wel in de openingspost als hardstyle fanaat![]()
same herequote:
Die set is LEKKER!!!!!quote:die set van Zany Live at Q-Base 09-09-2006 ga ik maar eens even binnen halen
quote:Op zaterdag 30 september 2006 18:33 schreef Dirk-Kuijt het volgende:
Weet iemand hoe die versie van Showtek - Seid ihr bereid heet die ze op Defqon draaide? Dat nummer draaien ze ook op de DVD
Zoooooooo een heerlijk setje!quote:Op zaterdag 30 september 2006 18:11 schreef Koepert het volgende:
[..]
same here![]()
[..]
Die set is LEKKER!!!!!
Goeie CD.quote:Op zaterdag 30 september 2006 18:40 schreef Boy_Snakeye het volgende:
[..]
![]()
100 Percent Tuning Mixed By DJ Zany
Voor in de auto?quote:Op zondag 1 oktober 2006 11:28 schreef ijsmeis het volgende:
Ik ben gisteren even bij mijn vriend geweest, kijken naar zijn nieuwe 'boxjes'.
We wisten beide niet dat ze zo fucking groot waren!!
De subwoofers (twee van deze!)
[afbeelding]
Ze zijn echt zeker een meter hoog en tering wat een geluid!
Het gaat nog wel wat worden, 't plaatjes draaien en mixen!
Gisteren even knetterhard Headhunterz met The Sacrifice geluisterd. Echt vet.
Neequote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |