* scarefreak houd al 5 jaar het record van het snel een topic in je eentje volpostenquote:Op donderdag 12 oktober 2006 12:35 schreef ijsmeis het volgende:
[..]
Verdomd, je bent sneller dan m'n edit.
En welke is datquote:Op donderdag 12 oktober 2006 12:36 schreef scarefreak het volgende:
[..]
* scarefreak houd al 5 jaar het record van het snel een topic in je eentje volposten![]()
Daar ga ik ook heen.quote:Op donderdag 12 oktober 2006 22:54 schreef Sender_ het volgende:
28 oktober een leuk feestje in Outland Rotterdam.
Speakerfreax
- Deepack
- Max enforcer
- Headhunterz
Zeker aanwezig
Alleen jammer dat dat altijd op een woensdag is.quote:Op vrijdag 13 oktober 2006 00:12 schreef Sethje het volgende:
25 oktober HHG.... vetter voor minder geld...op headhunterz live na dan
Oe! misschien dat ik daar nog wel heen kanquote:Op vrijdag 13 oktober 2006 07:17 schreef hardstyle_babbels het volgende:
Vanavond leuk feestje in Rijssen, Lucky....
Darkraver, tatanka, alpha twins, bazz!!
quote:Op vrijdag 13 oktober 2006 07:17 schreef hardstyle_babbels het volgende:
Vanavond leuk feestje in Rijssen, Lucky....
Darkraver, tatanka, alpha twins, bazz!!
15 euro voor een discotheekje vind ik altijd wat veel van het goeie...quote:Op vrijdag 13 oktober 2006 08:43 schreef Archiee het volgende:
15euro valt toch wel meevoor een leuk feestje dan.
Hier vragen ze ook zoietsquote:Op vrijdag 13 oktober 2006 08:37 schreef scarefreak het volgende:
wel 15 euro entree
daar staat lucky dan wel weer bekend om
En de prijzen daarvan zijn ook:quote:Devon K.
Equinoxx
Freaky D
Pulse
The Prophet favoriet
MC: Rems
quote:Voorverkoop: ¤ 11 ,-
Deurverkoop: ¤ 15 ,-
ach aanstellert :pquote:Op vrijdag 13 oktober 2006 08:45 schreef scarefreak het volgende:
[..]
15 euro voor een discotheekje vind ik altijd wat veel van het goeie...
En het feit dat ik vandaag al vanaf half 8 op kantoor zit, en dan vanacht ook nog eens flink door moet gaan dan
Boy_Snakeye in ieder geval, aan zijn msn-naam te zien.quote:Op vrijdag 13 oktober 2006 09:15 schreef Archiee het volgende:
[..]
ach aanstellert :p
morgen qlubtempo iemand?
Ik was er graag heen gegaanquote:Op vrijdag 13 oktober 2006 09:15 schreef Archiee het volgende:
[..]
ach aanstellert :p
morgen qlubtempo iemand?
denk dat ik maar is een kaartje ga halen vanmiddagquote:Line-up
Blackbox 1
Abyss
Beholder
Dana
Gizmo
Isaac
Marc la Cruz
Pavo
Scot Project
Tatanka
Zenith
MC: Ruffian
Postbank Lounge 2
A-lusion
Brennan Heart
Davide Sonar
Headhunterz
Playboyz
Robbie Magura
MC: Villain
Zouden ze in het buitenland zeggen jaquote:Op vrijdag 13 oktober 2006 10:05 schreef Sethje het volgende:
een lekker potje hardhouse
Of mensen die er geen verstand van hebbenquote:Op vrijdag 13 oktober 2006 10:06 schreef scarefreak het volgende:
[..]
Zouden ze in het buitenland zeggen ja
Ga mee naar QlubTempo, ik ga ook. En heb verdomde zinquote:Op vrijdag 13 oktober 2006 10:38 schreef ijsmeis het volgende:
Hmm, Qlubtempo. Ik wil ook wel, Tim wil ook wel. Why the fok ga ik dan toch naar dat Hardcube
.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |